|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Wie gaat wanneer op vakantie??
en natuurlijk waarheen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ben van 23 juni t/m 7 juli op vakantie naar het hopelijk zon overgoten ITALIE |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
24 juli tot 8 augustus gaan we naar Zeeland ,vissen vissen snorkelen als het weer het toelaat.. Oktober wordt weer een tropische verrassing als het doorgaat?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben onder andere in Amsterdam, Rijswijk, Utrecht en Groningen... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: misschien in September. Mn vechtgenote kan pas in Augustus vrij krijgen, maar dan is bij ons de hele roedel al vrij. Pis ik net buiten de pot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja dat krijg je met een hypotheek incl woekerpolis hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahaha.. gelukkig heb ik die niet :) Ik heb een mooie hypotheek tegen een zeer gunstig rente tarief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 22:04 schreef Stylzz het volgende:[..] hahaha.. gelukkig heb ik die niet :) Ik heb een mooie hypotheek tegen een zeer gunstig rente tarief Ik ook ,en erg gunstig zo`n crisis... We zijn gelijk van dat telefonische verkoop gezeik af van die dubieuse hypotheekverkoop oplichters... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: alles op z`n tijd he Jappie... Maar straks na je studie zijn er voor en nadelen... Beilen kun je vaarwel zeggen want het werk zit na Utrecht. Voordeel is dat je dichter bij de KUIP komt ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waarschijnlijk als alles mee zit ga ik eerst nog verder weg;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: naar dubai dat eiland afmaken... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: weer verder studeren??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ps ik lees het morgenlaters ik ga maffen;0 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jup, nog 2 jaartjes er aan vast |
|
|
|
|
craven
|
|
|
eeuwige student, van Binsbergen l*llo... :) |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
slotje!!! heb niets met Feyenoord te maken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
woekerpolis dus playa di alblasserdam |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ik ga een weekend naar Rotterdam incl.hotelovernachtingen en 3 dagen NSJ!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi topic, ben wel toe aan wat vrije dagen.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vrouw wil dakkapel,ik wil 8 dagen Tunesië in Oktober... Wie gaat er winnen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ag heb je tijd om te plakken, of moet je zelf het dakkapel plaatsen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zelf!!!dag zomer hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pffff had je maar niet moeten zeggen dat je handig was voor t trouwen hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb ook jaren geprobeerd om in 3 delig pak naar de bouw te gaan.
Maar floot een x per ongeluk vanaf de steiger naar me eigen vrouw.hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ff afwachten of ik weg mag, dan ff een maand ofzo rondtrekken door europa.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 21:05 schreef hotjumper het volgende:ff afwachten of ik weg mag, dan ff een maand ofzo rondtrekken door europa.. Katka nog de groeten gedaan in Praag?? PS is het echt de mooiste stad van Europa? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Katka nog de groeten gedaan in Praag?? PS is het echt de mooiste stad van Europa? kafka niet gezien, is een leuke, mooie stad, maar berlijn en londen zijn vele malen leuker. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:[..] kafka niet gezien, is een leuke, mooie stad, maar berlijn en londen zijn vele malen leuker. oh dan hoef ik er niet heen,en mee eens van die andere 2. Ik wil er alleen Catania en Rome aan toevoegen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:[..] kafka niet gezien, is een leuke, mooie stad, maar berlijn en londen zijn vele malen leuker. wel eens in barcelona geweest? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] oh dan hoef ik er niet heen,en mee eens van die andere 2. Ik wil er alleen Catania en Rome aan toevoegen. florence en verona kun je dan beter doen;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja, is aardig
Rome is echt een graf stad, wat een kutvolk woont daar Berlijn is gewoon lekker relaxed en londen ga ik heen voor de rock'n'roll |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sicilië is de best,vanaf Napoli begint het leven... Gek?In elk land is het zuiden het mooist...
Ik maak mezelf nu niet populair ,maar ach als ze maar geen Antonio noemen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Sicilië is de best,vanaf Napoli begint het leven... Gek?In elk land is het zuiden het mooist... Ik maak mezelf nu niet populair ,maar ach als ze maar geen Antonio noemen. ja hier ook roda jc altijd gezellig hahahhahahahha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Sicilië is de best,vanaf Napoli begint het leven... Gek?In elk land is het zuiden het mooist... Ik maak mezelf nu niet populair ,maar ach als ze maar geen Antonio noemen. limburg en brabant bayern en hitlers adelaarshorst....
tuurlijk leon....
sicilie moet echt gaaf zijn heb ik gehoord, |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 22:02 schreef hotjumper het volgende:[..] ja, is aardig Rome is echt een graf stad, wat een kutvolk woont daar Berlijn is gewoon lekker relaxed en londen ga ik heen voor de rock'n'roll Die architectuur van Barcalona vind ik wel een goeie afwisseling op Rotterdam. Rome ga ik dus maar even niet proberen. Londen is het altijd kutweer en in Berlijn kan je goed feesten, wel uitkijken dat je anaalklieren niet uitgeknepen worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb juist altijd mooi weer in London, en wat ji anaal klieren betreft, moet je niet zoveel zuipen als je een hoer bij Zoo oppikt.
en nee, een clitoris van 30 cm is niet normaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 22:05 schreef de flh het volgende:[..] Die architectuur van Barcalona vind ik wel een goeie afwisseling op Rotterdam. Rome ga ik dus maar even niet proberen. Londen is het altijd kutweer en in Berlijn kan je goed feesten, wel uitkijken dat je anaalklieren niet uitgeknepen worden. hahahahaha Heel vaak in Londen geweest,zelf een x met 30 graden,je moet gelijk hebben... |
|
|
|