BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Respect naar andere Feyenoorders toe!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 juni 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Deze topic ben ik gestard om alle koppen weer eens dezelfde richting in te krijgen, De richting van Feyenoord! Ik heb mezelf hier ook schuldig gemaakt aan dreigementen en afzeiken van andere Feyenoorders om hun mening maar ondertussen loop ik en andere bewoners hier te zeiken dat we geen Legioen meer zijn. Dit komt ook door hoe we onszelf vaak opstellen. We moeten de handen weer ineen slaan! (ondanks totaal verschillende meningen) We moeten er voor zorgen dat we weer HET LEGIOEN worden. Ik wil hier dan ook gelijk een oproep doen aan Boudewijn om alle bans ongedaan te maken met de ultieme waarschuwing dat ze zich goed gedragen. Anders een eeuwige ban! WIJ ZIJN FEYENOORD!! HAND IN HAND KAMERADEN!! Wie wil deze aktie ondersteunen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - zondag 06 juni 2010 - 13:12   quote  deeplink  
tissues.jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 juni 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Heb ik geen gelijk dan?
vak VV
 vak VV - zondag 06 juni 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
rv1992
 rv1992 - zondag 06 juni 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Feyenoord Rotterdam! (L)
Het Legioen! (L)
FR-ynwa
 FR-ynwa - zondag 06 juni 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Eens
Milo
 Milo - zondag 06 juni 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:25 schreef vak VV het volgende:
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
wie beschouw jij als forum hooligan?
Emile
 Emile - zondag 06 juni 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:25 schreef vak VV het volgende:
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
als iemand KUCH K*IPK*NJER een domme opmerking maakt dan moet je er gewoon wat van zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door Emile --
R()b
 R()b - zondag 06 juni 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Eens.

-Zolang de neppers hier gebanned worden.
-Onnodig topics bumpen onmogelijk wordt
-En zinloze topics o.a 4 dezelfde topics,geen Feyenoord nieuws o.i.d

Dan kan het nog wel wat worden hier.
MMM
 MMM - zondag 06 juni 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Heb ik geen gelijk dan?
Word van dit soort dingen altijd een beetje moe.. Feyenoord speelt op dit moment niet dus er word op het forum alleen maar over andere dingen gelult, dat is elk jaar zo.. Niks mis mee wat mij betreft.. Als de eerste training straks weer begint, gaat alles weer over Feyenoord en verloopt alles weer normaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 06 juni 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:25 schreef vak VV het volgende:
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
En jij bent..?
Emile
 Emile - zondag 06 juni 2010 - 13:46   quote  deeplink  
@MMM Eens

ja t enige waar we over kunnen praten deze zomer is transfergeruchten dus t is echt niet erg als we wat topics over bijv de vakantie of t WK of weet ik t starten.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 06 juni 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Word van dit soort dingen altijd een beetje moe.. Feyenoord speelt op dit moment niet dus er word op het forum alleen maar over andere dingen gelult, dat is elk jaar zo.. Niks mis mee wat mij betreft.. Als de eerste training straks weer begint, gaat alles weer over Feyenoord en verloopt alles weer normaal.
Precies MMM,serieus zijn doe ik wel bij de psychiater!
Toch mooi man een beetje slap ouwehoeren,maarja van ouwe hoeren wordt je niet geil!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 06 juni 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:37 schreef Emile het volgende:

[..]

