BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit bestuur helpt ons naar de klote

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - maandag 31 mei 2010 - 10:07   quote  deeplink  
en wel binnen 2 jaar, 90% van de contracten lopen binnen 2 jaar af, geld ga je dus niet krijgen voor onze talenten, die lopen ala de guzman gratis de deur uit, vorig jaar weer 4 miljoen te kort, volgend jaar nu al begroot 1 miljoen te kort!! wanneer gaat dit bestuur eens geld verdienen??

simpele rekensom

40.000 SCC maal minimaal 300 euro gemiddeld is 12.000.000
die zelfde supporters kopen voor minimaal 7 a 8 miljoen aan shirtjes, sjaaltjes enz en kopen de losse kaartjes op

de supporters leveren dus al minimaal de helft van de begroting op, hoeven ze geen extra inspanning voor te leveren!

tv gelden, en kleding sponsor + shirt sponsor geven veel minder als bij andere clubs, als je dan kijk wat er over blijft aan ontvangen gelden zie je dat het bestuur erg matig presteert als het om geld binnenhalen betreft.

wil de club gered worden wordt het tijd voor andere gezichten, zie bv twente hoe het ook kan als je clubmensen neer zet en geen neuzen als gudde.
de flh
 de flh - maandag 31 mei 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Hmmm dat van die contracten is idd erg zorgelijk.
Als idd ala de guzman >> dan kunnen we zelfs de opleidingskosten vergeten.

Heb je de begroting er bij gepakt?

Shirt- en kledingsponsor wordt altijd als verdienste van een bestuur gezien.

Overigens kan ik me geen bestuur herrinneren dat feyenoord niƩt naar de klote heeft geholpen.

Wie zaten er eigenlijk in het bestuur toen Feyenoord de failliete boedel van Xerxes overnam?? Dat moeten wel goede bestuursleden zijn geweest, haha :))
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 mei 2010 - 12:07   quote  deeplink  
misschien Xerxes binnenkort Feyenoord overnemen.
jellestb
 jellestb - maandag 31 mei 2010 - 12:52   quote  deeplink  
van die contracten klopt indd schandalig als straks al je goede spelers gratis wegloopt of voor n appel en n ei . wor je niks beter van
jo3h
 jo3h - maandag 31 mei 2010 - 12:56   quote  deeplink  
ik vindt het erg dat je niet eens meer een transfer vrije speler wat voor elftal zien we als bahia fer el ahmadi en vlaar weg gaan. de zaterdag a1 jeugd soms leuke jongens hoor maar daar zit ik niet op te wachten sorry hoor
jo3h
 jo3h - maandag 31 mei 2010 - 12:59   quote  deeplink  
wil je de boel nog redden hier in rotterdam gewoon kralingen exs.spangen sparta en feyenoord samen fc rotterdam anders gaan ze allemaal naar de kloten
KKL
 KKL - maandag 31 mei 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Wordt het toch nog misschien tijd voor een hele grote investeerder die Feyenoord koopt en WEL het Feyenoord/Supporters handvest naleeft??
jellestb
 jellestb - maandag 31 mei 2010 - 13:07   quote  deeplink  
ja en wat wij met iemand als gudde in het bestuur moeten iemand die nota bene nog voor de joden is ook kan gewoon niet .
jellestb
 jellestb - maandag 31 mei 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 13:06 schreef KKL het volgende:
Wordt het toch nog misschien tijd voor een hele grote investeerder die Feyenoord koopt en WEL het Feyenoord/Supporters handvest naleeft??
.indd dit handvest wat ze bij het bestuur kwijt geraakt zijn .
dobias
 dobias - maandag 31 mei 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Ben het eigenlijk niet helemaal een smet jullie.

Dit bestuur ruimt de rotzooi op van de voorgaande eikels.
En dat was hard nodig.

Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat op dit moment feyenoord aan het redden is.
En vor wat betreft die contracten ze zijn echt niet achterlijk. daar gaan ze echt wel iets aan doen. Ik denk zelf dat er al gesprekken gaande zijn.
Eerst financieel alle sop orde dan pas weer gaan denken aan successen.
Het is even niet anders. en opleidingskosten krijg je altijd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 mei 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Ik begrijp het even niet geloof ik. Over het afgelopen seizoen hebben we een verlies van 4 mln. Komen we inclusief dit verlies op een schuld van 40mln.? Of is daar dan weer een stuk vanaf? Of komt dit er juist nog bij op????

