BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Discussie over Tomasson in Denemarken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 12:49   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=107925

Laudrup: Tomasson is niet meer de speler die hij drie jaar geleden was
Donderdag, 3 juni 2010 om 10:23 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

De meningen in Denemarken over Jon Dahl Tomasson zijn verdeeld. Voormalig international Brian Laudrup erkent dat de 33-jarige Feyenoorder op leeftijd begint te geraken, maar is van mening dat zijn ervaring van waarde is. Twee op de drie Deens fans vinden echter dat er voor de aanvoerder geen plaats meer is in het nationale elftal, melden Deense media.
/

Tomasson scoorde al twee jaar niet voor Denemarken. Hij is niet meer de speler die hij drie jaar geleden was, beseft Laudrup dan ook. Hij scoort niet meer zo vaak meer en hij zal niet de topscorer van het WK worden. Maar Jon kan nog steeds een bepalende speler zijn, aldus de vroegere stilist. Niet alle supporters in Denemarken zijn het echter met de jongste van de broertjes Laudrup eens.

Volgens een poll vindt slechts één op de drie fans dat captain Tomasson op 14 juni tegen Nederland in de basis zou moeten starten bij de Denen. Laudrup denkt evenwel dat de spits van Feyenoord zijn team de benodigde ervaring brengt. Denemarken speelt op zaterdag een oefeninterland tegen Zuid-Afrika. In de groepsfase treffen de Denen behalve Nederland ook Japan en Kameroen
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Volgens de Denen is het beste er echt af. Ik vind hem nog zeer bruikbaar. Als hij bij Feyenoord basisspeler zouden de Denen ook niet moeten klagen, toch?
Koos-C
 Koos-C - donderdag 03 juni 2010 - 13:04   quote  deeplink  
Eens..
Al is het natuurlijk wel waar dat ie niet meer de speler van 3 jaar geleden is.
Maar dat is erg kortzichtig gedacht van die Denen, aangezien hij inmiddels 33 is en niet meer in de Europese top speelt.
Maar hebben ze een betere spits dan?
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 03 juni 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Ik vind als hij in de basis staat feyenoord veel beter speeld dan hij er niet bij is.
sevillana
 sevillana - donderdag 03 juni 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 13:05 schreef feyenoordq het volgende:
Ik vind als hij in de basis staat feyenoord veel beter speeld dan hij er niet bij is.
eens
R()b
 R()b - donderdag 03 juni 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 13:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens
Ben ik het ook mee eens.
En Denemarken kan niet voetballen daar zal het ook aan liggen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juni 2010 - 14:52   quote  deeplink  
tsja Denen... Zijn een beetje de belgen van Scandinavië..
craven
 craven - donderdag 03 juni 2010 - 17:04   quote  deeplink  
eigenlijk maakt het mij niet uit, bij feyenoord is hij top en daar gaat t om....
Emile
 Emile - donderdag 03 juni 2010 - 18:09   quote  deeplink  
tomasson is er niet alleen voor de goals maar ook om het team mee te slepen, en met t niveau van die denen is dat hard nodig dus gewoon opstellen
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 18:09 schreef Emile het volgende:
tomasson is er niet alleen voor de goals maar ook om het team mee te slepen, en met t niveau van die denen is dat hard nodig dus gewoon opstellen
Ja dat lijkt me ook. Vind het alleen jammer dat die gekke Denen afbreuk doen aan z'n goede naam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Tegen 020 had 3 honderd% kansen die er een paar jaar terug wel in hadden gegaan ja.
De snelheid is er voor topniveau wel vanaf,dus ik begrijp hun kritiek wel.Voor Feyenoord en onze competitie is hij een zeer bruikbare speler..

Tomasson///held.
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Hij is op een paar punten minder geworden, maar zijn ervaring en spelinzicht groeit alleen maaar. Ik zie hem wel scoren op het WK. En kijk nou zelf met zo'n selectie moeten die Denen toch hun mond houden?
De volledige selectie:

Doel: Thomas Sorensen (Stoke City), Stephan Andersen (Brondby) en Jesper Christiansen (FC Kopenhagen)

Verdediging: William Kvist (FC Kopenhagen), Lars Jacobsen (Blackburn Rovers), Simon Kjaer (Palermo), Per Krøldrup (Fiorentina), Daniel Agger (Liverpool), Patrick Mtiliga (Malaga), Simon Poulsen (AZ ).

Middenveld: Martin Jørgensen (AGF), Christian Poulsen (Juventus), Daniel Jensen (Werder Bremen), Jakob Poulsen (AGF), Dennis Rommedahl (Ajax), Jesper Grønkjær (FC Kopenhagen), Thomas Kahlenberg (Wolfsburg), Thomas Enevoldsen (FC Groningen), Christian Eriksen (Ajax) en Mikkel Beckmann (Randers FC).

