|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
1. Moulijn 2. v. Heel 3. v. Hanegem 4. Kuyt 5. Treijtel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
van hooidonk kindvall bosvelt
jezus heerlijke voetballers zeg |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
oeps, sorry, Moulijn op zeker ook :D:D |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
gyan, hahahahahahahahahahahahhahahahahahaahah |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kindvall zeer aandringend op de top 5!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: toch hebben we heel veel genoten van die jongen. Ook al was het grotendeels niet om zijn spel!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer komt het topic: Welke (oud) Feyenoorder is jouw absolute klootzak |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
quote: mmmmmm goed idee, op nummer 1 die griek |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: 1: Antony lurling 2: Leonardo 3: lazofiets 4: Charifietstas
(wat dat betreft zal het duo Charifietstas en Lazofiets wel geweldig zijn denk je ook niet ?) |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
C2 ! Castaignos (NED) Cisse (CIV)
K2 Kuyt (NED) Kalou (CIV)
is geen toeval :P |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
mijn al time favo is nog steeds die altijd geblesseerde spleetoog maar wel een cultheld Ono !!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kuyt Bosvelt Wolf Gobbel Hooijdonk |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
put youre hands up 4 pierre |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 18:38 schreef qwerto het volgende:mijn al time favo is nog steeds die altijd geblesseerde spleetoog maar wel een cultheld Ono !!! Fantastische speler, geniaal. Als hij niet zoveel blessures had gehad, had hij nu absoluut bij een Europese topclub gezeten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahahahaahahahahahahaa fking hell zeg. Het viel mij niet op iig. Wel grappig!!
Top 3 -Hooijdonk -Bosvelt -Kuijt Willekeurig hoor. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Van Hanegem,Bosvelt,Hiele
Runners up:Kiprich,Kuijt,de Wolf,Fraser,Pauwe,van Gastel en van Bronckhorst |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Sorry Kiprich...Kiprich en Kiprich..schitterende vent!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door De Spot -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: die hebben we toch allang is gehad?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan het me niet meer herinneren.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of het komt omdat ik ouder word.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mijn toppers en lullo's, in willekeurige volgorde overigens..
Helden top 5: Moulijn, Kindvall, van Hanegem, Pi-air, Kuyt (Er is nog zoveel plek voor andere grote namen: De Wolf, Fraser, Laseroms, Isreal, Bosvelt etc.)
Lullo's top 5: Best, Claeys, Kolkka, Ostlund, Bruins (Er is nog zoveel plek voor andere lullo's: Acuna, Samardzic, Iwan, Jochemsen, Léonard, Vidmar, Lulring, Ostlund, Chari)
Ik kan die lullo's top 5 nog veel en veel langer maken volgens mij, wat een namen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juni 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat nou van Heel, net of iemand hier die heeft zien voetballen. Dat hoeft niet per definitie maar om nou een voor-oorlogse Feyenoorder te gebruiken enkel om zijn statistieken gaat me wel wat ver.
Mijn top 5 is:
1. Moulijn 2. van Hanegem 3. van Hooijdonk 4. Jansen 5. de Wolf
Klootzakken:
1. Lurling 2. Drenthe 3. Lazovic 4. van Persie 5. Vos |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Van Hanegem Moulijn Kuyt Bosvelt De Wolf |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Held is overdreven Maar de volgende voetballers maakte verschil of iets los in de kuip: Kindvall(alleen van beelden/boeken :( ) Hanegem v. Hooijdonk Kuijt v Gobbel uli uli uli hahaha |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
van Hooijdonk van Hanegem Kuyt de Wolf Taument |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
valt niet mee om een top 5 samen te stellen, zo maar een greep uit een brede groep Feyenoord helden;
Moulijn van Hanegem Hasil Nielsen Jeliazkov
maar ook bijvoorbeeld Kindvall, Houtman, Wijnstekers, Bosvelt, Kuyt, Ono en nog wel wat anderen waren spelers waarvan ik heb genoten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juni 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: die staat in de erelijst!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 17:51 schreef sevillana het volgende:valt niet mee om een top 5 samen te stellen, zo maar een greep uit een brede groep Feyenoord helden; Moulijn van Hanegem Hasil Nielsen Jeliazkov maar ook bijvoorbeeld Kindvall, Houtman, Wijnstekers, Bosvelt, Kuyt, Ono en nog wel wat anderen waren spelers waarvan ik heb genoten. oh, uh ................, sorry, Jozsef mag natuurlijk ook niet ontbreken. gaat niet werken, een top 5 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 Kuijt 2 Gio 3 Fraser/V Gobbel/de Wolf/Kiprich 4 V Hooijdonk Gullit V Hanegem Moulijn Ono ..... 5 De rest die ik nog niet genoemd heb... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
1. Gio 2. Van Hanegem 3. Jansen 4. van Wonderen/Fräser 5. Kuyt 5 |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
1. Gio 2. Van Hanegem 3. Jansen 4. van Wonderen/Fräser 5. Kuyt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:1 Kuijt 2 Gio 3 Fraser/V Gobbel/de Wolf/Kiprich 4 V Hooijdonk Gullit V Hanegem Moulijn Ono ..... 5 De rest die ik nog niet genoemd heb... dat bedoel ik maar, de rest ............................................................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 22:23 schreef sevillana het volgende:[..] dat bedoel ik maar, de rest ............................................................ Blijft moeilijk,ik denk nu opeens weer aan Bosvelt...:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: blijft lastig, dit topic |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik denk nu opeens weer aan Stefan Babbelfiets |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
alleen de gekken en dwazen weten altijd alles helemaal zeker :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juni 2010 door de flh -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft toch iets te weinig gespeeld |
|
|
|