|
|
Quiroz
|
|
|
wahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: CDA lijdt een groot verlies... Eindelijk kunnen de normen en waarden weer overboord...hahaha Dus ga maar lekker een wodkaatje jus pakken Jappie ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee want morgen weer fris verder met de studie anders wordt het nooit wat natuurlijk hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Rechts komt aan de macht! VVD de grootste! Mooie coalitie: VVD,PVV,CDA en de SGP of Christenunie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juni 2010 - 08:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Rechts komt aan de macht! VVD de grootste! Mooie coalitie: VVD,PVV,CDA en de SGP of Christenunie! tsja dan heb je straks wel andere zorgen aan je hoofd dan Feyenoord, als je al niet neergeschoten wordt omdat je aan het hamassen was....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juni 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juni 2010 - 08:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Rechts komt aan de macht! VVD de grootste! Mooie coalitie: VVD,PVV,CDA en de SGP of Christenunie! CDA,SGP,Cristenunie zijn die rechts??Ik haat dat geriformeerde zooi bij elkaar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zijn alle drie niet rechts en niet links!! Beter dan welke linkse partij dan ook. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ga er vanuit dat er geen feyenoorder op een jood heeft gestemt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: volgens mij wel een aantal op de grootste vriend van de joden |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: gelukkkig is het een vrij land. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben blij met rutte en blij voor mijn bedrijven! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: beetje koopkracht bij de mensen kan dan ook geen kwaad volgens mij |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: verkopen ze toch gewoon hun huis.... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ach, welke bejaarde heeft er nou medicijnen nodig? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: vind ze wel goed. zeggen waar op staat. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jankerds! halsema ppppfff wat een koelkast! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zo! dat propaganda filmpje van haar, daar wordt je eng van ik moest meteen aan die zoon uit het volgende clipje denken:
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Gek!!!! Die linkse propaganda wer in 40-45 ook gehanteerd!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juni 2010 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:[..] zo! dat propaganda filmpje van haar, daar wordt je eng van ik moest meteen aan die zoon uit het volgende clipje denken: [ filmpje ] idd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: volgens mij begin je nu een beetje je partijen door elkaar te halen. Zonder het linkse verzet toen, had je nu duits gesproken.... (ow dat doen ze al in limburg) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juni 2010 - 11:35 schreef hotjumper het volgende:[..] volgens mij begin je nu een beetje je partijen door elkaar te halen. Zonder het linkse verzet toen, had je nu duits gesproken.... (ow dat doen ze al in limburg) HAHAAHAHAAHAHHAHAHA |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
waardeloze kansloze uitslag.
Wel Mark +1! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: rode vlekjes met gele puntjes in de schaamstreek? zou ik toch mee naar de dokter gaan als ik jou was... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juni 2010 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:[..] zo! dat propaganda filmpje van haar, daar wordt je eng van ik moest meteen aan die zoon uit het volgende clipje denken: [ filmpje ] mooie tv tijd, "toen was geluk nog heel gewoon" |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juni 2010 - 14:00 schreef hotjumper het volgende:[..] rode vlekjes met gele puntjes in de schaamstreek? zou ik toch mee naar de dokter gaan als ik jou was... jah leuk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker hoor zo'n vrije dag! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zou Wilders vice-premier worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou bijna een reden zijn te emigreren.
in ieder geval een reden om me te schamen nederlander te zijn. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dan zouden we wel sneller van dat gezeik af zijn... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ja dat wel. ben wel benieuwd of het nog gevolgen heeft voor onze economie. we zijn nog steeds de doorvoerhaven voor europa |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 14 juni 2010 - 12:00 schreef de flh het volgende:ja dat wel. ben wel benieuwd of het nog gevolgen heeft voor onze economie. we zijn nog steeds de doorvoerhaven voor europa gosert, wat denk je zelf? Met alle rijke olielanden kunnen we het wel vergeten, aangezien dhr Wilders...... ach laat ook maar |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
daarom dus ook.. ben benieuwd hoe concreet het wordt.. gaat Europa ons uitsluiten zoals ze dat ook bij Oostenrijk deden? .. gaan de arabische landen ons boycotten.. wat gebeurt er dan met de bezineprijs in NL.. wat doet Turkije? aangezien onze vice-premier dan hun premier op de meest bizarre manier heeft beledigt..
