BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Heerenveen troeft Feyenoord af voor El-Akchaoui'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 31 mei 2010 - 21:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Heerenveen troeft Feyenoord af voor El-Akchaoui' (Goal.com)

Dit topic is een vervolg op het topic:  El-Akchaoui in beeld bij Feyenoord
Royaal
 Royaal - maandag 31 mei 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Youssef El-Akchaoui kiest volgens het tv-programma VI voor sc Heerenveen. De verdediger had ook contact met Feyenoord.

De Rotterdammers konden vanwege de financiële problemen de interesse niet concreet maken. El-Akchaoui had graag naar Rotterdam-Zuid gewild, plaatste Heerenveen ook in de wachtkamer, maar kiest volgens VI nu alsnog voor de ploeg van Ron Jans.

Na Bas Dost en Arnold Kruiswijk is El-Akchaoui de derde versterking in korte tijd voor de Friezen. Vorige zomer was er ook al sprake dat de linksback naar Feyenoord zou gaan. Bij NEC belandde El-Akchaoui uiteindelijk op de bank.

In het verleden speelde de verdediger al voor Excelsior Rotterdam, FC Union Berlin, ADO Den Haag, NEC en onlangs voor FC Augsburg.
Royaal
 Royaal - maandag 31 mei 2010 - 22:03   quote  deeplink  
neit dat ik hem persee erbij wou,
maar wel erg slecht dat hij voor hun kiest, zegt wel weer genoeg denk
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 juni 2010 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 22:03 schreef Royaal het volgende:
Youssef El-Akchaoui kiest volgens het tv-programma VI voor sc Heerenveen. De verdediger had ook contact met Feyenoord.

De Rotterdammers konden vanwege de financiële problemen de interesse niet concreet maken. El-Akchaoui had graag naar Rotterdam-Zuid gewild, plaatste Heerenveen ook in de wachtkamer, maar kiest volgens VI nu alsnog voor de ploeg van Ron Jans.

Na Bas Dost en Arnold Kruiswijk is El-Akchaoui de derde versterking in korte tijd voor de Friezen. Vorige zomer was er ook al sprake dat de linksback naar Feyenoord zou gaan.
Bij NEC belandde El-Akchaoui uiteindelijk op de bank.

moet ik hierom rouwen? "Bij NEC belandde El-Akchaoui uiteindelijk op de bank."
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 juni 2010 - 07:28   quote  deeplink  
is VI, dus vast niet waar.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 01 juni 2010 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 00:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

