BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 38.000 seizoenkaarten shirts etc etc ...... en geen euro meer !!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 17:33   quote  deeplink  
ik snap er niks meer van geen poen geen spelers helemaal niks is er nou niemand die er poen in wil steken??

zijn we echt op sterven na dood ??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:34   quote  deeplink  
KOEKOEK!!! onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten?
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 17:36   quote  deeplink  
ja jezus man we kunnen echt helemaal niks niks en niks
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:36 schreef kale co het volgende:
ja jezus man we kunnen echt helemaal niks niks en niks
Nog erger Co,

Toen we wel wat konden(financieel)kwam dat niet helemaal uit de verf....
En idd het schijnt al jaren zo te zijn dat onze bijdrages door middel van SCC en verkoop shirts en dergelijke nog maar een klein percentage is geworden in de begroting,alle sluizen gingen open voor sponsors en plannen als de aandelen en talentpools.
En nu die wegblijven zitten we ermee.triest maar waar!
Maar ik blijf ervan overtuigd dat we weer terug zullen komen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:36 schreef kale co het volgende:
ja jezus man we kunnen echt helemaal niks niks en niks
Ik weet het maar zo steekt de vork nu een maal in de steel!!!! dan nog. I'M FEYENOORD TILL I DIE (niet alleen op dit forum)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door Feyenoord till i die --
willian
 willian - woensdag 02 juni 2010 - 17:51   quote  deeplink  
de seizoenkaarten en de shirts zijn toch al automatisch verrekend in de club budget? of hoe je dit ook zegt. enigste wat feyenoord zo kunnen of moeten doen, seizoensoverzichten, of casual shirts. want ja iedereen wilt een shirt dragen voor vrije tijd maar met een mix van feyenoord, of zie ik dit verkeerd?
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 17:55   quote  deeplink  
We moeten iig stoppen met die hoerige talentpools!
Vanaf nu geen talentpools meer dat is gewoon bizar.
Geld voor je club houden.
En als investeerders met een Feyenoord hart wel willen investeren , geef Feyenoord dan gewoon geld.
Als ik vermogend zou zijn of miljonair zou ik het zonder nadenken doen.
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 17:59   quote  deeplink  
ja ik ook win ik de lotto hou ik 6 voor mezelf en die 20 aan feyenoord maar ja ik verbaas me dat er niemand opstaat met geld jongens tis echt tereurig zeg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 02 juni 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:55 schreef R()b het volgende:
We moeten iig stoppen met die hoerige talentpools!
Vanaf nu geen talentpools meer dat is gewoon bizar.
Geld voor je club houden.
En als investeerders met een Feyenoord hart wel willen investeren , geef Feyenoord dan gewoon geld.
Als ik vermogend zou zijn of miljonair zou ik het zonder nadenken doen.
100% eens!!! als ik de lotto wint gaat zeker de helft naar Feyenoord!! (heb ook nog een vrouw en kinderen die ik wil vermaken!!!
qwerto
 qwerto - woensdag 02 juni 2010 - 18:02   quote  deeplink  
ik vind het eigenlijk al positief als ik hoor dat we volgend jaar nog maar 1 mil verlies draaien ! dat is al goed en daar zitten dan nog niet eens de europ league gelden en de transfergelden in ! (mochten we spelers verkopen)
met een beetje geluk halen we de 1/8e finales(of iets dergelijks) dan draai je al weer winst !

vervolgens verkoop je 2 a 3 spelers en dan is de schuld gelijk een stuk kleiner

Het komt wel goed zolang we geen debiele aankopen gaan doen (Landzaat types)
als je gewoon de selectie voor volgend seizoen bouwt met :
Darley, mulder en van dijk
Vlaar,Bahia,Hofland,De Cler,Fernandes,de Vrij en schenkenveld
Fer,Wijnaldum,van haaren,Mokotjo,Bruins,el Ahmadi,Auassar
Cissé,Tomasson,Castaignos,Schaken,Biseswar

Aan te vullen met mogenlijk nog een jeugdspeler ofzo dan gaat het prima !
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:59 schreef kale co het volgende:
ja ik ook win ik de lotto hou ik 6 voor mezelf en die 20 aan feyenoord maar ja ik verbaas me dat er niemand opstaat met geld jongens tis echt tereurig zeg
Precies!

Mensen met grote mondjes en weinig wol.
Kortom : Geen daden maar woorden!
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 18:03   quote  deeplink  
ja heb ik echt invloed op rob
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:59 schreef kale co het volgende:
ja ik ook win ik de lotto hou ik 6 voor mezelf en die 20 aan feyenoord maar ja ik verbaas me dat er niemand opstaat met geld jongens tis echt tereurig zeg
Denk dat ze niet happig zijn op het bestuur wat er nu zit,en zeker in deze tijden is een investering een flink financieel risico...

