BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Strijd om de toekomst begint nu'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 juni 2010 - 08:28   quote  deeplink  
jezelf quoten voegt niet echt veel aan de discussie toe he?

ik begrijp best van Beenhakker dat hij gefrustreerd is, we hebben bij Feyenoord echter te maken met een financiële realiteit die niet rooskleurig is. Van anti-cyclisch denken is bij Leo echter geen sprake, hij doorbreekt op geen enkele manier de spiraal waardoor Feyenoord zo in de problemen is geraakt. De enige oplossing die hij heeft is meer geld uitgeven. Geld dat er niet is.

Toen hij aan deze klus begon wist hij hoe de club er voor stond, dan moet ie niet gaan lopen janken in de pers.
de flh
 de flh - dinsdag 29 juni 2010 - 09:44   quote  deeplink  
sorry, maar soms heb ik het gevoel dat mensen echt niet goed lezen. er staat zelfs een omschrijving van populisme in, dan herhaal ik ff. (ook herhaal ik wel eens als na 20 posts de discussie net zo ver is..)

leo is wel anti-cyclisch bezig door in economisch slechte tijden te proberen, waar mogelijk, om te investeren. gudde loopt alleen maar achter de bezuinigingstroepen aan. bovendien is leo bezig met alternatieve geldbronnen of creatieve constructies. zonder leo was bijv Babovic niet gekomen..

Het gaat niet om de financiële positie van feyenoord, maar de strategie hoe daar mee om te gaan. net als de meeste ambtenaren wil de hautaine Gudde helemaal niet bewegen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 juni 2010 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 09:44 schreef de flh het volgende:
sorry, maar soms heb ik het gevoel dat mensen echt niet goed lezen. er staat zelfs een omschrijving van populisme in, dan herhaal ik ff. (ook herhaal ik wel eens als na 20 posts de discussie net zo ver is..)

leo is wel anti-cyclisch bezig door in economisch slechte tijden te proberen, waar mogelijk, om te investeren. gudde loopt alleen maar achter de bezuinigingstroepen aan. bovendien is leo bezig met ((((((((alternatieve geldbronnen )))))))))of creatieve constructies. zonder leo was bijv Babovic niet gekomen..

Het gaat niet om de financiële positie van feyenoord, maar de strategie hoe daar mee om te gaan. net als de meeste ambtenaren wil de hautaine Gudde helemaal niet bewegen.
Prima maar alternatieve geldbronnen zijn uiteindelijk schulden...
Die we niet meer kunnen gebruiken,wat betreft Babovic dat was een 1malig gelukje.
En wat betreft Gudde,die heeft het mes van de knvb op z`n keel met
veel bedreigende voorwaardens,en omdat zijn ballen er al af gesneden zijn
is hij erg voorzichtig zeg maar...
de flh
 de flh - dinsdag 29 juni 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Hoe kan Baab nou éénmalig gelukje zijn als daar van te voren naar gezocht wordt????
Transfervrij+ laag salaris+goede speler = Baab
Zo'n zoektocht wordt gewoon uitgezet. De enige mzzl zat hem in het feit dat het lage salaris helemáál wegviel.

Alternatieve geldbronnen hoeven geen schulden te zijn. Je moet alleen niet weer gaan lopen lenen..
KNVB kan Feyenoord niks maken, zolang feyenoord de geijkte procedures volgt en niet gaat lopen lenen.

Gudde doet dit voor de Bouwbedrijven/RvC & de gemeente Rotterdam.
Dat is mijn bezwaar ook juist. Dit heeft helemaal niks meer met voetbal te maken.
Maar is alleen maar het gevolg van belangenverstrengeling.

Ging het maar over voetbal.. Zucht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door de flh --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 juni 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 10:39 schreef de flh het volgende:
Hoe kan Baab nou éénmalig gelukje zijn als daar van te voren naar gezocht wordt????
Transfervrij+ laag salaris+goede speler = Baab
Zo'n zoektocht wordt gewoon uitgezet. De enige mzzl zat hem in het feit dat het lage salaris helemáál wegviel.

Gudde doet dit voor de Bouwbedrijven/RvC & de gemeente Rotterdam.
Dat is mijn bezwaar ook juist. Dit heeft helemaal niks meer met voetbal te maken.
Maar is alleen maar het gevolg van belangenverstrengeling.

