|
|
Kuipkanjer
|
|
|
van mij mag Engeland het wel winnen, buiten dat mag mijn held Maradonna het wel goed doen, als outsider Duitsland.
en jullie? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
waarom hou je niet van andere topics?? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
hahha hij vraag het wel lief :D:D:D |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
rot toch op man, zijn jullie nou nederlanders ofwat slappe zaken |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
ik haat oranje. ( "vrij" land, eigen mening.) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik hou van Feyenoord,maar hoop dat Nederland kampioen wordt!!!
Maradonna is ook mijn held,beste speler die er ooit zal zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Is geen Feyenoord nieuws. Op voetbalheadliner zijn hier al 50 topics over.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 16:04 schreef Royaal het volgende:rot toch op man, zijn jullie nou nederlanders ofwat slappe zaken [/quote Zonder wat tegen nl te hebben zie ik liever Engeland en Argentinie voetballen jah maar eigenlijk vind ik zo'n heel wk leuk! Maar volgens jouw moet ik me dus ook rood-wit-blauw smincken,een zeeuws kapje of bos wortels op mn hoofd doen,thuis op klompen lopen en veel kaas eten en al helemaal niet m'n voorkeur voor een ander voetballend land uitspreken?!?! Dat hele oranje geeft me nog geen procent gevoel wat ik bij Feyenoord heb, Ik word absoluut niet warm voor de Babels en Huntelaars van deze wereld(integendeel) en ik kan prima zien dat de kwaliteiten van zo'n sleutelhanger als zeijkert gewoon bovengemiddeld zijn,en dat ook prima zeggen.. Ik had waarschijnlijk ook een voorkeur voor Munchen moeten hebben boven Inter omdat daar 3 nederlanders voetballen/trainer zijn dan die enen van Inter?! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zit toch wel een erg Feyenoord tintje aan. van Persie,Kuijt,Gio en natuurlijk Bertje :D Ik gun Bert de WK titel wel , en ik ga ook gewoon lekker kijken. Zonder sminck,oranje troep o.i.d. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 16:50 schreef R()b het volgende:Zit toch wel een erg Feyenoord tintje aan. van Persie,Kuijt,Gio en natuurlijk Bertje :D Ik gun Bert de WK titel wel , en ik ga ook gewoon lekker kijken. Zonder sminck,oranje troep o.i.d. Dat is mijn punt dus ook,ik misgun het van Marwijk niet!!en tuurlijk zal ik blij zijn voor Gio en Kuijt! Maar in mijn ogen maakt verplicht juichen voor oranje mij geen nederlander!! Feyenoord is liefde en een WK een prachtig voetbalentertainment evenement waar ik op andere factoren let En er zit overigens een veel groter 020 tintje aan,ik ben niet zo van het zoeken naar...licht/aanknoop puntjes zodat m'n glas toch nog half vol is,zie het vrij nuchter (altijd hoofdstedelijk bolwerk geweest)vandaar dat 020 fans er ook makkelijker voor kunnen juichen en sneller roepen dat dat Calimero gedrag is van ons,geloof me als het andersom al jaren zo was,was oranje ook niet zo popi in de hoofdstad. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
dikke onzin woon gewoon in rotterdam en alleen hier hoor ik zogenaamde anti oranje geluiden
durf te wedde van 9 van de 10 dit alleen zeggen zodat ze meer feyenoord overkomen een voetbalfan en een nederlander is gewoon ook voor oranje anders ben je geen voetbalfan maar een slappe feyenoorder die alleen maar schreeuwt om bier
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door Royaal -- |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
bier is lekker, oranje is dom volk. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 17:07 schreef Royaal het volgende:dikke onzin woon gewoon in rotterdam en alleen hier hoor ik zogenaamde anti oranje geluiden durf te wedde van 9 van de 10 dit alleen zeggen zodat ze meer feyenoord overkomen een voetbalfan en een nederlander is gewoon ook voor oranje anders ben je geen voetbalfan maar een slappe feyenoorder die alleen maar schreeuwt om bier jij durft...En dan heb ik het over die laatste zin
Mischien heb je niet gelezen dat Feyenoord voor mij liefde is en het Wk vermaak. Kan ik jouw geen Feyenoorder noemen omdat jij wel juicht voor van der Fart,Sneijder,Babel,Stekelenburg,Scheitinga,van der Wiel etc etc?!?!terwijl ze feitelijk alleen maar een ander shirtje aan hebben en feitelijk in het verleden leuke uitspraken over Feyenoord hebben gedaan en van der Fart bvb poseerde met een 1000% anti kakkerlakken shirt....
