BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Ajax en de mogelijke interesse in van Heerden ( ex Club Brugge)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tz90
 tz90 - zondag 30 mei 2010 - 19:06   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2010/05/30/21980/

Elrio Van Heerden speelt volgens voetbalbelgie volgend seizoen mogelijk in de Nederlandse Eredivisie. De middenvelder staat volgens de Zuid-Afrikaanse pers in de belangstelling van Feyenoord en ajax. Van Heerden speelde afgelopen seizoen bij Sivasspor.

Bij de Turken kon de technisch begaafde middenvelder niet aarden. Hij speelde sinds januari amper 6 wedstrijden. Sivasspor had Van Heerden overgenomen van Blackburn waar hij niet aan de bak kwam.

Blackburn nam hem vorige zomer gratis over van Club Brugge. De Zuid-Afrikaan, die moet vrezen voor deelname aan het WK, speelde vier jaar voor de Bruggelingen. Ondanks zijn talent kon hij, mede door blessures, niet doorbreken. In 4 jaar tijd speelde Van Heerden 57 wedstrijden voor Club waarin hij amper één keer scoorde.

Update : Ajax ook geinteresseerd.

http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=11710

Ajax en Feyenoord hebben belangstelling voor Elrio van Heerden, zo valt in de Zuid-Afrikaanse pers te lezen. Voetbalbelgie meldt dat de middenvelder gaat vertrekken bij Sivasspor.

Afgelopen seizoen speelde Van Heerden voor de Turkse club. Hij werd overgenomen van Blackburn Rovers, omdat er in Engeland geen succes was. In Turkije ging het ook niet naar behoren. Na de winterstop speelde Van Heerden slechts zes wedstrijden.

De technisch begaafde speler kwam in het verleden uit voor Club Brugge. WK-deelname is hoogst onzeker door de weinige speelminuten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door tz90 --
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 mei 2010 - 19:14   quote  deeplink  
tja is niet het eerste en zeker niet het laatste gerucht denk ik ...

maar een speler die van Brugge naar Blackburn naar Sivasspor hopt
en dan zo weinig speelt om diverse redenen, en zo weinig scoort..
en ook nog van buiten de EU

lijkt me niet veel soeps
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 mei 2010 - 19:26   quote  deeplink  
en nog nooit van gehoord..
moa
 moa - zondag 30 mei 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Kan transfervrij opgepikt worden, 26 jaar, en heeft 33 interlands achter zn naam staan. (lees ik)

Misschien wel een goede vervanger voor de Guzman.
R()b
 R()b - zondag 30 mei 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Ik ook niet hoor Stylzz :s

En idd misschien wel een goede middenvelder.
Maar ja... als je al jaren weinig kan presteren , wat is de garantie dat het bij Feyenoord wel kan?
Ik zou dan een contract aanbieden op basis van prestaties , als ik Feyenoord zou zijn.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 30 mei 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 19:28 schreef moa het volgende:
Kan transfervrij opgepikt worden, 26 jaar, en heeft 33 interlands achter zn naam staan. (lees ik)

Misschien wel een goede vervanger voor de Guzman.
Ik begrijp dat we nu eenmaal in die vijver moeten vissen,maar we hebben het nog steeds over Feyenoord vind ik!
Denk niet dat transfervrij de norm moet gaan worden om bij Feyenoord te mogen spelen.
Ben voor een wat creatiever en selectiever transfer-beleid

Enige voordeel wat ik in jouw argument kan vinden is z'n leeftijd,
verder zal hij niks voor niks voor z'n plek bij het nationale elftal moeten vrezen
en nogmaals ik begrijp dat hij alleen bij brugge gespeeld heeft en daar 1 x gescoord,vaak geblesseerd was niet slaagde bij Blackburn en Sivas.
Daarbij ook nog van buiten de E.U en vind ik het middenveld het minste probleem bij Feyenoord

maargoed voor hetzelfde geldt komt hij wel en word het een suc6 :)
moa
 moa - zondag 30 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 19:35 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Ik begrijp dat we nu eenmaal in die vijver moeten vissen,maar we hebben het nog steeds over Feyenoord vind ik!
Denk niet dat transfervrij de norm moet gaan worden om bij Feyenoord te mogen spelen.
Ben voor een wat creatiever en selectiever transfer-beleid

Enige voordeel wat ik in jouw argument kan vinden is z'n leeftijd,
verder zal hij niks voor niks voor z'n plek bij het nationale elftal moeten vrezen
en nogmaals ik begrijp dat hij alleen bij brugge gespeeld heeft en daar 1 x gescoord,vaak geblesseerd was niet slaagde bij Blackburn en Sivas.
Daarbij ook nog van buiten de E.U en vind ik het middenveld het minste probleem bij Feyenoord

maargoed voor hetzelfde geldt komt hij wel en word het een suc6 :)
Ik weet ook niet of we hem moeten halen, ken de speler helaas niet, maar gezien het aantal interlands dat hij heeft gespeeld moet hij toch wel iets kunnen :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 30 mei 2010 - 21:42   quote  deeplink  
wie?
Quiroz
 Quiroz - zondag 30 mei 2010 - 21:45   quote  deeplink  
van Heerden
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 30 mei 2010 - 21:45   quote  deeplink  
wie?
MMM
 MMM - zondag 30 mei 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
In 4 jaar tijd speelde Van Heerden 57 wedstrijden voor Club waarin hij amper één keer scoorde.
Topper..
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 mei 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Hebben we wel een middenvelder nodig?
Liever een aanvaller volgens mij
Quiroz
 Quiroz - zondag 30 mei 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 22:05 schreef Phyxsius het volgende:
Hebben we wel een middenvelder nodig?
Liever een aanvaller volgens mij
ja, dat dacht ik ook in de tijd van Peter (ik vertrouw m voor geen meter) Bosz
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 mei 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 22:11 schreef Quiroz het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik ook in de tijd van Peter (ik vertrouw m voor geen meter) Bosz
Ik hoop eigenlijk dat Beenhakker meer verstand heeft dan Petertje
Petertje redde het niet met een elftal middenvelders, dus ga ervan uit dat beenhakker dezelfde fout niet maakt
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 30 mei 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Van%20Heerden,%20Elrio%20GROOT.jpg



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door feyenoord-fr12info --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 30 mei 2010 - 23:23   quote  deeplink  
De nieuwe BAAB!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 mei 2010 - 12:23   quote  deeplink  
wel leuk dat we geen geld hebben hoor je nog eens nieuwe namen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 mei 2010 door hotjumper --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 31 mei 2010 - 12:44   quote  deeplink  
De Feyenoord-leiding lijken wel Nederlandse toeristen.......Kijken, kijken, niet kopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord en Ajax en de mogelijke interesse in van Heerden ( ex Club Brugge)









0.0064489