BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit bestuur helpt ons naar de klote

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 18:08   quote  deeplink  
die ligt ook niet lekker bij een groot deel van het legioen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:21   quote  deeplink  
PVDA in Rotterdam de grootste partij toch? Hij hoeft overigens ook niet goed te liggen bij het legioen. Dat komt wel als hij zijn werk goed doet!
Is wel een rasFeyenoorder!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door Feyenoord till i die --
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Volgens mij zou hij het wel kunnen ja, maar ik denk niet dat ie veel kans maakt bij het Legioen. Zeker de helft heeft het niet zo op hem.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:24   quote  deeplink  
je hoeft niet geliefd te zijn!!!!!!!!!! Als je je werk goed doet gebeurd dat vanzelf!!!
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:26   quote  deeplink  
Als bestuurder by feyenoord is het juist belangrijk. Veel supporters gaan toch op iemands karakter af, niet op iemands prestaties.
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 01 juni 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Nooit aan gedacht,waarom niet....heeft natuurlijk een financiele achtergrond
En als Bos iets kan doen ga ik echt niet meteen pvda stemmen geloof me
zie ik er helemaal los van.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Dat is nu de tendens, totdat je een kutkarakter hebt en je doelen bereikt!! Kijk naar Mourinho bij verschillende clubs. (overigens v.Gaal ook) Wat mij betreft mag hij naar Feyenoord komen!!!
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:30   quote  deeplink  
hehe, als je het zo bekijkt.
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 01 juni 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat is nu de tendens, totdat je een kutkarakter hebt en je doelen bereikt!! Kijk naar Mourinho Wat mij betreft mag hij naar Feyenoord komen!!!
Heb ff je zin "ge-edit"neem aan dat dat 2e gedeelte een "vertikking"is geweest?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door Wolfmen --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:33   quote  deeplink  
v. Gaal mag van mij naar Feyenoord komen!!! Roept hij al dezelfde dingen op de Coolsingel straks wat hij ook in 020 heeft geroepen!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
v. Gaal mag van mij naar Feyenoord komen!!! Roept hij al dezelfde dingen op de Coolsingel straks wat hij ook in 020 heeft geroepen!!!
dan zie je mij niet meer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Waarom dat niet???? Alleen op zijn woorden in 020? Heeft hetzelfde geropen over 02 in kaasstad! Is aard van het beessie!! roept in op de Coolsingel de zelfde dingen. verstandig? Nee!!!!! Wereldtrainer? Ja!!!!!!!! Andere kant is dat we eerst moeten afwachten wat been nog gaat presteren! N Been is v. Gaal wat mij betreft welkom!!
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
v. Gaal mag van mij naar Feyenoord komen!!! Roept hij al dezelfde dingen op de Coolsingel straks wat hij ook in 020 heeft geroepen!!!
Met een goed bestuur/structuur ben je niet zo afhankelijk van individuen die niks met onze club hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 juni 2010 - 18:44   quote  deeplink  
De Raad van Commissarissen van Feyenoord blijft achter technisch directeur Peter Bosz staan. Dit heeft Jos van der Vegt zondagmiddag verklaard op de radio.

"We hebben een koers ingezet waarbij we eerst de enorme schuld wegwerken. Dat kost tijd. Natuurlijk baren de resultaten ons zorgen, maar Peter verricht goed werk en we staan vierkant achter hem en trainer Gert-Jan Verbeek", liet Van der Vegt, directeur van Ahoy en tevens commissaris bij Feyenoord, aan Radio Rijnmond weten.

Foksport..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 juni 2010 - 18:45   quote  deeplink  
Nieuwe RvC officieel benoemd
9 februari 2007 K Feyenoord.nl