Een type van den Herik die self-made milonair is geworden of een bestuur wat uit meer en ervarener mensen bestaat dan Gudde en Jacobs zal meer indruk en zekerheid geven.

Verder denk ik dat de afstemming tussen de Profclub,Amateurtak en stadion de Kuip is echt
gefine-tuned moet worden,schijnt ook al jaren niks te zijn,ongeloofelijk jammer omdat we allemaal aan hetzelfde doel werken.Dacht daar ze daar Sjaak Troost voor ingehuurd hadden
R()b
 R()b - woensdag 02 juni 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 18:03 schreef kale co het volgende:
ja heb ik echt invloed op rob
haha was dat maar zo!
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 17:40 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Nog erger Co,

Toen we wel wat konden(financieel)kwam dat niet helemaal uit de verf....
En idd het schijnt al jaren zo te zijn dat onze bijdrages door middel van SCC en verkoop shirts en dergelijke nog maar een klein percentage is geworden in de begroting,alle sluizen gingen open voor sponsors en plannen als de aandelen en talentpools.
En nu die wegblijven zitten we ermee.triest maar waar!
Maar ik blijf ervan overtuigd dat we weer terug zullen komen
klein % ?? kan je niet rekenen?? 38000 scc maar afgelopen jaar gemiddel 250 euro is bijna 10 miljoen, dat alleen is al 25%, dan de rest kaarten, wedstrijden beker, shirtjes ect zit je al op ver de helft van de begroting, ons probleem is dat er niet genoeg binnen komt en er te veel uit gaat. leve het bestuur
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 18:07   quote  deeplink  
ja wolfmen al jaren is het zo 1 zooi amateur/prof/fsv/bestuur die hebben jaren en tot nu niks gedaan. projecten opzetten voor kansarme marokkanen etc.. daar zijn ze goed in
maar voor de rest krijg je een prijs voor een groene bal gaaf he
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - woensdag 02 juni 2010 - 18:08   quote  deeplink  
alle spelers van vorig jaar op 1 na hebben een contract tot 2011 of 2012, daar gaan we bijna geen geld meer voor krijgen, lopen voor niets de deur uit.
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 18:12   quote  deeplink  
idd spelersfondsen etc etc zijn allemaal niks waard geen poen en de schuld is denk ik wel meer dan 46 milj wij worden in de maling genomen. ik weet het zeker. en dan heb je inspraak hahahahahahahah wat een mongolen zitten daar zeg
de flh
 de flh - woensdag 02 juni 2010 - 19:08   quote  deeplink  
We moeten de club kopen en onze democratische rechten eisen
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 18:07 schreef kale co het volgende:
ja wolfmen al jaren is het zo 1 zooi amateur/prof/fsv/bestuur die hebben jaren en tot nu niks gedaan. projecten opzetten voor kansarme marokkanen etc.. daar zijn ze goed in
maar voor de rest krijg je een prijs voor een groene bal gaaf he
Dat bedoel ik dus Co,je verwoord het iets korter maar de randzaken zijn dus belangrijker
geworden als de kern.de basis,onze mooie club "die uit eigen kracht is voortgebracht"
maar daarom geloof ik tegelijkertijd dat we terug zullen komen
kale co
 kale co - woensdag 02 juni 2010 - 19:15   quote  deeplink  
idd
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 02 juni 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 18:06 schreef Kuipkanjer het volgende:

[..]

klein % ?? kan je niet rekenen?? 38000 scc maar afgelopen jaar gemiddel 250 euro is bijna 10 miljoen, dat alleen is al 25%, dan de rest kaarten, wedstrijden beker, shirtjes ect zit je al op ver de helft van de begroting, ons probleem is dat er niet genoeg binnen komt en er te veel uit gaat. leve het bestuur
mooie berekeningen,maar het is een publiek geheim dat dat verkoop van de scc+shirts al tijden niet meer het grootste deel van de begroting bij een club vormt...
Tenzij je bvb Roberto Carlos heet naar Fenerbache gaat en die de transfersom alleen al binnenhalen door de verkoop van shirts met zijn naam,zelfde natuurlijk voor ene beckham toen bij Madrid.
Daarbij zal de club niet veel hebben verdiend aan de europe wedstrijden afgelopen jaren,boetes voor vuurwerk,schorsingen in europees verband en lage verkoop tegen bvb oost europese clubs!zelfde kan je zeggen voor bekerwedstrijdjes op woensdagavond tegen Den Bosch thuis bvb voor net 10.000 man.
Tel daarbij flink wat mislukte aan en verkoopbedragen en het plaatje is compleet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 38.000 seizoenkaarten shirts etc etc ...... en geen euro meer !!









0.0066268