BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Strijd om de toekomst begint nu'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 09 juni 2010 - 17:57   quote  deeplink  
GEEN NIEUW STADION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog meer van die eredivisielivesupporters in het stadion!!! Wij schreeuwen ze wel naar Europees voetbal. Dus meer waarde spelers, dan verkopen en meer schuld aflossen Erger me nu al aan die vele mooi weer supporters in de Kuip. Nogmaals: GEEN NIEUW STADION!! Doe je alleen de KNJB een plezier voor het te behalen WK!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 juni 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Ach de technische problemen blijven bestaan, het schijnt dat de Kuip niet nog eens gerenoveerd kan worden, dan zie ik liever dat ze er iets moois van maken ipv zo'n 13 in het dozijn kut stadion.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 17:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:
GEEN NIEUW STADION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog meer van die eredivisielivesupporters in het stadion!!! Wij schreeuwen ze wel naar Europees voetbal. Dus meer waarde spelers, dan verkopen en meer schuld aflossen Erger me nu al aan die vele mooi weer supporters in de Kuip. Nogmaals: GEEN NIEUW STADION!! Doe je alleen de KNJB een plezier voor het te behalen WK!!!
jonge wat ben je nou aan t brallen. WE HEBBEN EEN NIEUW STADION NODIG!!!!!!!!!

Je kan kiezen:

Of Feyenoord
Of De Kuip

Ik kies voor Feyenoord...
craven
 craven - woensdag 09 juni 2010 - 18:29   quote  deeplink  
feyenoord altijd, kuip heeft natuurlijk zijn romantiek en nostalgie....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 09 juni 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 18:28 schreef Quiroz het volgende:

[..]

jonge wat ben je nou aan t brallen. WE HEBBEN EEN NIEUW STADION NODIG!!!!!!!!!

Je kan kiezen:

