BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Enige aankoop zou moeten zijn

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 13:46   quote  deeplink  
een type speler die de balans in het team brengt, een type Bosvelt of van Bommel, daar moeten ze naar zoeken, niet naar gasten waar je betere van heb lopen in je jeugd, dus geen schaken enz maar alleen zoeken en je laatste beetje geld bij elkaar schrapen om wat power op het middenveld te halen.
WDO
 WDO - woensdag 02 juni 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Duhhh.

Hebbie dat helemaal zelf verzonnen, of ben je een beetje topics openen geil?
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 13:54 schreef WDO het volgende:
Duhhh.

Hebbie dat helemaal zelf verzonnen, of ben je een beetje topics openen geil?
inhoudenlijk aub, of weet je niet hoe een forum werkt??
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 14:03   quote  deeplink  
hebben we al,bruins
finsend
 finsend - woensdag 02 juni 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:03 schreef bram het volgende:
hebben we al,bruins
grapje zeker?
finsend
 finsend - woensdag 02 juni 2010 - 14:05   quote  deeplink  
gewoon fer en el ahmadi behouden, scorende spits erbij en klaar
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 14:13   quote  deeplink  
BRUINS///HELD,geen grapje
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:13 schreef bram het volgende:
BRUINS///HELD,geen grapje
?? die heb geen ruggegraat, overhet paard getild mannetje, geen beleving, geen drive, gewoon niet goed genoeg voor ons.
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 14:27   quote  deeplink  
zie je wel Stylzz
kuipkanjer zingt hetzelfde als de fan en antonio

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door bram --
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 14:33   quote  deeplink  
Een democratisch bestuur.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:27 schreef bram het volgende:
zie je wel Stylzz
gokje, bram en stylzz zijn samen 32 jaar en hebben al liefst 3 jaar een scc, ik denk vakkie x :D:D
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 14:38   quote  deeplink  
snotneus,ik had je vader kunnen zijn
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:38 schreef bram het volgende:
snotneus,ik had je vader kunnen zijn
Hahahahahaha LOL, jij was nog vloeibaar toen ik al naar de Kuip ging :D:D
moa
 moa - woensdag 02 juni 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:40 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

Hahahahahaha LOL, jij was nog vloeibaar toen ik al naar de Kuip ging :D:D
De meesten op dit forum hadden jouw vader kunnen zijn.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:01 schreef moa het volgende:

[..]

De meesten op dit forum hadden jouw vader kunnen zijn.
oja joh, en hoe weet jij dat dan :D
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:08 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

oja joh, en hoe weet jij dat dan :D
omdat je kinderachtige taal uitslaat,of je bent niet wijzer,ga dan aub naar het josti forum
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:10 schreef bram het volgende:

[..]

omdat je kinderachtige taal uitslaat,of je bent niet wijzer,ga dan aub naar het josti forum
kinderachtig?? ach ik heb tot nu toe nog niemand uitgescholden, is al beter als wat members hier, die schelden wel, is natuurlijk wel normaal.....
bram
 bram - woensdag 02 juni 2010 - 15:17   quote  deeplink  
moet je een ui hebben,kun je nog harder janken
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:17 schreef bram het volgende:
moet je een ui hebben,kun je nog harder janken
ik jank niet, ik reageer.
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Types al Bosvelt zijn schaars heel erg schaars!
En voor Feyenoord onbetaalbaar want er is GEEN GELD.
En als er al geld was , dan een spits die er 25 in ramt.
De Spot
 De Spot - woensdag 02 juni 2010 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 13:46 schreef Kuipkanjer het volgende:
een type speler die de balans in het team brengt, een type Bosvelt of van Bommel, daar moeten ze naar zoeken, niet naar gasten waar je betere van heb lopen in je jeugd, dus geen schaken enz maar alleen zoeken en je laatste beetje geld bij elkaar schrapen om wat power op het middenveld te halen.
Onzinnig,kunnen niemand halen...of lees je geen kranten!!!
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:21 schreef De Spot het volgende:

[..]

