BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Respect naar andere Feyenoorders toe!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

te lang een laptop op schoot gehad?
ongesteld
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

te lang een laptop op schoot gehad?
die sexchangeoperatie is niet meer nodig
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:20 schreef feyenoordq het volgende:

[..]

http://www.forumgratis.nl/get-free-forum.html?gclid=CJTgxM-WjKICFVGX2AodvXocWA zo je eigen forum voor hotjumper
nee een headliner natuurlijk
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:20 schreef Stylzz het volgende:
ik ben dat negative gejank ook wel ff beu, hcs blabla gkl blabla slecht kut revolutie jank jank.

Ik denk dat een week rust wel goed is ;-)
Eens,

maar is natuurlijk helemaal nix mis met een beetje Revolutie.

Daar blijft het van stromen. scheeld weer rooie sap.
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:20 schreef Stylzz het volgende:
ik ben dat negative gejank ook wel ff beu, hcs blabla gkl blabla slecht kut revolutie jank jank.

Ik denk dat een week rust wel goed is ;-)
dat je opeens wel gaat werken ofzo?
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 21:22   quote  deeplink  
scheelt
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 juni 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat je opeens wel gaat werken ofzo?
nou moet je natuurlijk niet overdrijven.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 06 juni 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee een headliner natuurlijk
Moet je Boudewijn,thomas vragen zelf (eene) Joran van de sloot heeft een headliner, maar geen forum...

Als je de hoogtepunten en geruchten op headliner zet kunnen wij het forum volgooien, wat een succes zou dat worden zeg. ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juni 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 13:25 schreef vak VV het volgende:
Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!
Ik ben het ook wel met jou eens die Styllz feyenoordq MMM Ovi ftid hotjumper Sevillana Quo...(Randwijk) Bram Ovi Emile Moa Katja frgirl FR-girl fey21 Jappie R()b kaleco Craven dekoihoek qwerto Xapter KKL phyxsius Royaal PieterBos en al die andere die ik even ben vergeten (sorry)daar heb je niks aan joh..

Maar nee gelukkig heb ik jou hahahahahahahahahahahaha
Echt jij blijft mij echt bij als de meest zinnige poster hahahahahahahaha
Als dit forum jou toch niet zou hebben he??hahahahahahahahaha
Godverdomme wat ben jij een verrijking voor alles waar Feyenoord voor staat hahahahahahaha

Hoe heet je ook alweer???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2010 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 21:49   quote  deeplink  
haahahahahahaha
kale co
 kale co - zondag 06 juni 2010 - 21:52   quote  deeplink  
ja sorry
kale co
 kale co - zondag 06 juni 2010 - 21:52   quote  deeplink  
ik zal positief zijn hoor
kale co
 kale co - zondag 06 juni 2010 - 21:53   quote  deeplink  
hup feyenoord helden
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 juni 2010 - 21:53   quote  deeplink  
je bent antonio vergeten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juni 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:53 schreef Jappie_FEY het volgende:
je bent antonio vergeten
wie?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 juni 2010 - 21:58   quote  deeplink  
ze neefie
kale co
 kale co - zondag 06 juni 2010 - 21:58   quote  deeplink  
come on hup voor de cup
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:52 schreef kale co het volgende:
ik zal positief zijn hoor
probeer anders eens positief-kritisch??
Emile
 Emile - zondag 06 juni 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het ook wel met jou eens die Styllz feyenoordq MMM Ovi ftid hotjumper Sevillana Quo...(Randwijk) Bram Ovi Emile Moa Katja frgirl FR-girl fey21 Jappie R()b kaleco Craven dekoihoek qwerto Xapter KKL phyxsius Royaal PieterBos en al die andere die ik even ben vergeten (sorry)daar heb je niks aan joh..

Maar nee gelukkig heb ik jou hahahahahahahahahahahaha
Echt jij blijft mij echt bij als de meest zinnige poster hahahahahahahaha
Als dit forum jou toch niet zou hebben he??hahahahahahahahaha
Godverdomme wat ben jij een verrijking voor alles waar Feyenoord voor staat hahahahahahaha

Hoe heet je ook alweer???
kijk dit zijn de momenten dat mensen als VV niet weten wat ze hierop moeten antwoorden hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juni 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:58 schreef kale co het volgende:
come on hup voor de cup
hup Co hup kale hahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 juni 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:58 schreef de flh het volgende:

[..]