Een tijdje geleden had men het er toch al over dat we 4 mln. verlies zouden lijden? En dan moesten we nog een paar jaar op een houtje bijten, maar dan zouden we wel enigszins schuldenvrij zijn...? Ik snap het niet meer. Wie kan dit eens goed uitleggen?
KKL
 KKL - maandag 31 mei 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Als je alle dure spelers (salarissen) saneert en een salaris plafond van 500.000 euro hanteert dan kom je lagere kosten op je begroting waardoor je op langere termijn geld moet overhouden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 mei 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Daarmee is het nog niet uitgelegd...
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 mei 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Ik vind dit bestuur een van de minst slechte van de laatste 10 jaar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 mei 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 10:07 schreef Kuipkanjer het volgende:
en wel binnen 2 jaar, 90% van de contracten lopen binnen 2 jaar af, geld ga je dus niet krijgen voor onze talenten, die lopen ala de guzman gratis de deur uit, vorig jaar weer 4 miljoen te kort, volgend jaar nu al begroot 1 miljoen te kort!! wanneer gaat dit bestuur eens geld verdienen??

simpele rekensom

40.000 SCC maal minimaal 300 euro gemiddeld is 12.000.000
die zelfde supporters kopen voor minimaal 7 a 8 miljoen aan shirtjes, sjaaltjes enz en kopen de losse kaartjes op

de supporters leveren dus al minimaal de helft van de begroting op, hoeven ze geen extra inspanning voor te leveren!

tv gelden, en kleding sponsor + shirt sponsor geven veel minder als bij andere clubs, als je dan kijk wat er over blijft aan ontvangen gelden zie je dat het bestuur erg matig presteert als het om geld binnenhalen betreft.

wil de club gered worden wordt het tijd voor andere gezichten, zie bv twente hoe het ook kan als je clubmensen neer zet en geen neuzen als gudde.
je kan het moeilijk te schuld noemen van Gudde dat hij Algemeen Directeur is. Lijkt me eerder de fout van de RvC dat zij iemand aanstellen die geen enkele ervaring in het profvoetbal heeft. Je haalt over het algemeen ook voetballers die gerijpt zijn bij subtoppers en die toezijn aan een stap hoger, waarom dan niet iets dergelijks met een Algemeen Directeur/voorzitter.

Aan de andere kant, Gudde heeft nauwelijks een echte kans gehad, hij moet voornamelijk puinruimen, hij heeft uiteraard fouten gemaakt, maar die zijn vooral te wijten aan zijn onervarenheid, wat je hem moeilijk kan kwalijk nemen, omdat hij niet zichzelf heeft aangesteld. De RvC had moeten voorzien dat een ervaren man met ruime ervaring in het profvoetbal nodig was in plaats van een beginneling. Ik noem bijvoorbeeld een Jan Smit van Heracles of Joop Munsterman van Twente.

Je simpele rekensom klopt niet helemaal. De laatste cijfers van de SCC omzet geven aan dat er 6,6 miljoen werd binnengehaald. Bovendien zijn er geen 40.000, maar ruim 32.000 seizoenskaarthouders.

Het probleem ligt niet zozeer bij het gebrek aan inkomsten, maar aan het gegeven dat Feyenoord structureel te veel geld heeft uitgegeven. Vorige seizoen hadden verlies van 16,9 miljoen, het jaar daarvoor nog een positief resultaat, maar puur en alleen omdat Feyenoord maar liefst 23 miljoen aan transferopbrengsten kon bijschrijven, anders hadden we dat seizoen ook al een enorm verlies gehad. Het is aan de transfersom van Real Madrid voor Drenthe te danken dat Feyenoord niet nog veel dieper in de shit zit.

De begroting moet kloppend gemaakt worden en dat is Feyenoord aan het doen, door onder andere enorm te korten op salarissen. Feyenoord gaf ontverantwoord veel uit aan salarissen en daar wordt gelukkig nu wel een eind aan gemaakt. Er op vertrouwen dat je elk jaar een klapper kan maken als Drenthe is onrealistisch. De begroting moet kloppend zijn zonder dat daarin transferopbrengsten aan te pas moeten komen.

