|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax zet in op terugkeer Rosenberg' (Goal.com)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Rosenberg terug!? :( |
|
|
|
Thomas
|
|
|
Ajax is één van de kandidaten om Markus Rosenberg over te nemen van Werder Bremen. Dat staat te lezen in het Duitse Bild.
De Zweedse aanvaller komt bij de Noord-Duitsers te weinig aan spelen toe en zou open staan voor een vertrek. Volgens de boulevardkrant hebben drie clubs interesse in de aanvaller. Naast Ajax houden ook 1. FC Kaiserslautern en Paris Saint-Germain de ontwikkelingen rondom de spits in de gaten.
Rosenberg heeft in Bremen nog een contract tot de zomer van 2011 en kan dus niet gratis de deur uitlopen. Zaakwaarnemer Martin Dahlin weigert in te gaan op het bericht. "Ik geef geen commentaar op geruchten."
"Markus heeft nog een contract voor een seizoen bij Werder. Zoals het er nu uit ziet blijft hij. Maar hij wil natuurlijk meer spelen. We zijn in overleg met Werder. Als er een goede aanbieding komt dan overleggen we met de club."
Werder Bremen zou graag meewerken aan een verkoop van Rosenberg. Algemeen directeur Klaus Allofs geeft dat toe, maar zegt: "We hebben nog tot eind augustus de tijd." Rosenberg speelde tussen 2005 en 2007 ook al voor Ajax. Hij kon de hoge verwachtingen destijds niet waar maken. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Nee dankje, als hij hier de eerste keer niet slaagt, zal hij de tweede keer ook niet slagen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wie? pff is me nooit echt opgevallen bij ajax en heb het duitse voetbal ook weinig gevolgd dus kan niet oordelen ofdat het nog wat is... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax moet zeker proberen om Rosenberg terug te halen wanneer Pantelic vertrekt. Rosenberg was jong toen hij bij Ajax kwam en er lach veel druk op hem. Daarna heeft hij nooit echt een kans gekregen. Bij Bremen is het een goede speler. Hij brengt ervaring met zich mee en in de luwte kunnen dan spelers als Suk opgroeien.
Maar ja, elke dag hoor je namen van spelers die aan Ajax worden gelinkt. Morgen is er weer een andere spits die Ajax komt versterken. Dus neem dit bericht niet al te serieus. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou stadsgenootje...ben het helaas deze keer niet helemaal mt je eens man. ik zie liever een beetje lange grote spits hahahah.en als je voor werder niet goed genoeg ben..is die dan we goed genoeg voor ons ajax????nee tog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Best een goede voetballer, maar niet de speler die AJAX nodig heeft, JOduh heeft gelijk (raak er maar niet aan gewend) er moet een lange jongen bij komen, en als je niet goed genoeg bent voor Werder dan inderdaad niet goed genoeg voor AJAX.
@Joduh
ben dan dus ook benieuwd waar Urby heen zal vertrekken.:):) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik zei 3 weken geleden al dat ze hem moesten halen. Bij Ajax speelde hij destijds vanaf links, en scoorde behoorlijk veel voor een linksbuiten. Ook al zie ik liever Siem in de spits, is Markus een goed alternatief. En goedkoop. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joey ik snap je en t zou ook niet gebeuren hij is niet slecht maar rosenberg brengt ons niet naar een hoger nivo |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Rosenberg is niet de man die Ajax verder helpt, niet aan beginnen dus. Ajax heeft behoefte aan een type Pantelic, maar dan van een hogere klasse. |
|
|
|