probeer anders eens positief-kritisch??
mmmmm ok daar gaan we:

als landzaat ophoert, worden we met eigen jeugd kampioen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 juni 2010 - 22:01   quote  deeplink  
hahahahaha
kale co
 kale co - zondag 06 juni 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:58 schreef de flh het volgende:

[..]

probeer anders eens positief-kritisch??
dat zeg ik hup feyenoord volgens mij ben ik best positief. maar zie ook de ernst eens in aub
de flh
 de flh - zondag 06 juni 2010 - 22:02   quote  deeplink  
hahahaha, niceee
kale co
 kale co - zondag 06 juni 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

mmmmm ok daar gaan we:

als landzaat ophoert, worden we met eigen jeugd kampioen
kampioenen hup
Quiroz
 Quiroz - zondag 06 juni 2010 - 22:59   quote  deeplink  
en van je........... hoempa hoempa tetetete!
R()b
 R()b - maandag 07 juni 2010 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 17:37 schreef vak VV het volgende:

[..]

Het is maar waar je waarde aanhecht. Heb al eerder gezegd dat ik me niets verbeeld. Ik constateer iets en ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Maar vind jij dan wel dat het over Feyenoord gaat? Of breek je hier je nek over de lolligheid en cynische grapjassen die zich doodvervelen thuis of op hun werk en hier maar hun dag vullen, tot irritatie bij mensen die wel graag naar een forum komen om te praten over Feyenoord?
Je heb helemaal 10.000 % gelijk!
Soms is het wel ergelijk als iemand niets toevoegd aan een topic of forum.
En die alleen maar komen om te gallen , of bijvoorbeeld dubbele en onzin topics starten.
Ik vindt dat we die allemaal moeten bannen.
Om te beginnen bij jou!!

Want zie hier het perfecte voorbeeld van gallen op een forum.
Ik heb jou nog nooit iets zien posten op dit forum , of misschien scrolde ik er snel voorbij omdat het waarschijnlijk niets toevoegde aan het topic.
Wij constateren dit soort figuren dagelijks helaas.
bram
 bram - maandag 07 juni 2010 - 07:17   quote  deeplink  
een topic over afzeiken is er al
bram
 bram - maandag 07 juni 2010 - 07:53   quote  deeplink  
maar ff serieus,ik heb het gehad met feyenoord,sommige forumleden en ik ben niet van plan om voorlopig nog op dit forum te komen,wat een achterlijk gedoe en dat ben ik dan eens met ftid supporters die elkaar afzeiken,bah,de ballen allemaal
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 juni 2010 - 09:03   quote  deeplink  
ach er zijn genoeg andere fori waar je terecht komt, kwaliteit gaat hier hard achteruit inderdaad. misschien moet het forum maar dicht voor de zomer....
Milo
 Milo - maandag 07 juni 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 07:53 schreef bram het volgende:
maar ff serieus,ik heb het gehad met feyenoord,sommige forumleden en ik ben niet van plan om voorlopig nog op dit forum te komen,wat een achterlijk gedoe en dat ben ik dan eens met ftid supporters die elkaar afzeiken,bah,de ballen allemaal
He? je begint op mij te lijken bram!
Wat loop jij nou in 1 keer te pieppen.
KKL
 KKL - maandag 07 juni 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

mmmmm ok daar gaan we:

als landzaat ophoert, worden we met eigen jeugd kampioen
Onduidelijkheid over toekomst Landzaat

Al hadden we 100 miljoen op de bankrekening staan Opdonderen met die saboteur!
Wat nou onduidelijkheid?
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 07 juni 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 10:34 schreef KKL het volgende:

[..]

Onduidelijkheid over toekomst Landzaat

Al hadden we 100 miljoen op de bankrekening staan Opdonderen met die saboteur!
Wat nou onduidelijkheid?
Bis Bis Bis!!!
vak VV
 vak VV - maandag 07 juni 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het ook wel met jou eens die Styllz feyenoordq MMM Ovi ftid hotjumper Sevillana Quo...(Randwijk) Bram Ovi Emile Moa Katja frgirl FR-girl fey21 Jappie R()b kaleco Craven dekoihoek qwerto Xapter KKL phyxsius Royaal PieterBos en al die andere die ik even ben vergeten (sorry)daar heb je niks aan joh..