Of Feyenoord
Of De Kuip

Ik kies voor Feyenoord...
Ik kies voor de Kuip waar Feyenoord in speelt!!!! Wat nu we hebben geen keus. Kan er over twintig jaar niet meer in de Kuip gevoetbald worden dan? Zo wel , lekker in de Kuip blijven. Die krijg je soms amper vol. Als de Kuip wel vol zit zijn het een hoop van die nagemaakte!!! Laat die maar lekker naar die snelkookpan gaan!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 18:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik kies voor de Kuip waar Feyenoord in speelt!!!! Wat nu we hebben geen keus. Kan er over twintig jaar niet meer in de Kuip gevoetbald worden dan? Zo wel , lekker in de Kuip blijven. Die krijg je soms amper vol. Als de Kuip wel vol zit zijn het een hoop van die nagemaakte!!! Laat die maar lekker naar die snelkookpan gaan!!
je snapt het echt niet hé...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 09 juni 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Leg eens uit dan!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 18:56   quote  deeplink  
De Kuip is niet van Feyenoord. Wij huren deze evenementenhal, want dat is het in feite. Oftwel; Feyenoord geneert niets uit concerten en dergelijke, maar moet betalen voor entree. Dit zal bij het nieuwe stadion niet het geval zijn. Feyenoord zal miljoenen, miljoenen, miljoenen moet lenen om de financiering voor het nieuwe stadion rond te krijgen. De gemeente zal hier hopelijk met maatschappelijke dingen als tegengif, ook aan meewerken. Het verschil is dat Feyenoord overal geld voor krijgt; of het nu een sinterklaasparty van de Gebroeders Co is of Tina Turner met een te kort rokje. Dát is het verschil, en daarmee kunnen we zoveel inkomsten generen en Feyenoord terug aan de top helpen! Maar jij wilt liever verder zoals nu, niet verder dus...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 09 juni 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Jij wilt je eerst in onmogelijk in te halen schulden steken voor een nieuw stadion. Dan ben je tenminste echt 20 jaar verder voordat je weer vooruit kan denken. is overigens ook allemaal maar suggestief wat je zegt. Wie zegt dat er dan concerten komen? Wie zegt dat je het stadion uberhaupt vol krijgt? Wie zegt dat de kosten (die dan voor Feyenoord zijn) opwegen tegen de inkomsten??? ik denk dat jij het eerder niet snapt dan ik. Jij wil doorgaan op de manier dat we de afgelopen jaren bezig zijn geweest. Op voorhand overal het beste van denken.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 09 juni 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Als ze straks zo veel moeten lenen omdat (inderdaad nodige) nieuwe stadion te financieren, blijft er dan nog wel een Euro over voor een representatief elftal?Feyenoord één is het hart van dat hele grote Feyenoord. dat moet een warm en wild kloppend hart zijn om dat hele logge lichaam in extase te brengen. Dat hebben we al jaren niet gezien en ik ben bang dat dat met deze mensen aan het roer zo zal blijven. Eerst Tina Turner en dan, o ja, 't is vervelend, maar er moet ook nog gevoetbald worden. Het moet DE voetbaltempel van Nederland worden, waar, als er ergens een gaatje is, ook nog wel eens iets anders plaats MAG vinden. Maar misschien droom ik als idealist wel te veel, droom ik over de tijden dat we toonaangevend waren in Europa, droom ik van al die door bestuurlijke beunhazen over de balk gesmeten guldens. Mensen die zichzelf belangrijker vonden en vinden dan Feyenoord. Geef Gudde de ruimte en we spelen binnen enkele jaren in een nieuw stadion in de Jupiter League. Zelfs een geweldige actie als van Bram, bedoeld om iets voor de club te doen, wordt bot terzijde geschoven en dan vraag je je toch af: waar moet dat heen?
Dit is geen negativisme, dit is realisme.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 19:58 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als ze straks zo veel moeten lenen omdat (inderdaad nodige) nieuwe stadion te financieren, blijft er dan nog wel een Euro over voor een representatief elftal?Feyenoord één is het hart van dat hele grote Feyenoord. dat moet een warm en wild kloppend hart zijn om dat hele logge lichaam in extase te brengen. Dat hebben we al jaren niet gezien en ik ben bang dat dat met deze mensen aan het roer zo zal blijven. Eerst Tina Turner en dan, o ja, 't is vervelend, maar er moet ook nog gevoetbald worden. Het moet DE voetbaltempel van Nederland worden, waar, als er ergens een gaatje is, ook nog wel eens iets anders plaats MAG vinden. Maar misschien droom ik als idealist wel te veel, droom ik over de tijden dat we toonaangevend waren in Europa, droom ik van al die door bestuurlijke beunhazen over de balk gesmeten guldens. Mensen die zichzelf belangrijker vonden en vinden dan Feyenoord. Geef Gudde de ruimte en we spelen binnen enkele jaren in een nieuw stadion in de Jupiter League. Zelfs een geweldige actie als van Bram, bedoeld om iets voor de club te doen, wordt bot terzijde geschoven en dan vraag je je toch af: waar moet dat heen?