Onzinnig,kunnen niemand halen...of lees je geen kranten!!!
dus halen we nu gasten waar we niets aan hebben, bv schaken enz, kost allemaal geld, en dat hebben we niet, fijn he zo'n goed bestuur....
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:24 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

dus halen we nu gasten waar we niets aan hebben, bv schaken enz, kost allemaal geld, en dat hebben we niet, fijn he zo'n goed bestuur....
Schaken en Auassar waren transfervrij , je betaald alleen salaris.
Ook al halen we 3 schakens en 3 Auassars er nog bij , dan kom je nog niet eens aan het loon van Makaay.
Dus in principe goedkope spelers.
Dat is de garnituur waar we nu in moeten zoeken.
Of jij moet nog 50 miljoen in een oude sok hebben.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:34 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

gokje, bram en stylzz zijn samen 32 jaar en hebben al liefst 3 jaar een scc, ik denk vakkie x :D:D
jaartje of 10 X,en daarvoor enkele jaren wat lose wedstrijden op diverse vakken
Zie het probleem niet zo....

maargoed gezien jouw stelling ben ik dan erg benieuwd wie volgens jouw de doelpunten gaat maken en wie de SOAreszjes van deze wereld gaat tegenhouden met op dit moment de centrum 2 als enige zekerheidjes in de verdediging

Vind het middenveld namelijk het best bezet en het wat anders dat je graag een goede spelverdeler,type van Hanegem,van Gastel of Bosvelt zou zien !!dat wil iedereen wel
een eigen Gerard of Kaka
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:25 schreef R()b het volgende:

[..]

Schaken en Auassar waren transfervrij , je betaald alleen salaris.
Ook al halen we 3 schakens en 3 Auassars er nog bij , dan kom je nog niet eens aan het loon van Makaay.
Dus in principe goedkope spelers.
Dat is de garnituur waar we nu in moeten zoeken.
Of jij moet nog 50 miljoen in een oude sok hebben.
onzin, transfer vrij wilt zeggen je hoef geen contract af te kopen, je betaald altijd tekengeld aan een speler die transfervrij is, om het uit te leggen, een speler krijg bij ene transfersom altijd een stukje van dat geld, toch kiezen spelers er voor om juist 1 jaar uit te zingen en transfervrij weg te gaan, waarom denk je? omdat ze dan die tonnen of meer in eigen zak (en zaakwaarnemer) steken.

Schaken en Auassar kosten ons ongeveer 7 a 8 ton aan tekengelden.
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:38 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

onzin, transfer vrij wilt zeggen je hoef geen contract af te kopen, je betaald altijd tekengeld aan een speler die transfervrij is, om het uit te leggen, een speler krijg bij ene transfersom altijd een stukje van dat geld, toch kiezen spelers er voor om juist 1 jaar uit te zingen en transfervrij weg te gaan, waarom denk je? omdat ze dan die tonnen of meer in eigen zak (en zaakwaarnemer) steken.

Schaken en Auassar kosten ons ongeveer 7 a 8 ton aan tekengelden.
Klopt je zal tekengeld betalen , maar geen 7 of 8 ton voor een VVV speler hahahaha.
Ik weet niet waar jij die ridicule bedragen vandaan haalt hoor.
Als je een beetje nadenkt weet je dat Feyenoord dat echt niet kan betalen.
En dan erbij 1 jarige contracten zijn niet aan de orde.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:35 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

jaartje of 10 X,en daarvoor enkele jaren wat lose wedstrijden op diverse vakken
Zie het probleem niet zo....

maargoed gezien jouw stelling ben ik dan erg benieuwd wie volgens jouw de doelpunten gaat maken en wie de SOAreszjes van deze wereld gaat tegenhouden met op dit moment de centrum 2 als enige zekerheidjes in de verdediging

Vind het middenveld namelijk het best bezet en het wat anders dat je graag een goede spelverdeler,type van Hanegem,van Gastel of Bosvelt zou zien !!dat wil iedereen wel
een eigen Gerard of Kaka
ach kaka is wel goed, maar daar buiten zijn er echt wel meer te vinden, twente heeft bv Jansen gehaald, was niets voor ons...is nu kampioen.

zoeken moeten ze doen, ik zou het ook niet direct weten, ik weet wel dat je dan niet moet kopen wat je niet nodig heb, als mijn fornuis kapot is koop ik ook geen extra koelkast.

onze verdediging is redelijk, alleen voor bahia moeten we een betere zoeken. dat zou wil je voor een kampioenschap mee willen doen vervangen moeten worden.

spits heb je in de jeugd, en anders die van veendam gehaald ipv schaken, had beter met je geld geweest.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:41 schreef R()b het volgende:

[..]

