|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 17:13 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Die jongen is aanvallend goed maar verdedigend is en blijft het altijd een gevaar met hem. Als je er 20 miljoen voor kan krijgen dan meteen verkopen. Hij hoort mementeel gewoon bij de beste 5 rechtsbacks van de wereld, dat is niet niks, en heeft een heel goed wk gespeeld, en zelfs in de finale speelt hij Villa grotendeels uit de wedstrijd toen die vanaf links ging spelen. Dan kun je verdedigend toch wel wat hoor.
Ik had zelf ook mijn twijfels verdedigend, maar als je zo makkelijk overeind blijft tijdens het WK, dan kun je echt wel wat...
Ik heb het liefst dat hij bij AJAX blijft dit seizoen, het is niet verkeerd om spelers in je team te hebben die een WK finale en halve finale in de benen hebben.... en wij hebben er dadelijk gewoon 5..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sorry maar ik zie het niet zo zitten in die boelaroes...we hebben oleguer tog? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 17:13 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Die jongen is aanvallend goed maar verdedigend is en blijft het altijd een gevaar met hem. Als je er 20 miljoen voor kan krijgen dan meteen verkopen. ja maar dan mis je wel een bepaalde drive op rechtsback aanvallend...of jol moet t aandurven met blind.....maar dan mis je weer bepaalde ervaring...vd wiel word een grote meneer,dus niet te makkelijk laten gaan,voelt niet lekker...nee.. en dan als ie al verkocht word,hoofdprijs en echt boula halen,meteen brok ervaring neerpleuren.......maar dan wel een creatieve rechtshalf..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad, en die is puur verdedigend gezien, wel van Europees top niveau, staat niet voor niets in de gewonnen CL finale bij Barcelona... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 23:22 schreef bahbah het volgende:[..] ja maar dan mis je wel een bepaalde drive op rechtsback aanvallend...of jol moet t aandurven met blind.....maar dan mis je weer bepaalde ervaring...vd wiel word een grote meneer,dus niet te makkelijk laten gaan,voelt niet lekker...nee.. en dan als ie al verkocht word,hoofdprijs en echt boula halen,meteen brok ervaring neerpleuren.......maar dan wel een creatieve rechtshalf..... AJAX speelt niet met een rechtshalf, dat zal Jol ook niet gaan doen... 2 controlerende middenvelders en een 10, |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Enoh verricht veel werk voor onze verdediging, hij ontlast onze verdediging zal blij zijn als hij weer meedoet. Daarnaast missen we op dit moment een type verdediger als Boula! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als de selectie intact blijft gaat hij volgens mij spelen met 2 spitsen en 4 man op het middenveld. Anders koop je El Hamdaoui niet (lijkt mij). Of je gaat ervan uit dat Suarez alsnog weggaat en je dan al eenzelfde type speler in je selectie hebt. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Enoh verricht veel werk voor onze verdediging, hij ontlast onze verdediging zal blij zijn als hij weer meedoet. Daarnaast missen we op dit moment een type verdediger als Boula! "een type Boularouz" niet erg duidelijk wat je daarmee bedoelt. Zoals ik bij de andere discussie al zei Boularouz is rechtsbenig dus lijkt mij geen goed idee voor linksback. Ik zou Blind een kans geven desnoods als invaller. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Enoh verricht veel werk voor onze verdediging, hij ontlast onze verdediging zal blij zijn als hij weer meedoet. Daarnaast missen we op dit moment een type verdediger als Boula! dezelfde verdediging had de minste tegengoals afgelopen seizoen, waarom zou je dat willen veranderen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] dezelfde verdediging had de minste tegengoals afgelopen seizoen, waarom zou je dat willen veranderen omdat anita europees veel te kort komt! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Maar er is geen geld en verder hebben we niet veel betersss!!!! Word wakker! Ook blind heeft nog niks laten zien bij ajax!! Heeft bij groningen laten zien dat hij op goed niveau (geen ajax niveau) meekan in de eredivisiee.. En heeft ook nog niks laten zien op EU gebied!! Dus waarom erover zeiken terwijl er toch geen andere optie is!! Of wil je oleguer lcv en vertonghen op links???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Boula is niet duur, wou vorig seizoen voor een habbekrats komen. Sulejmani had ook een flink salaris drukte daardoor flink op de begroting. Van der Wiel zouden we eigelijk een paar weekjes op vakantie moeten sturen vandaar mijn keuze voor Boula. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dus een speler kopen zodat een andere speler even op vakantie kan?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Boula is niet duur, wou vorig seizoen voor een habbekrats komen. Sulejmani had ook een flink salaris drukte daardoor flink op de begroting. Van der Wiel zouden we eigelijk een paar weekjes op vakantie moeten sturen vandaar mijn keuze voor Boula. Ja okee.. Dat is een CV! Geen rechtsback! Kan eventueel ook rv, maar vind hem daar niet op z'n sterkst.. Daarbij is Boula's concurrent bij z'n club weg..En denk niet dat hij nogsteeds voor een habbekrats wil komen duss.. Als hij komt.. Moet je oleguer verkopen! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ja klinkt echt te bizar! XD |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Boula is niet duur, wou vorig seizoen voor een habbekrats komen. Sulejmani had ook een flink salaris drukte daardoor flink op de begroting. Van der Wiel zouden we eigelijk een paar weekjes op vakantie moeten sturen vandaar mijn keuze voor Boula. Boulahrouz is geen rechtsback en dat hebben wij in Oranje ook kunnen zien. Dus lekker laten gaan dat idee. Boulahrouz hoort in het centrum te staan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bij Studio voetbal werd de naam Ooijer genoemd, is een Amsterdammer en is ook een optie! Je ziet Vertonghen is er een wedstrijd niet bij en het gaat fout, Boula of Ooijer en we staan weer wat beter. We stonden vandaag toch flink te schutteren daar achterin. De overige eredivisieclubs weten nu wat de zwakte van Ajax is, daar moeten we op voor zijn! tenminste dat is mijn mening. De luchtduels moeten we gaan winnen, toch ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
EENS, en aangezien het centrum prima voorzien is, heeft hij dus in mijn ogen absoluut geen prioriteit.