Dit is geen negativisme, dit is realisme.
Wat er gebeuren gaat of wat er zou moeten gebeuren is zo onoverzichtelijk.
Daarom zijn we allemaal geneigd dezelfde mening als de jouwe te hebben.Logisch!!
Het probleem is dat we nu een verdeelheid hebben met aan de ene zijde zij die denken
dat Gudde de club gaat redden,en aan de andere zijde zij die denken dat Gudde de
club naar de klote gaat helpen.Wat is de waarheid???Ik weet het niet maar gaat er voor
de volle 100% er van uit dat niemand het echt weet.
Wat ik wel weet is dat Gudde er alles aan doet om het de supporter lastig te maken
om positief te gaan denken over hem.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 juni 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Zolang de verschillende Feyenoorden (bvo, sportclub en stadion)apart blijven bestaan wordt het nooit wat. Aan de andere kant, zolang het stadion niet van de club i kan er ook geen beslag op worden gelegd door eventuele schuldeisers.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:22 schreef hotjumper het volgende:
Zolang de verschillende Feyenoorden (bvo, sportclub en stadion)apart blijven bestaan wordt het nooit wat. Aan de andere kant, zolang het stadion niet van de club i kan er ook geen beslag op worden gelegd door eventuele schuldeisers.
Sportclub moet hun arrogante kop bij Feyenoord zien te trekken! Tyfusvereniging, wat willen ze nou? Sportclub Feyenoord of een Feyenoord dat mede door hun failliet gaat.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 19:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij wilt je eerst in onmogelijk in te halen schulden steken voor een nieuw stadion. Dan ben je tenminste echt 20 jaar verder voordat je weer vooruit kan denken. is overigens ook allemaal maar suggestief wat je zegt. Wie zegt dat er dan concerten komen? Wie zegt dat je het stadion uberhaupt vol krijgt? Wie zegt dat de kosten (die dan voor Feyenoord zijn) opwegen tegen de inkomsten??? ik denk dat jij het eerder niet snapt dan ik. Jij wil doorgaan op de manier dat we de afgelopen jaren bezig zijn geweest. Op voorhand overal het beste van denken.
Joh, zoek t effe lekker uit, in de schulden steken?? Nee, wat wil je dan? Op dezelfde voet doorleven?! Concerten komen er zeker, met dak en alles als er maar een daadkrachtige directie zit! Natuurlijk krijg je De Kuip vol, als er maar kwaliteit is! Dat jij dan hoempa-hoempa publiek ziet komen kan zijn, maar wil jij een handvol fanatiekelingen en een zwalkend elftal, of andersom? Dacht het ook. Kosten kun je over den eeuwigheid verzegelen en waarschijnlijk snap ik het niet nee... Want jij weet het natuurlijk beter dan al die professionals die hier maanden/jaren mee bezig zijn geweest.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 juni 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:24 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Sportclub moet hun arrogante kop bij Feyenoord zien te trekken! Tyfusvereniging, wat willen ze nou? Sportclub Feyenoord of een Feyenoord dat mede door hun failliet gaat.
tsja is een lastig verhaal, wellicht hebben ze door hun houding in het verleden de club en de Kuip wel in leven gehouden, laten we wel wezen, er is een tijd dat Feyenoord de rijkste club van Nederland was (veel vastgoed enzo) maar dat is er door de de club in notime doorheen gejast.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:24 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Sportclub moet hun arrogante kop bij Feyenoord zien te trekken! Tyfusvereniging, wat willen ze nou? Sportclub Feyenoord of een Feyenoord dat mede door hun failliet gaat.
Sportclub heeft miljoenen in kas en willen graag waar voor hun geld.
Het logische is dat je dat niet gaan gooien in een bodemloze put.
Feyenoord schulden vrij is de enige oplossing,en zo snel als mogenlijk...
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

