|
|
remco k
|
|
|
hij is 22 en wordt in februari 23 dat is ook nog niet bijna:):) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
je hebt gelijk;) hij is van 1988 februari |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Morgen staat Boularouz in de basis ben benieuwd hoe hij het doet. Gregory is goed dat weten wij maar hoe hoidt Boula zich. Misschien van belang mits Gregory vertrekt en die kans is weer groot want hij speelt fantastisch en hij speelt zich in de kijker. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Boula heeft het erg goed gedaan en als je de geruchten hoort welke clubs allemaal in de rij staan voor V/d Wiel is het voor ajax tijd om snel te handelen, Boula is toch een erg goede vervanger. Denk dat we ook moeten vrezen dat een Vertonghen ook weg gaat, dus hopenlijk is ajax er snel bij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik heb liever Cho van Z Korea is type van der Wiel,kost 1M |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zegt helemaal niks, dit zeiden ze vorig seizoen ook, en ook weer met de winterstop, uiteindelijk werden de Zeeuw en in de winterstop Lodeiro gekocht... |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Lijkt me een verstandige keus. de eerste wedstrijden mist ajax Vertongen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vd Wiel houden we echt niet, Bayern Munchen komt hem ophalen. JOL..... BOULAROUZ!!!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ze bieden nog te weinig... 14 Miljoen voor een WK-winaar |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Pfff.. dan moge die duitsers me REET likken!;) 14 miljoen..krijgen ze lekker oleguer maar van vd wiel blijven die moffe af! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Vd Wiel houden we echt niet, Bayern Munchen komt hem ophalen. JOL..... BOULAROUZ!!!!! voor wat??!! 14 Miljoen??!!, Mancity praat al over 18/19 miljoen, Als ze hem willen moeten ze schuiven, alle spelers van AJAX die enigzins in de belangstelling staan van andere clubs, spelen een goed wk, en veel goedkoper zullen ze daarvan niet worden... |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
dacht dat dit eensite was voor mensen die een beetje zicht hebben op voetbal en er relatief wat kennis van hebben. niet dus... noem eens een wedstrijd dat hij het goed deed. gister gaf hij een pass naar stekelenburg die heel anders af had kunnen lopen. de bal werd telkens van hem afgepakt, hij heeft geen goede voorzeten komt niet mee op om aan te vallen. we hebben al een soort gelijke speler genaamd olequer, die ik nog hoger inschat dan boulahrouz. ze moeten gewoon scouten en die mislukkingen van aankopen hebben we dacht ik achter ons gelaten. allemaal persaankopen waar Ajax nu wel boven kan staan... *** |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2010 - 10:09 schreef jaja het volgende:dacht dat dit eensite was voor mensen die een beetje zicht hebben op voetbal en er relatief wat kennis van hebben. niet dus... noem eens een wedstrijd dat hij het goed deed. gister gaf hij een pass naar stekelenburg die heel anders af had kunnen lopen. de bal werd telkens van hem afgepakt, hij heeft geen goede voorzeten komt niet mee op om aan te vallen. we hebben al een soort gelijke speler genaamd olequer, die ik nog hoger inschat dan boulahrouz. ze moeten gewoon scouten en die mislukkingen van aankopen hebben we dacht ik achter ons gelaten. allemaal persaankopen waar Ajax nu wel boven kan staan... *** Die pass naar steek..Jaa dats een fout.. Die maakt elke verdediger wel eens..Daar moet je iemand niet op beoordelen.. Vind de vergelijking van Boula en oleguer niet op z'n plaats.. Boula speelde gister niet geweldig..,, maar ook niet slecht... Het is geen vd wiel..Maar hij is wel sterker dan vd wiel..En dat zou in de CL wel van pas komen..! Daarbij kan boula ook als CV!;) Mocht er een blessure zijn of iets dergelijks..
