BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lopen we dan toch leeg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 11:03   quote  deeplink  
lees de intervieuws met gudde van het laatste halfjaar eens goed door,moet je wel doen met vertrouwen,als je gaat lezen met wantrouwen zie je de lichtpunten niet
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 juni 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Inside info? Feiten graag, anders is dit forum ook alweer zo'n roddelrubriek aan het worden. En gifzwarte wolken zie je alleen in kolenmijnen.
Wen d'r nou eens aan! Effe paar jaar wat minder!
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 11:03 schreef bram het volgende:
lees de intervieuws met gudde van het laatste halfjaar eens goed door,moet je wel doen met vertrouwen,als je gaat lezen met wantrouwen zie je de lichtpunten niet
Dat doe ik ook. En ik geloof ik ook nog wel in de goede bedoelingen. Maar ik vraag me af of het wel kan.. tenzij je bereid ben om een paar jaar onderin de middenmoot te voetballen..
vind ik ook prima, maar hoeveel (seizoens-)kaarten verkoop je nog als je 3 jr achter elkaar tegen degradatie vecht?
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:
Inside info? Feiten graag, anders is dit forum ook alweer zo'n roddelrubriek aan het worden. En gifzwarte wolken zie je alleen in kolenmijnen.
Wen d'r nou eens aan! Effe paar jaar wat minder!
nou dat bedoel ik,ff wat minder,jammer maar onvermijdelijk
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 11:03 schreef bram het volgende:
lees de intervieuws met gudde van het laatste halfjaar eens goed door,moet je wel doen met vertrouwen,als je gaat lezen met wantrouwen zie je de lichtpunten niet
gudde is een manager, is een ex ambetenaar, wat ze zeggen wilt niet zeggen wat de waarheid is, je moet naar de feiten kijken, naar de goede resultaten, onze schulden zijn de laatste 3 jaar met 50% toegenomen, volghend jaar 45 miljoen, zeggen we dan zijn interview is oke??
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 09:23 schreef fey12 het volgende:
Waar Feyenoord is op moet letten is lange contracten van echte talenten. En GEEN talentenpools!! in plaats daarvan supporters leden maken en ze stemgerechtelijk maken over het aablijven van trainer en bestuur. Dit in ruil voor 0,50 cent per week = 24 euro per jaar (automatisch afschrijven elke week, merkt niemand). 24 euro per lid, maal 500.000 leden (of meer, met de achterban van Feyenoord) = 12 miljoen per jaar. Fer, Wijnaldum, Vlaar, etc. verlengen tot 2016!!! En echt geld voor vangen als er iemand komt. Sportieve prestaties is nu het belangrijkst; dit zorgt voor meer leden, meer merchandising, betere verkoop van spelers, het aantrekken van betere spelers en betere eisen stellen tegenover spelers (langere contracten en minder loon). DUS meer gaan voor sportieve prestaties, LANGERE contracten van spelers, EN VEEL MEER gebruik maken van de grote achterban die Feyenoord heeft (door met leden te werken).
op papier mooi, in werkenlijkheid vind je die 50 cent mensen niet, als je met een bus in de Kuip staat scoor je nog geen 50 cent per bezoeker, en dat zijn nog de fanatieke supporters.
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 13:30 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

op papier mooi, in werkenlijkheid vind je die 50 cent mensen niet, als je met een bus in de Kuip staat scoor je nog geen 50 cent per bezoeker, en dat zijn nog de fanatieke supporters.
Als er nix tegenover staat... je kan niet van mensen verwachten om in deze tijden geld te dumpen in een bodemloze put.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:36 schreef de flh het volgende:

[..]

Als er nix tegenover staat... je kan niet van mensen verwachten om in deze tijden geld te dumpen in een bodemloze put.
deze tijden?? zo slecht hebben we het allemaal niet hoor, jaren 80 was het vele malen slechter, mensen zeuren over geld, scc kost nu 250 euro, vind ik niet duur, is maar 3x tanken met je auto, is maar 1 kort weekend in de aanbieding bij centerparcs, is maar 7 maanden de krant, is helemaal niet zoveel.