Klopt je zal tekengeld betalen , maar geen 7 of 8 ton voor een VVV speler hahahaha.
Ik weet niet waar jij die ridicule bedragen vandaan haalt hoor.
Als je een beetje nadenkt weet je dat Feyenoord dat echt niet kan betalen.
En dan erbij 1 jarige contracten zijn niet aan de orde.
2 spelers, de man een ton of 3 a 4.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:41 schreef R()b het volgende:

[..]

Klopt je zal tekengeld betalen , maar geen 7 of 8 ton voor een VVV speler hahahaha.
Ik weet niet waar jij die ridicule bedragen vandaan haalt hoor.
Als je een beetje nadenkt weet je dat Feyenoord dat echt niet kan betalen.
En dan erbij 1 jarige contracten zijn niet aan de orde.
30% bij ons zijn 1 jarige contracten, bijna de rest is in 2012 afgelopen. als je die nu niet verleng lopen ze dan gratis weg.
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:42 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

zoeken moeten ze doen, ik zou het ook niet direct weten, ik weet wel dat je dan niet moet kopen wat je niet nodig heb, als mijn fornuis kapot is koop ik ook geen extra koelkast.

onze verdediging is redelijk, alleen voor bahia moeten we een betere zoeken. dat zou wil je voor een kampioenschap mee willen doen vervangen moeten worden.

spits heb je in de jeugd, en anders die van veendam gehaald ipv schaken, had beter met je geld geweest.
We hebben al een spits uit de jeugd Castaignos , maar daarvan kan je niet verwachten dat hij er 25 intikt.
Dan erbij die spits van Veendam , 1 jaar betaald voetbal draait leuk , wil niet zeggen dat je dan top eredivisie waardig bent.

En om even op je verhaal terug te komen van je transferbedragen.
Veendam wou 8 ton voor die kerel hebben , dan nog tekengeld erbij he.
Dat kan Feyenoord NIET betalen.
Dus ik stel voor , als je iemand wil kopen haal je oude sokken leeg en stort het.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:46 schreef R()b het volgende:

[..]

We hebben al een spits uit de jeugd Castaignos , maar daarvan kan je niet verwachten dat hij er 25 intikt.
Dan erbij die spits van Veendam , 1 jaar betaald voetbal draait leuk , wil niet zeggen dat je dan top eredivisie waardig bent.

En om even op je verhaal terug te komen van je transferbedragen.
Veendam wou 8 ton voor die kerel hebben , dan nog tekengeld erbij he.
Dat kan Feyenoord NIET betalen.
Dus ik stel voor , als je iemand wil kopen haal je oude sokken leeg en stort het.
ik stel voor dat ze normale spelers kopen en niet al jaren ons geld over de balk gooien aan middelmatige voetballers die onze jeugd beter te vinden zijn.

Veendam is kapot, lijk me dat je die speler goedkoper had kunnen krijgen.

garantie dat die jongen het super gaat doen heb je niet, dat hij topscoorder was is wel een feit.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:42 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

zoeken moeten ze doen, ik zou het ook niet direct weten, ik weet wel dat je dan niet moet kopen wat je niet nodig heb, als mijn fornuis kapot is koop ik ook geen extra koelkast.

onze verdediging is redelijk....

spits heb je in de jeugd, en anders die van veendam gehaald ipv schaken, had beter met je geld geweest.
Mooie logica van de koelkast maar jij vind onze verdeding redelijk dus dat is al niet goed!Bahia verschillen we inhoudelijk over wat kan,maar wie word volgens jouw keeper?!
Er hebben er vorig jaar 3 gekeept door het seizoen,de linksback positie is vacant,en op rechts komt Fernandez terug(de Vrij laten staan?)

En spits hebben we in de jeugd?!die hebben we al jaren alleen ze breken niet door?!
maar je stelling was dat alleen goede spelverdeler het gaat doen dit seizoen,dan zijn we klaar en dat geloof ik dus niet..

