BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord denkt aan de komst van Elrio van Heerden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
demy44
 demy44 - donderdag 03 juni 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Feyenoord denkt aan de komst van Elrio van Heerden.

3 Juni, 2010 - 09:59

De Zuid-Afrikaanse middenvelder heeft er een teleurstellend seizoen opzitten en liep het WK in eigen land mis, maar is volgens de scouting van de Rotterdammers een welkome versterking voor het elftal van Mario Been. Van Heerden stapte vorig jaar over van Club Brugge naar Blackburn Rovers, maar trok zes maanden later verder naar Sivasspor.

Ook Ajax wordt genoemd als mogelijk nieuwe werkgever voor de inmiddels 26-jarige middenvelder. Voormalig Sivasspor-coach Muhsin Ertugral, die verantwoordelijk was voor de transfer van Van Heerden naar Turkije, heeft de Amsterdamse club geïnformeerd over zijn voormalig oogappel. Van Heerden speelde bij Sivasspor pas zes competitieduels, maar deed het bij Club Brugge uitstekend.

Bron: voetbalzone.nl

wat denken julie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juni 2010 door demy44 --
Quiroz
 Quiroz - donderdag 03 juni 2010 - 21:43   quote  deeplink  
god jij bent ook weer terug...
Kuipkanjer
 Kuipkanjer - donderdag 03 juni 2010 - 21:43   quote  deeplink  
2006/07 Club Brugge België Jupiler League 22 1
Belgian Cup 6 0
Uefa Cup 6 0
2007/08 Club Brugge België Jupiler League 8 0
Belgian Cup 1 1
Uefa Cup 0 0
2008/09 Club Brugge België Jupiler Pro League 10 0
Belgian Cup 1 0
Uefa Cup 1 0
2009/10 Blackburn Rovers Engeland Barclays Premier League 0 0
2009/10 Sivasspor Turkije Süper Lig 0 0

sinds 2007 21 wedstrijden, ik demk dat het bestuur hem wel zal mkopen, kom van buiten de eeg dus minimaal 500.000 jaar salaris, en het legioen, dat keek erna en vind het prima..........
Ice
 Ice - donderdag 03 juni 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Wij vragen ons af of je de afgelopen week onder een steen hebt geleefd :-)
bram
 bram - vrijdag 04 juni 2010 - 09:26   quote  deeplink  
lag hij maar onder een steen
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 juni 2010 - 20:44   quote  deeplink  
G een
E uro's
L iggen voor
D ie jongen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juni 2010 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 juni 2010 - 20:49   quote  deeplink  
sevillana///held.
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 juni 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juni 2010 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
sevillana///held.
nou, nou, ..... ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 juni 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juni 2010 - 20:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

nou, nou, ..... ?
hahahahahahaha
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 juni 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juni 2010 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahahaha
ja toch, niet dan ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 juni 2010 - 20:58   quote  deeplink  
jazeker!!!!
MMM
 MMM - vrijdag 04 juni 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 21:40 schreef demy44 het volgende:
Feyenoord denkt aan de komst van Elrio van Heerden.

3 Juni, 2010 - 09:59

De Zuid-Afrikaanse middenvelder heeft er een teleurstellend seizoen opzitten en liep het WK in eigen land mis, maar is volgens de scouting van de Rotterdammers een welkome versterking voor het elftal van Mario Been. Van Heerden stapte vorig jaar over van Club Brugge naar Blackburn Rovers, maar trok zes maanden later verder naar Sivasspor.

Ook Ajax wordt genoemd als mogelijk nieuwe werkgever voor de inmiddels 26-jarige middenvelder. Voormalig Sivasspor-coach Muhsin Ertugral, die verantwoordelijk was voor de transfer van Van Heerden naar Turkije, heeft de Amsterdamse club geïnformeerd over zijn voormalig oogappel. Van Heerden speelde bij Sivasspor pas zes competitieduels, maar deed het bij Club Brugge uitstekend.