kortom ben ik het wel eens met de gedachte iedereen 50 cent, denk alleen dat de meeste mensen ons clubje niet op 1 zetten en zeuren over ik heb geen geld.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 14:45   quote  deeplink  
niet slecht nu,ik ben al 20 jaar horecaondernemer en heb het nog nooit zo slecht meegemaakt als de laatste 2jaar
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:45 schreef bram het volgende:
niet slecht nu,ik ben al 20 jaar horecaondernemer en heb het nog nooit zo slecht meegemaakt als de laatste 2jaar
horeca moet niet zeuren, die hebben al zulke woekerprijzen gevraagd, jullie hebben je zelf uit de markt geprijst.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 15:07   quote  deeplink  
wat ben jij een onbenul
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:07 schreef bram het volgende:
wat ben jij een onbenul
onbenul? uit eten gaan kost je met 2 kinderen al snel 100 euro, een biertje kost al snel 2 euro of meer, een uitsmijtertje kost je snel 8 euro, zijn allemaal geen prijzen meer, huilen, beter doen ze in de horeca wat aan hun imago en vooral aan hun prijzen en kosten.als je in de zelfde eeg net over de grens gaat kijken kom je overal prijzen tegen die wel normaal zijn, en vooral vriendelijk personeel, vind je in dit land bijna nergens meer.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:10 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

onbenul? uit eten gaan kost je met 2 kinderen al snel 100 euro, een biertje kost al snel 2 euro of meer, een uitsmijtertje kost je snel 8 euro, zijn allemaal geen prijzen meer, huilen, beter doen ze in de horeca wat aan hun imago en vooral aan hun prijzen en kosten.als je in de zelfde eeg net over de grens gaat kijken kom je overal prijzen tegen die wel normaal zijn, en vooral vriendelijk personeel, vind je in dit land bijna nergens meer.
100euro,waar ga je dan eten,vd valk,is een koopje,bij mij betaal je 75euro per couvert excl.drank
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:20 schreef bram het volgende:

[..]

100euro,waar ga je dan eten,vd valk,is een koopje,bij mij betaal je 75euro per couvert excl.drank
eten is over al net over de grens 50 euro inc drank voor 2 volwassenen en 2 kinderen, overal behalve hier in dit geldwolf landje.

buiten dat, niet alle horeca in dit land draait slecht, kan ook door de bedrijfsvoering komen.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 15:42   quote  deeplink  
50euro,laat me raden,een frietkot in belgie
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:46   quote  deeplink  
nope, gewoon een willekeurig restaurant, ga eens op onderzoek en zie hoe je ook horeca kan bedrijven, en echt, personeel in het buitenland lacht nog ook en zeg zelfs dank je wel, iets wat in nederland nog zelden gezien wordt.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 15:51   quote  deeplink  
luister snotaap,ik ben 55jaar werk al vanaf mijn 14e in de horeca,heb hogere hotelschool gedaan en nu wil jij mij vertellen hoe een zaak te runnen,je bent echt een zielig figuur,ga ook niet verder met je in discussie.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:53   quote  deeplink  
woensdag middag, zon buiten en bijna 16:00 en jij zit stom te praten op een forum?? beter ga je in je restaurant werken of hebben ze dat niet geleerd op de hoge hotelschool? normaal zou dit toch een drukke tijd moeten zijn of niet???
fey12
 fey12 - woensdag 02 juni 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 13:30 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

op papier mooi, in werkenlijkheid vind je die 50 cent mensen niet, als je met een bus in de Kuip staat scoor je nog geen 50 cent per bezoeker, en dat zijn nog de fanatieke supporters.
Bij mij wordt elke maand 3 euro afgeschreven voor het WNF. Merk er niks van....Wat is nou 3 euro op een maand loon, een biertje......En voor die 0,50 cent per week mag je wel stemmen over bestuur en trainer aanblijven. Mensen worden dan ook meer verbonden met de club en dit kan weer leiden tot vaker naar de Kuip en beter merchandising.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:13 schreef fey12 het volgende:

[..]

Bij mij wordt elke maand 3 euro afgeschreven voor het WNF. Merk er niks van....Wat is nou 3 euro op een maand loon, een biertje......En voor die 0,50 cent per week mag je wel stemmen over bestuur en trainer aanblijven. Mensen worden dan ook meer verbonden met de club en dit kan weer leiden tot vaker naar de Kuip en beter merchandising.
dat klop maar toch vind je er niet genieg, ik ben ook lid van de sponsorloterij voor de Kuip, al sinds het begin, en wat je zeg je merk er niets van, alleen hoe ga jij er 100.000 vinden, laat staan iedereen die zeg supporter van onze club te zijn?
fey12
 fey12 - woensdag 02 juni 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:23 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

dat klop maar toch vind je er niet genieg, ik ben ook lid van de sponsorloterij voor de Kuip, al sinds het begin, en wat je zeg je merk er niets van, alleen hoe ga jij er 100.000 vinden, laat staan iedereen die zeg supporter van onze club te zijn?
Ja, da's promotie.....aanbieden bij seizoenskaarten, als mensen naar de kuip komen aanbieden naast hun gewone kaartje, in de feyenoord fanshop, bij alle sportwinkels in rotterdam en omstreken, op de Feyenoord website, op de websites van andere feyenoord media, zoals deze hier, Rotterdamse bedrijven kunnen dit promoten onder hun personeel dat ze hier aan meedoen i.p.v. loon (het bedrijf en het personeel ieder fifty-fifty zeg maar).
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:13 schreef fey12 het volgende:

[..]