Iedereen loopt te zeiken over onze verdedigers, maar daar verloren we vandaag helemaal de wedstrijd niet, de slag werd verloren op het middnelveld de tweede helft, en doordat Jol Aiisati liet staan en niet blind inbracht om het middenveld te versterken, is dit gelijkspel de DOMME schuld van de trainer. om te beginnen had hij uberhaubt niet met de punt naar achteren moeten gaan spelen, hij had gewoon Blind of Anita naast de Zeeuw moeten zetten, dan was ons middnveld VEEEEEL sterker geweest dan dat het nu was met de Jong en een meer verdedigende rol |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 00:02 schreef remco k het volgende:EENS, en aangezien het centrum prima voorzien is, heeft hij dus in mijn ogen absoluut geen prioriteit. Iedereen loopt te zeiken over onze verdedigers, maar daar verloren we vandaag helemaal de wedstrijd niet, de slag werd verloren op het middnelveld de tweede helft, en doordat Jol Aiisati liet staan en niet blind inbracht om het middenveld te versterken, is dit gelijkspel de DOMME schuld van de trainer. om te beginnen had hij uberhaubt niet met de punt naar achteren moeten gaan spelen, hij had gewoon Blind of Anita naast de Zeeuw moeten zetten, dan was ons middnveld VEEEEEL sterker geweest dan dat het nu was met de Jong en een meer verdedigende rol EENS!!.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Daar ben ik het wel met je eens Remco het middenveld stond niet goed hij had inderdaad Blind moeten brengen voor Aissatie maar we moeten ook meer in de breedte gaan kijken tav onze verdediging, een kopsterke ervaren verdediger erbij zou geen overbodige luxe zijn. We scoren met Mounir 2 prachtige goals daarna laten we het liggen, ook tegen PAOK uit! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Yep...ik roep het al tijden... BOULA halen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Het probleem is dat enkele dragende spelers zoals Demy en Greg oververmoeid zijn. Vorig seizoen draaide ze beide goed en met rust zal die vorm weer terugkeren. Zeker als je wat wilt betekenen in de Champions league, moet je een bredere selectie hebben. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Nog bredere selectie? Breed is'ie wel, alleen mis je kwaliteit. Boula lijkt me geen wenselijke versterking. Volgens mij heeft hij ook een hekel aan koppen. Mssn hebben ze in CapeTown een sterke koppende verdediger? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 09 augustus 2010 - 00:02 schreef remco k het volgende:EENS, en aangezien het centrum prima voorzien is, heeft hij dus in mijn ogen absoluut geen prioriteit. Iedereen loopt te zeiken over onze verdedigers, maar daar verloren we vandaag helemaal de wedstrijd niet, de slag werd verloren op het middnelveld de tweede helft, en doordat Jol Aiisati liet staan en niet blind inbracht om het middenveld te versterken, is dit gelijkspel de DOMME schuld van de trainer. om te beginnen had hij uberhaubt niet met de punt naar achteren moeten gaan spelen, hij had gewoon Blind of Anita naast de Zeeuw moeten zetten, dan was ons middnveld VEEEEEL sterker geweest dan dat het nu was met de Jong en een meer verdedigende rol mwah weet niet.. aissati stond rechtsvoor.. maaaaaaar waar is donald ? |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
boela halen en Douglas kan je ook halen die wil ook hoger oop komen en is ook een beest als die monsterman dan maar laat gaan |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
Douglas en boela zijn echt twee vecht mannen die werken en die willen kost wat het kost of niet die heb je nodig |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Douglas is nooit te halen... of je moet net zo gek zijn als met Tsunami... dan komt die wel los voor 16,5 miljoen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: kijk mijn uitgebreide post eens door over de westrijd, dan snap je wat ik bedoel, of je het er dan mee eens bent is wat anders |
|
|
|