Ging het maar over voetbal.. Zucht.
Hier ben ik het helemaal mee eens,ik heb ook dat gevoel over de RvC cq Gudde.
Je wordt er dood en doodziek van bah..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 29 juni 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Amen!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 juni 2010 - 14:04   quote  deeplink  
De oorzaak van de problemen bij Feyenoord liggen niet bij de huidige economische malaise (hoewel die de toestand wel beïnvloed natuurlijk)maar bij jarenlang wanbeleid mbt transfers e.d. We zijn in de problemen gekomen omdat we spelers hebben gehaald terwijl we het geld er niet voor hadden of het salaris amper konden opbrengen.
Beenhakker wil gewoon op de zelfde manier doorgaan waardoor we nu in de problemen gekomen zijn, door spelers te kopen terwijl we geen geld hebben.
bram
 bram - dinsdag 29 juni 2010 - 14:09   quote  deeplink  
chapeau hotjumper,helemaal eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 juni 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Aan de andere kant is Leo de man met 100% meer ervaring dan dat zooitje wat
zich directie en RvC noemt..
Bram jij moet dat weten met je struikelblok(directie)om te investeren...
Leo heeft eens te meer bewezen om van een miljoen 15 miljoen te maken...
Dus dan mogen we ervan uitgaan dat Leo zijn visie geld opleverd en ook
nog eens de sportieve prestatie`s stimuleerd..
Sportieve prestatie`s leverd uberhaut ook nog eens de nodige centjes op...

Onder toezicht van Gudde en RvC is toch zo`n 40 miljoen uitgeven aan niks.
Het is dan ook niet vreemd dat ik meer vertrouwen heb in praatjesmaker Leo
Dan dat dooie zooitje in het maasgebouw.
bram
 bram - dinsdag 29 juni 2010 - 14:58   quote  deeplink  
beste leon,als je wilt investeren moet je toch het geld daar voor hebben,zoals je weet heb ik restaurant,momenteel bezig met verbouwing en dat gaat betaald worden uit het geen verdiend is de afgelopen jaren,investeren met geen geld is onmogelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 juni 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 14:58 schreef bram het volgende:
beste leon,als je wilt investeren moet je toch het geld daar voor hebben,zoals je weet heb ik restaurant,momenteel bezig met verbouwing en dat gaat betaald worden uit het geen verdiend is de afgelopen jaren,investeren met geen geld is onmogelijk.
Maar als ze jonge meisjes kunnen ontvoeren om vervolgens achter de ramen te plaatsen
dan kan Leo dat toch met jonge Z Afrikaanse voetballers doen???
Hij is er nou toch? ;)
craven
 craven - dinsdag 29 juni 2010 - 18:00   quote  deeplink  
hij heeft geen geld voor een vluchtwagen...
dennie
 dennie - dinsdag 29 juni 2010 - 19:16   quote  deeplink  
Het probleem is gewoon dat je een balans moet vinden tussen je sportieve ambities en de financieele situatie, want het loopt samen, je kan er wel voor kiezen om de hele financieele situatie zsm op te lossen, maar dat houd ook in dat je moet betalen in kwaliteit, wat weer inhoud dat de prestaties minder worden, wat weer inhoud dat de inkomsten kleiner worden enz enz wat dat betreft heet de flh wel gelijk. Een of 2 kleine investeringen zou eigelijk wel nodig zijn want ik weet niet hoe je het vertrek van zo veel routiniers in 1 seizoen anders moet opvangen. Dit word iig een cruciaal jaar ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen met de nieuwste aanwinsten auassar en schaken van VVV-venlo in de plaats van Makaay van Bronckhorst Landzaat.....
dennie
 dennie - dinsdag 29 juni 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 14:58 schreef bram het volgende:
beste leon,als je wilt investeren moet je toch het geld daar voor hebben,zoals je weet heb ik restaurant,momenteel bezig met verbouwing en dat gaat betaald worden uit het geen verdiend is de afgelopen jaren,investeren met geen geld is onmogelijk.
Maar je kan een voetbalcub toch niet vergelijken met een restaurant.. kijk naar Real Madrid, die leent even 200 miljoen voor 3 transfers terwijl ze nog 1.zoveel miljard in de schuld staan..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 29 juni 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Wie achter het beleid van Gudde staat zal moeten accepteren dat we: a. misschien wel afzakken naar de Jupiter League en in het gunstigste geval iedere zondagavond het te bespotten mikpunt worden van Kwal van Gelder.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 juni 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 19:21 schreef dennie het volgende:

[..]