Als laatste denk ik niet dat Feyenoord te weinig binnenhaalt met shirtsponsoring etc. Ajax en PSV hebben op dit moment gewoon een veel betere naam. Na die 2 clubs haalt Feyenoord volgens mij nog het meest binnen. Feyenoord zal eerst weer een rol van betekenis in Nederland en Europa moeten gaan spelen voordat Feyenoord soortgelijke bedragen kan ontvangen.

EDIT, link naar een overzicht voor de shirtsponsoring. Feyenoord inderdaad 3de op die lijst in Nederland. http://sport.infonu.nl/voetbal/46107-wat-verdient-een-eredivisieclub-aan-shirtsponsoring.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 mei 2010 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 mei 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 14:24 schreef Arie.Klooster het volgende:
Daarmee is het nog niet uitgelegd...
Een verlies is dat je meer hebt uitgegeven dan dat er binnen is gekomen. Met andere woorden, Feyenoord heeft met geleend geld uitgaven gemaakt. Sinterklaas bestaat niet en daarom zal Feyenoord dat geld terug moeten betalen. Die 4 miljoen zal ongetwijfeld bij de schuld komen, maar je weet niet hoeveel Feyenoord inmiddels heeft afgelost, maar als ze dat niet gedaan hebben, dan bedraagt dus schuld dus inderdaad 40 miljoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 mei 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Bedankt voor het uitleggen, maar 't is ook weer niet dat ik achterlijk ben. Dat je verlies maakt als je meer uitgeeft dan wat er binnenkomt, is hetzelfde als 1 + 1 = 2 is, maar ik bedoel dat ik het overzicht kwijt ben van wat nu de situatie is en hoe lang het (naar verwachting) zal duren voor we weer in de plus staan. Oftewel, gaan we nog jaren door met aanmodderen en kunnen we pas in 2050 weer een speler uit de topklasse aantrekken en moeten we het tot dat moment met eigen jeugd doen? Of zijn we al wat van die schulden kwijt (komt er bijvoorbeeld 4 mln. verlies bij, maar is er voor dertig afgelost (wat overigens utopie is, maar goed)).

Wie weet waar we staan? En wil deze dat dan eens uitleggen?
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 31 mei 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 14:36 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dit bestuur een van de minst slechte van de laatste 10 jaar..
Zonder er weer een van den Herik Topic van te maken,vond ik die wel wat beter,jammer dat hij op het laatst de boel in de maling nam.Gudde z'n opstelling rondom de bekerfinale vind ik onvergeeflijk,net een blaadje!waait met alle partijen mee(van den Herik had de finale net zo makkelijk opgeblazen als sport 7 )

Magoed is het niet een probleem van deze tijd en onderdeel van de fase waar het voetbal inzit?!

Na van den Herik,van Praag en van Raaij is er toch niet veel meer?!het is een inloophuis geworden van ex-raad van commisarisen en nog meer van die enge zakenmensen en ambtenaren die komen en gaan,net als in het bedrijfsleven,zonder visie met korte termijn plannen zodat ze die club ook op hun cv hebben staan,immers tijd is geld!!!Vind Munsterman en Smit van Twente en Heracles hier eingzins uitzonderingen op en denk dat zo'n Marcel Brands het afgelopen jaren goed gedaan heeft
de flh
 de flh - maandag 31 mei 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 13:06 schreef KKL het volgende:
Wordt het toch nog misschien tijd voor een hele grote investeerder die Feyenoord koopt en WEL het Feyenoord/Supporters handvest naleeft??
Wordt tijd dat de supporters zelf Feyenoord opkopen en dan eens in de 4 jaar bestuursverkiezingen organiseren.

Laten we nou eerlijk zijn: Zoals de club er nu voor staat is ze financieel gezien erg weinig meer waard.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 mei 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Nou, als je veertig miljoen hebt, mag je je vast inkopen... denk ik, of toch niet...?
de flh
 de flh - maandag 31 mei 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Een organisatie is volgens mij de waarde van het bezit min de schulden.
Als feyenoord 40milj waard is dan ben ik benieuwd hoe de goodwill en de spelers (incl rechten talentpools) op de balans staan.