Maar nee gelukkig heb ik jou hahahahahahahahahahahaha
Echt jij blijft mij echt bij als de meest zinnige poster hahahahahahahaha
Als dit forum jou toch niet zou hebben he??hahahahahahahahaha
Godverdomme wat ben jij een verrijking voor alles waar Feyenoord voor staat hahahahahahaha

Hoe heet je ook alweer???
Beste Leon,

Ik heb al eerder gezegd dat ik me niets verbeeld. Ik heb een mening en een forum is iets waar je je mening mag geven. Ik ben hier inderdaad net ja, dacht lekker over voetbal te kunnen praten met mijn mede-Feyenoorders. Veel mensen kunnen het niet aan als ze met de realiteit worden geconfronteerd. Hotjumper zegt bijvoorbeeld tegen mij dat ik beter dood kan gaan. Ik lig daar geen seconde van wakker, maar het zegt natuurlijk alles over Hotjumper. Ik ben ook geen snotaap, eerder een ouwe lul die al jaren naar Feyenoord en gewoon een huisje, boompje beestje etc.
Nogmaals ik zeg wat en heel wat mensen voelen zich aangevallen en reageren maar raak.

Voor de gene die nu alsnog gaan reageren met teksten als: ''Godverdomme wat ben jij een verrijking voor alles waar Feyenoord voor staat hahahahahahaha'', lees alsjeblieft het nog eens terug en analyseer je woorden nog eens.
Feyenoorder ben je niet alleen, jullie zijn Feyenoord en ik ook, daarom ben ik hier ook welkom op een forum om mijn mening te ventileren. Mochten de reacties in topics als de competitie weer begonnen is nog steeds over alles gaat, behalve waar het topic over gaat, dan is helaas het verblijf van vak VV hier van korte duur geweest. Daar heb ik namelijk geen tijd voor op m'n werk ;-)
vak VV
 vak VV - maandag 07 juni 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 00:34 schreef R()b het volgende:

[..]

Je heb helemaal 10.000 % gelijk!
Soms is het wel ergelijk als iemand niets toevoegd aan een topic of forum.
En die alleen maar komen om te gallen , of bijvoorbeeld dubbele en onzin topics starten.
Ik vindt dat we die allemaal moeten bannen.
Om te beginnen bij jou!!

Want zie hier het perfecte voorbeeld van gallen op een forum.
Ik heb jou nog nooit iets zien posten op dit forum , of misschien scrolde ik er snel voorbij omdat het waarschijnlijk niets toevoegde aan het topic.
Wij constateren dit soort figuren dagelijks helaas.
Hahaha Rob ik reageer toch gepast in dit forum? En waarom loop ik te gallen dan? Vrijheid van meningsuiting?

Dat jullie een vriendenclubje bij elkaar hebben hier is mooi, maar mensen die hier met goede bedoelingen over pakweg het transferbeleid willen discussieren staan dan raar te kijken hoor Rob.
En daarom plaats ik bijna nooit een reactie omdat het dan toch geen zin heeft. Nu word er een topic gestart en kan ik wel mijn verhaal kwijt en weet ik dat het gelezen word.
bram
 bram - maandag 07 juni 2010 - 15:36   quote  deeplink  
nou,werk ze
R()b
 R()b - maandag 07 juni 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 15:34 schreef vak VV het volgende:

[..]

Hahaha Rob ik reageer toch gepast in dit forum? En waarom loop ik te gallen dan? Vrijheid van meningsuiting?

Dat jullie een vriendenclubje bij elkaar hebben hier is mooi, maar mensen die hier met goede bedoelingen over pakweg het transferbeleid willen discussieren staan dan raar te kijken hoor Rob.
En daarom plaats ik bijna nooit een reactie omdat het dan toch geen zin heeft. Nu word er een topic gestart en kan ik wel mijn verhaal kwijt en weet ik dat het gelezen word.
Nou ik vindt niet dat je gepast reageerd , maar ey dat is mijn mening.

Een vriendenclubje???
Hahahahaha oké nu weet ik ook nog eens zeker , dat je niet eens eerder op dit forum bent geweest om ook maar eens iets te lezen.
We zijn een groepje vaste forum mensen (er komen er steeds meer bij) , die het geregeld met elkaar eens zijn , maar vaak ook niet!!
Maar als we het niet met elkaar eens zijn blijft toch de goede vrede bewaard , hmm... oké als jij dat verstaat onder vrienden...
Dan heb jij best veel vrienden ofniet!?

En daarom nooit iets posten is echt zulke onzin , ik zou zeggen had het eens geprobeerd i.p.v nu zo hard te blaffen.
Of ben je bang om geflamed te worden als je iets zou posten?? (wat op elk forum gebeurt maar goed)
Ik vindt het heel zwak om ons al ergens de schuld van te geven , terwijl je het niet eens geprobeerd hebt!