Bij mij wordt elke maand 3 euro afgeschreven voor het WNF. Merk er niks van....Wat is nou 3 euro op een maand loon, een biertje......En voor die 0,50 cent per week mag je wel stemmen over bestuur en trainer aanblijven. Mensen worden dan ook meer verbonden met de club en dit kan weer leiden tot vaker naar de Kuip en beter merchandising.
Als je de trainer buiten schot laat, heb je dezelfde structuur als bij Benfica én Barcalona!!

DAT IS EEN DEMOCRATISCH BESTUUR!!

Daar willen veel supporter wel voor betalen.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:08 schreef de flh het volgende:

[..]

Als je de trainer buiten schot laat, heb je dezelfde structuur als bij Benfica én Barcalona!!

DAT IS EEN DEMOCRATISCH BESTUUR!!

Daar willen veel supporter wel voor betalen.
klopt, zou zo 100 euro per jaar over hebben voor echte democratie in de club.
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:10 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

klopt, zou zo 100 euro per jaar over hebben voor echte democratie in de club.
Misschien dat Marco Bogers nog wat wil geven!?
Ik zou het even vragen aan Marco Bogers!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Misschien dat v.d Brom nog wat weet???
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Hahahahahahaa
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Of v. Loen!!!!
bram
 bram - donderdag 03 juni 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:10 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

klopt, zou zo 100 euro per jaar over hebben voor echte democratie in de club.
zo he,dat is niet niks
moa
 moa - donderdag 03 juni 2010 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:39 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

deze tijden?? zo slecht hebben we het allemaal niet hoor, jaren 80 was het vele malen slechter, mensen zeuren over geld, scc kost nu 250 euro, vind ik niet duur, is maar 3x tanken met je auto, is maar 1 kort weekend in de aanbieding bij centerparcs, is maar 7 maanden de krant, is helemaal niet zoveel.

kortom ben ik het wel eens met de gedachte iedereen 50 cent, denk alleen dat de meeste mensen ons clubje niet op 1 zetten en zeuren over ik heb geen geld.
Als je om de hoek woont is dat inderdaad niet veel,
moa
 moa - donderdag 03 juni 2010 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 07:45 schreef bram het volgende:

[..]

zo he,dat is niet niks
Eensch.. wat een kapitaal heeft ons forum genie :)
don44
 don44 - donderdag 03 juni 2010 - 09:17   quote  deeplink  
Loodgieter het ene gat met het andere gat dichten,wanneer komen ze nou eens met iemand die het voor ons club struktureel oplost en die prutsers als gudde en jacobs met een gat in hun hand wegsturen begin daar eens een topic over.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 08:48 schreef moa het volgende:

[..]

Als je om de hoek woont is dat inderdaad niet veel,
Feyenoord ROTTERDAM, niet zeuren dus over afstanden, niet mee eens met de afstand kan je altijd nog voor sittard worden of veendam.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 07:45 schreef bram het volgende:

[..]

zo he,dat is niet niks
en drukke dag gehad in je restaurant?

buiten dat, als iedereen die 100 euro nou gewoon extra stort kan ons wereld bestuur dat wel weer in een top aankoop stoppen, ik zeg kopen die Andy van der Meijde, is nu toch vrij, en ja ook hij wil graag naar Feyenoord (als je graag wil is dat voor vele genoeg)
Milo
 Milo - donderdag 03 juni 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 09:20 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

en drukke dag gehad in je restaurant?

buiten dat, als iedereen die 100 euro nou gewoon extra stort kan ons wereld bestuur dat wel weer in een top aankoop stoppen, ik zeg kopen die Andy van der Meijde, is nu toch vrij, en ja ook hij wil graag naar Feyenoord (als je graag wil is dat voor vele genoeg)
Jij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan! Als er op dit moment iemand respect hoort te krijgen, is het bram wel.

Kuipkanjer en ik kots van je nickname!
moa
 moa - donderdag 03 juni 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 09:17 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

Feyenoord ROTTERDAM, niet zeuren dus over afstanden, niet mee eens met de afstand kan je altijd nog voor sittard worden of veendam.
Je hebt echt het iq van een jodenkoek.
moa
 moa - donderdag 03 juni 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Boudewijn...!!!???

