|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
"Toen ik er niet was, heeft Ajax titel verspeeld" (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Met zestien treffers in 25 competitieduels was Marko Pantelic afgelopen seizoen van grote waarde. Toch mist de aanvaller, die op zoek is naar een nieuwe werkgever, respect en vertrouwen.
"Mensen houden misschien niet van mijn lange haren. Van mijn zelfverzekerdheid", zegt Pantelic in gesprek met Voetbal International. "Ze mogen me bekritiseren, maar na alles wat ik heb gedaan voor Ajax zouden ze me moeten respecteren. Toen ik er niet was, zijn er te veel punten verspeeld. Dat heeft Ajax de titel gekost."
Ook Danko Lazovic zocht zijn heil elders. De aanvaller verliet PSV midden in het seizoen voor Zenit Sint-Petersburg, nadat hij ook bij Feyenoord en Vitesse al veel kritiek kreeg te verduren.
"Serviërs zijn confronterend. Als ik iemand een klootzak vind, ga ik geen koffie met hem drinken. Vaak botst het daarom tussen de Balkan Boys en de Nederlanders, Maar wij zijn geen psychopaten. Ik ben Danko Lazovic, met al zijn slechte punten. Als ik alleen eerlijk zeg dat ik beter ergens anders kan staan, wordt dat als een persoonlijke aanval gezien", aldus Lazovic. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Om te lachen... ! XD Whahahaa
Eerst wou ik hem er graag og een seizoen bij hebben, want laten we eerlijk zijn.. Pantelic heeft een goed seizoen gespeeld.. Maar na dit bericht..Asjeblieft.. ga lekker naar het buitenland zeg! BAH!
Doet me denken aan vd vaart in z'n periode dat hij zichzelf geweldig vond! VRE-SE-LIJK! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Precies... wegwezen met deze panneflap |
|
|
|
|
dege
|
|
|
beetje jammer deze reactie van hem, eerst loopt hij te zeuren dat hij ook volgend jaar nog kleren moet kopen vor zijn kinderen en nu dit weer. Over die kinderen van hem kan ik heel kort zijn, zou graag met zijn salaris willen ruilen, weet zeker dat ik heel wat jaartjes vooruit kan komen met datgene wat hij verdient. Over het kampioenschap, ligt echt niet aan 1 speler, wat denkt die man wel??! Laat hem nu maar lekker vertrekken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pantelic is en blijft bij mij een kak speler...Ik vond al heel lang dat hij niet goed was maar dit laat ook zien dat hij zelfs geen zicht heeft op hoe belangrijk hij is geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En toch heeft ajax de meeste punten verloren als hij niet meedeed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja.. Wil niet zegge dat hij het belangrijkste is ik denk dat cvitanisch en een andere degelijke speler dat ook had gekund naast Pantelic is er namelijk bijna geen spits meer.. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
haha ge kopt gvd tegen rkc in je eigen doel en dan je eigen nog belangrijk vinden ook.. daar staat een woord voor mafkees. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik denk dat Pantelic gewoon gelijk heeft. Hij maakte zijn debuut op 13-9-2009 en toen hadden we 5 punten verspeeld, in Eindhoven verloren en thuis tegen Sparta gelijk. Daarna ging het beter en Pantelic was niet aanwezig in Enschede, waarin Ajax met 1-0 verloor. Pantelic was onzichtbaar in Utrecht, maar voor de rest heeft hij toch zijn waarde gehad. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja kwam dat omdat hij er niet bij was? Of dat ajax nog niet helemaal klaar was?? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 21:51 schreef alibabba het volgende:Ik denk dat Pantelic gewoon gelijk heeft. Hij maakte zijn debuut op 13-9-2009 en toen hadden we 5 punten verspeeld, in Eindhoven verloren en thuis tegen Sparta gelijk. Daarna ging het beter en Pantelic was niet aanwezig in Enschede, waarin Ajax met 1-0 verloor. Pantelic was onzichtbaar in Utrecht, maar voor de rest heeft hij toch zijn waarde gehad. Waar was hij bij NAC en Feyenoord uit dan? |
|
|
|
|
AFCA-Jofferde
|
|
|
