BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Jullie gaan gewoon seks hebben, klaar!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 21 januari 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Jullie gaan gewoon seks hebben, klaar!"

"Vanochtend liep ik samen met Claire naar de paardenbak en toen gaf zij toe dat er eigenlijk wel gevoelens aan het opspelen waren", verklapt Luc nadat hij samen met Huub de Chill Room is ingedoken. "Ik zei tegen Claire, ik kan er niks aan doen maar ik voel me enorm tot je aangetrokken", grinnikt de Oldenzaler naar de rapper. "Jullie zitten allebei op dat punt van geen relatie in de Villa en het liefst geen seks want dat maakt de teambuilding erg moeilijk", redeneert Luc. "Maar de conclusie is dat jullie er al te ver in zitten. Jullie gaan gewoon seks hebben, klaar!", vervolgt hij. Huub kan een kleine glimlach niet onderdrukken. "Ik heb nog nooit zo mijn best hoeven doen om iemand niet te kussen", barst de Oldenzaler uit. "Ik wilde vriendjes met haar worden om haar bij Lieke weg te trekken maar eigenlijk is zij een heel leuk persoon", eindigt hij. Het zal vast niet lang duren voordat de twee Miljonairs zullen toegeven aan elkaar...

Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Jullie gaan gewoon seks hebben, klaar!"

0.0039498