BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lopen we dan toch leeg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Emile
 Emile - zondag 30 mei 2010 - 16:28   quote  deeplink  
De transfergeruchten Topics beginnen nu steeds groter te worden en ik krijg nu al te zien dat El Ahmadi Bahia en Vlaar al worden gevolgd terwijl dat juist spelers zijn waar we van moeten leven volgend seizoen
Nu babovic ook al vertrekt lopen we dus eigelijk gewoon leeg. of zie ik dat verkeerd
dennie
 dennie - zondag 30 mei 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Goed gezegt, transferGERUCHTEN, die zijn er ieder jaar wel...
Emile
 Emile - zondag 30 mei 2010 - 16:57   quote  deeplink  
dat wel maar aan de financiele status te zien zal iedereen ook wel sneller vertrekken
splie09
 splie09 - zondag 30 mei 2010 - 17:05   quote  deeplink  
pas als de schuld helemaal weg is
en feyenoord finacieel gezond ,
pas dan kan je gaan bouwen aan je team , maar niet als je met een schuld van rond de 36-40 miljoen zit. dan moet je er alles aan doen de schuld weg te werken ook al gaat dat ten koste van je prestaties.
dennie
 dennie - zondag 30 mei 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Jaa maar ik denk niet dat Feyenoord en Been iedereen voor een prikkie laten gaan, El Ahmadi staat misschien ergens op een lijst van 1 van die Duitse clubs maar dat wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk voor die speler zullen gaan, misschien zijn er wel opties die boven El Ahmadi staan of vraagt Feyenoord te veel, ze hebben ten slotte ook rond de 5 mil betaald voor hem, dit soort dingen kunnen gebeuren maar voorlopig is die kans nog niet erg groot..
dennie
 dennie - zondag 30 mei 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 17:05 schreef splie09 het volgende:
pas als de schuld helemaal weg is
en feyenoord finacieel gezond ,
pas dan kan je gaan bouwen aan je team , maar niet als je met een schuld van rond de 36-40 miljoen zit. dan moet je er alles aan doen de schuld weg te werken ook al gaat dat ten koste van je prestaties.
Juist om de schuld weg te krijgen, moet je bouwen aan een team, hoe kan je anders de prestaties behalen om die schulden weg te poetsen? Als Feyenoord het op jou manier zou doen zaten we over 5 jaar ergens in de middenmoot..
splie09
 splie09 - zondag 30 mei 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 17:07 schreef dennie het volgende:

[..]

Juist om de schuld weg te krijgen, moet je bouwen aan een team, hoe kan je anders de prestaties behalen om die schulden weg te poetsen? Als Feyenoord het op jou manier zou doen zaten we over 5 jaar ergens in de middenmoot..
leuk gezegt maar denk dat omdat we nu met een A- elftal komen , hoe talentvol ze ook zijn. We toch zullen zakken qua prestaties. Er kan niks bijkomen en je moet het hebben van de jeugd. Ik ben benieuwd hoe deze (jonge) jongens het gaan doen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 mei 2010 - 17:23   quote  deeplink  
het zou best kunnen dat er een paar spelers vertrekken, maar die zullen echt niet gratis vertrekken. El Ahmadi kostte 5 miljoen euro, dus dat bedrag moet in ieder geval neer gelegd worden. Spelers als Fer, Wijnaldum, Vlaar, El Ahmadi hebben een waarde van 7-10 miljoen. Bahia kost ook zo'n 5 miljoen. We moeten hopen dat Vlaar en Fer zsm wedstrijden voor het Nederlands elftal gaan spelen want dan schiet hun waarde omhoog.

Als er 1 speler vertrekt dan zal het ontvangen transferbedrag niet geherinvesteerd worden, maar naar de schulden gaan. Maar stel dat er 3 spelers vertrekken en Feyenoord er 15 miljoen aan overhoud (na aftrek van talentpools etc) dan zou het zo maar kunnen dat er een paar miljoen beschikbaar wordt gesteld voor een versterking. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat er volgend jaar een representatief elftal staat. We hebben wel een probleem als èn El Ahmadi èn Fer vertrekken, want daarvoor hebben we geen acceptabele vervanging. Dus 1 van die twee moet blijven of er moet een vervanger komen.