als iemand KUCH K*IPK*NJER een domme opmerking maakt dan moet je er gewoon wat van zeggen
Je kan er wel een opmerking over maken maar tegenwoordig worden er halve oorlogen op dit forum uitgevochten. (zelf ook schuldig aan gemaakt) We zijn allemaal Feyenoorders. Eeen discussie OK maar laten we er met zijn allen eens fatsoenlijk mee omgaan als iemand een totaal andere mening heeft. Zit er iemand echt op dit forum om te fucken dan moeten we het "meld bericht" met zijn allen gewoon hanteren. Laten we er nou eens voor zorgen dat we weer een blok vormen. Het is fout gegaan bij het ontstaan van meerdere harde kernen. Je heb nu groepvorming in de Kuip terwijl we allemaal dezelfde liefde hebben. De rest van Nederland moet weer bang zijn om in de Kuip te spelen. Ze zien het tegenwoordig als een dagje uit waar ze waarschijnlijk nog drie punten mee vandaan kunnen nemen ook. Op het veld werken en op de tribunes schreeuwen!!!!! Meer kan en wil ik er nu even niet meer over zeggen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door Feyenoord till i die --
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Oneens. Het maakt mij niet uit of je Feyenoorder of Ajacied ben, als ik het niet met je eens ben dan zeg ik dat. Zo heb ik meer respect voor Ajacied Pietje, dan voor Jellestb of Obiku.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door Quiroz --
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:25 schreef vak VV het volgende:
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
hahaha.. Goeiesmorgens juffrouw Janny!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 06 juni 2010 - 14:19   quote  deeplink  
hahaha,ook achter het randje Edgar!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door hoogvliet010 --
craven
 craven - zondag 06 juni 2010 - 14:44   quote  deeplink  
hahaha tis komkommertijd he..btje lol moet kunnen vv...
Emile
 Emile - zondag 06 juni 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je kan er wel een opmerking over maken maar tegenwoordig worden er halve oorlogen op dit forum uitgevochten. (zelf ook schuldig aan gemaakt) We zijn allemaal Feyenoorders. Eeen discussie OK maar laten we er met zijn allen eens fatsoenlijk mee omgaan als iemand een totaal andere mening heeft. Zit er iemand echt op dit forum om te fucken dan moeten we het "meld bericht" met zijn allen gewoon hanteren. Laten we er nou eens voor zorgen dat we weer een blok vormen. Het is fout gegaan bij het ontstaan van meerdere harde kernen. Je heb nu groepvorming in de Kuip terwijl we allemaal dezelfde liefde hebben. De rest van Nederland moet weer bang zijn om in de Kuip te spelen. Ze zien het tegenwoordig als een dagje uit waar ze waarschijnlijk nog drie punten mee vandaan kunnen nemen ook. Op het veld werken en op de tribunes schreeuwen!!!!! Meer kan en wil ik er nu even niet meer over zeggen!
nou over de opmerkingen die op het forum worden gemaakt word in de kuip heus niet gepraat hoor
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Stift!
vak VV
 vak VV - zondag 06 juni 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 14:44 schreef craven het volgende:
hahaha tis komkommertijd he..btje lol moet kunnen vv...
Dat is helemaal waar, maar dat achtelijke gelul was al maanden geleden aan de gang, tijdens het seizoen.
vak VV
 vak VV - zondag 06 juni 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:39 schreef MMM het volgende:

[..]

En jij bent..?
MMM dat je met jij eigen kinderachtige dingen wat geconfronteerd is misschien pijnlijk voor je, maar wel de realiteit.
vak VV
 vak VV - zondag 06 juni 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:35 schreef Milo het volgende:

[..]

wie beschouw jij als forum hooligan?
Iedereen die lollig probeert te zijn en een aantal vaste bewoners reageert daar dan standaard op, gevolg is een topic dat nergens meer over gaat. Ook als het een interessant topic is!
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 06 juni 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:21 schreef vak VV het volgende:

[..]

Iedereen die lollig probeert te zijn en een aantal vaste bewoners reageert daar dan standaard op, gevolg is een topic dat nergens meer over gaat. Ook als het een interessant topic is!
Ga jij de les lezen hier ofso je komt net kijken?
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:21 schreef vak VV het volgende:

[..]

Iedereen die lollig probeert te zijn en een aantal vaste bewoners reageert daar dan standaard op, gevolg is een topic dat nergens meer over gaat. Ook als het een interessant topic is!
Quiroz moet gewoon oprotten!
vak VV
 vak VV - zondag 06 juni 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:29 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

Ga jij de les lezen hier ofso je komt net kijken?
Het is maar waar je waarde aanhecht. Heb al eerder gezegd dat ik me niets verbeeld. Ik constateer iets en ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Maar vind jij dan wel dat het over Feyenoord gaat? Of breek je hier je nek over de lolligheid en cynische grapjassen die zich doodvervelen thuis of op hun werk en hier maar hun dag vullen, tot irritatie bij mensen die wel graag naar een forum komen om te praten over Feyenoord?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 06 juni 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:37 schreef vak VV het volgende:

[..]

Het is maar waar je waarde aanhecht. Heb al eerder gezegd dat ik me niets verbeeld. Ik constateer iets en ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Maar vind jij dan wel dat het over Feyenoord gaat? Of breek je hier je nek over de lolligheid en cynische grapjassen die zich doodvervelen thuis of op hun werk en hier maar hun dag vullen, tot irritatie bij mensen die wel graag naar een forum komen om te praten over Feyenoord?
Ach,het is maar net hoe druk je je maak,nou moet ik wel zeggen dat jij ook een partij onzin uitkraamt zeg,maarja zal wel aan mij leggen!
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:37 schreef vak VV het volgende:

[..]