De nieuwe Raad van Commissarissen van Feyenoord Rotterdam N.V. is deze week formeel benoemd en gaat nu aan de slag, zo meldt Feyenoord.nl. Deze week werd de benoeming van president-commissaris Gerard Kerkum, Dick van Well, Coert Beerman, Jos van der Vegt en Martin van Pernis geformaliseerd.
Feyenoord Netwerk
Het is de bedoeling dat Gerard Kerkum de functie van President-Commissaris medio 2007 overdraagt aan Dick van Well. Dan zal ook een nieuw lid ter completering van de Raad van Commissarissen worden voorgedragen.
Feyenoord Netwerk
Het bestuur van Stichting Feyenoord bestaande uit Jorien Van den Herik, Sjaak Troost en Willem Scholten is tegelijkertijd afgetreden. Wij willen graag de teruggetreden bestuursleden bedanken voor hun steun en inzet voor Feyenoord. Inmiddels is een nieuw bestuur benoemd van Stichting Feyenoord; Aad van der Laan en G�rard Moussault. Zij zullen de benodigde statutenwijzigingen doorvoeren Na de afronding van deze taak zal een nieuw stichtingsbestuur benoemd worden, dat uit vijf personen zal bestaan.
Feyenoord Netwerk
De nieuwe Raad van Commissarissen hoopt tevens binnen afzienbare tijd leden voor te dragen voor de nieuw op te richten Stichting Feyenoord Administratiekantoor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:46   quote  deeplink  
Van Der Vegt Jodenjong!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 juni 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Ze hebben geen klote bereikt maar zonder ideën van supporters als de flh dre71 en Bram moet gewoon een keer gebeuren...
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Klopt Leon dit is al een tijdje aan de gang.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:49   quote  deeplink  
met 20000 man naar het maasgebouw moet eens gebeuren!!! niet allen de relschoppers maar met zijn allen!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Waarom dat niet???? Alleen op zijn woorden in 020? Heeft hetzelfde geropen over 02 in kaasstad! Is aard van het beessie!! roept in op de Coolsingel de zelfde dingen. verstandig? Nee!!!!! Wereldtrainer? Ja!!!!!!!! Andere kant is dat we eerst moeten afwachten wat been nog gaat presteren! N Been is v. Gaal wat mij betreft welkom!!
Hij moet een voorbeeld nemen aan Mario, die geeft gewoon aan dat hij nooit van zijn leven naar de joden gaat. Wat van gaal doet bij Catalaanse joden, kaas joden of duitse joden boeit me niet. Maar hij heeft niks bij Feyenoord te zoeken. Het is al erg genoeg dat die judas weer terug is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Ik wil Feyenoord weer aan de top en alles is daarvoor geoorloofd!!!!
craven
 craven - dinsdag 01 juni 2010 - 18:59   quote  deeplink  
niet alles.......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik wil Feyenoord weer aan de top en alles is daarvoor geoorloofd!!!!
es kijken hoe je reageert als raffy, vertonghen en wesley uit de helicopter stappen...
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 19:04   quote  deeplink  
wel veel.. ik weet Bijna niet meer wat erger is; passanten in schaapskleren die onze club verneuken óf aartsvijanden die het succesvol kunnen maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

es kijken hoe je reageert als raffy, vertonghen en wesley uit de helicopter stappen...
Dat is een ander verhaal!! In de loop der jaren is het gebleken dat dat bij v.Gaal hij veel heeft geroepen maar niet een echte neus is. kijk naar Alkmaar!! daar heeft hij 020 afgezeken alsof het en amateurclub is. dan nog niet te spreken over het feit dat hij die zogenaamde supporters van 020 theaterpubliek heeft genoemd!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 19:04 schreef de flh het volgende:
wel veel.. ik weet Bijna niet meer wat erger is; passanten in schaapskleren die onze club verneuken óf aartsvijanden die het succesvol kunnen maken.
Loop dan voortaan ook niet te kankeren op de joden want straks spelen ze bij je club...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 19:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal!! In de loop der jaren is het gebleken dat dat bij v.Gaal hij veel heeft geroepen maar niet een echte neus is. kijk naar Alkmaar!! daar heeft hij 020 afgezeken alsof het en amateurclub is. dan nog niet te spreken over het feit dat hij die zogenaamde supporters van 020 theaterpubliek heeft genoemd!!
ja en Beenhakker zat in een jodenshirt bij heerenveen op de tribune....
laten we gewoon fuseren met de joden, noemen we het Feyenaxs heb je elk jaar een kampioensfeest.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 19:12   quote  deeplink  
wees blij dat Leo er zit want anders word het helemaal niets! Ik ben ook zwaar tegen afdankertjes van 020, maar iedereen die de club beter kan maken mag van mij maar wat graag komen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - dinsdag 01 juni 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Kan de pvda voortaan gecensuurt worden..
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - woensdag 02 juni 2010 - 00:11   quote  deeplink  
is dit een idee bram? http://www.milliondollarhomepage.com/
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 07:16   quote  deeplink  
wel mooi idee
craven
 craven - woensdag 02 juni 2010 - 11:04   quote  deeplink  
bijten ze al bram?
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 11:04 schreef craven het volgende:
bijten ze al bram?
ze beten geweldig,had snoek van 108cm en 11kg,was een machtig gevecht en was
lekker op de bbq
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 juni 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Tis ook noooiiit goed, he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door FR-Henk --
Milo
 Milo - woensdag 02 juni 2010 - 12:22   quote  deeplink  
beenhakker is een grootste judas in zijn soort!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 02 juni 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:38 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

kijk naar twente en je ziet hoe een club gerund moet worden, wat er anders is als je clubmensen in je bestuur hebben.

