BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie mag van jou het wk winnen??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ANTI KUIPJANKER
 ANTI KUIPJANKER - zondag 06 juni 2010 - 01:15   quote  deeplink  
nederland heeft een goed elftal maar gaat het toch weer niet redden maximaal halve finale
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 09:04   quote  deeplink  
Anke van grundsven of istie gestopt?
Milo
 Milo - zondag 06 juni 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Anti kuipkanjer, een prachtige nickname
Quiroz
 Quiroz - maandag 14 juni 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Nederland natuurlijk, waarom zou je in godsnaam voor Spanje moeten zijn ofso... Je bent toch Nederlander of niet dan! Ik heb dan een Nederlands' paspoort, maar ik zal toch wel altijd allochtoon genoemd worden.... Boeit me niet! Ik ben NEDERLANDER of je dat nou wilt ofniet!!!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 14 juni 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 14:25 schreef Quiroz het volgende:
Nederland natuurlijk, waarom zou je in godsnaam voor Spanje moeten zijn ofso... Je bent toch Nederlander of niet dan! Ik heb dan een Nederlands' paspoort, maar ik zal toch wel altijd allochtoon genoemd worden.... Boeit me niet! Ik ben NEDERLANDER of je dat nou wilt ofniet!!!
Waarom zou ik in godsnaam niet voor Spanje,Engeland,Argentinie of Brzailie mogen zijn?!?!?!
Als dat me volgens jouw geen nederlander maakt jammer dan....
Vind zo'n heel WK leuk en vind het vreemder dat er minimaal 2x per jaar spelers als van der Wiel en Stekelenburg ongeneerd de t*fus word gewenst en dat je er nu voor gaat zitten juichen.omdat ze een ander shirt aan hebben
Oranje komt nergens in de buurt van het Feyenoord gevoel!!!of je dat nou wilt of niet!!
Leuk als ze het winnen maar zit er totaal niet mee als iemand anders het wint...
Quiroz
 Quiroz - maandag 14 juni 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 14:35 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Waarom zou ik in godsnaam niet voor Spanje,Engeland,Argentinie of Brzailie mogen zijn?!?!?!
Als dat me volgens jouw geen nederlander maakt jammer dan....
Vind zo'n heel WK leuk en vind het vreemder dat er minimaal 2x per jaar spelers als van der Wiel en Stekelenburg ongeneerd de t*fus word gewenst en dat je er nu voor gaat zitten juichen.omdat ze een ander shirt aan hebben
Oranje komt nergens in de buurt van het Feyenoord gevoel!!!of je dat nou wilt of niet!!
Leuk als ze het winnen maar zit er totaal niet mee als iemand anders het wint...
Nederland is eer, Feyenoord is je gevoel. En ja, ik ben voor van der Wiel en Stekelenburg omdat ze een ander shirt aan hebben, want ze spelen nú in het Nederlands Elftal en niet bij Ajax!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 14 juni 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 15:21 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nederland is eer, Feyenoord is je gevoel. En ja, ik ben voor van der Wiel en Stekelenburg omdat ze een ander shirt aan hebben, want ze spelen nú in het Nederlands Elftal en niet bij Ajax!
Hmmm,liever jij als ik!!!!!!!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 14 juni 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 15:21 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nederland is eer, Feyenoord is je gevoel. En ja, ik ben voor van der Wiel en Stekelenburg omdat ze een ander shirt aan hebben, want ze spelen nú in het Nederlands Elftal en niet bij Ajax!
1 ding Feyenoord is bij mij al jaren een combinatie van Eer,gevoel,trots en beleving!!!
Meer dan dat zelfs,mischien dat het bij jouw ophoud bij gevoel.....