tsja is een lastig verhaal, wellicht hebben ze door hun houding in het verleden de club en de Kuip wel in leven gehouden, laten we wel wezen, er is een tijd dat Feyenoord de rijkste club van Nederland was (veel vastgoed enzo) maar dat is er door de de club in notime doorheen gejast.
Dat kan wel zijn, maar ik zie de Sportclub als het 'broertje' van Feyenoord. Ik snap echt niet waarom we daar verbaasd over moeten doen. Wat willen ze nu? Een sportclub die blijft bestaan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 juni 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar ik zie de Sportclub als het 'broertje' van Feyenoord. Ik snap echt niet waarom we daar verbaasd over moeten doen. Wat willen ze nu? Een sportclub die blijft bestaan?
de Sportclub is zeg maar de "moeder" van Feyenoord. zonder hun belang in oa het stadion had de financiële malaise waarschijnlijk veel groter geweest. Het is natuurlijk logisch dat ze niet zomaar hun rechten en belangen weggeven aan een organisatie die jarenlang wan beleid heeft gevoerd.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

de Sportclub is zeg maar de "moeder" van Feyenoord. zonder hun belang in oa het stadion had de financiële malaise waarschijnlijk veel groter geweest. Het is natuurlijk logisch dat ze niet zomaar hun rechten en belangen weggeven aan een organisatie die jarenlang wan beleid heeft gevoerd.
Daarom moet er ook een frisse wind waaien door het Maasgebouw. Maar dan wel met de voorwaarde dat de Sportclub garant staat voor inkomsten, want wat moeten ze dan met dat geld? Ik snap ook wel dat ze het niet in een bodemloze put willen gooien, maar we staan op de rand van de afgrond, en dan moeten ze helpen! In het belang van Feyenoord.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:27 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Joh, zoek t effe lekker uit, in de schulden steken?? Nee, wat wil je dan? Op dezelfde voet doorleven?! Concerten komen er zeker, met dak en alles als er maar een daadkrachtige directie zit! Natuurlijk krijg je De Kuip vol, als er maar kwaliteit is! Dat jij dan hoempa-hoempa publiek ziet komen kan zijn, maar wil jij een handvol fanatiekelingen en een zwalkend elftal, of andersom? Dacht het ook. Kosten kun je over den eeuwigheid verzegelen en waarschijnlijk snap ik het niet nee... Want jij weet het natuurlijk beter dan al die professionals die hier maanden/jaren mee bezig zijn geweest.
Ik zeg niet dat ik het beter weet. Ik geef alleen mijn persoonlijke mening. Ik vind en zal blijven vinden dat het allemaal maar giswerk blijft. je neemt hoe dan ook een risico door zo'n groot project aan te gaan. Ik vind dat er de afgelopen jaren al teveel risico's zijn genomen. Het kan ook heel goed uitpakken maar nu eerst maar eens zorgen dat we uit de problemen komen voor dat we weer risico's nemen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 08:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het beter weet. Ik geef alleen mijn persoonlijke mening. Ik vind en zal blijven vinden dat het allemaal maar giswerk blijft. je neemt hoe dan ook een risico door zo'n groot project aan te gaan. Ik vind dat er de afgelopen jaren al teveel risico's zijn genomen. Het kan ook heel goed uitpakken maar nu eerst maar eens zorgen dat we uit de problemen komen voor dat we weer risico's nemen.
Je begint je rotterdamse zelfvertrouwen een beetje kwijt te raken daar in limburg.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 10:31   quote  deeplink  
Zelfvertrouwen minder???? Dat krijg je vanzelf met deze situatie!! Ben geen Emile Ratelband!!
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 10:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zelfvertrouwen minder???? Dat krijg je vanzelf met deze situatie!! Ben geen Emile Ratelband!!
hahaha
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:38 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Daarom moet er ook een frisse wind waaien door het Maasgebouw. Maar dan wel met de voorwaarde dat de Sportclub garant staat voor inkomsten, want wat moeten ze dan met dat geld? Ik snap ook wel dat ze het niet in een bodemloze put willen gooien, maar we staan op de rand van de afgrond, en dan moeten ze helpen! In het belang van Feyenoord.
ja dat klopt. Maar de sportclub gaat natuurlijk nooit in een keer al haar geld weggeven, wat ze in decennia heeft opgebouwd, omdat het er op papier leuk uitziet en er nieuwe mensen zijn aangesteld.

Dat wordt een vertrouwensproces dat jaren gaat duren.