weg met die bijdehante langharige drol |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 21:51 schreef alibabba het volgende:Ik denk dat Pantelic gewoon gelijk heeft. Hij maakte zijn debuut op 13-9-2009 en toen hadden we 5 punten verspeeld, in Eindhoven verloren en thuis tegen Sparta gelijk. Daarna ging het beter en Pantelic was niet aanwezig in Enschede, waarin Ajax met 1-0 verloor. Pantelic was onzichtbaar in Utrecht, maar voor de rest heeft hij toch zijn waarde gehad. Inderdaad je kan zeggen wat je wil maar met hem draaide het team beter! Niet dat ik het heel erg vind dat ie weggaat maar hij en AJAX hebben een mooi seizoen gedraaid! Pantelic bedankt en het ga je goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juni 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Pantelic moet blijven bij jullie. Met zoveel arrogantie ben je bij Ajax precies op de juiste plaats! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha ja leuk koos-c jij reageerd nu ook niet meer.. Gefrustreed denk ik?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 11:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad je kan zeggen wat je wil maar met hem draaide het team beter! Niet dat ik het heel erg vind dat ie weggaat maar hij en AJAX hebben een mooi seizoen gedraaid! Pantelic bedankt en het ga je goed! mee eens... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pantelic is niet al te best.. Dat heeft iedereen kunnen zien.. Hij is belangrijk geweest omdat er niemand anders was op de spits positie.. |
|
|
|
|
jahallo
|
|
|
dat hij nou zo goed was moest hij het tegen juventus ook laten zien |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 16:06 schreef freakie het volgende:Pantelic is niet al te best.. Dat heeft iedereen kunnen zien.. Hij is belangrijk geweest omdat er niemand anders was op de spits positie.. Als hij niet nuttig was geweest had er wel iemand anders gestaan! Hoe je het ook went of keert hij had een aardig aandeel in het mooie seizoen! Sinds hij er was liep het steeds beter tuurlijk lag niet alleen aan hem ook aan jol en het team! En iedereen weet dat er betere spitsen zijn maar haal ze maar eens voor een prikkie |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind hem een beetje te arrogant worden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hummel dat zeg ik ook pantelic is prima geweest voor dit seizoen. maar een andere spits had die rol ook kunnen nemen denk ik.. Een spits van die kwaliteit is niet al te lastig.. maar wat het eigenlijk zegt is dat we erg slecht in de spitsen zitten en we geen goede vervangers hebben op die positie.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: In de friettent? In die wedstrijden was hij inderdaad aanwezig, maar het kan toch een keer voorkomen dat je niet wint? Over het algemeen is Ajax met Pantelic goed afgeweest, daar kunnen we niet omheen. Voor Ajax is het dus gemakkelijker geworden in wat voor soort spits het moet zoeken. Pantelic is bruikbaar in de Nederlandse competitie, maar Europees komt hij tekort. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
hij is arro maar wel goed maar niet goed genoeg asl ajax terug wilt naar de top |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 19:54 schreef freakie het volgende:Hummel dat zeg ik ook pantelic is prima geweest voor dit seizoen. maar een andere spits had die rol ook kunnen nemen denk ik.. Een spits van die kwaliteit is niet al te lastig.. maar wat het eigenlijk zegt is dat we erg slecht in de spitsen zitten en we geen goede vervangers hebben op die positie.. Ben ik met je eens denk dat cvitanich het niet veel slechter had gedaan. Daarom moet er een topper gehaald worden(berg) of een onbekende! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja denk ik ook.. Denk eerder een onbekende 22 jarige speler die minder verdient dan pantelic en geen 1 mil aan kleren voor zijn dochters hoeft te besteden xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van Basten was in zijn tijd de beste speler van de wereld, hij speelde niet goed tegen Denemarken en miste de beslissende penalty.