moet ik hierom rouwen? "Bij NEC belandde El-Akchaoui uiteindelijk op de bank."
Waarom we hebben jong talent en de Cler.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 01 juni 2010 - 09:11   quote  deeplink  
Feyenoord kan het geld wat eventueel vrijkomt door het niet verlengen cq stoppen van enkele dikbetaalde spelers beter steken in het openbreken en verbeteren van de contracten van enkele jongere talenten.
Zoals al in een ander topic werd aangegeven lopen de meeste contracten binnen 2 jaar af en wandelen ze dan , zoals de Guzman, gratis naar buiten.
Dan ga je toch geen linksback van 29 aantrekken die de hoofdprijs wil verdienen.
Laat herm maar fijn naar hoerenveen gaan, hebben die volgend jaar weer 15 miljoen verlies.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 01 juni 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Niet dat hij zo nodig moest komen, maar wel weer gezichtsverlies voor ons eens zo gtote Feyenoord t.o.v. een provincieclub. Dit bestuur maakt zich onsterfelijk belachelijk. Er komt toch geld vrij na het afhaken van Makaay en van Bronckhorst? Ik kan me indenken dat Beenhakker doodziek wordt van dit beleid en houd mijn hart vast voor wat we in de komende competitie voor elftal in het veld krijgen. Het doet toch heel veel pijn Feyenoord zo vernederd te zien worden. In 020 lachen ze zich rot. En al die jonge talenten? Daar blijven er misschien een paar van over, daar bouw je geen presterend elftal mee op. En als er inderdaad een groot talent tussenzit wordt hij wel weer voor een appel en een ei verkocht. Uit clubliefde zullen de hondstrouwe supporters het nog wel even accepteren, maar als er weer een aantal jaren met ondermaatse resultaten komen houdt het een keer op. De houding van het bestuur t.o.v. goedwillende, naar oplossingen zoekende supporters is genant.
Acties van FSV en Bram worden als onnodig terzijde geschoven. Ben bang dat straks van Feyenoord gezegd kan worden, het bestuur is radeloos, groepen supporters worden redeloos en de club is reddeloos.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 juni 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 11:41 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Niet dat hij zo nodig moest komen, maar wel weer gezichtsverlies voor ons eens zo gtote Feyenoord t.o.v. een provincieclub. Dit bestuur maakt zich onsterfelijk belachelijk. blablabla
Dus dit bestuur maakt zich belachelijk door geen geld uit te geven wat we niet hebben?
Vorig jaar hebben we geld moeten lenen om de salarissen te betalen en 4 miljoen verlies geleden en nota bene gespreid salarissen moeten betalen aan sommige spelers, waar zie jij dat er nu geld vrij komt dan?
craven
 craven - dinsdag 01 juni 2010 - 12:15   quote  deeplink  
dat we in het algemeen "ons" allemaal zorgen maken lijkt me logisch, immers de toekomst is nogal troebel.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - dinsdag 01 juni 2010 - 13:29   quote  deeplink  
troebel? de toekomst is per defenitie troebel, maar daar buiten, zeg genoeg, we zijn met dit super bestuur totaal de weg kwijt geraakt, na az en twente moeten we uitkijken voor grunn en hoerenveen, ze halen ons links en rechts in, en ons bestuur? ach die kijken hoe ze nog meer eigen supporters de nek kunnen omdraaien.
bram
 bram - dinsdag 01 juni 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:29 schreef Kuipkanjer het volgende:
troebel? de toekomst is per defenitie troebel, maar daar buiten, zeg genoeg, we zijn met dit super bestuur totaal de weg kwijt geraakt, na az en twente moeten we uitkijken voor grunn en hoerenveen, ze halen ons links en rechts in, en ons bestuur? ach die kijken hoe ze nog meer eigen supporters de nek kunnen omdraaien.
ben jij een broer van de fan,of antonio
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - dinsdag 01 juni 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 13:35 schreef bram het volgende:

[..]