Aanval: Jon Dahl Tomasson (Feyenoord), Soren Larsen (Duisburg) en Nicklas Bendtner (Arsenal).
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 juni 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Opzich aardige selectie, maar ik ben niet zo onder de indruk van Rommeldaal, Teringsen en Grønkjær, hoe dat komt weet ik niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 21:58 schreef de flh het volgende:
Hij is op een paar punten minder geworden, maar zijn ervaring en spelinzicht groeit alleen maaar. Ik zie hem wel scoren op het WK. En kijk nou zelf met zo'n selectie moeten die Denen toch hun mond houden?
De volledige selectie:

Doel: Thomas Sorensen (Stoke City), Stephan Andersen (Brondby) en Jesper Christiansen (FC Kopenhagen)

Verdediging: William Kvist (FC Kopenhagen), Lars Jacobsen (Blackburn Rovers), Simon Kjaer (Palermo), Per Krøldrup (Fiorentina), Daniel Agger (Liverpool), Patrick Mtiliga (Malaga), Simon Poulsen (AZ ).

Middenveld: Martin Jørgensen (AGF), Christian Poulsen (Juventus), Daniel Jensen (Werder Bremen), Jakob Poulsen (AGF), Dennis Rommedahl (Ajax), Jesper Grønkjær (FC Kopenhagen), Thomas Kahlenberg (Wolfsburg), Thomas Enevoldsen (FC Groningen), Christian Eriksen (Ajax) en Mikkel Beckmann (Randers FC).

Aanval: Jon Dahl Tomasson (Feyenoord), Soren Larsen (Duisburg) en Nicklas Bendtner (Arsenal).
Liep de helft maar in de KUIP!!!
Maar goed het is idd een mindere selectie..
En zijn inzicht en werklust is niks mis mee.
sevillana
 sevillana - donderdag 03 juni 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:00 schreef Quiroz het volgende:
Opzich aardige selectie, maar ik ben niet zo onder de indruk van Rommeldaal, Teringsen en Grønkjær, hoe dat komt weet ik niet.
laat me raden, ............................................................. Haifa a/d Amstel?
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:00 schreef Quiroz het volgende:
Opzich aardige selectie, maar ik ben niet zo onder de indruk van Rommeldaal, Teringsen en Grønkjær, hoe dat komt weet ik niet.
hehe
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Liep de helft maar in de KUIP!!!
Maar goed het is idd een mindere selectie..
En zijn inzicht en werklust is niks mis mee.
Ik zeg je heel eerlijk, ik vind die Bendtner maar een over het paard getilde zichzelf overschattende stand-in van Van Persie.. heb ik 3x liever Tomasson.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 juni 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

laat me raden, ............................................................. Haifa a/d Amstel?
Idd, en afkomstig van Pakistan a/d Maas
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:04 schreef de flh het volgende:

[..]

Ik zeg je heel eerlijk, ik vind die Bendtner maar een over het paard getilde zichzelf overschattende stand-in van Van Persie.. heb ik 3x liever Tomasson.
Ja maar als ik nou is mocht kiezen dan nam ik ze allebij hahaha
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 22:08   quote  deeplink  
hahaha..maar dan wel gratis hahaha
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 juni 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar als ik nou is mocht kiezen dan nam ik ze allebij hahaha
of hun vrouw, jou kennende:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:08 schreef de flh het volgende:
hahaha..maar dan wel gratis hahaha
Zelfs dat lukt niet ,dus ze moeten hun eigen salaris meenemen ;)
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 22:15   quote  deeplink  
hahaha, ja precies. hé maar we lachen wel maar het is toch eigenlijk krankzinnig?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:15 schreef de flh het volgende:
hahaha, ja precies. hé maar we lachen wel maar het is toch eigenlijk krankzinnig?
Ik lach altijd als ik in paniek ben hahahaha
de flh
 de flh - donderdag 03 juni 2010 - 22:23   quote  deeplink  
IK OOK! hahaha perfecte afweermechanisme.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 juni 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 22:23 schreef de flh het volgende:
IK OOK! hahaha perfecte afweermechanisme.
Zo is dat...:)
De Spot
 De Spot - donderdag 03 juni 2010 - 22:42   quote  deeplink  
John is gewoon een van de weinige echte winnaars binnen Feyenoord...gewoon een held!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 juni 2010 - 09:16   quote  deeplink  
laat hem maar lekker op de bank zitten, lekker uit rusten voor komend seizoen
de flh
 de flh - maandag 07 juni 2010 - 13:14   quote  deeplink  
en dan zeggen ze dat je niet positief bent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Discussie over Tomasson in Denemarken









0.0067038