|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
heeft t goed gedaan onze geert |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: is mijn geert niet, het is een vriend van de joden. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: vast niet de meeste marrokanen zijn ajaxcied |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: geert wordt betaald door de joodse lobby in de v.s. geert is zeer pro israel. geert praat alleen in problemen niet in oplossingen.
om met Roemer te spreken: als alle moslim morgen katholiek worden heb je nog steeds een economische crisis en een nederland dat tegen het fallisement aan schurkt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2010 - 22:37 schreef hotjumper het volgende:[..] geert wordt betaald door de joodse lobby in de v.s. geert is zeer pro israel. geert praat alleen in problemen niet in oplossingen. om met Roemer te spreken: als alle moslim morgen katholiek worden heb je nog steeds een economische crisis en een nederland dat tegen het fallisement aan schurkt. eens!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2010 - 22:37 schreef hotjumper het volgende:[..] geert wordt betaald door de joodse lobby in de v.s. geert is zeer pro israel. geert praat alleen in problemen niet in oplossingen. om met Roemer te spreken: als alle moslim morgen katholiek worden heb je nog steeds een economische crisis en een nederland dat tegen het fallisement aan schurkt. dat is ook zo maar we zitten niet alleen om de crisis al is dat wel het hoofdprobleem, wilders zijn islamiserings punten staan los van het bestrijden van het economische probleem. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2010 - 22:52 schreef Emile het volgende:[..] dat is ook zo maar we zitten niet alleen om de crisis al is dat wel het hoofdprobleem, wilders zijn islamiserings punten staan los van het bestrijden van het economische probleem. De joods en christelijk lobby hebben een veel grotere invloed op ons leven dan die paar moslims die hier rond lopen. Kijk alleen maar wat er rond de klassieker gebeurt. Het hele land wordt een gelijk-geschakelde gerefomeerd trutjes land. Je mag straks niks meer doen waar je lol aan beleefd, alleen nog maar werken tot je dood gaat en verder niet zeiken.
Als meneer wilders de Islam uit nederland wil verbannen, zou hij dus ook de andere geloven aan moeten pakken inclusief het christelijke en joodse. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2010 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:[..] De joods en christelijk lobby hebben een veel grotere invloed op ons leven dan die paar moslims die hier rond lopen. Kijk alleen maar wat er rond de klassieker gebeurt. Het hele land wordt een gelijk-geschakelde gerefomeerd trutjes land. Je mag straks niks meer doen waar je lol aan beleefd, alleen nog maar werken tot je dood gaat en verder niet zeiken. Als meneer wilders de Islam uit nederland wil verbannen, zou hij dus ook de andere geloven aan moeten pakken inclusief het christelijke en joodse. Klasse! Mischien mogen dan eindelijk de winkels in alexandrium gewoon open op zondag.. En die protesten bij de abortuskliniek in Vreewijk ben ik ook zat. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
hmmm,interesante discusie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die mag je hebben... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juni 2010 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:[..] De joods en christelijk lobby hebben een veel grotere invloed op ons leven dan die paar moslims die hier rond lopen. Kijk alleen maar wat er rond de klassieker gebeurt. Het hele land wordt een gelijk-geschakelde gerefomeerd trutjes land. Je mag straks niks meer doen waar je lol aan beleefd, alleen nog maar werken tot je dood gaat en verder niet zeiken. Als meneer wilders de Islam uit nederland wil verbannen, zou hij dus ook de andere geloven aan moeten pakken inclusief het christelijke en joodse. en ik hoop ook dat ALS wilders in die top 3 komt dat dat dan ook gebeurt
Het is zeker zo dat andere geloven ook belastend zijn en ik vind t ook nergens op slaan dat wij als non gelovigen (denk dat iedereen dat wel is) ons aan moeten passen bij de regels van t christendom jodendom of islam.
Dus het feit over dat als de islam aangepakt moet worden dan moeten de andere geloven het ook daar ben ik t zeker mee eens |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Alles behalve Balkenende ben dat gereformeerde zooi zat oa. wat flh zegt vind ik ook belagelijk.Rutte Wilders,Halsema wie maakt me niks uit geen:cristen-unie cda ofzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilders wil niet regeren. Moet ook niet. Wilders is de SP van deze verkiezingen. Over 4 (of1a2) jaar gewoon weer verdwenen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
PVV AAN DE MACHT!!!! In ieder geval een rechts kabinet!!!!! Zo niet ga ik emigreren! En dat is geen geintje! Heb het helemaal gehad met die linkse grafhonden! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 17:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:PVV AAN DE MACHT!!!! In ieder geval een rechts kabinet!!!!! Zo niet ga ik emigreren! En dat is geen geintje! Heb het helemaal gehad met die linkse grafhonden! wat?? en Feyenoord dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
raar dat mensen die het niet op buitnlanders hebben stemmen op een partij die door het buitenland gefinancieerd wordt.