En die tijd heeft de Stichting niet.
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Feyenoord moet de kuip kopen, opknappen en uitbreiden is goedkoper dan een nieuw stadion.
De sfeer blijft en wij zijn de baas in eigen huis!
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 10:49 schreef Milo het volgende:
Feyenoord moet de kuip kopen, opknappen en uitbreiden is goedkoper dan een nieuw stadion.
De sfeer blijft en wij zijn de baas in eigen huis!
Quiroz en hotjumper hebben net uitgelegd dat dat geen optie is.
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 10:52   quote  deeplink  
is wel een optie! maar je moet wel willen!
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Ja alles is optie, maar het is niet realistisch. zie posts boven.
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 10:54   quote  deeplink  
onzin!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 10:52 schreef Milo het volgende:
is wel een optie! maar je moet wel willen!
Ik had begrepen dat het iets met de staalconstructie te maken had die maar een bepaalde houdbaarheidsdatum had of zoiets.
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 10:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat het iets met de staalconstructie te maken had die maar een bepaalde houdbaarheidsdatum had of zoiets.
klopt. 2 redenen waarbij 1 al genoeg is om niet op te knappen. (zoals hierboven al gezegd)
fysiek: staalconstructie
financieel: skyboxen
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Alles is te koop en alles kan hersteld worden. maar hoe ver wil en kan je gaan.
Dat zal het grote struikelblok zijn.
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 11:00   quote  deeplink  
de kuip is bijna nooit uitverkocht! daar valt nog een hoop te winnen bij uitbreiding, kan je nog wat skyboxen bouwen en verkopen! opknappen is goedkoper! einde discussie!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 10:53 schreef de flh het volgende:
Ja alles is optie, maar het is niet realistisch. zie posts boven.
Een nieuw stadion is realistisch?? Krijgen de Kuip nu nog amper vol. Denk jij dat meer skyboxen de kosten van een nieuw stadion compenseren?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 11:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Een nieuw stadion is realistisch?? Krijgen de Kuip nu nog amper vol. Denk jij dat meer skyboxen de kosten van een nieuw stadion compenseren?
als je ziet hoe hard het bestuur zijn best doet de gewone supporter het stadion uit te jagen ten faveure van de bussiness klanten blijkbaar wel.
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Het recht zal zegen vieren!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 11:53   quote  deeplink  
helaas vertrouw ik daar niet meer op...
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 12:02   quote  deeplink  
mijn vertrouwen in deze club is weg,er zal iemand op moeten staan zoals GKL,velen zullen het niet met mij eens zijn maar het is bittere noodzaak
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 10 juni 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 18:56 schreef Quiroz het volgende:
De Kuip is niet van Feyenoord. Wij huren deze evenementenhal, want dat is het in feite.
Na deze openingszin was elke volgende uitleg al niet meer relevant....
F.L.E
 F.L.E - donderdag 10 juni 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Als je kijkt wie er op dit moment in de raad van commissarissen zitten zijn dat vrijwel allemaal mensen met een belang in de bouwwereld. Dat is natuurlijk niet voor niets. Het totale project waarbij een nieuw stadion een onderdeel van is gaat meer dan een miljard euro kosten. Daar wil iedere bouw onderneming in Nederland wel een graantje van meepikken. Aangezien Feyenoord een aanzienlijk deel van de kosten van een nieuw stadion voor zijn rekening moet nemen lijkt het mij dat feyenoord ook mag meebeslissen wie de bouw gaat uitvoeren. Feyenoord zou kunnen bedingen dat de bouwer een aanzienlijk bedrag beschikbaar steld om de selectie terzijnertijd te versterkenof de eventuele schulden voor een schappelijk bedrag te herfinancieren Ook de gemeente rotterdam en andere partijen zullen niet kunnen ontkennen dat een nieuw stadion alleen maar rendabel is bij een sterk Feyenoord wat ook om de prijzen speelt.

Verder zie je bijna overal dat een nieuw stadion zeker de eerste 2 jaar leidt tot een enorme toename van het aantal seizoenskaarten. Die eerste 2 jaar moeten dan de basis vormen voor een structureel beleid om voor de prijzen te blijven, cq gaan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juni 2010 door F.L.E --
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 13:14 schreef F.L.E het volgende:
Als je kijkt wie er op dit moment in de raad van commissarissen zitten zijn dat vrijwel allemaal mensen met een belang in de bouwwereld. Dat is natuurlijk niet voor niets. Het totale project waarbij een nieuw stadion een onderdeel van is gaat meer dan een miljard euro kosten. Daar wil iedere bouw onderneming in Nederland wel een graantje van meepikken. Aangezien Feyenoord een aanzienlijk deel van de kosten van een nieuw stadion voor zijn rekening moet nemen lijkt het mij dat feyenoord ook mag meebeslissen wie de bouw gaat uitvoeren. Feyenoord zou kunnen bedingen dat de bouwer een aanzienlijk bedrag beschikbaar steld om de selectie terzijnertijd te versterkenof de eventuele schulden voor een schappelijk bedrag te herfinancieren Ook de gemeente rotterdam en andere partijen zullen niet kunnen ontkennen dat een nieuw stadion alleen maar rendabel is bij een sterk Feyenoord wat ook om de prijzen speelt.