En dan vind ik het nog steeds krommer dat je nu wel voor van der Wiel(met z'n van Persie shirt en 020 trainingsbroek),Stekelenburg,van der Vaart(zijn nog leuke foto´s van met 1000% anti kakkerlakken shirts),Heitinga,Babel,de Boer etc etc zit te juichen en ze een half jaar geleden af liep te branden en binen nu en een half jaar weer ......

de liefde voor Feyenoord is er altijd

Terwijl er mensen zijn die (schoon|)familie in bepaalde landen hebben(Canada,Engeland,Australie),jaarlijks naar dezelfde vakantie-plek gaan(Spanje,Portugal,Italie) of simpelweg zich verdiept hebben in de beleving of cultuur van een land(Argentinie,Brazilie,Japan)en zich daardoor aangetrokken voelen en meer beleving bij hebben dan bij de oranje toeters,wortels,schmink,pletterpetten en oranje lederhosen!!!
Kan ik me daar heel wat bij voorstellen

En als jij dan daar conclusies van nederlanderschap aan gaat verbinden omdat dat in je paspoort staat en het vreemd vind dat andere mensen meer bij een ander land hebben of gewoon het Wk neutraal beleven en denken dat een ander land het kan winnen op basis van spel of kwaliteit en het gewoon een leuk voetbalfeest vinden ,vind ik dat jammer
Quiroz
 Quiroz - maandag 14 juni 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 16:02 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

1 ding Feyenoord is bij mij al jaren een combinatie van Eer,gevoel,trots en beleving!!!
Meer dan dat zelfs,mischien dat het bij jouw ophoud bij gevoel.....

En dan vind ik het nog steeds krommer dat je nu wel voor van der Wiel(met z'n van Persie shirt en 020 trainingsbroek),Stekelenburg,van der Vaart(zijn nog leuke foto´s van met 1000% anti kakkerlakken shirts),Heitinga,Babel,de Boer etc etc zit te juichen en ze een half jaar geleden af liep te branden en binen nu en een half jaar weer ......

de liefde voor Feyenoord is er altijd

Terwijl er mensen zijn die (schoon|)familie in bepaalde landen hebben(Canada,Engeland,Australie),jaarlijks naar dezelfde vakantie-plek gaan(Spanje,Portugal,Italie) of simpelweg zich verdiept hebben in de beleving of cultuur van een land(Argentinie,Brazilie,Japan)en zich daardoor aangetrokken voelen en meer beleving bij hebben dan bij de oranje toeters,wortels,schmink,pletterpetten en oranje lederhosen!!!
Kan ik me daar heel wat bij voorstellen

En als jij dan daar conclusies van nederlanderschap aan gaat verbinden omdat dat in je paspoort staat en het vreemd vind dat andere mensen meer bij een ander land hebben of gewoon het Wk neutraal beleven en denken dat een ander land het kan winnen op basis van spel of kwaliteit en het gewoon een leuk voetbalfeest vinden ,vind ik dat jammer
Feyenoord staat bij ook een veelvoud hoger in de pikorde dan Oranje. Maar ik vind het altijd een onzin als er beweerd word dat je voor een ander land bent dan Nederland, terwijl je Nederlander bent. Echter vind ik de conclusies die jij daaronder trekt, bijvoorbeeld dat mensen zich aangetrokken voelen bij de cultuur van het land een goede argumentatie. Echter is dit bij veel mensen niet het geval, en ik heb bij die mensen altijd het idee dat zij willen opvallen; kijk mij nou buiten deze zooi staan. Ik zeg niet dat dit bij iedereen zo is, maar wel bij de meesten.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 14 juni 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Waar kan je je gvd druk om maken...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 juni 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 16:26 schreef Pietje1 het volgende:
Waar kan je je gvd druk om maken...
hahahahahahahahahahaha
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 14 juni 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 16:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha
beetje makkelijk natuurlijk,volgens mij is dit een forum waar je van gedachten wisselt.
denk dat voor de meeste hier geld dat ze gewoon zonder zich druk maken gewoon reageren
en hun gedachten opschrijven....

waar je je druk over kan maken kan je wel bij elke topic stellen toch?!......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 juni 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2010 - 16:42 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

beetje makkelijk natuurlijk,volgens mij is dit een forum waar je van gedachten wisselt.
denk dat voor de meeste hier geld dat ze gewoon zonder zich druk maken gewoon reageren
en hun gedachten opschrijven....

waar je je druk over kan maken kan je wel bij elke topic stellen toch?!......
mee eens maar wel humor van Pietje hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie mag van jou het wk winnen??









0.0059199