BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boularouz nu snel binnen halen ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 juni 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Ik ben voor om snel een goede verdediger aan te trekken, Boula heeft mijn voorkeur!!(ervaring) Kan sowieso Vertonghen de eerste 3 competitieduels vervangen in het hart van de defensie.
Ook lopen we de kans dat van der Wiel vertrekt.
Gregory gaat zich ongetwijfeld met Oranje grandioos in de picture spelen voor de grote clubs in Europa.
Oleger zijn we ook al bijna kwijt die gaat zeer waarschijnlijk Gabri achter na richting qatar.
3 maanden geleden had Boula voor een appel en een ei gekomen. Ajax moet het seizoen al vroeg beginnen met
de voorrondes voor de Champions League.
Snel Boula halen dus, wat of wie anders ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 juni 2010 - 22:50   quote  deeplink  
yep boula !
remco k
 remco k - woensdag 02 juni 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Ik denk niet dat v/d Wiel weggaat, hij heeft daar zelf namelijk niet erg veel over te zeggen, AJAX laat hem pas gaan vanaf 18/19 miljoen euro, en liever pas vanaf 20 miljoen, het moet raar lopen wil een club dit soort bedragen gaan uitgeven in deze periode, zeker voor een verdediger uit de NL competitie, zonder enige CL ervaring..

Maar Bouhlarouz zou wel een welkome versterking zijn...
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 02 juni 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Kzag 'm anders spelen tegen Mexico... 'T was nie best.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 juni 2010 - 23:34   quote  deeplink  
Ik heb hem niet betrapt op fouten in de verdediging, aanvallend was hij niet helemaal nauwkeurig, daar moet ik je gelijk in geven.
Hij kan niet duur zijn...
We moeten niet gaan afwachten tot na het wk denk ik.
bird
 bird - donderdag 03 juni 2010 - 07:47   quote  deeplink  
mee eens snel halen
dege
 dege - donderdag 03 juni 2010 - 08:08   quote  deeplink  
zou wel een welkome versterking zijn, dus mee eens, Boula snel halen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 juni 2010 - 09:29   quote  deeplink  
Denk dat het wel een goede versterking kan zijn heeft veel ervaring en kan
eventueel ook rechtsback spelen. Wel min puntje is dat als je hem haalt en v/d wiel blijft dat hij op de bank beland alderweireld/vertonghen centraal duo.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 03 juni 2010 - 09:59   quote  deeplink  
Boula Boula... Boula Boula...

de slachter...

graag halen, vind dat wel een sterke voor achterin alleen na de engelse en duitse competitie denk ik dat hij na een sterk WK niet bij ons gaat komen
freakie
 freakie - donderdag 03 juni 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Alleen als er spelers nog spelers weggaan..
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 juni 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 09:59 schreef FsideVak129 het volgende:
Boula Boula... Boula Boula...

de slachter...

