|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Verkiezing: Mooiste goal van het seizoen 2009/2010 (FeyenoordTime)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Feyenoord heeft het afgelopen seizoen de nodige goals gemaakt, daar zaten ook dit seizoen weer een paar zeer fraaie bij. Wij van FeyenoordTime.nl zijn benieuwd wat u de mooiste goal vind van het afgelopen seizoen, daarom houden wij de verkiezing van de mooiste goal van het seizoen 2009/2010.
Dit jaar kunt u kiezen uit de goals van Roy Makaay, Jon dahl Tomasson (2 keer), Ron Vlaar en Giovanni van Bronckhorst. Hieronder staat het filmpje van alle goals waar u uit kunt kiezen. In de poll aan de rechterkant van de site kunt u uw stemmen op uw mooiste goal van het seizoen 2009/2010. Op 30 juni zullen wij de uitslag van de verkiezing bekend maken.
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=11712
Vind de goal van Ron Vlaar het mooiste,
Wat vinden jullie? Welke goal is het mooiste?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Gelet op de sfeer en de situatie zeg ik toch die van Makaay (de eerste van het filmpje) Al is die van Tomasson tegen Willem2 een goeie tweede |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
moet je is naar 40 seconde gaan lijkt net of die commetator klaarkomt als tomasson scoort |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Die van Gio vindt ik toch wel van pure klasse !! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die van Gio vind ik het mooist. Prachtig hoe hij bijna uit stilstand de bal achteloos in de kruising legt. Ook goede herinnering aan die wedstrijd natuurlijk. Echt een geweldig doelpunt.
Mijn volgorde: - Gio - Tomasson (tegen Willem II) - Makaay - Vlaar - Tomasson (tegen RKC)
De goal van Tomasson tegen RKC hoort eigenlijk niet in dit rijtje thuis. Dan vind ik bijvoorbeeld het doelpunt van Landzaat tegen Ajax mooier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 mei 2010 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 00:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:..... De goal van Tomasson tegen RKC hoort eigenlijk niet in dit rijtje thuis. Dan vind ik bijvoorbeeld het doelpunt van Landzaat tegen Ajax mooier. dat is natuurlijk pertinente onzin...
Tomasson tegen Willem 2 de mooiste Gio tegen psv de belangrijkste Makaay mooi afscheid Vlaar was leuk maar tegen amateurs, was vooral leuk omdat ie weer terug was. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 12:21 schreef hotjumper het volgende:[..] dat is natuurlijk pertinente onzin... Tomasson tegen Willem 2 de mooiste Gio tegen psv de belangrijkste Makaay mooi afscheid Vlaar was leuk maar tegen amateurs, was vooral leuk omdat ie weer terug was. hoezo nou weer onzin. De andere 4 goals ware echt grote klasse en in het geval van Makaay ook nog extra mooi omdat het zijn afscheid was.
Die van Tomasson tegen RKC was mooi, maar vind ik toch van een andere klasse dan die andere 4, er zijn naar mijn mening mooiere goals gemaakt, die niet in dit rijtje voorkomen, waaronder die van Landzaat tegen Ajax. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
géén één doelpunt van landzaat hoort in wat voor rijtje dan ook thuis. landzaat hoort namelijk niet bij Feyenoord thuis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
In de competitie: de Guzman tegen Roda of Babovic tegen Grunn Beker: Vlaar |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
het doelpunt van vlaar bij harkemaase boys en de 2-3 van vlaar bij groningen in de laatste minuut |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goal van Gio tegen PSV, schitterend.
Beide goals van Tomasson mogen er ook zijn uiteraard, 2 prachtige goals! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat doelpunt kwam voort uit 1 van de weinige goede aanvallen van Feyenoord dit seizoen. Schitterend gecombineerd + afgemaakt. Een beauty! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 12:21 schreef hotjumper het volgende:[..] dat is natuurlijk pertinente onzin... Tomasson tegen Willem 2 de mooiste Gio tegen psv de belangrijkste Makaay mooi afscheid Vlaar was leuk maar tegen amateurs, was vooral leuk omdat ie weer terug was. eens |
|
|
|