Bron: voetbalzone.nl

wat denken julie
Heb je nog steeds dat blinde paard als ava...
de flh
 de flh - maandag 07 juni 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Mijn topics, zijn zeker niet hoogstaand, maar dit..
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 18:13   quote  deeplink  
Goed topic
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 juni 2010 - 18:43   quote  deeplink  
laten we dan gewoon Babovic houden.
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 18:43 schreef hotjumper het volgende:
laten we dan gewoon Babovic houden.
Eens.
Emile
 Emile - maandag 07 juni 2010 - 18:56   quote  deeplink  
idd
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 19:16   quote  deeplink  
oprotten met babbelvic
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 19:16 schreef Quiroz het volgende:
oprotten met babbelvic
Dimmen he 12 jarige Randwijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 19:30   quote  deeplink  
wat heeft ie gepresteerd dan?
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 19:30 schreef Quiroz het volgende:
wat heeft ie gepresteerd dan?
Hij had veel meer kunnen betekenen voor Feyenoord als Been hem veel vaker de kans had gegeven. Kan je wel zeggen van: 'Mario ziet hem elke dag op de training' en dat soort onzin.. Het interesseert me geen reet hoe iemand traint, als hij in de wedstrijden maar een goede prestatie levert. Als Been hem na die thuiswedstrijd tegen FC Groningen het vertrouwen had gegeven, weet ik zeker dat Babovic erg belangrijk was geworden voor dit Feyenoord.

Maar Been ziet liever z'n holmaatje Bruins, die als een oud wijf over het veld sjokt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 19:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij had veel meer kunnen betekenen voor Feyenoord als Been hem veel vaker de kans had gegeven. Kan je wel zeggen van: 'Mario ziet hem elke dag op de training' en dat soort onzin.. Het interesseert me geen reet hoe iemand traint, als hij in de wedstrijden maar een goede prestatie levert. Als Been hem na die thuiswedstrijd tegen FC Groningen het vertrouwen had gegeven, weet ik zeker dat Babovic erg belangrijk was geworden voor dit Feyenoord.

Maar Been ziet liever z'n holmaatje Bruins, die als een oud wijf over het veld sjokt..
Na de wedstrijd tegen Groningen, had ie basisplek tegen Heerenveen, was ook niks. Na NAC thuis moest ie gelijk oprotten
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 19:49 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Na de wedstrijd tegen Groningen, had ie basisplek tegen Heerenveen, was ook niks. Na NAC thuis moest ie gelijk oprotten
Wat een gelul, zo slecht was hij niet in en tegen Heerenveen.. NAC thuis was niet best nee, maar noem er eens 1 die wel een voldoende verdiende die wedstrijd...
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 19:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat een gelul, zo slecht was hij niet in en tegen Heerenveen.. NAC thuis was niet best nee, maar noem er eens 1 die wel een voldoende verdiende die wedstrijd...
Dat boeit me geen fuck, hij was slecht en daar gaat het om
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:00 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat boeit me geen fuck, hij was slecht en daar gaat het om
Argumenten? Moet je dat nog leren op school ofzo?
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Argumenten? Moet je dat nog leren op school ofzo?
Wat argumenten, ik zeg toch dat ie slecht was en jij ook...
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Je zegt iedere keer dat ie slecht was maar verder voeg je daar niets bij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:03 schreef MMM het volgende:
Je zegt iedere keer dat ie slecht was maar verder voeg je daar niets bij..
wahahahaha, wat wil je horen dan? Slechte passes, slechte schoten, duels verloren heeft werkelijk geen bal geraakt
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:05 schreef Quiroz het volgende:

[..]

wahahahaha, wat wil je horen dan? Slechte passes, slechte schoten, duels verloren heeft werkelijk geen bal geraakt
Niet te geloven...
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:07   quote  deeplink  
ja wtf wil je dan horen? ik vond m gewoon slecht,
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Slechte passes, slechte schoten, duels verloren heeft werkelijk geen bal geraakt
Hier, wat moet je hier nou mee..
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:19   quote  deeplink  
ik staak dit gesprek, babovic is een kutvoetballer, blij dat ie weg is, met die bluf van m lijkt ie op pantelic en dat willen we tog niet? GEEN WOORDEN MAAR DADEN
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:19 schreef Quiroz het volgende:
ik staak dit gesprek, babovic is een kutvoetballer, blij dat ie weg is, met die bluf van m lijkt ie op pantelic en dat willen we tog niet? GEEN WOORDEN MAAR DADEN
'ik staak dit gesprek'

