|
|
|
remco k
|
|
|
vd Vaart komt helemaal niet tekort, hij was geblesseerd, al denk ik niet dat hij zal spelen in de basis, hij komt zeker niet te kort, hij word op een verkeerde positie geplaatst, dat is niet zijn schuld trouwe |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hij word op links gezet..Dan moet je ook links spelen..HEb me kapot geergerd aan hem..Steeds maar op sneijders plek voetballen..Je zag ook duidelijk dat sneijder daar gefrustreerd door werd.. Nu vd vaart niet speelt vind ik sneijder ook beter!Als je zo'n prof bent vind ik dat je dat moet weten! Dus wat dat aan gaat heeft hij mij teleurgesteld en vind ik hem tegenvallen!! Niks met zijn blessure te amken!;)
Vind de opstelling zo goed..Enige (beetje) minpunt is toch nogsteeds van persie.. Misschien dat je die aan de zijkant kan laten spelen en kuyt in de spits.. of het dan in ieder geval afwisselen in de wedstrijd.. Daar speelde van persie ook voor bertje.. en dat ging beter,,... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
in de poulwedstrijden kwam iedere NL elftal speler tekort, maar dan ook echt iedere speler. in de voorbereiding was hij vanaf de linkerzijde 1 van de beste spelers op het veld. |
|
|
|
|
|