graag halen, vind dat wel een sterke voor achterin alleen na de engelse en duitse competitie denk ik dat hij na een sterk WK niet bij ons gaat komen
boula is bankzitter op het WK..
joduh
 joduh - donderdag 03 juni 2010 - 18:21   quote  deeplink  
boula voor wie???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 juni 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juni 2010 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik ben voor om snel een goede verdediger aan te trekken, Boula heeft mijn voorkeur!!(ervaring) Kan sowieso Vertonghen de eerste 3 competitieduels vervangen in het hart van de defensie.
Ook lopen we de kans dat van der Wiel vertrekt.
Gregory gaat zich ongetwijfeld met Oranje grandioos in de picture spelen voor de grote clubs in Europa.
Oleger zijn we ook al bijna kwijt die gaat zeer waarschijnlijk Gabri achter na richting qatar.
3 maanden geleden had Boula voor een appel en een ei gekomen. Ajax moet het seizoen al vroeg beginnen met
de voorrondes voor de Champions League.
Snel Boula halen dus, wat of wie anders ?
joduh
 joduh - donderdag 03 juni 2010 - 21:11   quote  deeplink  
oh,okay.sollie niet gelezen man. maar om hem missch voor 3 wedstrijden te halen? greg is nog niet weg hoor jack? en oleguer ook nog niet. eerst wat wegdoen en dan kijken is mijn mening. en daarbij weet ik niet of ik wel zo`n fan van boula ben? ik vind hem vaak rare dingen doen hahah. maar missch zit ik er wel mega naast man.afwachten maar.
joduh
 joduh - donderdag 03 juni 2010 - 21:11   quote  deeplink  
oh,okay.sollie niet gelezen man. maar om hem missch voor 3 wedstrijden te halen? greg is nog niet weg hoor jack? en oleguer ook nog niet. eerst wat wegdoen en dan kijken is mijn mening. en daarbij weet ik niet of ik wel zo`n fan van boula ben? ik vind hem vaak rare dingen doen hahah. maar missch zit ik er wel mega naast man.afwachten maar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 juni 2010 - 21:23   quote  deeplink  
Hey Jo, ik zit een beetje in met de voorronde C.L. half juli, we hebben al niet zoveel echte goede verdedigers, Vertonghen vind ik geen topper in de verdediging, in het belgisch nationale team staat hij op het middenveld, zelf zie ik hem daar ook het liefst. We hebben bij Ajax geen killer in de selectie, iemand die voorop gaat in de strijd, die heb je nodig als je ver wilt komen in de C.L. vind je niet ?eriojds missen ols in onze selectiestraks
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 03 juni 2010 - 21:45   quote  deeplink  
halen die jongen indien eenandre verdediger weggaat
alphenaar1951
 alphenaar1951 - donderdag 03 juni 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Vaak geblesseerd. Veel beter dan Oleguer is hij niet.
Mijn voorkeur gaat niet naar hem uit
jahallo
 jahallo - donderdag 03 juni 2010 - 22:33   quote  deeplink  
kan nu wel mooi op linkback
dus halen
joduh
 joduh - vrijdag 04 juni 2010 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hey Jo, ik zit een beetje in met de voorronde C.L. half juli, we hebben al niet zoveel echte goede verdedigers, Vertonghen vind ik geen topper in de verdediging, in het belgisch nationale team staat hij op het middenveld, zelf zie ik hem daar ook het liefst. We hebben bij Ajax geen killer in de selectie, iemand die voorop gaat in de strijd, die heb je nodig als je ver wilt komen in de C.L. vind je niet ?eriojds missen ols in onze selectiestraks
vind je vertonghen geen toppertje?waarom niet dan?ik vond hem dit seizoen grote klasse man.met sprongen vooruit en voorop in de strijd!daarbij hadden we ook heel weinig doelpuntjes tegen tog?
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 juni 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Ik denk dat Jol Bouhlarouz er graag bij wil hebben en ik vind het ook een uitstekende centrumverdediger. Hij heeft bij Stuttgart en onlangs bij Oranje als rechtsback gespeeld, maar dat is niet zijn positie. Ik heb kritiek gehad op Alderweireld, maar ik geef 'm nou het voordeel van de twijfel. Samen met Vertonghen staat het centrum bij Ajax nu redelijk, dus dan zou Bouhlarouz op de bank belanden en ik denk dat hij daar geen trek in heeft..
remco k
 remco k - vrijdag 04 juni 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juni 2010 - 06:13 schreef joduh het volgende:

[..]

