|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
sulejmani mag weg bij ajax dacht ik.. dus denk niet dat ze op hem gaan rekenen.. Stoch lijkt een redelijke optie ja.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Die kleine dwerg???
ech nie... genoeg dwergen bij ons |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
geen stock!!!!we hebben urby toch? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
idd we hebbe urby ajax moet gewoon een contract aanbieden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Urby is aanvallend veel zwakker en stoch doet me denken aan de nieuwe marc overmars! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Stoch én Urby GÉÉN contract aanbieden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 09:52 schreef Pjettr het volgende:sulejmani mag weg bij ajax dacht ik.. dus denk niet dat ze op hem gaan rekenen.. Stoch lijkt een redelijke optie ja.. Sulejmani mag niet weg bij AJAX, dat was een gerucht bij een internetsite. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sulejmani moet zijn eigen gezicht laten zien zoals jol al zei.. sulejmani gaat et wel redden jongens let maar op.. alleen waar hangt aissati uit ? :X |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stoch was niet echt imponerend, heeft weing beslissende momenten gekend, ik denk dat hij niet echt een aanwinst is voor AJAX |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juni 2010 - 18:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Urby is aanvallend veel zwakker en stoch doet me denken aan de nieuwe marc overmars! .. stoch heeft volgens mij minder redement ? mjah kan et fout hebben.. weet je wat et probleem is nu met urby.. die verrekte zakenwaarnemer die uit is op geld.. dat is de enige reden waarom urby niet verlengd |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
stoch is natuurlijk wel maar 21.. |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Leuk voetballertje die stoch Maar je kan sulejmani, eriksen, lodeiro er ook neer zetten.niks kopen !!!!!!!!!!! Financiële eerst op orde krijgen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: urby ook nog maar 23... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Stoch ? Vind het maar erg matige voetballer hoor, niks beter als een Rommedahl. Ajax moet voor nog beter gaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ik heb het over stoch .. Urby ja 23 maar iemand die beter is dan 'oke' die staat dan al vaak bij een hogere club.. Stoch kan je beter vergelijken met sueljmani want dat is ook een talent.. Rogier.. Stoch zou je dan ook niet moeten vergelijken met rommedahl.. stoch is jong en rommedahl niet.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Geen Stoch, Ajax moet geen vreemdelingenlegioen worden. Zorg eerst dat je Sulejmani aan het voetballen krijgt en verder de jeugdopleiding perfectioneren voor de aanwas van buitenspelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|