Ehhm ja.. Verder lul je weer eens uit je nek..
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:29   quote  deeplink  
jonge met jou kan je geen normaal gesprek voeren, eerst zeg je dat je m ook kut vond spelen, dan wil je redenen, dan geef ik die, dan lul ik onzin, en dan GODVERDOMME
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:29 schreef Quiroz het volgende:
jonge met jou kan je geen normaal gesprek voeren, eerst zeg je dat je m ook kut vond spelen, dan wil je redenen, dan geef ik die, dan lul ik onzin, en dan GODVERDOMME
Je kan eerder met jou geen normaal gesprek voeren, je begint gelijk te schelden..

Tegen NAC speelde hij niet best nee, maar als hij elke wedstrijd een 9 zou halen, zat ie niet bij Feyenoord.. De Baab is een zeer bruikbare, goede speler voor Feyenoord die met zijn inzet, passie en kwaliteit gewoon een basisplaats verdiend. Hij had gewoon veel vaker de kans moeten krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Je kan eerder met jou geen normaal gesprek voeren, je begint gelijk te schelden..
Oh, met mij kan je geen normaal gesprek voeren omdat ik gelijk begin te schelden? Kijk is effe lekker in de spiegel...

quote:
Tegen NAC speelde hij niet best nee, maar als hij elke wedstrijd een 9 zou halen, zat ie niet bij Feyenoord.. De Baab is een zeer bruikbare, goede speler voor Feyenoord die met zijn inzet, passie en kwaliteit gewoon een basisplaats verdiend. Hij had gewoon veel vaker de kans moeten krijgen.
Welke wedstrijd haalde hij een voldoende dan? Omdat ie z'n shirt uittrekt tegen Groningen en omdat ie een grote bek heeft in de media verdiend ie een basisplaats? Oneerlijk tegenover El Ahmadi, die wijselijk zijn mond houd na het zak stront die ie over zich heen heeft gekregen, maar ondertussen wel in zijn kleine teen meer klasse bezit dan Babovic.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 07 juni 2010 - 21:06   quote  deeplink  
waar gaat dit over...........
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:52 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Oh, met mij kan je geen normaal gesprek voeren omdat ik gelijk begin te schelden? Kijk is effe lekker in de spiegel...
Mij zie je niet vaak schelden hoor, zeker niet als ik in discussie ben met iemand.

quote:
Welke wedstrijd haalde hij een voldoende dan? Omdat ie z'n shirt uittrekt tegen Groningen en omdat ie een grote bek heeft in de media verdiend ie een basisplaats? Oneerlijk tegenover El Ahmadi, die wijselijk zijn mond houd na het zak stront die ie over zich heen heeft gekregen, maar ondertussen wel in zijn kleine teen meer klasse bezit dan Babovic.
Erg treurig dit.. Tegen FC Groningen heeft hij een fantastische wedstrijd gespeeld, zelfs jij kan dit niet ontkennen. Mario had hem vanaf dat moment extra vertrouwen moeten geven. Dit is een speciale speler, met inzet, strijd, passie en hij kan nog voetballen ook. Dat komt niet vaak voor, zeker niet bij Feyenoord.

Daarbij is Babovic helemaal gratis he, als je dan kijkt dat El Ahmadi 5 miljoen heeft gekost en toentertijd geen bal goed raakte kijkt het publiek daar heel anders naar. Hij speelt sinds PSV uit(beker) op een redelijk niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 21:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Mij zie je niet vaak schelden hoor, zeker niet als ik in discussie ben met iemand.

[..]

Erg treurig dit.. Tegen FC Groningen heeft hij een fantastische wedstrijd gespeeld, zelfs jij kan dit niet ontkennen. Mario had hem vanaf dat moment extra vertrouwen moeten geven. Dit is een speciale speler, met inzet, strijd, passie en hij kan nog voetballen ook. Dat komt niet vaak voor, zeker niet bij Feyenoord.