Met 20-30miljoen zou je er moeten zijn lijkt me.
Dat is €500-750 per seizoenkaarthouder. los vd andere 950.000 fans
dobias
 dobias - maandag 31 mei 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Even ter info.

Die 4 miljoen verlies is volgens de afspaken met de knvb. Dus alles loopt volgens plan.

Ik vraag mij wel eens af hoeveel verstand de mensne op dit forum nu echt hebben.
We oordelen over dingen waar we geen verstand van hebben. Zo sinpel als het hier beschreven wordt allemaal is het niet.

Gudde redt onze club. Let maar op! En Gudde is wel een voetbal man..... Hij heeft zijn sporen verdient in het voetbal en in het bedrijfleven.

Ik zeg niet dat hij alles goed doet maar hij verdient meer waardering..
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 mei 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Tot aan de bekerfinale had ik niet echt problemen met hem....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 mei 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 15:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Bedankt voor het uitleggen, maar 't is ook weer niet dat ik achterlijk ben. Dat je verlies maakt als je meer uitgeeft dan wat er binnenkomt, is hetzelfde als 1 + 1 = 2 is, maar ik bedoel dat ik het overzicht kwijt ben van wat nu de situatie is en hoe lang het (naar verwachting) zal duren voor we weer in de plus staan. Oftewel, gaan we nog jaren door met aanmodderen en kunnen we pas in 2050 weer een speler uit de topklasse aantrekken en moeten we het tot dat moment met eigen jeugd doen? Of zijn we al wat van die schulden kwijt (komt er bijvoorbeeld 4 mln. verlies bij, maar is er voor dertig afgelost (wat overigens utopie is, maar goed)).

Wie weet waar we staan? En wil deze dat dan eens uitleggen?
haha, ok, ik probeerde alleen zo simpel mogelijk op te schrijven, zodat het voor iedereen duidelijk is en er geen misverstanden, niet omdat ik dacht dat jij het anders niet zou begrijpen oid.

Ik denk dat op dit moment weinig mensen weten hoe het precies zit. Gudde denkt dat ie weet waar hij mee bezig is en dat hoop ik ook. Feyenoord moet de komende jaren minder uitgeven dan erin komt om een gedeelte naar de schulden door te kunnen sluizen. Het was afgelopen jaren het omgekeerde, aangezien er een gigantische gat in de begroting zat van ongeveer 10-15 miljoen. Feyenoord heeft al op heel veel kunnen bezuinigen, waaronder salarissen. Dus dat levert een besparing om van tussen de 5-10 miljoen. Staat tegenover dat Gio en nog meer spelers dacht ik hun salaris over langere tijd hebben uitgesmeerd, wat nog extra lasten betekend.

Feyenoord zal voor komend seizoen met alle besparing, europees voetbal etc ongeveer quitte draait, wat ze zelf ook hebben aangegeven dacht ik. Dus als je het simplistisch stelt: 40 miljoen - transferopbrengsten = huidige schuld. Dit is wel heel makkelijk gesteld natuurlijk en zeker geen accurate weergave, maar het geeft een aardig beeld.
De seizoenen erna zal er zelfs een positief saldo zijn, wat de aflossing zal versnellen.

Als Feyenoord kil gaat bezuinigen dan zijn we over een aantal jaar schuldvrij en middenmoter. Ik denk dat het doel is de schuld voor de opening van de Nieuwe Kuip geminimaliseerd te hebben zonder dat het ten koste gaat van Europees voetbal, wat een belangrijke inkomstenbron is.
R()b
 R()b - maandag 31 mei 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Er waren toch al een paar contracten verlengd van de jongelingen??
de flh
 de flh - maandag 31 mei 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 15:49 schreef dobias het volgende:

...

Ik vraag mij wel eens af hoeveel verstand de mensne op dit forum nu echt hebben... We oordelen over dingen waar we geen verstand van hebben..

.. Gudde is wel een voetbal man..... Hij heeft zijn sporen verdient in het voetbal en in het bedrijfleven.

Gudde is al meer dan 15 jaar ambtenaar. Eerst bij de niet echt goed georganiseerde Belastingdienst.