Wanneer voer je eindelijk eens een ip ban in voor deze mongool? Hij is nu al onder minimaal 20 nicknames actief (geweest) op dit forum.. Zo langzamerhand is het wel leuk geweest.
Milo
 Milo - donderdag 03 juni 2010 - 09:56   quote  deeplink  
idd moa, je hebt gelijk! deze pathologische leugenaar moet voor goed gebant worden!
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 12:41   quote  deeplink  
100 euro voor een DEMOCRATISCH bestuur is wel een goed idee.
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 03 juni 2010 - 12:47   quote  deeplink  
andy van de meijde als hij heeft een jood op zijn benen staan ajax dus!!!!never

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juni 2010 door feyenoordq --
Emile
 Emile - donderdag 03 juni 2010 - 13:24   quote  deeplink  
kuipkanjer is homo
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 09:34 schreef Milo het volgende:

[..]

Jij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan! Als er op dit moment iemand respect hoort te krijgen, is het bram wel.

Kuipkanjer en ik kots van je nickname!
wat zeg ik nu weer verkeerd??
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 09:45 schreef moa het volgende:
Boudewijn...!!!???

Wanneer voer je eindelijk eens een ip ban in voor deze mongool? Hij is nu al onder minimaal 20 nicknames actief (geweest) op dit forum.. Zo langzamerhand is het wel leuk geweest.
misschien omdat dit de eerste keer is dat ik hier komt, die zelfde ip kunnen ze checken, maar ik vraag niet om een ban voor andere, ik scheld niemand uit, dus dan moet ik weg van dit leuke forum? rare mensen hier.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 13:24 schreef Emile het volgende:
kuipkanjer is homo
stuur je zus (of moeder) maar :D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 01:24 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

na de verkopen van Kuijt, Kalou, Drente was het tekort terug naar minder dan 20 miljoen, daarna ging dit bestuur stunten met bosz (goedkeuring van oa jacobs)met spelers die te oud en te duur zijn, voorbeeldje, zaakwaarnemer tegen Hofland, na zien aanbieding, niets zeggen, gelijk tekenen!! was zo over de top dat die man niet kon weigeren!!
nu betalen we nog 3 jaar voor makaay en gio, die hebben hun salaris nog niet binnen, had het tekort dit jaar 8 miljoen geweest ipv 4, nee je heb helemaal gelijk, dit bestuur gaat super....................
Hier moet ik de kuipknuppel wel gelijk in geven...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 03 juni 2010 - 18:38   quote  deeplink  
Kuipkanjer, GA MAAR DOOD!!! We willen hier echte Feyenoorders en geen nagemaakte!! Het is gewoon een vieze stinkjood!!
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 18:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kuipkanjer, GA MAAR DOOD!!! We willen hier echte Feyenoorders en geen nagemaakte!! Het is gewoon een vieze stinkjood!!
stinkjood? je moet niet schelden op een forum, moet je in het stadion doen.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 juni 2010 - 18:39   quote  deeplink  
ik stel voor om niet meer op onze gay te reageren, loopt ie vanzelf wel weg, want...

JODEN LOPEN ALTIJD WEG
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 03 juni 2010 - 18:39   quote  deeplink  
kom maar eens langs dan regel ik het zelf wel even met je!!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 juni 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 18:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
kom maar eens langs dan regel ik het zelf wel even met je!!!
Helemaal naar Limburg, is ie ondertussen negen bierbrouwerijen tegengekomen voordat ie bij Brand aankomt.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 03 juni 2010 - 19:19   quote  deeplink  
Kunnen we s.v.p. stoppen met elkaar voor rotte vis uit te maken. Ik dacht dat we allemaal één groot belang hebben en dat is het welzijn van Feyenoord. Natuurlijk hoeven we het niet (altijd) met elkaar eens te zijn, maar een beetje respect voor elkaars mrening is toch wel het minste wat je kunt vragen.Ja, ik ben ook van mening dat Gudde Feyenoord naar de bliksem helpt, maar moet ik dan iemand verketteren die daar anders over denkt? Ik steun het initiatief van Bram, maar heb mijn twijfels als het er om gaat wie gaat bepalen wat er met dit geld gebeurt. Als dat Gudde en zijn kliek zeg ik: PAS en dat is mijn goed recht,en ik zal niemand verwensen omdat hij denkt dat dat wel kan. Maar laten we elkaar niet afmaken en privé-zaken en het Feyenoord-gebeuren goed gescheiden houden: waar haalt iemand het recht vandaan Bram's bedrijfsfgunctioneren door de zeik te halen omdat hij een andere mening heeft? Denk daar eens over na. Ik wou dat ik de oplossing wist voor de problemen die nu bij Feyenoord spelen. Daar kunnen we hier wel met elkaar over praten, maar op een verstandige en fatsoenlijke manier. Ik vind het walgelijk als mensen die zich bij de club betrokken voelen elkaar zo bejegenen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lopen we dan toch leeg









0.0112750