Maar je kan een voetbalcub toch niet vergelijken met een restaurant.. kijk naar Real Madrid, die leent even 200 miljoen voor 3 transfers terwijl ze nog 1.zoveel miljard in de schuld staan..
hoe denk je dat de verschillen tussen de verschillende competities zijn ontstaan? gewoon door afwijkende wetgeving per land. Dat Real 200 miljoen kan lenen betekend natuurlijk niet dat dit normaal is. Wat dat betreft ligt er een goede taak voor de uefa die strenge regels zou moeten in stellen voor wat betreft de financiële situatie bij een club. Helaas volgt de uefa gewoon het geld en laat dat nou net niet in Nederland zitten.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 juni 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 20:14 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wie achter het beleid van Gudde staat zal moeten accepteren dat we: a. misschien wel afzakken naar de Jupiter League en in het gunstigste geval iedere zondagavond het te bespotten mikpunt worden van Kwal van Gelder.
Als Leo door gaat dan is er niks meer te bespotten door cheque van gelder (alsof er ook maar iemand belang hecht aan de mening van neuzenvreugd junior)Dan is Feyenoord straks zijn licentie kwijt.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 29 juni 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 21:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoe denk je dat de verschillen tussen de verschillende competities zijn ontstaan? gewoon door afwijkende wetgeving per land. Dat Real 200 miljoen kan lenen betekend natuurlijk niet dat dit normaal is. Wat dat betreft ligt er een goede taak voor de uefa die strenge regels zou moeten in stellen voor wat betreft de financiële situatie bij een club. Helaas volgt de uefa gewoon het geld en laat dat nou net niet in Nederland zitten.
heey, ff dimmen jah, voor serieuze dingen moet je op t OSM forum zijn ok?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 juni 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 21:05 schreef Quiroz het volgende:

[..]

heey, ff dimmen jah, voor serieuze dingen moet je op t OSM forum zijn ok?
ksst ksst ga jij ff online je hormoon huishouding managen
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 29 juni 2010 - 21:08   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 21:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als Leo door gaat dan is er niks meer te bespotten door cheque van gelder (alsof er ook maar iemand belang hecht aan de mening van neuzenvreugd junior)Dan is Feyenoord straks zijn licentie kwijt.
Ik ben er van overtuigd dat beenhakker ons naar een gezonde club kan brengen. Dat vertrouwen heb ik absoluut niet met Gudde en Jacobs. Het is precies wat Beenhakker nu heeft lopen spuwen!! Topsportklimaat???? Het is een dictatuur ala fc.knudde.(fc.gudde) met dit beleid is er straks geen Feyenoord meer wat Feyenoordwaardig is. we verdwijnen zo naar eerste divisie en weet je hoeveel geld dat scheelt???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 10:14 quote deeplink

quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 21:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als Leo door gaat dan is er niks meer te bespotten door cheque van gelder (alsof er ook maar iemand belang hecht aan de mening van neuzenvreugd junior)Dan is Feyenoord straks zijn licentie kwijt.

Ik ben er van overtuigd dat beenhakker ons naar een gezonde club kan brengen. Dat vertrouwen heb ik absoluut niet met Gudde en Jacobs. Het is precies wat Beenhakker nu heeft lopen spuwen!! Topsportklimaat???? Het is een dictatuur ala fc.knudde.(fc.gudde) met dit beleid is er straks geen Feyenoord meer wat Feyenoordwaardig is. we verdwijnen zo naar eerste divisie en weet je hoeveel geld dat scheelt???
_____________________________________________________________________________________________
Het blijft een moeilijke onoverzichtelijke zaak..
Er worden in de media dingen geschreven waar wij op reageren..
(BV de schuldsanering)Maar wat is de waarheid???
Uiteindelijk zoeken we dan toch een bepaald vertrouwen..
Nou er niks in de mannen Gudde/Jacobs geweest is
wat mij ook maar enig vertrouwen geeft..
Ik heb meer vertrouwen in Beenhakker omdat hij dingen heeft bewezen...

Ik denk dat in deze kwestie iedereen zijn gevoel maar volgt
maar dat niemand echt de waarheid kent???