Vond z'n andere wedstrijd daarintegen wel goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 juli 2010 - 10:09 schreef jaja het volgende:dacht dat dit eensite was voor mensen die een beetje zicht hebben op voetbal en er relatief wat kennis van hebben. niet dus... noem eens een wedstrijd dat hij het goed deed. gister gaf hij een pass naar stekelenburg die heel anders af had kunnen lopen. de bal werd telkens van hem afgepakt, hij heeft geen goede voorzeten komt niet mee op om aan te vallen. we hebben al een soort gelijke speler genaamd olequer, die ik nog hoger inschat dan boulahrouz. ze moeten gewoon scouten en die mislukkingen van aankopen hebben we dacht ik achter ons gelaten. allemaal persaankopen waar Ajax nu wel boven kan staan... *** Als dit dus niet zo'n site is, waarom reageer jij dan?? je vind jezelf dus van hetzelfde niveau???!!!
Boulahrouz, is een gelegenheidsrechtsback bij gebrek aan beter, hij is een echte centrale verdediger, en gaat prima mee bij AJAX, halve finale WK is wel wat anders dan met alle respect, de ED en voorronde CL. Hij maakt inderdaad een foutje, maar ik hoor je niet over zijn verdedigende acties, waarbij hij 4/5 keer de bal bij Forlan wegplukte voordat hij gevaarlijk kon worden. en volgens mij is de belangrijkste kwaliteit van een verdediger nog altijd VERDEDIGEN, en niet de dingen die jij opnoemt zoals opkomen en een voorzet geven. Trouwens ook van der Wiel heeft dit toernooi vrijwel niks laten zien aanvallend, dit komt door de manier van spelen van Oranje. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
zo verdedigend sterk was hij niet... hier zijn gewoonmensenmet tunnelvisie.roepen al een paar jaar dat hij moet komen terwijl hij er nog geen goede wedstrijd op heeft zitten. en bij Ajax hoor je als back niet alleen te verdedigen. als je een beetje op hebt gelet waren zeker zij eerste 4 acties ronduit slecht. daarom wij hebben olequer al,als je gewoon alleen een verdediger nodig heeft. die kan volgens mij welpasses geven die aan komen. over voorzetten niet gesproken want dat kan boulahrouz al helemaal niet. en bij vd wiel merk je dat er gevaar van rechts komt net als van links gio dat deed. verdedigend is hij slecht en aanvallend laat hij niks zien, dan moet er toch verder gekeken worden. er zijn vast haalbare spelers die veel meer rendement hebben dat deze knaap. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij snap jij het begrip GELEGENHEIDS rechtsback niet helemaal. Boulahrouz is origineel een CENTRALE VERDEDIGER, die hoeven niet mee op te komen, en die hoeven geen voorzet in huis te hebben. En hij heeft Verdedigend op de tegenstander geen fout gemaakt, dat is onzin, sterker nog, hij is puur verdedigens gezien, 2/3 stappen verder dan Van Der Wiel. En je moet niet praten over de mensen HIER, iedereen heeft een eigen mening, jij ook, en dat zeiken andere mensen toch ook niet af of wel soms!!
Maar dus omdat hij op het WK niet echt heel goed heeft gespeeld, moet AJAX hem maar niet halen??, dus van Persie is ook niet goed genoeg voor AJAX, die heeft namelijk helemaal nog niks laten zien... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Denk dat hij nu niet zo goedkoop zal zijn als van de winter... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat denk ik ook niet, zijn concurrent nij Stuttgart is inmiddels ook weg bij de club, misschien willen ze hem wel niet meer kwijt.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wanneer Gregory vertrekt en dus vele miljoenen oplevert min. 20 miljoen dan zie ik in Stam,Fucile(Uruguay)of Boularouz goede vervangers voor de rechtsback positie. Blind en Kappelhof zijn nog niet zo ver dat ze op europees niveau meekunnen.(toekomstmuziek) Ev Lugano of Douglas halen bij een vertrek van Olequer,Vertonghen doorschuiven naar het middenveld. Moet er geen vervanger voor Rommedael komen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 11:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wanneer Gregory vertrekt en dus vele miljoenen oplevert min. 20 miljoen dan zie ik in Stam,Fucile(Uruguay)of Boularouz goede vervangers voor de rechtsback positie. Blind en Kappelhof zijn nog niet zo ver dat ze op europees niveau meekunnen.(toekomstmuziek) Ev Lugano of Douglas halen bij een vertrek van Olequer,Vertonghen doorschuiven naar het middenveld. Moet er geen vervanger voor Rommedael komen ? Vertongen zal nooit doorschuiven naar het middenveld, en Olequer mag van Jol absoluut niet weg.