Darley
Dani Fernandez-De Vrij-Hofland-De Cler
El Ahmadi/Fer- Mokotjo - Bruins
Schaken - Tomasson - Cisse

Deze opstelling dus als Vlaar, Bahia, Fer (of El Ahmadi) en Wijnaldum vertrekken. Wat nog steeds redelijk is als je bedenkt dat ook Gio, Makaay, Babovic, De Guzman en denk ik ook Landzaat wegzijn.

Dit zou dan een soort worst case scenario zijn. Staat wel tegenover dat Feyenoord miljoenen aan salaris bespaard en omstreeks 20 miljoen kan bijschrijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 mei 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
het zou best kunnen dat er een paar spelers vertrekken, maar die zullen echt niet gratis vertrekken. El Ahmadi kostte 5 miljoen euro, dus dat bedrag moet in ieder geval neer gelegd worden. Spelers als Fer, Wijnaldum, Vlaar, El Ahmadi hebben een waarde van 7-10 miljoen. Bahia kost ook zo'n 5 miljoen. We moeten hopen dat Vlaar en Fer zsm wedstrijden voor het Nederlands elftal gaan spelen want dan schiet hun waarde omhoog.

Als er 1 speler vertrekt dan zal het ontvangen transferbedrag niet geherinvesteerd worden, maar naar de schulden gaan. Maar stel dat er 3 spelers vertrekken en Feyenoord er 15 miljoen aan overhoud (na aftrek van talentpools etc) dan zou het zo maar kunnen dat er een paar miljoen beschikbaar wordt gesteld voor een versterking. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat er volgend jaar een representatief elftal staat. We hebben wel een probleem als èn El Ahmadi èn Fer vertrekken, want daarvoor hebben we geen acceptabele vervanging. Dus 1 van die twee moet blijven of er moet een vervanger komen.

Darley
Dani Fernandez-De Vrij-Hofland-De Cler
El Ahmadi/Fer- Mokotjo - Bruins
Schaken - Tomasson - Cisse

Deze opstelling dus als Vlaar, Bahia, Fer (of El Ahmadi) en Wijnaldum vertrekken. Wat nog steeds redelijk is als je bedenkt dat ook Gio, Makaay, Babovic, De Guzman en denk ik ook Landzaat wegzijn.

Dit zou dan een soort worst case scenario zijn. Staat wel tegenover dat Feyenoord miljoenen aan salaris bespaard en omstreeks 20 miljoen kan bijschrijven.
Als AC Milaan zich meld het jaar daarop voor Mokotjo voor een 20 miljoen :P????
Dan zijn we schuldenvrij en dan heb ik er vrede mee....
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 mei 2010 - 18:18   quote  deeplink  
iedereen mag weg tegen de juiste prijs.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 mei 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 18:18 schreef Stylzz het volgende:
iedereen mag weg tegen de juiste prijs.
weer 1 van je betere one-liners
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 mei 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 17:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als AC Milaan zich meld het jaar daarop voor Mokotjo voor een 20 miljoen :P????
Dan zijn we schuldenvrij en dan heb ik er vrede mee....
maar 20 miljoen voor Mokotjo? Toppertje hoor; 30 miljoen + Pato, dan praten we verder.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 19:06 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

weer 1 van je betere one-liners
hahaha.

Ach t is nu ook gewoon zo.
Uiteraard moet t ergens stoppen, maar als je kan cashen moet je t nu doen.
De meesten die participeerden inde talentpools hebben aangegeven eventuele gelden weer in de club te steken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 mei 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 19:06 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

weer 1 van je betere one-liners
hahaha.

Ach t is nu ook gewoon zo.
Uiteraard moet t ergens stoppen, maar als je kan cashen moet je t nu doen.
De meesten die participeerden inde talentpools hebben aangegeven eventuele gelden weer in de club te steken.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 mei 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hahaha.