Zou ik amsterdrammerig gedrag vinden als ik dat van jouw zou vinden |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 17:22 schreef Wolfmen het volgende:[..] jij durft...En dan heb ik het over die laatste zin Mischien heb je niet gelezen dat Feyenoord voor mij liefde is en het Wk vermaak. Kan ik jouw geen Feyenoorder noemen omdat jij wel juicht voor van der Fart,Sneijder,Babel,Stekelenburg,Scheitinga,van der Wiel etc etc?!?!terwijl ze feitelijk alleen maar een ander shirtje aan hebben en feitelijk in het verleden leuke uitspraken over Feyenoord hebben gedaan en van der Fart bvb poseerde met een 1000% anti kakkerlakken shirt.... Zou ik amsterdrammerig gedrag vinden als ik dat van jouw zou vinden vd wiel liep in een Feyenoord shirt vroeger, vd vaart juich ik niet voor (staat trpouwens niet in de basis, net als babel) en sorry hoor, maar sneijder is gewoon een goede voetballer, je bent een voetbalkenner of niet |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sinds vandaag vindt ik vd Wiel ineens heel goed hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
GIO!!!!! KUYT!! V. PERSIE!!!! Anders niet!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: HEY je vergeet Bertje :o |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 17:47 schreef Royaal het volgende:[..] vd wiel liep in een Feyenoord shirt vroeger, vd vaart juich ik niet voor (staat trpouwens niet in de basis, net als babel) en sorry hoor, maar sneijder is gewoon een goede voetballer, je bent een voetbalkenner of niet Jah leuk,ik liep vroeger ook in een chelsea shirt,daarbij heeft hij in de spits gezegd dat hij een van Persie fan was is wat anders ,hij loopt al jaren in een 020 shirt te voetballen(Feit),
Je oranje gevoel is dus selectief want je juicht niet voor van der Fart en Babel omdat ze niet in de basis staan (lekkere fan beleving,heb je hetzelfde bij de bank van Feyenoord?!),
En als je ff terugleest zie je dat ik gewoon zeg dat die sleutelhanger prima kan voetballen...
Maar na deze schijn antwoorden was mijn vraag of je vind dat ik jouw geen Feyenoorder kan noemen omdat jij wel voor deze jongens juicht!?!? want ik ben volgens jouw geen Feyenoorder omdat ik meer voel bij de beleving en passie van een Engeland en Argentinie heb,de Engelse competitie mij altijd aangesproken heeft en Maradonna een jeugdheld is En daarbij van zo'n WK in het algemeen geniet...
PS:volgend jaar weer lekker op Stekelenburg schelden als hij de Kuip binnenkomt?! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Maradonna de coke voetballer?? Nee sorry Wolfmen ik vindt dat tegenwoordig nu je alles weet , geen grote voetballer meer. Met ze Pinguïn belly slide :D |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ds 79 ik hoop dat ze winnen kut wk ben voor feyenoord |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
v. Hanegem is mijn held!!!! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 18:01 schreef R()b het volgende:Maradonna de coke voetballer?? Nee sorry Wolfmen ik vindt dat tegenwoordig nu je alles weet , geen grote voetballer meer. Met ze Pinguïn belly slide :D lol ach smaken verschillen.... Vind dat zn gebruik niks af doet aan z'n voetbalkwaliteiten heb 3/4 dvd's van hem liggen Zijn voetbalkunsten zijn ongeevenaard,de balbehandeling,de techniek etc etc Zijn uitsraling en charisma fantasctisch en voor de gewone man en fan altijd tijd gehad Vergeet niet dat de man net als Michael jackson geleefd word door de wereld,nooit is alleen ,nooit is boodschappen kunen doen zonder vermomming...