Laatste 5 jaar bij het zeeeeerr slecht aangeschreven dienst Sport & Recreatie
R()b
 R()b - maandag 31 mei 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Hmm blijkbaar niet veel verstand idd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 mei 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 15:46 schreef de flh het volgende:
Een organisatie is volgens mij de waarde van het bezit min de schulden.
Als feyenoord 40milj waard is dan ben ik benieuwd hoe de goodwill en de spelers (incl rechten talentpools) op de balans staan.

Met 20-30miljoen zou je er moeten zijn lijkt me.
Dat is €500-750 per seizoenkaarthouder. los vd andere 950.000 fans
De goodwill staat voor 7,5 miljoen op de balans. De gezamelijke waarde van alle spelers zal denk ik rond de 50 miljoen liggen.

Ik heb geen idee van de waarde van de andere bezittingen, maar elk bod, dat minder is dan 100 miljoen, wordt echt niet naar gekeken. Je hebt ook nog de toekomstige waarde van Feyenoord die beduidend hoger zal liggen. Nieuwe inkomsten oa dankzij de Nieuwe Kuip. Bovendien de waarde van de spelers zegt niet alles. Een Vlaar is 5-6 miljoen waard, maar misschien krijgt Feyenoord er wel het dubbele voor.
MMM
 MMM - maandag 31 mei 2010 - 18:11   quote  deeplink  
Vooral Onno Jacobs had allang weg moeten wezen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 mei 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Transperantie is beloofd maar het is zo helder als bagger..
Ik ga ervan uit dat de ellende sneller over is dan we verwachten..
En anders zijn we echt weer in de maling genomen.
Volgens mij die 4 miljoen + dat kommende miljoentje al ingecalculeerd
bij de totale schuld van 37 miljoen,althans zo had ik het begrepen
begin dit jaar.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 31 mei 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Als de jongste deelnemer aan dit forum dus 65 is, promoveert Feyenoord weer naar de Eredivisie. Mensen, gooi s.v.p. je oogkleppen af, zonder sterk eerste elftal is Feyenoord ten dode opgeschreven. Als inderdaad de verwachte leegloop doorgaat hoef je voor de EL al helemaal niets te begroten. En, hoe je het wendt of keert als ze straks in de kelder van de eredivisie mee moeten draaien of, wat God verhoede, afzakken naar de jupiter legue, blijven er geen inkomsten over, want dan gaan zelfs veel trouwe supporters wegblijven. In het bedrijfsleven, waaraan ik een leven lang heb mogen deelnemen geldt nog steeds als regel dat de kosten voor de baat uitgaan. Maar dan moet je goede bestuurders hebben; mensen met visie en dat hebben naar mijn mening Gudde en zijn kornuiten bepaald niet. Met deze mensen aan het roer blijft er niets van het eens zo roemruchte cluppie over. Dat is mijn realiteit. Voorbeelden van de man zijn kortzichtigheid zijn toch wel de hele affaire rond de Guzman en in de winterstop zijn blokkade om Wanderson binnen te halen. Daar staan de clubs nu voor in de rij en Feyenoord heeft het nakijken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 mei 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 20:33 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als de jongste deelnemer aan dit forum dus 65 is, promoveert Feyenoord weer naar de Eredivisie. Mensen, gooi s.v.p. je oogkleppen af, zonder sterk eerste elftal is Feyenoord ten dode opgeschreven. Als inderdaad de verwachte leegloop doorgaat hoef je voor de EL al helemaal niets te begroten. En, hoe je het wendt of keert als ze straks in de kelder van de eredivisie mee moeten draaien of, wat God verhoede, afzakken naar de jupiter legue, blijven er geen inkomsten over, want dan gaan zelfs veel trouwe supporters wegblijven. In het bedrijfsleven, waaraan ik een leven lang heb mogen deelnemen geldt nog steeds als regel dat de kosten voor de baat uitgaan. Maar dan moet je goede bestuurders hebben; mensen met visie en dat hebben naar mijn mening Gudde en zijn kornuiten bepaald niet. Met deze mensen aan het roer blijft er niets van het eens zo roemruchte cluppie over. Dat is mijn realiteit. Voorbeelden van de man zijn kortzichtigheid zijn toch wel de hele affaire rond de Guzman en in de winterstop zijn blokkade om Wanderson binnen te halen. Daar staan de clubs nu voor in de rij en Feyenoord heeft het nakijken.
Als Feyenoord naar de klote gaat dan kunnen directie en zeker de RvC wel gaan emigreren
want dat pik niemand natuurlijk.
craven
 craven - maandag 31 mei 2010 - 20:55   quote  deeplink  
k*t darryl hahahahha
sebbe1
 sebbe1 - maandag 31 mei 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Welk bedrijfsleven doel je op? Bijna alle banken hebben overheidsgeld nodig, pensioenfondsen krompen als sneeuw voor de zon en tal van grotere bedrijven hebben hun deuren moeten sluiten of fors mensen moeten ontslaan dus kosten voor de baat zijn ze al tijden vergeten. Dat er jaren een wanbeleid is geweest is bekend anders heb je geen 40 miljoen aan schulden. Wat bedoel je met een sterk elftal. Meedoen voor het kampioenschap lijkt ver weg, plaatsen voor europees voetbal zijn realiseerbaar maar we moeten het van de jeugd hebben en die zijn grillig. Je kan als bestuur spelers weet ik veel wat voor contract voor schotelen maar als ze weg willen en ze zijn transfervrij doe je niets, een speler huren met wat voor constructie dan ook zonder gelden te hebben om hem over te nemen is lullig voor de supporter niet meer dan dat maar ik kan begrijpen dat daar voor een bestuur dan geen prioriteit ligt, supporters kijken alleen op de korte termijn terwijl er de komende jaren gesaneerd moet worden. Laat het bestuur gewoon hun werk doen en maak je druk over wat er op het veld gebeurd.