Ach t is nu ook gewoon zo.
Uiteraard moet t ergens stoppen, maar als je kan cashen moet je t nu doen.
De meesten die participeerden inde talentpools hebben aangegeven eventuele gelden weer in de club te steken.
Jah daarom dit soort dingen zijn amper te voorkomen,en trouwens ook normaal!!
er word al jaren druk "ge-transferd",maar daarom vind ik je zin wel lading-dekkend
en je geeft meteen de kneep weer,die juiste prijs!!
de flh
 de flh - zondag 30 mei 2010 - 21:03   quote  deeplink  
Tuurlijk lopen we leeg. 11tal met spelers van gemiddeld 16 jaar oud, dat 4e wordt in de eredivisie.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 30 mei 2010 - 21:40   quote  deeplink  
gaap..............
Emile
 Emile - zondag 30 mei 2010 - 22:18   quote  deeplink  
Nee maar welke spelers moeten we nou echt houden kosten wat t kost? ik snap wel dat iedereen voor een goeie prijs weg kan maar bijv tomasson moet wat mij betreft gewoon blijven, het liefst ook wijnaldum want dat is iemand die zn man kan dollen als ie in vorm is.

spelers waar we er maar 1 van hebben (op gebied van speelstijl) moeten we houden of niet. Zo niet; welke stijl kan er dan op die positie spelen?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 mei 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 22:18 schreef Emile het volgende:
Nee maar welke spelers moeten we nou echt houden kosten wat t kost? ik snap wel dat iedereen voor een goeie prijs weg kan maar bijv tomasson moet wat mij betreft gewoon blijven, het liefst ook wijnaldum want dat is iemand die zn man kan dollen als ie in vorm is.

spelers waar we er maar 1 van hebben (op gebied van speelstijl) moeten we houden of niet. Zo niet; welke stijl kan er dan op die positie spelen?
Een aantal spelers kunnen wel weg
Wat ik nu ga zeggen zulen vele niet met mee eens zijn
Maar ik vind dat als je zo ver in de schuld zit als wij, je het je niet kan veroorloven om dure spelers op de bank te hebben
De bank moet an voor voor je talenten zijn
Spelers met een toekomst voor zich en weinig salaris
Op de keeper na dan, die moet ervaren zijn

Dus van de verdedigers kunnen hofland en de Cler weg
Als er een nieuwe lb komt tenminste, anders enkel Hofland

Op het middenveld kan Bruins gaan
Wijnaldum is mijn onbetwiste nummer 1 voor de 10
Fer en Karim blijven voor de basis als controlerende middenvelders
Als één van hen gaat (wsl Fer) heb je Auassar
Verder heb je talenten als Mokothjo achter de hand

Voor de spits heb je Tomasson met Castaignos als talent erachter
Voor de buitenspelers heb je Schaken en Cisse
Dus biseswar kan gaan

Zo uit mijn hoofd kunnen in elk geval Bruins, Hofland, de Cler en Biseswar nog weg
Gelet op het feit dat Gio, Makaay, Landzaat en de Guzman al gaan zul je dan veel geld besparen
Je zal niet even niet meer bij de top3 horen
Maar dat deden we toch al even niet meer
En de schuld is zo wel sneller weg en je hebt een grote doorloop van talenten
Die zullen zo sneller meer waard worden

Edit: was babovic vergeten bij de vertrekkende spelers, maar die kostte dit jaar toch niks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door Phyxsius --
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 mei 2010 - 06:46   quote  deeplink  
helaas de spelers die jij noemt raak je juist niet kwijt.
Milo
 Milo - maandag 31 mei 2010 - 09:29   quote  deeplink  
We zullen wel zien, hoe feyenoord eruit ziet 31 augustus.
Dace73
 Dace73 - maandag 31 mei 2010 - 09:51   quote  deeplink  
Je zal deze jongens helaas moeten verkopen wanneer de kans daar is. De meeste hebben nog een contract voor 1 a 2 jaar dus nu is het nog interessant om ze te verkopen doe je dit niet. dan lopen ze net als de Guzman gratis de kuip uit.
Het is alleen interssant deze spelers te behouden wanneer je je komend jaar plaats voor champions league maar dat zie ik helaas ook niet gebeuren.
Het gaat jammer genoeg wel ten koste van de kwaliteit maar Feyenoord staat met de rug tegen de muur
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 01 juni 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:46 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

met 2 kogels door de knieeen, 1 heet gudde en de andere heet jacobs
Ik heb bij geen enkel topic iets gelezen van jou antwoorden of opmerkingen waar maar een greintje positiviteit in zit. Misschien moet je een paar letters in je naam omdraaien en het veranderen naar Kuipjanker. Je reageert als een kind in een snoepwinkel en niets mag van moeders.
KKL
 KKL - dinsdag 01 juni 2010 - 15:16   quote  deeplink  
alle spelers die verkocht worden, zit een verhaal achter en dat is het verhaal van de talent pools en door-verkooprechten (Vlaar-AZ)