En KAppelhof is zeker toekomstmuziek, maar Blind moet en zal er gewoon staan dit seizoen. Dat is bij AJAX altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen hier tegen de jonge gasten zijn, en niet willen dat ze basis spelen... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 12:14 schreef remco k het volgende:[..] Vertongen zal nooit doorschuiven naar het middenveld, en Olequer mag van Jol absoluut niet weg. En KAppelhof is zeker toekomstmuziek, maar Blind moet en zal er gewoon staan dit seizoen. Dat is bij AJAX altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen hier tegen de jonge gasten zijn, en niet willen dat ze basis spelen... Blind heeft laten zien dat hij met groningen meekan..We MOETEN cl halen.. Dus snap best dan je dan naast dat je blind sowieso dan hebt.. extra versterkingen gaat halen mocht vd wiel weggaan.. Dat oleguer blijft snap ik totaal niet! Vertonghen moet lekker achterin blijven:)
Daarnaast ..jaaa nu moet ajax dus ook een vervanger voor rommedahl gaan zoeken..Gaat lekker joh.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het gaat toch ook gewoon prima, maak je niet zo druk man, wacht eerst eens gewoon af wat er nog weggaat, en wat er nog bijkomt.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Totdat ze met versterkingen komen is dit niet echt prima hoor..Ik weet niet:P.. Wie wil jij nu rechts zetten dan..Ik zie (zonder versterking) Sarpong dan als optie nummer 1.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jij vind dat ze met versterkingen moeten komen, MAAR ER IS NOG HELEMAAL NIEMAND WEG.....
En stel dat er een andere spits komt, of bijvoorbeeld een speler als Berg wordt gehuurd. dan zou hij gaan spelen met Emanuelson Berg en Sulejmani. Daar is volgens mij niks mis mee.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
NEE ik zeg ook dat die moeten komen mochter er mensen weggan ..Jonge dat begrijp je toch wel..Je zit telkens meer op foutje is berichtjes te kutte dan dat je met echt goede feiten komt ofzow..
En jah niks mis mee die aanval.. Maaruhh SUAREZ IS NOG NIET WEG HEH!!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 18:25 schreef joey het volgende:NEE ik zeg ook dat die moeten komen mochter er mensen weggan ..Jonge dat begrijp je toch wel..Je zit telkens meer op foutje is berichtjes te kutte dan dat je met echt goede feiten komt ofzow.. En jah niks mis mee die aanval.. Maaruhh SUAREZ IS NOG NIET WEG HEH!!;) Ik kom alleen maar met feiten.
Waarom moet AJAX al met nieuwe spelers komen als er nog niks weg is, er zal heus wel een plan zijn om het vertrek van bepaalde spelers op te vangen.
Jij bent je alleen maar zorgen aan het maken, terwijl er helemaal niks aan de hand is, jij roept zelfs dat het helemaal niet goed gaat nu... |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 18:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik kom alleen maar met feiten. Waarom moet AJAX al met nieuwe spelers komen als er nog niks weg is, er zal heus wel een plan zijn om het vertrek van bepaalde spelers op te vangen. Jij bent je alleen maar zorgen aan het maken, terwijl er helemaal niks aan de hand is, jij roept zelfs dat het helemaal niet goed gaat nu... Het gevaar is alleen weer dat de eventueel broodnodige spelers op het laatste moment gehaald worden. Geen (goede)voorbereiding, niet speelgerechtigd? in de (voorronde) CL en misschien weer niet fit. Door het WK is de voorbereiding sowieso k..... Te korte vakantie voor de spelers na een zeeeeeer lang seizoen, met vele blessures in de loop van het seizoen als gevolg!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 18:27 schreef remco k het volgende:[..] Ik kom alleen maar met feiten. Waarom moet AJAX al met nieuwe spelers komen als er nog niks weg is, er zal heus wel een plan zijn om het vertrek van bepaalde spelers op te vangen. Jij bent je alleen maar zorgen aan het maken, terwijl er helemaal niks aan de hand is, jij roept zelfs dat het helemaal niet goed gaat nu... Ik zeg het nog 1 keer..:
Ik bedoel ook dat er versterkingen moeten komen als er spelers VERTREKKEN... Begrijp je het?