ben jij een broer van de fan,of antonio
???
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 01 juni 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Denk dat je het gewoon anders moet lezen:Feyenoord wil niet verder gaan als een x-salaris bedrag en Heerenveen kan verder gaan daar ze aardig verkocht hebben afgelopen jaren,en daar kiest hij voor!!
Dan maar niet....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 17:09   quote  deeplink  
Blijf dan maar weg!!! Je moet trots zijn om in ons shirt te voetballen en anders rot je maar op!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 18:33   quote  deeplink  
Hoewel het noodgedwongen is kan het zomaar zijn dat Feyenoord in een tendens voorop loopt waarin eindelijk de waanzinnige spiraal doorbroken wordt waarin het betaalde voetbal terecht was gekomen.
Voetbal clubs met begrotingen waar een gemiddeld derde wereld mee uit de sores geholpen kan worden, jochies van amper twintig die meer verdienen als de minister president, we moeten toch allemaal wel inzien dat dit zo niet langer door kan gaan.
Je ziet het op de transfer markt op een paar stuiptrekkingen van clubs als real na, dat het grote geld niet meer te halen is met de handel in balkunstenaars.
Zelfs bij de UEFA en FIFA ziet men in dat er iets moet gebeuren aan de torenhoge schulden die de clubs hebben. Als het een beetje meezit kan Feyenoord de UEFA voor wezen door de boel weer netjes op de rit te hebben, dat want reken maar dat ze daar nancy niet zijn vergeten en ons met plezier de europese toernooien uit gooien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:33   quote  deeplink  
De UEFA is joods!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 18:39   quote  deeplink  
ja en daarom moet je ze ook voor proberen te blijven.
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:33 schreef hotjumper het volgende:
Hoewel het noodgedwongen is kan het zomaar zijn dat Feyenoord in een tendens voorop loopt waarin eindelijk de waanzinnige spiraal doorbroken wordt waarin het betaalde voetbal terecht was gekomen.
Voetbal clubs met begrotingen waar een gemiddeld derde wereld mee uit de sores geholpen kan worden, jochies van amper twintig die meer verdienen als de minister president, we moeten toch allemaal wel inzien dat dit zo niet langer door kan gaan.
Je ziet het op de transfer markt op een paar stuiptrekkingen van clubs als real na, dat het grote geld niet meer te halen is met de handel in balkunstenaars.
Zelfs bij de UEFA en FIFA ziet men in dat er iets moet gebeuren aan de torenhoge schulden die de clubs hebben. Als het een beetje meezit kan Feyenoord de UEFA voor wezen door de boel weer netjes op de rit te hebben, dat want reken maar dat ze daar nancy niet zijn vergeten en ons met plezier de europese toernooien uit gooien.
Daar heb je helemaal gelijk in, al blijf ik bang dat Gudde het slimste jongetje van de klas probeert te zijn... en onze spelers in de uitverkoop doet of geen contractverlenging aanbiedt (guzman), terwijl dat niet nodig is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 18:47   quote  deeplink  
GUDDE IS EEN VRIENDJE VAN ACHMED EN EEN DUIDELIJKE JOOD!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Even voor de de duidelijkheid, na wat ie met de bekerfinale heeft geflikt, mag Gudde van mij uit de tweede ring pleuren. Maar welk bestuur er ook zit, we zullen eerst van die schulden af moeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door hotjumper --
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 19:00 schreef hotjumper het volgende:
Even voor de de duidelijkheid, na wat ie met de bekerfinale heeft geflikt, mag Gudde van mij uit de tweede ring pleuren. Maar welk bestuur er ook zit, we zullen eerst van die schulden af moeten.
ben ik met je eens, maar hij beheerst het kunstje niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 01 juni 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 19:00 schreef hotjumper het volgende:
Even voor de de duidelijkheid, na wat ie met de bekerfinale heeft geflikt, mag Gudde van mij uit de tweede ring pleuren. Maar welk bestuur er ook zit, we zullen eerst van die schulden af moeten.
Eeen ME bus had over zijn kop moeten rijden!! waren er toch genoeg!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 juni 2010 - 20:26   quote  deeplink  
Misschien krijgt Gudde ooit nog een standbeeld???
Gudde en Co moesten toch eerst toestemming
vragen(KNVB) voor de komst van Akchaoui...
Op zeker niet goedgekeurd door de KNVB...
Geen eigen vermogen waarschijnlijk in de begroting
om zijn salaris niet te kunnen betalen denk ik..

Echt die curatelen gaan ver om het bestaan te waarborgen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 juni 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 18:33 schreef hotjumper het volgende:
Hoewel het noodgedwongen is kan het zomaar zijn dat Feyenoord in een tendens voorop loopt waarin eindelijk de waanzinnige spiraal doorbroken wordt waarin het betaalde voetbal terecht was gekomen.
Voetbal clubs met begrotingen waar een gemiddeld derde wereld mee uit de sores geholpen kan worden, jochies van amper twintig die meer verdienen als de minister president, we moeten toch allemaal wel inzien dat dit zo niet langer door kan gaan.
Je ziet het op de transfer markt op een paar stuiptrekkingen van clubs als real na, dat het grote geld niet meer te halen is met de handel in balkunstenaars.
Zelfs bij de UEFA en FIFA ziet men in dat er iets moet gebeuren aan de torenhoge schulden die de clubs hebben. Als het een beetje meezit kan Feyenoord de UEFA voor wezen door de boel weer netjes op de rit te hebben, dat want reken maar dat ze daar nancy niet zijn vergeten en ons met plezier de europese toernooien uit gooien.
zinnig verhaal
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 01 juni 2010 - 21:10   quote  deeplink  
feyenoord kan helemaal niks volgend seizoen
Ze hebben het vertrek van van bronckhorst en makaay al meegenomen in de begroting

Komt een helicopter met 2 spelers die leuk mee kunnen doen in de Jupiler maar niet in de eredivisie
bij cambuur kon schaken niet eens meekomen. Nu zeker wel bij Feyenoord

lachwekkend en beschamend dit.

Wat een klote zooi bij onz cluppie
de flh
 de flh - dinsdag 01 juni 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:10 schreef Ronnie W het volgende:
feyenoord kan helemaal niks volgend seizoen
Ze hebben het vertrek van van bronckhorst en makaay al meegenomen in de begroting

Komt een helicopter met 2 spelers die leuk mee kunnen doen in de Jupiler maar niet in de eredivisie
bij cambuur kon schaken niet eens meekomen. Nu zeker wel bij Feyenoord

lachwekkend en beschamend dit.