Daarbij is Babovic helemaal gratis he, als je dan kijkt dat El Ahmadi 5 miljoen heeft gekost en toentertijd geen bal goed raakte kijkt het publiek daar heel anders naar. Hij speelt sinds PSV uit(beker) op een redelijk niveau.
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 15:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Ga is dood..
en nog bedankt....

hoevaak heb je al een ban gehad? niet om je uit te lachen, maar ga hier niet over beginnen.
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 21:17 schreef Quiroz het volgende:

[..]

[..]

en nog bedankt....

hoevaak heb je al een ban gehad? niet om je uit te lachen, maar ga hier niet over beginnen.
Dat was geen discussie, maar omdat je vrij irritant was en de zelfde tekst 100 keer onder elkaar zette..

Een aantal keer.. En jij? (ook je andere account meegerekend)
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 21:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat was geen discussie, maar omdat je vrij irritant was en de zelfde tekst 100 keer onder elkaar zette..

Een aantal keer.. En jij? (ook je andere account meegerekend)
1x, Leon en ik haalden een grapje uit toen ik net deze naam had, of gaan we elkaar vergelijken??

Joh, ik zou zeggen; lees alles nog een keer terug, ik zeg dat ik vind dat ie weg moet, dan moet ik dimmen omdat ik 15 jaar ben, dan geef je toe dat je m tegen NAC ook kut vond spelen en uiteindelijk wil je redenen waarom ie tegen NAC slecht speelde...
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 21:45 schreef Quiroz het volgende:

[..]

1x, Leon en ik haalden een grapje uit toen ik net deze naam had, of gaan we elkaar vergelijken??

Joh, ik zou zeggen; lees alles nog een keer terug, ik zeg dat ik vind dat ie weg moet, dan moet ik dimmen omdat ik 15 jaar ben, dan geef je toe dat je m tegen NAC ook kut vond spelen en uiteindelijk wil je redenen waarom ie tegen NAC slecht speelde...
Nee, elkaar vergelijken zou niet best zijn.

Nee ik wil geen redenen waarom ie tegen NAC slecht speelde. Je reageert van 'hij is slecht' en dat is het, er zit verder geen gedachte achter..
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 22:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee, elkaar vergelijken zou niet best zijn.

Nee ik wil geen redenen waarom ie tegen NAC slecht speelde. Je reageert van 'hij is slecht' en dat is het, er zit verder geen gedachte achter..
Hij speelde slecht, dat is wat anders. Met 'slecht' bedoel ik....niet goed....:(
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 22:03 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Hij speelde slecht, dat is wat anders. Met 'slecht' bedoel ik....niet goed....:(
We komen er toch niet uit.. Ik ben fan van types als Babovic en jij vind hem niks.. Laten we het hier maar op houden
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Ik ben ook fan van dat soort types, maar je moet wel realist blijven. Tevens spreekt mij de 'Geen Woorden Maar Daden' mentaliteit ook erg aan. Al blijven uitspraken over Joden altijd mooi:)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 07 juni 2010 - 22:15   quote  deeplink  
kinders rustig aan.......
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 22:05 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben ook fan van dat soort types, maar je moet wel realist blijven. Tevens spreekt mij de 'Geen Woorden Maar Daden' mentaliteit ook erg aan. Al blijven uitspraken over Joden altijd mooi:)
Ik denk dat Babovic dat wel waar had kunnen maken maar nogmaals hij kreeg gewoon te weinig kansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 07 juni 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 22:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
kinders rustig aan.......
Heee, dimmen he!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 07 juni 2010 - 22:18   quote  deeplink  
HE.....in de hoek jij!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 juni 2010 - 22:22   quote  deeplink  
snap de link niet die jullie leggen tussen El Ahmadi en Babovic, denk juist dat ze het samen goed hadden kunnen doen op het middenveld. Aanvullende kwaliteiten enzo... Beter dan met die saboteur van een landzaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord denkt aan de komst van Elrio van Heerden.









0.0092980