Daarnaastvind ik het inderdaad tot nu toe niet zo goed..Ik vind het jammer dat een rommedahl niet gewoon 2 jaar krijgt.. Pentelic is al weg.. tot nu toe nog geen spits gehaald.. niets gehoord dan alleen maar domme geruchten.. Dus jah.. vind ik wel minder ..Aangezien we tegen poto strakkies spelen..En daarna voorronde CL En tegen Twente..Of was je dat vergeten:P? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 20:01 schreef joey het volgende:[..] Ik zeg het nog 1 keer..: Ik bedoel ook dat er versterkingen moeten komen als er spelers VERTREKKEN... Begrijp je het? Daarnaastvind ik het inderdaad tot nu toe niet zo goed..Ik vind het jammer dat een rommedahl niet gewoon 2 jaar krijgt.. Pentelic is al weg.. tot nu toe nog geen spits gehaald.. niets gehoord dan alleen maar domme geruchten.. Dus jah.. vind ik wel minder ..Aangezien we tegen poto strakkies spelen..En daarna voorronde CL En tegen Twente..Of was je dat vergeten:P? Maar wat valt er nog niet goed te vinden??!! Er is namelijk nog helemaal niks gebeurd..
De tegenstanders die we kunnen krijgen in de VCL zijn ook prima te doen zonder Pantelic en Rommedhaal, twente Porto en Chelsea zijn in mijn ogen niks meer dan oefenpotjes, of vind je de JC schaal een prijs. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jah we moeten die sukkels natuurlijk wel ff inmaken!.. Ik zie de JC Schaal natuurlijk als een prijs.. Dats netzo als de supercup.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In ander landen is het misschien een serieuze prijs, tuurlijk wil ik ook wel winnen, maar het telt absoluut niet zwaar mee ofzo, sterker nog, ik zal er niet bepaald een feestje om vieren als ze winnen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 23:51 schreef remco k het volgende:In ander landen is het misschien een serieuze prijs, tuurlijk wil ik ook wel winnen, maar het telt absoluut niet zwaar mee ofzo, sterker nog, ik zal er niet bepaald een feestje om vieren als ze winnen Maakt geen fok uit of je viert of niet. Wij moeten winnen, dan is de toon al gezet.
Telt voor mij juist daarom absoluut zwaar mee. Twente gelijk stil krijgen voordat ze het idee hebben dat ze nog een wonderseizoen kunnen mee draaien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo kun je het ook zien, ik hoop ook wel dat ze winnen, maar echt belangrijk vind ik het niet. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 23:51 schreef remco k het volgende:In ander landen is het misschien een serieuze prijs, tuurlijk wil ik ook wel winnen, maar het telt absoluut niet zwaar mee ofzo, sterker nog, ik zal er niet bepaald een feestje om vieren als ze winnen Noujaa dats jou mening!!.. Het is een prijs..Anders had hij er niet geweest toch!? Duss,.. Dus het BLIJFT een BELANGRIJKE wedstrijd.. Punt!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is jou mening, en meningen vercshillen toch:):) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
HOERA VERDER RICHTING DE CHAMPIONS LEAQUE!!!!! MAAAARRRR verdedigend slecht tegen een middelmatig ploegje. Ik zeg niet dat Boula moet komen maar hoe verder?!? Met wie moeten we onze verdediging versterken ? Er moet iets gebeuren willen we potten breken in europa, middenveld verdediging, zeg het maar..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
SUAREZ EN STEEK BEHOEDEN ONS VOOR EEN AFGANG!!!!! DE VERDEDIGING IS NIET CAPABEL VOOR TEGENSTANDERS VAN EEN ANDER KALIBER. OOK ONS MIDDENVELD BLIJFT ZWAK. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
er hoeft geen verdediger bij te komen, ikwijt dat toch echt aan de slechte voorbereidin aangezien hetzelfde elftal vorig seizoen slechts 21 tegengoals heeft geincasseerd....... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:SUAREZ EN STEEK BEHOEDEN ONS VOOR EEN AFGANG!!!!! DE VERDEDIGING IS NIET CAPABEL VOOR TEGENSTANDERS VAN EEN ANDER KALIBER. OOK ONS MIDDENVELD BLIJFT ZWAK. ONGELOOFLIJK DAT JE DIT ZEGT!! WE WAREN NIET SLECHT!!!!