Ik vind overigens wel dat een goed team met een goede as begint,en daarna de eerste prio de verdediging moet zijn
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:49 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

ik stel voor dat ze normale spelers kopen en niet al jaren ons geld over de balk gooien aan middelmatige voetballers die onze jeugd beter te vinden zijn.

Veendam is kapot, lijk me dat je die speler goedkoper had kunnen krijgen.

garantie dat die jongen het super gaat doen heb je niet, dat hij topscoorder was is wel een feit.
Ze kunnen geen spelers kopen wederom GEEN GELD.
Veendam is niet helemaal kapot hoger beroep loopt nu , 8 Juni pas uitspraak.
Tot die tijd kan Veendam gewoon geld vragen hoor :)
Ik dacht dat hij al rond was met Heerenveen , maar blijkbaar nog niet.
Dus het kan opzich nog , al zou ik er niet vanuit gaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 juni 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:34 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

gokje, bram en stylzz zijn samen 32 jaar en hebben al liefst 3 jaar een scc, ik denk vakkie x :D:D
32 haal ik in mn eentje en als ik in de kuip zit, zit ik op NN dank je.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 juni 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 14:34 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

gokje, bram en stylzz zijn samen 32 jaar en hebben al liefst 3 jaar een scc, ik denk vakkie x :D:D
klopt en gedraagd zich hautain en superieur, je zou bijna denken dat ie op t verkeerde forum zit
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:51 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Mooie logica van de koelkast maar jij vind onze verdeding redelijk dus dat is al niet goed!Bahia verschillen we inhoudelijk over wat kan,maar wie word volgens jouw keeper?!
Er hebben er vorig jaar 3 gekeept door het seizoen,de linksback positie is vacant,en op rechts komt Fernandez terug(de Vrij laten staan?)

En spits hebben we in de jeugd?!die hebben we al jaren alleen ze breken niet door?!
maar je stelling was dat alleen goede spelverdeler het gaat doen dit seizoen,dan zijn we klaar en dat geloof ik dus niet..

Ik vind overigens wel dat een goed team met een goede as begint,en daarna de eerste prio de verdediging moet zijn
linksback de cler of een jeugdspeler, de cler is goed genoeg en kost ons zat.

als keeper hebben we een toppert in de jeugd, stel die gewoon op, bouwen moeten we toch, als spits de leeuw van veendam en je jeugd plus Thomasson, middenveld is volgens mij niet sterk genoeg, we hebben zeker een teveel aan middenvelders maar niet 1 heeft het juiste gif, en kan een team sturen, verdedigen en aanvallen alles loopt over het middenveld, mijn idee is dat je al je geld bij elkaar moet schrapen en moet zoeken naar die man die het middenveld wel beter maakt, is die er niet of niet te betalen geef je niets uit, datb is wat ik bedoel met die koelkast, niet uitgeven om dat je geld heb, dat doe me vrouw al.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:08 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

linksback de cler of een jeugdspeler, de cler is goed genoeg en kost ons zat.

als keeper hebben we een toppert in de jeugd, stel die gewoon op, bouwen moeten we toch, als spits de leeuw van veendam en je jeugd plus Thomasson, middenveld is volgens mij niet sterk genoeg, we hebben zeker een teveel aan middenvelders maar niet 1 heeft het juiste gif, en kan een team sturen, verdedigen en aanvallen alles loopt over het middenveld, mijn idee is dat je al je geld bij elkaar moet schrapen en moet zoeken naar die man die het middenveld wel beter maakt, is die er niet of niet te betalen geef je niets uit, datb is wat ik bedoel met die koelkast, niet uitgeven om dat je geld heb, dat doe me vrouw al.
Ik snapt je koelkast verhaal...
Maar je bent al aardig nuances aan het maken en dat is dus mijn punt,ik geloof dus niet dat we met 1 spelverdeler er zijn...

En de cler kost ons teveel en heeft de afgelopen 2 jaar niet voor niks zo weing gespeeld...buiten zn eerste jaar om alleen maar veel rennen en schoppen naar alles wat beweegt.
en wie op rechts?! de vrij heeft het goed gedaan maar Fernandesz is gekomen op voorspraak van Been
En dan lamprou erin?! is 4 keepers in 2 seizoenen?!
de leeuw willen er meer hebben en Castagnois moet ervaring opdoen.