Owjah... ben blij voor je dat je je verhaal kwijt kan bij ons.
En dat meen ik serieus!
Nu hopelijk nog wat zinnige reacties , met een snufje voetbalvernuft dat zou helemaal te gek zijn.
Anywayz ben benieuwd na je hele opgeluchte reactie , wat jij zoal kan toevoegen in bijv. een transfertopic o.i.d.

Edit: Ow om je gerust te stellen ik ken geen 1 forummer hier persoonlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door R()b --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 07 juni 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Nogmaals: gallen direct melden via "meld dit bericht". Dan ban je de echte klootzakken tenminste en dat zijn niet per definitie mensen met een totaal andere mening. Niveau daalt verschrikkelijk op dit forum. Geen halve oorlogen hier meer uitvechten!!!! "Meld dit bericht" gebruiken!!! Zo kunnen er tenminste discussies gevoerd blijven worden op een normale manier en hou je de echte over!! ZO BETER EN DUIDELIJKER???????????? Stelletje zeikerds!!!!! Hahahahahaahahahahahaa!
vak VV
 vak VV - maandag 07 juni 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 16:02 schreef R()b het volgende:

[..]

Nou ik vindt niet dat je gepast reageerd , maar ey dat is mijn mening.

Een vriendenclubje???
Hahahahaha oké nu weet ik ook nog eens zeker , dat je niet eens eerder op dit forum bent geweest om ook maar eens iets te lezen.
We zijn een groepje vaste forum mensen (er komen er steeds meer bij) , die het geregeld met elkaar eens zijn , maar vaak ook niet!!
Maar als we het niet met elkaar eens zijn blijft toch de goede vrede bewaard , hmm... oké als jij dat verstaat onder vrienden...
Dan heb jij best veel vrienden ofniet!?

En daarom nooit iets posten is echt zulke onzin , ik zou zeggen had het eens geprobeerd i.p.v nu zo hard te blaffen.
Of ben je bang om geflamed te worden als je iets zou posten?? (wat op elk forum gebeurt maar goed)
Ik vindt het heel zwak om ons al ergens de schuld van te geven , terwijl je het niet eens geprobeerd hebt!

Owjah... ben blij voor je dat je je verhaal kwijt kan bij ons.
En dat meen ik serieus!
Nu hopelijk nog wat zinnige reacties , met een snufje voetbalvernuft dat zou helemaal te gek zijn.
Anywayz ben benieuwd na je hele opgeluchte reactie , wat jij zoal kan toevoegen in bijv. een transfertopic o.i.d.

Edit: Ow om je gerust te stellen ik ken geen 1 forummer hier persoonlijk.
Mij verwijten van gallen en kom je met zo'n reactie Rob? Maar oké, als ik jou verhaaltje zo lees zal het allemaal wel houd ik m'n bek wel in dit topic. En ik wil graag met je discussieren over Feyenoord. Heb al zat reacties geplaatst hoor! Maarja je mist weleens wat, menselijk he.
Tot ziens in een normaal topic Rob ;-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 juni 2010 - 18:50   quote  deeplink  
had er iemand dan verwacht dat ik hier serieus op zou reageren?
R()b
 R()b - maandag 07 juni 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 18:01 schreef vak VV het volgende:

[..]

Tot ziens in een normaal topic Rob ;-)
De hoop is er nog :D
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 20:00 schreef R()b het volgende:

[..]

De hoop is er nog :D
Samen maken we Feyenoord sterker!
de flh
 de flh - maandag 07 juni 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 18:50 schreef hotjumper het volgende:
had er iemand dan verwacht dat ik serieus zou reageren?
;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 juni 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 15:31 schreef vak VV het volgende:

[..]

Beste Leon,

Ik heb al eerder gezegd dat ik me niets verbeeld. Ik heb een mening en een forum is iets waar je je mening mag geven. Ik ben hier inderdaad net ja, dacht lekker over voetbal te kunnen praten met mijn mede-Feyenoorders. Veel mensen kunnen het niet aan als ze met de realiteit worden geconfronteerd. Hotjumper zegt bijvoorbeeld tegen mij dat ik beter dood kan gaan. Ik lig daar geen seconde van wakker, maar het zegt natuurlijk alles over Hotjumper. Ik ben ook geen snotaap, eerder een ouwe lul die al jaren naar Feyenoord en gewoon een huisje, boompje beestje etc.
Nogmaals ik zeg wat en heel wat mensen voelen zich aangevallen en reageren maar raak.