de netto vergoeding die Feyenoord ontvangt van vertrekkende spelers ligt veel lager dan wat men voor de spelers ontvangt.
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 15:16 schreef KKL het volgende:
alle spelers die verkocht worden, zit een verhaal achter en dat is het verhaal van de talent pools en door-verkooprechten (Vlaar-AZ)

de netto vergoeding die Feyenoord ontvangt van vertrekkende spelers ligt veel lager dan wat men voor de spelers ontvangt.
En nu maar hopen dat dit goed verwerkt is in de begroting...
bram
 bram - dinsdag 01 juni 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 14:28 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Ik heb bij geen enkel topic iets gelezen van jou antwoorden of opmerkingen waar maar een greintje positiviteit in zit. Misschien moet je een paar letters in je naam omdraaien en het veranderen naar Kuipjanker. Je reageert als een kind in een snoepwinkel en niets mag van moeders.
eens
Milo
 Milo - dinsdag 01 juni 2010 - 16:15   quote  deeplink  
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:46 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

met 2 kogels door de knieeen, 1 heet gudde en de andere heet jacobs
Je dacht in een andere topic dat iemand je zo genoemd had maar nu komt ie!!! BEN JIJ EEN JOOD?????? Nee, gedraag je dan eens als een Feyenoorder!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 15:22 schreef de flh het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat dit goed verwerkt is in de begroting...
Het feit dat er straks voor die gasten geen salaris meer hoeft te worden betaald is door Jacobs al lang en breed als pure winst in de boeken opgenomen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het feit dat er straks voor die gasten geen salaris meer hoeft te worden betaald is door Jacobs al lang en breed als pure winst in de boeken opgenomen.
Zo heerste v.d. Herik toch ook!!! Dingen voor zeker aan zien voor dat het gebeurd is????
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het feit dat er straks voor die gasten geen salaris meer hoeft te worden betaald is door Jacobs al lang en breed als pure winst in de boeken opgenomen.
Als dat klopt dan is de schuld nog groter.. want die spelerwaarde is ook niet afgeschreven en staan voor te veel op de balans.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:34   quote  deeplink  
Precies!!!!!
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 14:21 schreef serge-fr het volgende:

[..]

Hou toch eens op met het bestuur af te kraken, die moeten een wanbeleid van 20 jr wegwerken bij Feyenoord( o.a. dankzij Bosz en Gullit en de rest). Puin ruimen is ondankbaar werk, maar we moeten de komende jaren weer financieel gezond worden,en dan kan alleen als je spelers gaat verkopen, dus ook de publiekslievelingen. Het is de komende jaren effe door een zure appel bijten, maar als we financieel weer op poten staan kunnen we pas werken aan de toekomst. Dus de komende 2 jaren moeten we strijden met de eigen jeugd bij de eerste 8, europees voetbal halen en dan aan de toekomst werken, het is niet anders...Ik word de laatse tijd kotsziek van dat vmbo/puber gezeik op dit forum over Feyenoord en het bestuur.
na de verkopen van Kuijt, Kalou, Drente was het tekort terug naar minder dan 20 miljoen, daarna ging dit bestuur stunten met bosz (goedkeuring van oa jacobs)met spelers die te oud en te duur zijn, voorbeeldje, zaakwaarnemer tegen Hofland, na zien aanbieding, niets zeggen, gelijk tekenen!! was zo over de top dat die man niet kon weigeren!!
nu betalen we nog 3 jaar voor makaay en gio, die hebben hun salaris nog niet binnen, had het tekort dit jaar 8 miljoen geweest ipv 4, nee je heb helemaal gelijk, dit bestuur gaat super....................
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 14:28 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Ik heb bij geen enkel topic iets gelezen van jou antwoorden of opmerkingen waar maar een greintje positiviteit in zit. Misschien moet je een paar letters in je naam omdraaien en het veranderen naar Kuipjanker. Je reageert als een kind in een snoepwinkel en niets mag van moeders.
ik weet teveel inside waar je niet blij van wordt, de donkere wolken boven onze club zijn gifzwart en jij wil positief zijn?????
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 01:25 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