Het is maar waar je waarde aanhecht. Heb al eerder gezegd dat ik me niets verbeeld. Ik constateer iets en ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Maar vind jij dan wel dat het over Feyenoord gaat? Of breek je hier je nek over de lolligheid en cynische grapjassen die zich doodvervelen thuis of op hun werk en hier maar hun dag vullen, tot irritatie bij mensen die wel graag naar een forum komen om te praten over Feyenoord?
www.feyenoord.netwerk.to

Daar kan je serieus praten over Feyenoord, Bin Laden en zelfs over ***x. Goedendag verder.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 06 juni 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:41 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ach,het is maar net hoe druk je je maak,nou moet ik wel zeggen dat jij ook een partij onzin uitkraamt zeg,maarja zal wel aan mij leggen!
Hoogvliet ik ben het met je eens,we gaan elkaar niet lopen zwart maken.Behalve als ze er om vragen en dat is k-ipkanjer bijv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door feyenoordq --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 juni 2010 - 17:56   quote  deeplink  
GAAP..............
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:56 schreef Jappie_FEY het volgende:
GAAP..............
zullen we met zijn allen anders eens een weekje dit forum links laten liggen?

En degenen weten wel wie ik nu aanspreek.

Eens kijken of t dan beter is.
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

zullen we met zijn allen anders eens een weekje dit forum links laten liggen?

En degenen weten wel wie ik nu aanspreek.

Eens kijken of t dan beter is.
hoor ik erbij? hoor ik erbij? hoor ik bij de grote jongens?
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 18:11   quote  deeplink  
nahja ik blijf in ieder geval vanaf vanavond 0:00 een weekje weg.
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 18:27   quote  deeplink  
hmm, ik ook, geeft me een eergevoel!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 18:27 schreef Quiroz het volgende:
hmm, ik ook, geeft me een eergevoel!!
nou dat zijn samen dan al 5 man minder ;-)
MMM
 MMM - zondag 06 juni 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:19 schreef vak VV het volgende:

[..]

MMM dat je met jij eigen kinderachtige dingen wat geconfronteerd is misschien pijnlijk voor je, maar wel de realiteit.
Snotaap, je bent hier pas maar irriteert iedereen hier al.. Ga lekker naar het Libelle forum.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:25 schreef vak VV het volgende:
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
waarom ga jij niet gewoon dood!
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 20:27   quote  deeplink  
wat een terminale ziekte kut zeik topic. Het is dat ik weet dat FTID een goeie gast is en waarschijnlijk emotioneel in de war is omdat z'n dochter dr eerste melktandje heeft verloren, maar ik ga echt niet aardig doen tegen gasten hier die serieus geen bezwaar hebben tegen joden in de selectie....

kut, dat was ftid....
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Blijkbaar zijn Feyenoordsupporters een beetje ongesteld als er niet gevoetbald wordt.
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nou dat zijn samen dan al 5 man minder ;-)
Who´s next?
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 06 juni 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 20:47 schreef de flh het volgende:
Blijkbaar zijn Feyenoordsupporters een beetje ongesteld als er niet gevoetbald wordt.
rot op naar je eigen forum,ongesteld kom op zeg grote woorden voor je?....
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 21:11   quote  deeplink  
de fih spreekt uit ervaring
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:10 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

rot op naar je eigen forum,ongesteld kom op zeg grote woorden voor je?....
ik wil ook een eigen forum!
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 21:17   quote  deeplink  
jammer! je mag langskomen op de mijne
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 21:17   quote  deeplink  
www.forum.(voor)naamgenootvanmarkrutte...markdus.nl??
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 21:18   quote  deeplink  
maar alleen als ik niet bloed van onderen
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 21:19   quote  deeplink  
de fih komt dus niet
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:18 schreef de flh het volgende:
maar alleen als ik niet bloed van onderen
te lang een laptop op schoot gehad?
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 06 juni 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik wil ook een eigen forum!
http://www.forumgratis.nl/get-free-forum.html?gclid=CJTgxM-WjKICFVGX2AodvXocWA zo je eigen forum voor hotjumper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door feyenoordq --
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 21:20   quote  deeplink  
ik ben dat negative gejank ook wel ff beu, hcs blabla gkl blabla slecht kut revolutie jank jank.

Ik denk dat een week rust wel goed is ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Respect naar andere Feyenoorders toe!









0.0072050