Iedere goede voetballer laat het wel eens afweten, hoe goed of slecht hij is kun je niet op 1 wedstrijd laten afhangen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volledig gelijk, en zo is het met meer spelers bij AJAX, ze zijn prima voor de NL competitie maar komen te kort voor de absolute top |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pantelic is nog steeds geen goede voetballer.. als je een paar goals scoort en een paar passen geeft ongv 3 a 4 en valt bij alles.. En servie niet kan helpen met een overwinning.. Ja klopt we kunnen niet met 10 man spelen dus pantelic was zeer nuttig.. Maar hij is gewoon niet goed.. Vallen om alles en elke keer maar duels verliezen.. erg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 22:45 schreef freakie het volgende:Pantelic is nog steeds geen goede voetballer.. als je een paar goals scoort en een paar passen geeft ongv 3 a 4 en valt bij alles.. En servie niet kan helpen met een overwinning.. Ja klopt we kunnen niet met 10 man spelen dus pantelic was zeer nuttig.. Maar hij is gewoon niet goed.. Vallen om alles en elke keer maar duels verliezen.. erg.. Samen met Huntelaar, de meest effectieve spits van de laatste 14 jaar, en nee Suarez is geen spits.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 14:16 schreef dege het volgende:beetje jammer deze reactie van hem, eerst loopt hij te zeuren dat hij ook volgend jaar nog kleren moet kopen vor zijn kinderen en nu dit weer. Over die kinderen van hem kan ik heel kort zijn, zou graag met zijn salaris willen ruilen, weet zeker dat ik heel wat jaartjes vooruit kan komen met datgene wat hij verdient. Over het kampioenschap, ligt echt niet aan 1 speler, wat denkt die man wel??! Laat hem nu maar lekker vertrekken. wt hij in 1 jaar heeft verdiend moeten we HEEEEL wat jaartjes voor werken inderdaad.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juni 2010 - 14:13 schreef remco k het volgende:[..] Samen met Huntelaar, de meest effectieve spits van de laatste 14 jaar, en nee Suarez is geen spits.. kan wel geen spits zijn maar hij was wel productief.. mjah dat was het hele team zoon beetje.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco erg leuk allemaal.. Maar dat heeft voor mij als je zijn spel ziet totaal geen waarden.. Huntelaar was sterk en slim had 10 keer meer kwaliteiten.. Daarin tegen heb ik je laten zien wanneer pantelic ong. scoorden.. Vaak was dat na dat ajax de 2-0 had gescoord.. Ik heb me bij de meeste wedstrijden zitten irriteren aan pantelic hoe weinig hij kan.. Pantelic is en blijft een matige speler die op eredivisie net mee kan.. Als ik even nog terug mag op dit topic we hebben het niet verloren tegen psv of twente maar tegen roda, utrecht en sparta. En punten gewonnen zonder pantelic tegen utrecht bijvoorbeeld.. Dan wel een plus puntje tegen feyenoord heeft hij de enige treffer gemaakt..(feyenoord-ajax) |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 11:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad je kan zeggen wat je wil maar met hem draaide het team beter! Niet dat ik het heel erg vind dat ie weggaat maar hij en AJAX hebben een mooi seizoen gedraaid! Pantelic bedankt en het ga je goed! Helemaal eens!!! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 22:35 schreef remco k het volgende:[..] Volledig gelijk, en zo is het met meer spelers bij AJAX, ze zijn prima voor de NL competitie maar komen te kort voor de absolute top maar niet zo veel spelres hoor ema en dat is het denk ik wel in de basis ik bedoel heel ajax heeft talent |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
zelfs messi mag dit niet zeggen hoe dan ook btw hij kan het ook niet zeggen ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We moeten de waarde van Pantelic voor Ajax afgelopen seizoen niet onderschatten. Met hem voetbalde Ajax beter dan zonder hem, we hebben er niet zomaar 106 in weten te prikken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juni 2010 - 16:58 schreef sjakiepakie het volgende:[..] maar niet zo veel spelres hoor ema en dat is het denk ik wel in de basis ik bedoel heel ajax heeft talent Die bedoelde ik ook:):):):):):):) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Pantelic maakt het nou wel heel bont en is niet meer reeel. Gewoon met beide voetjes op de grond blijven, maar meneer heeft last van hoogheidswaanzin en daar heb ik een broertje dood aan. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
....en toen je er wel was hebben we de titel ook niet gewonnen.....luldebehanger..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee en daar hebben we toen ook belangrijke punten verloren! |
|
|
|