Feyenoord heeft het mooiste en trouwste legioen van nederland, laten we de club steunen en niet iedereen afzeiken maar hun gewoon het voordeel van de twijfel geven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 mei 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Wanderson....

Wahahahahahahaha
de flh
 de flh - maandag 31 mei 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 20:33 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als de jongste deelnemer aan dit forum dus 65 is, promoveert Feyenoord weer naar de Eredivisie. Mensen, gooi s.v.p. je oogkleppen af, zonder sterk eerste elftal is Feyenoord ten dode opgeschreven. Als inderdaad de verwachte leegloop doorgaat hoef je voor de EL al helemaal niets te begroten. En, hoe je het wendt of keert als ze straks in de kelder van de eredivisie mee moeten draaien of, wat God verhoede, afzakken naar de jupiter legue, blijven er geen inkomsten over, want dan gaan zelfs veel trouwe supporters wegblijven. In het bedrijfsleven, waaraan ik een leven lang heb mogen deelnemen geldt nog steeds als regel dat de kosten voor de baat uitgaan. Maar dan moet je goede bestuurders hebben; mensen met visie en dat hebben naar mijn mening Gudde en zijn kornuiten bepaald niet. Met deze mensen aan het roer blijft er niets van het eens zo roemruchte cluppie over. Dat is mijn realiteit. Voorbeelden van de man zijn kortzichtigheid zijn toch wel de hele affaire rond de Guzman en in de winterstop zijn blokkade om Wanderson binnen te halen. Daar staan de clubs nu voor in de rij en Feyenoord heeft het nakijken.
Eens.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 07:20   quote  deeplink  
wanderson hahahahahahahahaha

je betoog leek zo aardig te beginnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 juni 2010 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 07:20 schreef hotjumper het volgende:
wanderson hahahahahahahahaha