Je Speelt daar tegen 30.000 man hoor!
KLASSE AJAX, RONDJE VERDER!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 23:40 schreef remco k het volgende:er hoeft geen verdediger bij te komen, ikwijt dat toch echt aan de slechte voorbereidin aangezien hetzelfde elftal vorig seizoen slechts 21 tegengoals heeft geincasseerd....... kom op rem, dit is een prestatie hoor!
ok, die 3-2 was niet nodig, maar wat een veerkracht!
Morgen praten we verder, ik heb echt teveel op :(
peace!
;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
We waren zeker niet goed.. En zelfs ik.. En ik ben erg fan van van der wiel.. Heb nu het gevoel van laat deze jongen gaan.. Want hij maakt ons nu niet veel beter.. Maar laten we even afwachten! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 23:44 schreef freakie het volgende:We waren zeker niet goed.. En zelfs ik.. En ik ben erg fan van van der wiel.. Heb nu het gevoel van laat deze jongen gaan.. Want hij maakt ons nu niet veel beter.. Maar laten we even afwachten! welterusten gabbers!
ik reageer morgen weer!
:) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Volgende (4e) voorronde...Gewoon een lekker gevoel, niet goed gespeeld (met name 1e helft)maar wel door!! nog 1 voorronde overleven, desnoods met ontzettend veel geluk, maar dan eindelijk weer eens poulefase CL!! Ik hoop het van harte... Ik denk overigens meer aan buitenspelers dan aan verdedigers, vorig seizoen was toch ook goed met dezelfde verdedigers als nu.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 23:45 schreef Ronald 1960 het volgende:Volgende (4e) voorronde...Gewoon een lekker gevoel, niet goed gespeeld (met name 1e helft)maar wel door!! nog 1 voorronde overleven, desnoods met ontzettend veel geluk, maar dan eindelijk weer eens poulefase CL!! Ik hoop het van harte... Ik denk overigens meer aan buitenspelers dan aan verdedigers, vorig seizoen was toch ook goed met dezelfde verdedigers als nu.... Truste! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Goed idee..... nu halen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2010 - 23:44 schreef freakie het volgende:We waren zeker niet goed.. En zelfs ik.. En ik ben erg fan van van der wiel.. Heb nu het gevoel van laat deze jongen gaan.. Want hij maakt ons nu niet veel beter.. Maar laten we even afwachten! niet oordelen over 2 wedstrijden, dat zou dom zijn, die jonegn is gewoon heel erg goed, en moet alleen zijn vorm even vinden, om dan meteen maar te roepen dat je zo'n speler maar moet laten gaan slaat nergens op. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 17:09 schreef remco k het volgende:[..] niet oordelen over 2 wedstrijden, dat zou dom zijn, die jonegn is gewoon heel erg goed, en moet alleen zijn vorm even vinden, om dan meteen maar te roepen dat je zo'n speler maar moet laten gaan slaat nergens op. Die jongen is aanvallend goed maar verdedigend is en blijft het altijd een gevaar met hem. Als je er 20 miljoen voor kan krijgen dan meteen verkopen. |
|
|
|