Kortom er moet nog een hoop gekneed en gesmeed worden,een goede spelverdeler is een "goed noodverband"maar niet de oplossing
moa
 moa - woensdag 02 juni 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 15:08 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

oja joh, en hoe weet jij dat dan :D
omdat je kinderachtige taal uitslaat,of je bent niet wijzer,ga dan aub naar het josti forum
moa
 moa - woensdag 02 juni 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:38 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

onzin, transfer vrij wilt zeggen je hoef geen contract af te kopen, je betaald altijd tekengeld aan een speler die transfervrij is, om het uit te leggen, een speler krijg bij ene transfersom altijd een stukje van dat geld, toch kiezen spelers er voor om juist 1 jaar uit te zingen en transfervrij weg te gaan, waarom denk je? omdat ze dan die tonnen of meer in eigen zak (en zaakwaarnemer) steken.

Schaken en Auassar kosten ons ongeveer 7 a 8 ton aan tekengelden.
Onzin, tekengeld is helemaal niet verplicht, dat dit wel vaak gebeurt om andere clubs buiten de deur te houden is logisch. Als een speler zoals Auassar echt heel graag naar Feyenoord wil zal hij echt geen tekengeld eisen. (Sowieso valt er weinig te eisen bij Feyenoord)
moa
 moa - woensdag 02 juni 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:42 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

ach kaka is wel goed, maar daar buiten zijn er echt wel meer te vinden, twente heeft bv Jansen gehaald, was niets voor ons...is nu kampioen.

zoeken moeten ze doen, ik zou het ook niet direct weten, ik weet wel dat je dan niet moet kopen wat je niet nodig heb, als mijn fornuis kapot is koop ik ook geen extra koelkast.

onze verdediging is redelijk, alleen voor bahia moeten we een betere zoeken. dat zou wil je voor een kampioenschap mee willen doen vervangen moeten worden.

spits heb je in de jeugd, en anders die van veendam gehaald ipv schaken, had beter met je geld geweest.
Bahia is de rots in onze defensie, zoek liever een spits.
moa
 moa - woensdag 02 juni 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:08 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

linksback de cler of een jeugdspeler, de cler is goed genoeg en kost ons zat.

als keeper hebben we een toppert in de jeugd, stel die gewoon op, bouwen moeten we toch, als spits de leeuw van veendam en je jeugd plus Thomasson, middenveld is volgens mij niet sterk genoeg, we hebben zeker een teveel aan middenvelders maar niet 1 heeft het juiste gif, en kan een team sturen, verdedigen en aanvallen alles loopt over het middenveld, mijn idee is dat je al je geld bij elkaar moet schrapen en moet zoeken naar die man die het middenveld wel beter maakt, is die er niet of niet te betalen geef je niets uit, datb is wat ik bedoel met die koelkast, niet uitgeven om dat je geld heb, dat doe me vrouw al.
Goed genoeg..? Kijk je wel eens wedstrijden van jong Feyenoord?
Zelfs bij de reserves schiet hij veel te kort, zo snel mogelijk dumpen die de Cler, gewoon transfervrij weg doen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 16:42 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

ach kaka is wel goed, maar daar buiten zijn er echt wel meer te vinden, twente heeft bv Jansen gehaald, was niets voor ons...is nu kampioen.

zoeken moeten ze doen, ik zou het ook niet direct weten, ik weet wel dat je dan niet moet kopen wat je niet nodig heb, als mijn fornuis kapot is koop ik ook geen extra koelkast.

onze verdediging is redelijk, alleen voor bahia moeten we een betere zoeken. dat zou wil je voor een kampioenschap mee willen doen vervangen moeten worden.

spits heb je in de jeugd, en anders die van veendam gehaald ipv schaken, had beter met je geld geweest.
Doet me pijn maar ben het met je eens!!! GEEF DE JEUGD DE KANS!!!!! Zal je ook niet vzo snel het legioen tegen je hebben en wie weet wat ze ineeens kunnen met 20000 dwaze fans!! (die andere 25000 moeten eredivisielive nemen!!!)
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:16 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Ik snapt je koelkast verhaal...
Maar je bent al aardig nuances aan het maken en dat is dus mijn punt,ik geloof dus niet dat we met 1 spelverdeler er zijn...