Wat een klote zooi bij onz cluppie
Dit gaat echt te ver. Onacceptabel.

Het wordt tijd dat de supporters de club overnemen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 juni 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:40 schreef de flh het volgende:

[..]

Dit gaat echt te ver. Onacceptabel.

Het wordt tijd dat de supporters de club overnemen.
dit noem ik dus echt "gelul in de ruimte".
je/we moet(en) gewoon de huidige situatie accepteren, het is gewoon niet anders dan armoede momenteel. dus geduld opbrengen tot het moment dat het financieël weer beter gaat met de club. en als je een echte supporter bent dan blijf je achter de club staan en steun je Mario en de selectie gewoon weer volgend seizoen en de seizoenen daarna.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 juni 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:40 schreef de flh het volgende:

[..]

Dit gaat echt te ver. Onacceptabel.

Het wordt tijd dat de supporters de club overnemen.
Waarmee? dat ton dat de fsv had opgehaald?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 juni 2010 - 21:52   quote  deeplink  
of we ff de kuip willen bestormen..

Kom dr zo aan zodra ik die windmolens en de bierkaai afgeslacht heb.
sevillana
 sevillana - dinsdag 01 juni 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
of we ff de kuip willen bestormen..

Kom dr zo aan zodra ik die windmolens en de bierkaai afgeslacht heb.
nog steeds aan het knokken tegen de bierkaai?
hahahahahahaha!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Puntje 1 waarom is topic (El Akchaoui in beeld bij Feyenoord )gesloten.
Met 91 posts toch aardig rendabel geweest.

Maar waar het mij echt om gaat is dat ik het vreemd vind dat er bij Heereveen nog geen nieuws is.Volgens voetbalinternational zou hij toch woensdag tekenen in Friesland???Staat zelfs bij hun in het nieuws.Maar hij heeft nog steeds niet getekend daar???Er klopt iets niet volgens mij is er nog steeds een kansje???
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 juni 2010 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
of we ff de kuip willen bestormen..

Kom dr zo aan zodra ik die windmolens en de bierkaai afgeslacht heb.
kan ik mijn nick dan veranderen in Sancho Panza, dan doe ik met je mee!
de flh
 de flh - maandag 07 juni 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Waarmee? dat ton dat de fsv had opgehaald?
Veel mensen geven niks als er niks tegenover staat. Als het gaat om het democratiseren van de club wordt het een ander verhaal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 juli 2010 - 18:16   quote  deeplink  
en t is rond!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 juli 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Mooi!!! ruimte voor jong talent!!
feyenoordq
 feyenoordq - maandag 05 juli 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Indi en de Cler zijn meteen inzetbaar el ack niet.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 juli 2010 - 18:38   quote  deeplink  
hup Indi
MMM
 MMM - maandag 05 juli 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Jammer
kale co
 kale co - dinsdag 06 juli 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:40 schreef de flh het volgende:

[..]

Dit gaat echt te ver. Onacceptabel.

Het wordt tijd dat de supporters de club overnemen.
ik heb geen geld
kale co
 kale co - dinsdag 06 juli 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
of we ff de kuip willen bestormen..

Kom dr zo aan zodra ik die windmolens en de bierkaai afgeslacht heb.
hahahhahahaha bestormen je kan zo naar binnen wandelen collaatje erbij
kale co
 kale co - dinsdag 06 juli 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juni 2010 - 21:10 schreef Ronnie W het volgende:
feyenoord kan helemaal niks volgend seizoen
Ze hebben het vertrek van van bronckhorst en makaay al meegenomen in de begroting

Komt een helicopter met 2 spelers die leuk mee kunnen doen in de Jupiler maar niet in de eredivisie
bij cambuur kon schaken niet eens meekomen. Nu zeker wel bij Feyenoord

lachwekkend en beschamend dit.

Wat een klote zooi bij onz cluppie
komen nu in een bootje en laatste stukkie wandelen scheeltgeld voor de heli

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Heerenveen troeft Feyenoord af voor El-Akchaoui'









0.0084860