Daarbij vind ik mensen als Maradonna,van Hanegem,Been,Mourinho de sport zoveel meer kleur gevend dan een Cruijf,Pele,Rutte of van Marwijk dan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Owja dat ze geleefd worden geloof ik meteen.
Van Marwijk kan je na het WK in je 1e rijtje zetten ;) Ik zou het niet eens zo gek vinden als Bertje het WK wint. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 18:01 schreef R()b het volgende:Maradonna de coke voetballer?? Nee sorry Wolfmen ik vindt dat tegenwoordig nu je alles weet , geen grote voetballer meer. Met ze Pinguïn belly slide :D Ken je nagaan als die dat niet had gedaan had die nog nog beter geweest,Maradonna HELD!!!!
Vroeger als voetballer dan he,als trainer geef ik er geen stuiver voor.....maar je weet het nooit!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 16:50 schreef R()b het volgende:Zit toch wel een erg Feyenoord tintje aan. van Persie,Kuijt,Gio en natuurlijk Bertje :D Ik gun Bert de WK titel wel , en ik ga ook gewoon lekker kijken. Zonder sminck,oranje troep o.i.d. Bert heb ons wel in de steek gelaten die en die haalde die allemaal om Feyenoord om hoog te helpen....en na 1 jaar ging die weg..als een laffe hond...nee Bert ken van mij de pleuris krijgen echt waar!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door De Spot -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik hoop op Nederland Mexico of Nigeria, en ik word rijk als brazilie wint.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: zou ik dan een flink centje op zetten,betaald goed uit ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 17:55 schreef Wolfmen het volgende:[..] Jah leuk,ik liep vroeger ook in een chelsea shirt,daarbij heeft hij in de spits gezegd dat hij een van Persie fan was is wat anders ,hij loopt al jaren in een 020 shirt te voetballen(Feit), Je oranje gevoel is dus selectief want je juicht niet voor van der Fart en Babel omdat ze niet in de basis staan (lekkere fan beleving,heb je hetzelfde bij de bank van Feyenoord?!), En als je ff terugleest zie je dat ik gewoon zeg dat die sleutelhanger prima kan voetballen... Maar na deze schijn antwoorden was mijn vraag of je vind dat ik jouw geen Feyenoorder kan noemen omdat jij wel voor deze jongens juicht!?!? want ik ben volgens jouw geen Feyenoorder omdat ik meer voel bij de beleving en passie van een Engeland en Argentinie heb,de Engelse competitie mij altijd aangesproken heeft en Maradonna een jeugdheld is En daarbij van zo'n WK in het algemeen geniet... PS:volgend jaar weer lekker op Stekelenburg schelden als hij de Kuip binnenkomt?! ik scheld op niemand, dat ten eerste (ohja, wel op suarez) en het tweede; was in principe niet eens richting jou bedoeld maar op die gene die het NL-elftal afzeiken omdat het geen feyenoord zal zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord (WK voor clubs toch?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de beste; ............................................. vul maar in ............................... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Tegen zuid-korea in de finale,wat een feest. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik was in 1983 ook fan van johan, was ik 7 jaar oud! stond ik daar in het geel van Feyenoord te springen! jaren later besef en hoor je het verhaal. geeft mij een raar gevoel dat ik vroeger stond te springen. |
|
|
|
|
ANTI KUIPJANKER
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908