vind je vertonghen geen toppertje?waarom niet dan?ik vond hem dit seizoen grote klasse man.met sprongen vooruit en voorop in de strijd!daarbij hadden we ook heel weinig doelpuntjes tegen tog?
Inderdaad, ik denk zelfs dat hij een hele grote gaat worden....
freakie
 freakie - vrijdag 04 juni 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Ja kan de tekst van jack ook wel anders lezen remco.. Vertonghen vind hij geen killer.. Dat betekent niet een speler zoals stam.. Dat moet ajax dus wel hebben..
morkanne
 morkanne - vrijdag 04 juni 2010 - 22:37   quote  deeplink  
@alibabba
Als Jol Bouhlarouz erg graag bij wil hebben gaat hij misschien wel naar Liverpool
freakie
 freakie - vrijdag 04 juni 2010 - 22:39   quote  deeplink  
?? waarom leg eens uit?
remco k
 remco k - vrijdag 04 juni 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Hij vind Vertongen geen Topper, dat is wat anders als geen Killer. AJAX heeft nog nooit zo weinig tegengoals tegen gehad, waarom iets vernaderen.
joey
 joey - zaterdag 05 juni 2010 - 00:14   quote  deeplink  
Ja maar is het goed genoeg voor Champions L. voetbal?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 juni 2010 - 00:36   quote  deeplink  
Ei manne, vinde julie het ook stilletjes wat betreft Ajax en/of Jol ?
Is Jol al een huis aan het zoeken in Liverpool..in ieder geval is het wel stil aan het front, of ben ik nu te argwanend ?
Als je bij Ajax blijft wat wij allen hopen Martin, Emanuelson en van der Wiel staan in de belangstelling, Oleger is ook bijna weg.
Over zes weken beginnen de wedstrijden voor de C.L. tijd om spijkers met koppen te slaan.
Boularouz wou bijna voor niets naar Ajax, hij is voor een appel en ei binnen te halen.
WAAROM IS HET ZO OPVALLEND STIL ROND AJAX EN JOL ???
remco k
 remco k - zaterdag 05 juni 2010 - 00:56   quote  deeplink  
Omdat hij al duidelijk aangegeven heeft bij AJAX te blijven misschien, maak geen slapende honden wakker aub??
freakie
 freakie - zaterdag 05 juni 2010 - 10:11   quote  deeplink  
Ja beetje apart ook want eigenlijk heeft jol niks bereikt.. Ja wij weten beter want ajax gaat beter voetballen maar t is eigenlijk geen opvallende prestatie geweest..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 juni 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juni 2010 - 00:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ei manne, vinde julie het ook stilletjes wat betreft Ajax en/of Jol ?
Is Jol al een huis aan het zoeken in Liverpool..in ieder geval is het wel stil aan het front, of ben ik nu te argwanend ?
Als je bij Ajax blijft wat wij allen hopen Martin, Emanuelson en van der Wiel staan in de belangstelling, Oleger is ook bijna weg.
Over zes weken beginnen de wedstrijden voor de C.L. tijd om spijkers met koppen te slaan.
Boularouz wou bijna voor niets naar Ajax, hij is voor een appel en ei binnen te halen.
WAAROM IS HET ZO OPVALLEND STIL ROND AJAX EN JOL ???
Wat is het stil rondom Ajax ?!?! Hoop dat ik het mis heb!
En ineens komt daar straks het bericht dat Boula is aangekocht, dan is er geen vuiltje meer aan de lucht.
freakie
 freakie - zaterdag 05 juni 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Jack huntelaar wat zit je te brabbelen? En dom te lullen over dat..
remco k
 remco k - zaterdag 05 juni 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juni 2010 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat is het stil rondom Ajax ?!?! Hoop dat ik het mis heb!
En ineens komt daar straks het bericht dat Boula is aangekocht, dan is er geen vuiltje meer aan de lucht.
Drank, maakt meer kapot dan je lief is!!!
dege
 dege - zaterdag 05 juni 2010 - 22:58   quote  deeplink  
als dit bericht klopt:
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/148049/barcelona-wil-ajacied-van-der-wiel-vastleggen/
Zeg ik halen die Boula en snel ook
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 juni 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Juist halen, hij kost geen drol.
Boula traint nu samen met stekelenburg en Gregory, raken zo redelijk ingespeeld met elkaar.
Voor zolang het duurt want Barca rammelt al aan de poort...
freakie
 freakie - zondag 06 juni 2010 - 09:29   quote  deeplink  
6 mil.. dat is egt helemaal niks...
dege
 dege - zondag 06 juni 2010 - 09:50   quote  deeplink  
6 miljoen vind ik ook erg weinig en begrijp ik ook niet, op die manier ben je zo je topspelers wel heel makkelijk kwijt.
freakie
 freakie - zondag 06 juni 2010 - 09:53   quote  deeplink  
ja dus voor dat geld gaat hij ook niet..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 juni 2010 - 10:43   quote  deeplink  
Gregory is nog zo jong daar heeft Barca nog jaren plezier van.
6 miljoen is veel te weinig, is niet in verhouding, klopt ook niet!
Ajax heeft nog helemaal niks aangegeven hoeveel hij moet kosten want er is nog niets concreets.
Er is geen club die zich al gemeld heeft bij Ajax.
Ik denk 15 miljoen vraagprijs en geen euro minder.
remco k
 remco k - zondag 06 juni 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Jol duidelijk aangegeven dat in Engeland voor spelers als Vertongen en v/d Wiel gewoon 20 miljoen wordt betaald, AJAX zal deze spelers dus ook niet voor minder dan 15/20 miljoen laten gaan. En zeker niet voor 6 miljoen, dat is gewoon een lachertje, en ook absoluut niet serieus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 juni 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Het is duidelijk dat van der Wiel binnekort weg is bij Ajax of er moet een wonder gebeuren.
Barca is nadrukkelijk bezig hem binnen te halen, 15 miljoen is voor Barcelona geen punt voor zo`n groot talent.
Dus zeg ik nog maar eens, Boula contracteren voor een bedrag wat veel lager ligt.
freakie
 freakie - zondag 06 juni 2010 - 23:07   quote  deeplink  
jack huntelaar waar ben je mee bezig? Geruchten zijn het he? Prima nog niks gelijk.. Hoe kan van der wiel nu al weg zijn.. Denk eerder dat ajax nu alles afwijst.. Want je zou veel meer kunnen verdienen als het wereldkampioenschap voorbij is... en barcelona weet dan ook of van der wiel egt egt goed is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 juni 2010 - 00:12   quote  deeplink  
Ik hoop dat je gelijk heb Freaky, wordt vervolgd....