ik weet teveel inside waar je niet blij van wordt, de donkere wolken boven onze club zijn gifzwart en jij wil positief zijn?????
zo he,alweer een naaste medewerker op het forum,wat hebben we al niet gehad,een vi medewerker,nog een medewerker van de club en nu weer een.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 juni 2010 - 07:40   quote  deeplink  
ja.. gezellig.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 07:46   quote  deeplink  
ja,ook de positieve info
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 juni 2010 - 07:49   quote  deeplink  
T valt me op dat t altijd azijnzeikerds of sensatie zoekers zijn die claimen inside info te hebben.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 07:55   quote  deeplink  
hij zal binnenkort ook wel verhuizen,antonio naar australie,de fan naar argentinie,de kuipkanjer naar?maken we een prijsvraag van,diegene met het juiste antwoord krijgt een fles drank naar keuze
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 juni 2010 - 08:08   quote  deeplink  
Armenië
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 08:11   quote  deeplink  
fout
Milo
 Milo - woensdag 02 juni 2010 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 07:07 schreef bram het volgende:

[..]

zo he,alweer een naaste medewerker op het forum,wat hebben we al niet gehad,een vi medewerker,nog een medewerker van de club en nu weer een.
idd ze komen allemaal bij de club vandaan etc......rot lekker op kuipkanjer!
fey12
 fey12 - woensdag 02 juni 2010 - 09:23   quote  deeplink  
Waar Feyenoord is op moet letten is lange contracten van echte talenten. En GEEN talentenpools!! in plaats daarvan supporters leden maken en ze stemgerechtelijk maken over het aablijven van trainer en bestuur. Dit in ruil voor 0,50 cent per week = 24 euro per jaar (automatisch afschrijven elke week, merkt niemand). 24 euro per lid, maal 500.000 leden (of meer, met de achterban van Feyenoord) = 12 miljoen per jaar. Fer, Wijnaldum, Vlaar, etc. verlengen tot 2016!!! En echt geld voor vangen als er iemand komt. Sportieve prestaties is nu het belangrijkst; dit zorgt voor meer leden, meer merchandising, betere verkoop van spelers, het aantrekken van betere spelers en betere eisen stellen tegenover spelers (langere contracten en minder loon). DUS meer gaan voor sportieve prestaties, LANGERE contracten van spelers, EN VEEL MEER gebruik maken van de grote achterban die Feyenoord heeft (door met leden te werken).
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 09:15 schreef Milo het volgende:

[..]

idd ze komen allemaal bij de club vandaan etc......rot lekker op kuipkanjer!
Ik wil niet moeilijk doen maar ik krijg ook regelmatig inside info.
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 01:24 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

na de verkopen van Kuijt, Kalou, Drente was het tekort terug naar minder dan 20 miljoen, daarna ging dit bestuur stunten met bosz (goedkeuring van oa jacobs)met spelers die te oud en te duur zijn, voorbeeldje, zaakwaarnemer tegen Hofland, na zien aanbieding, niets zeggen, gelijk tekenen!! was zo over de top dat die man niet kon weigeren!!
nu betalen we nog 3 jaar voor makaay en gio, die hebben hun salaris nog niet binnen, had het tekort dit jaar 8 miljoen geweest ipv 4, nee je heb helemaal gelijk, dit bestuur gaat super....................
Dat klopt.
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 01:25 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

ik weet teveel inside waar je niet blij van wordt, de donkere wolken boven onze club zijn gifzwart en jij wil positief zijn?????
Klopt ook.

Ik zie ze ook. Maar Gudde heeft het tij mee in de publieke opinie.. Dit zijn echt de tijden van de (zogenaamd) integriteit en de harde maatregelen.. alleen hij mist volkomen de plank.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 10:17   quote  deeplink  
hij is ook geen timmerman (:
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 10:17 schreef bram het volgende:
hij is ook geen timmerman (:
ik zie hem ook niet snel een stevig fundament bouwen :)
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 10:32   quote  deeplink  
gudde doet zijn stinkende best,ook ik heb inside info en daar kun je gerust vrolijk van worden
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 10:53   quote  deeplink  
nu maak je me nieuwschierig. hoezo dan? wat is nou het lichtpuntje met een 40 miljoen schuld.
Er zijn maar heel weinig organisaties in NL die net zo veel schuld hebben als de waarde van hun begroting/balans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lopen we dan toch leeg









0.0072410