Verder zie je bijna overal dat een nieuw stadion zeker de eerste 2 jaar leidt tot een enorme toename van het aantal seizoenskaarten. Die eerste 2 jaar moeten dan de basis vormen voor een structureel beleid om voor de prijzen te blijven, cq gaan spelen.
geloof je nog in sprookjes?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 10 juni 2010 - 13:48   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 15:23   quote  deeplink  
idd doe maar een slot!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 13:14 schreef F.L.E het volgende:
Als je kijkt wie er op dit moment in de raad van commissarissen zitten zijn dat vrijwel allemaal mensen met een belang in de bouwwereld. Dat is natuurlijk niet voor niets. Het totale project waarbij een nieuw stadion een onderdeel van is gaat meer dan een miljard euro kosten. Daar wil iedere bouw onderneming in Nederland wel een graantje van meepikken. Aangezien Feyenoord een aanzienlijk deel van de kosten van een nieuw stadion voor zijn rekening moet nemen lijkt het mij dat feyenoord ook mag meebeslissen wie de bouw gaat uitvoeren. Feyenoord zou kunnen bedingen dat de bouwer een aanzienlijk bedrag beschikbaar steld om de selectie terzijnertijd te versterken of de eventuele schulden voor een schappelijk bedrag te herfinancieren Ook de gemeente rotterdam en andere partijen zullen niet kunnen ontkennen dat een nieuw stadion alleen maar rendabel is bij een sterk Feyenoord wat ook om de prijzen speelt.

Verder zie je bijna overal dat een nieuw stadion zeker de eerste 2 jaar leidt tot een enorme toename van het aantal seizoenskaarten. Die eerste 2 jaar moeten dan de basis vormen voor een structureel beleid om voor de prijzen te blijven, cq gaan spelen.
de bouwvakkers in de rvc gebruiken Feyenoord alleen maar om een voet tussen de deur te krijgen bij het nieuwe stadion project. Zodra dit is gerealiseerd laten ze Feyenoord net zo hard weer vallen.
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 15:39   quote  deeplink  
daarom schreef ik of er nog mensen waren die in sprookjes geloofden
F.L.E
 F.L.E - donderdag 10 juni 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 15:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

de bouwvakkers in de rvc gebruiken Feyenoord alleen maar om een voet tussen de deur te krijgen bij het nieuwe stadion project. Zodra dit is gerealiseerd laten ze Feyenoord net zo hard weer vallen.
Dat heeft Feyenoord dan toch zelf in de hand. En nee Bram ik geloof niet in sprookjes. Ik zou het wel weten als ik wat te vertellen had binnen Feyenoord.
Maar ja zo'n slappe zak als Gudde begint al te bibberen als de KNJB of wie dan ook wat zegt.
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 15:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat heeft Feyenoord dan toch zelf in de hand.

[..]

Maar ja zo'n slappe zak als Gudde begint al te bibberen als de KNJB of wie dan ook wat zegt.

de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Zie hier wééér een puzzelstukje van het probleem. En elke keer zie je dat Gudde direct bij zo'n puzzelstukje betrokken is.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 10 juni 2010 - 18:14   quote  deeplink  
Wat nou het stadion zit nu amper vol, we hebben toch ook geen sportieve successen? We spelen al net zo lamlendig als Marco Bakker frisdrank er door heen jaagt, en dan kun je wel zeggen dat er straks alleen maar gloryhunters in het stadion zitten; dat hoeft helemaal niet, aangezien de meeste onder ons fan zijn geworden door sportieve resultaten maar nu ook gewoon trouw zijn. (ik ben zelf supporter geworden door het Legioen, dat mag gezegd worden:))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 juni 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 10:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat het iets met de staalconstructie te maken had die maar een bepaalde houdbaarheidsdatum had of zoiets.
Dat hebben ze de menigte proberen wijs te maken idd..
Metaalmoeheid hahaha
Ik geloof daar dus niks van..

324px-Tour_Eiffel_Wikimedia_Commons.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Strijd om de toekomst begint nu'









0.0067429