Voor de gene die nu alsnog gaan reageren met teksten als: ''Godverdomme wat ben jij een verrijking voor alles waar Feyenoord voor staat hahahahahahaha'', lees alsjeblieft het nog eens terug en analyseer je woorden nog eens.
Feyenoorder ben je niet alleen, jullie zijn Feyenoord en ik ook, daarom ben ik hier ook welkom op een forum om mijn mening te ventileren. Mochten de reacties in topics als de competitie weer begonnen is nog steeds over alles gaat, behalve waar het topic over gaat, dan is helaas het verblijf van vak VV hier van korte duur geweest. Daar heb ik namelijk geen tijd voor op m'n werk ;-)
Ik heb ooit eens een topic gemaakt over de ultieme Feyenoordsupporter...
Ik kreeg het gevoel dat sommige zich meer Feyenoorder vonden dan een ander.
Daar was en ben ik het nog steeds niet mee eens.Iedereen is net zoveel F als de ander.
Maar ik hoef mijn woorden niet terug te lezen,maar ik reageer op dit....

vak VV - zondag 06 juni 2010 - 13:25 quote deeplink

Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!

Het spijt mij maar is er dan wat te melden op dit moment????
Moeten we het constant hebben over spelers (Berg)(El Akchaoui) en nog meer
die toch niet komen????Of gaan we het over de schulden hebben???
Of dat we het 3 na beste veld van europa hebben...
Jij geef je mening door de vaste bewoners te veroordelen,en jij verwacht dan respect???
Ik laat ieder in zijn waarde,wil je inhoudelijk posten PRIMA,wil je grappen ook PRIMA.
Quiroz
 Quiroz - maandag 07 juni 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een topic gemaakt over de ultieme Feyenoordsupporter...
Ik kreeg het gevoel dat sommige zich meer Feyenoorder vonden dan een ander.
Daar was en ben ik het nog steeds niet mee eens.Iedereen is net zoveel F als de ander.
Maar ik hoef mijn woorden niet terug te lezen,maar ik reageer op dit....

vak VV - zondag 06 juni 2010 - 13:25 quote deeplink

Ik ben het met je eens. Lekker over Feyenoord ouwehoeren is bijna niet meer bij. Verveelde mannen die niks anders te doen hebben in hun kantoor zitten maar een beetje Jiskefet grappen met elkaar te maken. De reactie van MMM is alweer alleszeggend.
Ik verbeeld me niets, jullie zijn supporters maar echte forum-hooligans, want jullie verpesten het voor de rest!

Het spijt mij maar is er dan wat te melden op dit moment????
Moeten we het constant hebben over spelers (Berg)(El Akchaoui) en nog meer
die toch niet komen????Of gaan we het over de schulden hebben???
Of dat we het 3 na beste veld van europa hebben...
Jij geef je mening door de vaste bewoners te veroordelen,en jij verwacht dan respect???
Ik laat ieder in zijn waarde,wil je inhoudelijk posten PRIMA,wil je grappen ook PRIMA.
Amen.
de flh
 de flh - dinsdag 08 juni 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

Of gaan we het over de schulden hebben???
... ...
Ik laat ieder in zijn waarde,wil je inhoudelijk posten PRIMA,wil je grappen ook PRIMA.
ik kan dus nog een paar topics openen!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 juni 2010 - 09:16   quote  deeplink  
tuurlijk! leef je uit.
paarse hoofddoek.
 paarse hoofddoek. - dinsdag 08 juni 2010 - 11:46   quote  deeplink  
op 4 mei heb ik onze vlag opgehezen .Het is prachtig .Mooi verhaal vanaf Samos.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 08 juni 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2010 - 11:46 schreef paarse hoofddoek. het volgende:
op 4 mei heb ik onze vlag opgehezen .Het is prachtig .Mooi verhaal vanaf Samos.
Wat de fuck heb jij voor naam????
de flh
 de flh - dinsdag 08 juni 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2010 - 11:46 schreef paarse hoofddoek. het volgende:
op 4 mei heb ik onze vlag opgehezen .Het is prachtig .Mooi verhaal vanaf Samos.
je land gaat de afgrond in, net nu het sterk aan het worden was.

Proost daar maar op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Respect naar andere Feyenoorders toe!









0.0070381