|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord begint met thuiswedstrijd tegen FC Utrecht' (FeyenoordTime)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juni 2010 - 23:29 schreef FeyenoordTime.nl het volgende:De KNVB heeft wederom de planning voor het nieuwe seizoen niet binnen de muren kunnen houden. Hugo Borst wist in Studio Voetbal te melden dat opnieuw enkele duels zijn uitgelekt. Het gaat hier om de openingswedstrijden Ajax, PSV en Feyenoord. Feyenoord begint met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. De laatste wedstrijd van Ajax lekte eveneens naar buiten. De hoofdstedelingen sluiten het seizoen af tegen regerend kampioen FC Twente. Ajax zal daarentegen het komende seizoen beginnen tegen FC Groningen. Deze wedstrijd zal in de Euroborg te Groningen worden afgewerkt. PSV begint eveneens in het hoge noorden met een uitwedstrijd tegen SC Heerenveen. Het programma voor het seizoen 2010/2011 zal woensdag naar buiten gebracht worden. Het huidige conceptprogramma kan nog gewijzigd worden op verzoek van de burgemeester of clubs. Leuke wedstrijd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik snap niet dat Gudde dit pikt!!?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Dat we thuis beginnen en ook nog tegen Utrecht! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
???
Jij bent echt de nieuwe Kuip kanjer he? Wat maakt het in godsnaam uit tegen wie we de eerste wedstrijd van het seizoen spelen? Graafschap Thuis, of Joden uit, ik zie het probleem niet, je moet toch alle 34 wedstrijden vroeg of laat spelen. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op maandag 07 juni 2010 - 10:40 schreef moa het volgende:??? Jij bent echt de nieuwe Kuip kanjer he? Wat maakt het in godsnaam uit tegen wie we de eerste wedstrijd van het seizoen spelen? Graafschap Thuis, of Joden uit, ik zie het probleem niet, je moet toch alle 34 wedstrijden vroeg of laat spelen. Waarschijnlijk een cynische verwijzing naar de `kloten`van Gudde rondom de bekerfinale?! Of beter gezegd:verwijzing naar de "kloten"die hij niet had rondom de bekerfinale.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
mooi. de 1e 3 punten zijn beginnen. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 07 juni 2010 - 11:03 schreef Wolfmen het volgende:[..] Waarschijnlijk een cynische verwijzing naar de `kloten`van Gudde rondom de bekerfinale?! Of beter gezegd:verwijzing naar de "kloten"die hij niet had rondom de bekerfinale.... Ja alleen is er geen link met deze wedstrijd en de bekerfinale. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jawel hoor Feyenoord deed/doet mee |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Des te knapper dat ik dat er toch uit kan halen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk begin van de competitie. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mokotjo 1-0 Mokotjo 2-0 Luc 3-0 Auassar 4-0 Schaken 5-0 Luc 6-0 Luc 7-0
Volgens sommige word het tijd dat ik weer ga werken. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 11:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Mokotjo 1-0 Mokotjo 2-0 Luc 3-0 Auassar 4-0 Schaken 5-0 Luc 6-0 Luc 7-0 Volgens sommige word het tijd dat ik weer ga werken. kom dan bij mij werken,zit midden in een verbouwing,gvd wat een ellende |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik neem alles in overweging Bram,maar eerst beter worden hahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha doe die Poolse maar weer Bram :P |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
wel nee Leon lekker voetbal kijken joh hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik dacht dat er niets meer aan te doen was? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha dank je vriend :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha klopt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ieder nadeel heeft idd zijn voordeel :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wordt je wel moe van, van dat voetbal kijken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
geef dat, hij moet rusten... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij begrijpt het Craven :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
HenkFey1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 11:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Mokotjo 1-0 Mokotjo 2-0 Luc 3-0 Auassar 4-0 Schaken 5-0 Luc 6-0 Luc 7-0 Volgens sommige word het tijd dat ik weer ga werken. Schaken speelt niet. hij is geschorst omdat hij bij vvv zijn 5e gele kaart kreeg |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 14:04 schreef HenkFey1908 het volgende:[..] Schaken speelt niet. hij is geschorst omdat hij bij vvv zijn 5e gele kaart kreeg Dan wordt dat doelpuntje gemaakt door ....MOKOTJO !!!!!! ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nak begint met een puntenaantal van -2, heerlijk voor die ratten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: MMM///HELD... Alleen ben ik het er niet mee eens. Niet sportief aanpakken maar anders.. KNVB zorgt voor competitie vervalsing. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 15:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] MMM///HELD... Alleen ben ik het er niet mee eens. Niet sportief aanpakken maar anders.. KNVB zorgt voor competitie vervalsing. Hoe wil je ze dan aanpakken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar moet ik nog ff over nadenken...;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lang genoeg gedacht........... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou iig niet de supporters en de sporters straffen.. Zij kunnen er niks aan doen dat ze er een bestuurlijk zooitje van hebben gemaakt... Sancties moeten ze maar anders doen BV,de verantwoordelijke mogen de eerste 5 jaar nergens meer besturen of langer/nooit meer. Elke club kan centen verdienen in de competitie,en daarom help je een club niet door punten af te trekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|