je betoog leek zo aardig te beginnen
en we vergeten even dat iedereen voor zoete koek aan neemt dat er daadwerkelijk een goed bod voor de Guzman geweest is. Terwijl dat net zo goed een morsige man in een regenjas geweest kan zijn...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 07:33   quote  deeplink  
tsja, achteraf was ieder bod op de guzman natuurlijk goed geweest, nu hebben ze niks, had ze in ieder geval een jaar salaris gescheelt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 juni 2010 - 07:37   quote  deeplink  
T enige bekende bod was uit t oostblok en dat wilde die niet.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 01 juni 2010 - 09:07   quote  deeplink  
Meneer Onno Jacobs zit er inmiddels al een jaar of 7. Is als financieel directeur mede verantwoordelijk voor de uitgaven aan transfers een de zeer lucratieve spelerscontracten.
En dan moet deze pipo ons ( mede ) financieel gezond maken?
Lekker geloofwaardig allemaal en dat alles voor een zeer bescheiden salaris van 300k per seizoen.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - dinsdag 01 juni 2010 - 13:18   quote  deeplink  
we gaan naar de klote en 90% van het "legioen" slik alles voor zoete koek, slaap verder allemaal.....over 3 jaar een nieuwe club, de SC Feijenoord.
bram
 bram - dinsdag 01 juni 2010 - 13:27   quote  deeplink  
denk niet dat je dit bestuur alles in de schoenen kan schuiven,ze moeten nu eenmaal impopulaire maatregelen nemen om de zaak weer enigzins op orde te krijgen.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - dinsdag 01 juni 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:27 schreef bram het volgende:
denk niet dat je dit bestuur alles in de schoenen kan schuiven,ze moeten nu eenmaal impopulaire maatregelen nemen om de zaak weer enigzins op orde te krijgen.
namen ze die maatregelen maar, hoe moeilijk kan het zijn om minder uit te geven dan je binnen krijgt??? nu al 1 miljoen te kort begroten slaat nergens op, kom ik thuis ook niet mee weg hoor, die mensen hebben alleen maar rode potloden en hebben nog nooit de kleur zwart gezien!!

managers cultuur, er is er niet 1 minder, scheel toch snel 3 ton per manager.

geloof mij, de raad zit er alleen voor het nieuwe stadion, gudde is hun lijntje naar de gemeente en zit ook alleen daarom in het bestuur, ze hebben niets met onze club, alleen hun salaris.

kijk naar twente en je ziet hoe een club gerund moet worden, wat er anders is als je clubmensen in je bestuur hebben.

het enige wat dit bestuur heeft bereikt is een record aan stadionverboden voor alles behalve vechten.
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 07:20 schreef hotjumper het volgende:
wanderson hahahahahahahahaha

je betoog leek zo aardig te beginnen
Ff los van de kwaliteiten van de speler Wanderson.

Dit was natuurlijk een van de grootste blamages in de Nederlandse transfergeschiedenis. En heel Europa weet het..
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 09:07 schreef F.L.E het volgende:
Meneer Onno Jacobs zit er inmiddels al een jaar of 7. Is als financieel directeur mede verantwoordelijk voor de uitgaven aan transfers een de zeer lucratieve spelerscontracten.
En dan moet deze pipo ons ( mede ) financieel gezond maken?
Lekker geloofwaardig allemaal en dat alles voor een zeer bescheiden salaris van 300k per seizoen.
Eens.

Als de salariscijfers kloppen betekent dit trouwens wel dat Gudde minimaal 4x zo veel is gaan verdienen door naar Feyenoord te gaan. Een burgemeester verdient rond de 100000, laat staan de directeur vd Dienst Sport & Recreatie.
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 01 juni 2010 - 14:21   quote  deeplink  
ACTIE ACTIE

WIJ DRAGEN FEYENOORD OP HANDEN
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Oud nieuws!!!!! WIJ moeten gewoon van begin volgend seizoen bij het maasgebouw gaan staan en er alles aan doen dat ze vertrekken!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 14:09 schreef de flh het volgende:

[..]

Ff los van de kwaliteiten van de speler Wanderson.

Dit was natuurlijk een van de grootste blamages in de Nederlandse transfergeschiedenis. En heel Europa weet het..

Al was het messi geweest, vind ik juist 1 van de verstandigste besluiten om geen verplichtingen aan te gaan zonder bankgarantie. Als nu had gebleken dat Feyenoord achteraf toch voor zijn pittige salaris had moeten opdraaien, terwijl hij nog geblesseerd was dan waren de rapen hier ook gaar geweest.

verder wat Bram zegt.

Ik heb ook even geen idee wie het over zou moeten nemen. en kom alsjeblieft niet met een munsterman aan, na een keizer karel en een dirkie S. is dat wel de laatste waar we op zitten te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:05   quote  deeplink  
WOUTER BOS!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit bestuur helpt ons naar de klote









0.0133399