Zeker vergeten dat datzelfde twente 7 jaar geleden met bijna 35 miljoen euro is geholpen anders hadden ze niet eens meer bestaan.
Als je ziet wat andere gemeentes inmiddels aan ( verkapte ) financiele steun hebben gegeven. o.a Vitesse, Nac, Willem 2, MVV, Roda, Utrecht en zo kun je nog wel ff doorgaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door F.L.E --
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 12:24 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zeker vergeten dat datzelfde twente 7 jaar geleden met bijna 35 miljoen euro is geholpen anders hadden ze niet eens meer bestaan.
Als je ziet wat andere gemeentes inmiddels aan ( verkapte ) financiele steun hebben gegeven. o.a Vitesse, Nac, Willem 2, MVV, Roda, Utrecht en zo kun je nog wel ff doorgaan.
dat klop helemaal, wij krijgen nooit wat van de gemeente, maar ons bestuur laat dat ook gebeuren, hadden ze veel eerder via de knvb moeten regelen dat dit niet zou mogen gebeuren.

en ik ben juist niet vergeten waar twente 7 jaar terug stond, toen kwam er een voorzitter en die is een juist beleid gaan volgen, zie waar ze nu staan, juist van twente kan je leren, twente 7 jaar terug is waar wij nu staan!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 juni 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Rotterdaqm heeft dan ook 3 BVO's..
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:
Rotterdaqm heeft dan ook 3 BVO's..
en is 4x zo groot dan enschede, hunnie hebben wel weer een grotere haven...........
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 14:14   quote  deeplink  
enschede heeft wel mooier vuurwerk
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:14 schreef bram het volgende:
enschede heeft wel mooier vuurwerk
dat is een feit.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Waarom dat niet???? Alleen op zijn woorden in 020? Heeft hetzelfde geropen over 02 in kaasstad! Is aard van het beessie!! roept in op de Coolsingel de zelfde dingen. verstandig? Nee!!!!! Wereldtrainer? Ja!!!!!!!! Andere kant is dat we eerst moeten afwachten wat been nog gaat presteren! N Been is v. Gaal wat mij betreft welkom!!
daar schuilt het probleem voor mij....
kan zo'n trainer niet serieus nemen,je wisselt van shirt en roept het hetzelfde?!
Ik bedoel een maand geleden roept hij dat de bayern fans theater fans a la 020 en Barca
zijn en 3 weken later zijn het de beste fans van de wereld?!kom op joh...
als ik als spel moet zien speel ik het liever of kijk ik wle naar een film daar is ook alles geacteerd.
Hou me liever vast aan de Maradonna's(Boca) en Van Bronkhorst's(Feyenoord) in deze wereld

ps:beeld je is in een van Hangem of Uefacup winnaar van Marwijk in zo'n dikke blauwe coachjas
met zo'n rond logo'tje op de borst met een paar lijntjes die een griekse god moeten voorstellen :)
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:12   quote  deeplink  
van Bronkhorst is geen echte Feyenoorder, als pisvee een paar jaar terug 3 ton meer had betaald had hij daar zijn loopbaan afgesloten.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:12 schreef Kuipkanjer het volgende:
van Bronkhorst is geen echte Feyenoorder, als pisvee een paar jaar terug 3 ton meer had betaald had hij daar zijn loopbaan afgesloten.
Beetje Jammer

Kan je tegenover zetten dat Giovanni ook voor veel meer centjes gewoon lekker in Barcelona had kunnen blijven.....
Is gekomen in een moeilijke periode...
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:26 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Beetje Jammer

Kan je tegenover zetten dat Giovanni ook voor veel meer centjes gewoon lekker in Barcelona had kunnen blijven.....
Is gekomen in een moeilijke periode...
sorry hoor is gewoon waar, hij moest weg bij barca en kon terug naar nederland, is ook een man als er 7 mensen aan de poort staan dat hij door rijd en geen handtekening geef, verzin ik niet is gewoon waar.
Heeft ons team ook niet sterker gemaakt, sorry maar 7de, 7de en 4de is niet iets waar je in het museum bij ons beland.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:30 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

sorry hoor is gewoon waar, hij moest weg bij barca en kon terug naar nederland, is ook een man als er 7 mensen aan de poort staan dat hij door rijd en geen handtekening geef, verzin ik niet is gewoon waar.
Heeft ons team ook niet sterker gemaakt, sorry maar 7de, 7de en 4de is niet iets waar je in het museum bij ons beland.
Sorry hoor maar kon nog een jaar blijven maar had in zijn contract staan dat Feyenoord hem transfervrij mocht halen. Als je niet weet waar je het over hebt moet je je mond houden!!
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Sorry hoor maar kon nog een jaar blijven maar had in zijn contract staan dat Feyenoord hem transfervrij mocht halen. Als je niet weet waar je het over hebt moet je je mond houden!!
gaap, die jongen had net zo lief naar pisvee gegaan hoor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 18:13   quote  deeplink  
Jij bent echt een jood!!!!!! Blijf hier weg en ga naar je jodenforum terug!!!!!!
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 18:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij bent echt een jood!!!!!! Blijf hier weg en ga naar je jodenforum terug!!!!!!
nou nou schelden op een forum, we hebben een echte internet hooligan.

gio is niet zo'n Feyenoorder als de meeste zouden willen zien hoor, doe je oogkleppen maar af, en dat is mijn mening, ik scheld jou toch ook niet uit omdat jij een andere mening heb?? rare jongen
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 19:07   quote  deeplink  
ALLES NAAR DE KKKKKLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHH

(stotterende internethooligan)

dankzij Gudde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit bestuur helpt ons naar de klote









0.0115950