Als Wilders gaat regeren ga ik ernstig over emigratie nadenken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net gestemd, was best wel druk |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 18:11 schreef hotjumper het volgende:raar dat mensen die het niet op buitnlanders hebben stemmen op een partij die door het buitenland gefinancieerd wordt. Als Wilders gaat regeren ga ik ernstig over emigratie nadenken. wat en Feyenoord dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hoeveel feyenoordspelers zullen er zijn met dubbele paspoort.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 18:11 schreef hotjumper het volgende:raar dat mensen die het niet op buitnlanders hebben stemmen op een partij die door het buitenland gefinancieerd wordt. Als Wilders gaat regeren ga ik ernstig over emigratie nadenken. Ik heb niets tegen een ander ras!!! Vind wel dat als ze in Nederland wonen zich moeten gedragen en anders op de eerste reis terug. Vind ook dat er niet nog meer bij hoeven te komen. ik vind ook dat het grootste gedeelte van de gelovigen (welk geloof dan ook) eens uit de middeleeuwen moeten komen!! Uberhaupt een hekel aan het geloof. Ben een echte atheist! Als ik nog een geloof accepteerd is het het geloof wat in Nederland thuis hoort en anders houden ze zich maar aan onze wetten en regels! FORZA WILDERS!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 18:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik heb niets tegen een ander ras!!! Vind wel dat als ze in Nederland wonen zich moeten gedragen en anders op de eerste reis terug. Vind ook dat er niet nog meer bij hoeven te komen. ik vind ook dat het grootste gedeelte van de gelovigen (welk geloof dan ook) eens uit de middeleeuwen moeten komen!! Uberhaupt een hekel aan het geloof. Ben een echte atheist! Als ik nog een geloof accepteerd is het het geloof wat in Nederland thuis hoort en anders houden ze zich maar aan onze wetten en regels! FORZA WILDERS!!!!!! Ok |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat is een duidelijk statement of niet? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ben het met je eens, maar is nog geen reden om op Geert te stemmen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Qua immigratiebeleid had ik ook liever op VVD gestemd maar voor mijn portomonnee toch maar op Geertje gestemd! Het geheel pakket is Wilders voor mij de beste! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 19:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Qua immigratiebeleid had ik ook liever op VVD gestemd maar voor mijn portomonnee toch maar op Geertje gestemd! Het geheel pakket is Wilders voor mij de beste! Nou nog de uitvoering... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjaaa tis allemaal maar gelul he, beloven allemaal dingen die ze niet waar kunnen maken, dat is politiek. Eenmaal gekozen gaan ze toch allemaal concessies doen naar de ander |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: dat klopt maar dat geld voor allen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ga eens snel doen dan.. Pauper ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mag hij al stemmen dan? hahahahahahaha! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Emile Roemer heeft 2 stemmen gehad van mij.....SP is partij voor mij... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: nee, moet ik naar buiten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 18:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik heb niets tegen een ander ras!!! Vind wel dat als ze in Nederland wonen zich moeten gedragen en anders op de eerste reis terug. Vind ook dat er niet nog meer bij hoeven te komen. ik vind ook dat het grootste gedeelte van de gelovigen (welk geloof dan ook) eens uit de middeleeuwen moeten komen!! Uberhaupt een hekel aan het geloof. Ben een echte atheist! Als ik nog een geloof accepteerd is het het geloof wat in Nederland thuis hoort en anders houden ze zich maar aan onze wetten en regels! FORZA WILDERS!!!!!! zoals, de overigens zeer verwerpelijke peter r de vries al aangaf, volgt Wilders een koers die tegen de grondwet ingaat. Vrijheid van geloof enzo...Hij kan dus van alles beloven over moslims maar dat kan hij nooit waarmaken.
Verder weet ik dat jij niks tegen andere rassen hebt, maar wat vind je er nou van dat Wilders door amerikaanse joodse organisaties gesponsort wordt. Die dus indirect invloed gaan uitoefenen op ons beleid als die grijze imitatie kakatoe gaat regeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 19:59 schreef hotjumper het volgende:[..] zoals, de overigens zeer verwerpelijke peter r de vries al aangaf, volgt Wilders een koers die tegen de grondwet ingaat. Vrijheid van geloof enzo...Hij kan dus van alles beloven over moslims maar dat kan hij nooit waarmaken. Verder weet ik dat jij niks tegen andere rassen hebt, maar wat vind je er nou van dat Wilders door amerikaanse joodse organisaties gesponsort wordt. Die dus indirect invloed gaan uitoefenen op ons beleid als die grijze imitatie kakatoe gaat regeren. hahahaha de gudde van het kabinet.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zal ik dan toch maar gaan? |
|
|
|