En de cler kost ons teveel en heeft de afgelopen 2 jaar niet voor niks zo weing gespeeld...buiten zn eerste jaar om alleen maar veel rennen en schoppen naar alles wat beweegt.
en wie op rechts?! de vrij heeft het goed gedaan maar Fernandesz is gekomen op voorspraak van Been
En dan lamprou erin?! is 4 keepers in 2 seizoenen?!
de leeuw willen er meer hebben en Castagnois moet ervaring opdoen.

Kortom er moet nog een hoop gekneed en gesmeed worden,een goede spelverdeler is een "goed noodverband"maar niet de oplossing
klop dat fernandez is gekomen op voorspraak van Been, wil niet zeggen dat het een goede keuze was, kost je toch weer 1 miljoen, ach we hadden geld genoeg, de Vrij en Schenkenveld zijn er ook, als je niet kan scouten in je eigen jeugd wat moet je dan scouten buiten je eigen club, dat wil ik er mee zeggen, wat ik er mee bedoel is dat ze al jaren geld uitgeven voor het uitgeven en niet kopen wat je moet hebben, de cler heb je nog 1 jaar, kost veel geld zet die er dan ook in en spaar je geld uit, een top 5 plek zal dit jaar erg moeilijk worden. hoerenveen komt eraan dus bouw dan maar verder en geef je geld alleen uit aan spelers die je zelf niet heb in je eigen jeugd.
maak je begroting kloppend en plan geen 1miljoen te kort in, en vooral hou je beetje geld vast voor een echte aanwinst.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:21 schreef moa het volgende:

[..]

Onzin, tekengeld is helemaal niet verplicht, dat dit wel vaak gebeurt om andere clubs buiten de deur te houden is logisch. Als een speler zoals Auassar echt heel graag naar Feyenoord wil zal hij echt geen tekengeld eisen. (Sowieso valt er weinig te eisen bij Feyenoord)
hahaha lol, nee daarom wachten ze allemaal tot ze transfervrij zijn, en geloof me, hij heeft wel zeker tekengeld gehad, ga het maar navragen op de club, of bij bv Marco Bogers van vvv, daar heb ik de info mweer van.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:36   quote  deeplink  
We gaan gewoon voor een top 5!!! Nu alleen eens zorgen dat we thuis weer met 12 man spelen!!!
moa
 moa - woensdag 02 juni 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:35 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

hahaha lol, nee daarom wachten ze allemaal tot ze transfervrij zijn, en geloof me, hij heeft wel zeker tekengeld gehad, ga het maar navragen op de club, of bij bv Marco Bogers van vvv, daar heb ik de info mweer van.
Kort samengevat zeg je dus dat je het met me eens bent? pfft. warhoofd.
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:22 schreef moa het volgende:

[..]

Bahia is de rots in onze defensie, zoek liever een spits.
rots? ja over 100 jaar, dan is die hoop modder een rots geworden. wat heb je aan een spits als je geen toevoer heb geregeld??

kijk eens goed wat bahia doet? achteruit lopen tot bv bakal raak schiet, enige goede puntje is zijn kopkracht aanvallend gezien dan.

voor iemand die 900.000 tot 1.000.000 per jaar verdiend heeft hij veel te weining klasse.

als hij zo goed is, waarom komt dan niemand hem halen?? nog nooit een bod geweest.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:47   quote  deeplink  
Jij onderschat Bahia!!!! Is geen topper maar wel belangrijk voor het team!! En niet te vergeten een FEYENOORDHART!!!!!!
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:35 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

hahaha lol, nee daarom wachten ze allemaal tot ze transfervrij zijn, en geloof me, hij heeft wel zeker tekengeld gehad, ga het maar navragen op de club, of bij bv Marco Bogers van vvv, daar heb ik de info mweer van.
WOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kut zeg!
Serieus je heb me dag goed gemaakt xD xD

"Ik heb het van Marco Bogers"
Die houden we erin , net als het neefje van Antonio!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:51   quote  deeplink  
whahahahahahahahahaahahahhaahahahahahahahhaahahaaaaaaaaaaaa!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Enige aankoop zou moeten zijn









0.0078151