|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is idd bijzonder...hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
strax ga je nog zeggen dat MMM nog flegmatieker is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft vast wat meer gogme idd hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord ontvangt 'enkele tonnen' van Arsenal voor Ebicilio Zaterdag, 5 juni 2010 om 12:41 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenFeyenoord houdt enkele tonnen over aan het vertrek van Kyle Ebicilio naar Arsenal. De jonge middenvelder had nog geen profcontract bij de Rotterdamse club en kon daardoor voor een relatief lage prijs de overstap naar Engeland maken. Volgens AD/Sportwereld betaalt Arsenal enkel een opleidingsvergoeding.
De zestienjarige Ebicilio leek naar Chelsea te verkassen, maar dit bericht werd een dag later gerectificeerd. De middenvelder blijkt namelijk voor Arsenal te hebben gekozen, de club die eerder Robin van Persie op jonge leeftijd weghaalde bij Feyenoord. Hij is inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke basisspeler bij The Gunners.
Ebicilio hoopt op eenzelfde loopbaan en Liam Brady, de voormalig Iers international die momenteel bij de jeugdopleiding van Arsenal werkt, ziet in de middenvelder een absoluut toptalent. Feyenoord ontvangt dus enkele tonnen voor de jeugdinternational; het exacte bedrag is niet bekend. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een paar ton???? Me huis vrij en een nieuwe auto.. Vakantie naar Tunesië in Oktober.. Pak er nog 1 bij in December (Aruba).. En uhh verders kijk ik nog ff hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, 't is niet anders, die jongen vertrekt nu eenmaal. om wat voor reden dan ook, maar goed, .................... alle beetjes geld helpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ik hoor sommigen roepen weer een groot talent weg, maar wees eens eerlijk kenden jullie deze jongen?
Arsenal betaalt overigens enkele tonnen voor deze 16 jarige die we nog nooit hebben zien spelen of van gehoort hebben (of je moet op varkenoord rondlopen)dus je voorkomt weer een gevalletje de guzman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juni 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Dimmen he allebei hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2010 - 12:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] een paar ton???? Me huis vrij en een nieuwe auto.. Vakantie naar Tunesië in Oktober.. Pak er nog 1 bij in December (Aruba).. En uhh verders kijk ik nog ff hahahaha haha,Ja dan is het wel veel,maar op een schuld van 46 mln. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van mij mag die doodvallen kut graaiert, hoop dat ie alles afscheurt voor die door breekt. |
|
|
|