Stel dat gregory gewoon blijft dan is Bolula erbij halen geen overbodige luxe.
In het verleden zag ik heel veel topics over aanvallers erbij halen of verkopen, Maar een goede verdediging is ook belangrijk vooral wat Ajax betreft.
Ajax speelt altijd zeer aanvallend dan moet achterin potdicht zitten.
Niet wat betreft onze Mickey Mouse competitie daarin voldoet onze verdediging wel maar meer richting europees voetbal.
schapio
 schapio - maandag 07 juni 2010 - 00:27   quote  deeplink  
boula nu snel halen voor niet te veel geld en dan hopen dat greg een super wk speelt. 20 miljoen voor greg beuren en al een geweldige opvolger binnengehaald.
financieel goed en zo kun je misschien ook nog een goede spits halen en de rest bij elkaar houden,dat is belangrijker als een rechtsback te houden en de echt belangrijke spelers te moeten verkopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 juni 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Als je van der Wiel inderdaad voor de hoofdprijs verkoopt haal je Boula binnen, dan houd je inderdaad geld over om die servische opschepper te vervangen.
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 07 juni 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Ik zou Van Der Wiel nog niet laten. Is nog een jonge speler die nog beter kan worden. Ik weet zeker dat hij nog minstens 3 jaar blijft. Boulahrouz zeker halen. Hij is een goeie ervaren speler, het min-punt kan worden, dat hij weer geblesseerd kan raken
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 07 juni 2010 - 19:13   quote  deeplink  
als er iemand weggaat is het van der wiel zeker als die gaat schitteren op het WK
maar of we boula dan moeten kopen, we hebben anita en blind toch?
nummer10
 nummer10 - maandag 07 juni 2010 - 20:12   quote  deeplink  
boula voor de ervaring.. mjah als vdwiel gaat is het een geldwolf zonder ajax hart.. als ze vdwiel nu willen willen ze hem volgend jaar ook nog wel.. daarbij komt ook nog dat hij moet concureren met alves.. onmogelijke opgave.. dus bankzitter.. ala braafheid bij bayern.. maar van mij mag die hoor maar dan wel met ruil bojan zlatan of maxwell :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 juni 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Ajax staat in de min dus er is geld nodig, wat zou het dan mooi zijn indien een speler voor heel veel geld vertrekt. Boula hebben we sowieso hard nodig vooral voor de C.L. en hij kost in verhouding niets.
Indien Pantelic weggaat, en neem van mij aan die gaat weg. Moet er iets voor terug gekocht worden, voor Pantelic ontvangen we geen transferbedrag.
Er moet gewoon verkocht worden, en dat gaat ook gebeuren let maar op!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 07 juni 2010 - 21:08   quote  deeplink  
als van der wiel gaat heeft hij een hele mooi e stap gezet in zijn cariere
BARCALONA
kom op daar kan je alleenjaloers op zijn zon kans kan je en zerker op je 23e niet laten gaan

met 23 bedoel ik dat hij al over het ''talent'' zit tegenwoordig ben je namelijk al geen jonkie meer op je 25e hij is al bijna 24

ik kan alleen maar zeggen ik hoop dat die terugkomt om zijn cariere af te sluiten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boularouz nu snel binnen halen ?

0.0155959