ben dus wel benieuwd.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 14 juni 2010 - 12:05 schreef de flh het volgende:daarom dus ook.. ben benieuwd hoe concreet het wordt.. gaat Europa ons uitsluiten zoals ze dat ook bij Oostenrijk deden? .. gaan de arabische landen ons boycotten.. wat gebeurt er dan met de bezineprijs in NL.. wat doet Turkije? aangezien onze vice-premier dan hun premier op de meest bizarre manier heeft beledigt.. ben dus wel benieuwd.. 1.5 Miljoen mensen hebben dit er voor over, dus dit zou weleens waarheid kunnen worden.. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op maandag 14 juni 2010 - 12:05 schreef de flh het volgende:daarom dus ook.. ben benieuwd hoe concreet het wordt.. gaat Europa ons uitsluiten zoals ze dat ook bij Oostenrijk deden? .. gaan de arabische landen ons boycotten.. wat gebeurt er dan met de bezineprijs in NL.. wat doet Turkije? aangezien onze vice-premier dan hun premier op de meest bizarre manier heeft beledigt.. ben dus wel benieuwd.. Zal allemaal wel meevallen,arabische landen als saudie arabie zijn pro westers en denken hoofdzakelijk in Dollars... En wat zou turkije moeten doen ten eerste is hij nog geen vice premier laat staan dat hij de 1e kandidaat is en ten tweede binnen een paar dagen na die "belediging"vond die zelfde premier dat als men doorzeurde over "armenie" er maar is 100.000 armenen die gedoogd werden gedeporteerd moesten worden(is geen propaganda,heeft hij gewoon keihard geroepen) wel is naar Pkk beleid gekeken daar?!Wilders zal genoeg concesies moeten doen net als alle ander partijen dat moeten en moesten....... Zullen we nu ook al op voorhand roepen dat we niks meer met belgie te maken willen hebben omdat een gedeelte zich wil afscheiden van de vlamen?!of gewoon ff afwachten en kijken wat er uitkomt en kijken of gewoon praten een optie blijft |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 14 juni 2010 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:Dat zou bijna een reden zijn te emigreren. in ieder geval een reden om me te schamen nederlander te zijn. eens |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Ik blijf in nederland wat er ook gebeurd jammer dat feyenoord niet 20 KM van de grens ligt ;). |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Rotterdam-Hazeldonk 57,8 km en in tijd 45 minuten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
sowieso moeten jappie en FTID verhuizen, want ik vind dat ze, friesland en limburg moeten scheiden van NL dus jongens jullie zijn welkom. moeten jullie nog wel ff een inburgeringscurcus doen,hahahahahahaha |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 - 09:13 schreef Milo het volgende:sowieso moeten jappie en FTID verhuizen, want ik vind dat ze, friesland en limburg moeten scheiden van NL dus jongens jullie zijn welkom. moeten jullie nog wel ff een inburgeringscurcus doen,hahahahahahaha Eens friesland met hun brabbeltaal, en limburg met half NL |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
er is een gozer uit Engeland die alle thuiswedstrijden bezoekt, dan kunnen onze eigen "buitenlanders" toch zeker komen.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dat mag moeten ze wel een visum aanvragen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Alle limburgers terug naar Marokko |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 - 09:13 schreef Milo het volgende:sowieso moeten jappie en FTID verhuizen, want ik vind dat ze, friesland en limburg moeten scheiden van NL dus jongens jullie zijn welkom. moeten jullie nog wel ff een inburgeringscurcus doen,hahahahahahaha ben ik blij dat ik in drenthe woon |
|
|
|