Beenhakker///Held...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 10:31   quote  deeplink  
Vooral de onderstreping "Beenhakker//Held" geeft mij een goed gevoel! Beenhakker zorgt dat er weer geld uit spelers komen. Ik heb inderdaad het vertrouwen als beenhakker spelers haalt we daar inderdaad financieel en sportief beter op worden!!
bram
 bram - woensdag 30 juni 2010 - 10:37   quote  deeplink  
beenhakker deugt niet,als je hem zijn zin geeft gaan we naar de gallemiesen.we moeten ook eens nadenken over onze huidige spelers,zijn ze wel zo goed,tot nu toe heeft er geen club interesse getoond,ook niet voor ,,toppers,,zoals vlaar,fer,wijnaldum.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 10:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vooral de onderstreping "Beenhakker//Held" geeft mij een goed gevoel! Beenhakker zorgt dat er weer geld uit spelers komen. Ik heb inderdaad het vertrouwen als beenhakker spelers haalt we daar inderdaad financieel en sportief beter op worden!!
Dat heb ik dus ook ...
Alleen nu zal hij super creatief moeten zijn...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 10:43   quote  deeplink  
Daar hebben we hem voor aangenomen!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 10:37 schreef bram het volgende:
beenhakker deugt niet,als je hem zijn zin geeft gaan we naar de gallemiesen.we moeten ook eens nadenken over onze huidige spelers,zijn ze wel zo goed,tot nu toe heeft er geen club interesse getoond,ook niet voor ,,toppers,,zoals vlaar,fer,wijnaldum.
Bram dit is alleen maar gunstig echt waar...
Al die jongens gaan dit jaar zo groeien dat we het bijna zelf niet geloven..
Het zou alleen maar prachtig zijn als ze blijven..
Volgend jaar staan ze mischien in de rij voor bepaalde jongens..
Jongens waar je nu hooguit 5 miljoen voor kan vangen gaan dan voor meer weg..
Beenhakker zeurt en zuigt en houd zo Mario uit de wind..
Beenhakker begrijpt het spelletje en zet die sufkutten in het maasgebouw
op scherp.Tuurlijk is niet iedereen blij met Beenhakker en dat is ieders goed
recht.Maar Leo laat dingen gebeuren en verschuild zich tenminste niet..
Overal hoor ik ze in de media al uit over Leo en daaruit maak ik dan
weer op dat de club leeft.Dankzij Leo!!!

LEO///BEENHAKKER///HELD...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 11:03   quote  deeplink  
BEENHAKKER//HELD!!
bram
 bram - woensdag 30 juni 2010 - 11:04   quote  deeplink  
de club leeft nog bij de gratie van de knvb
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:04 schreef bram het volgende:
de club leeft nog bij de gratie van de knvb
Dat is idd waar en klopt als een zwerende vinger....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:04 schreef bram het volgende:
de club leeft nog bij de gratie van de knvb
De KNVB gratie voor Feyenoord!! Geloof ik niets van!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

De KNVB gratie voor Feyenoord!! Geloof ik niets van!
Jawel heeft overal beschreven gestaan..
Feyenoord staat op een stoeltje met 2 poten en een strop om de nek...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 juni 2010 - 11:16   quote  deeplink  
en er hoeft maar dit te gebeuren of de neuzen kliek in zeist trapt het stoeltje weg....
bram
 bram - woensdag 30 juni 2010 - 11:54   quote  deeplink  
en laat leo aub zijn mond houden over topsport,ze hebben gvd niet eens geld voor veldverwarming op het trainingsveld en dan wel raaskallen over versterkingen,hou op zeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:54 schreef bram het volgende:
en laat leo aub zijn mond houden over topsport,ze hebben gvd niet eens geld voor veldverwarming op het trainingsveld en dan wel raaskallen over versterkingen,hou op zeg
Leo vind juist dat Feyenoord hun mond moeten houden over het topsportklimaat...
Welke maloot verzint het nou om een verwarmd veld weg te halen voor meer parkeerplaatsen.
Waar je dan ook nog eens geen gluw wijn mag gaan verkopen...

LEO///HELD

Jacobs///gudde///knudde...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 juni 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Door zo blind achter een populistisch brallende kerel aan te lopen zitten we nu met het huidige bestuur. Met hun dubieuze rol bij het wippen van v/d Herik heeft het FSV zichzelf buitenspel gezet zodat ze niet meer voor de belangen van de supporters kunnen opkomen zonder zichzelf belachelijk te maken. De daadwerkelijke slagkracht van het legioen is daardoor geminimaliseerd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:
en er hoeft maar dit te gebeuren of de neuzen kliek in zeist trapt het stoeltje weg....
Dat zullen ze dan waarschijnlijk alsnog doen als blijkt dat we het toch gaan redden!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 13:14 schreef hotjumper het volgende:
Door zo blind achter een populistisch brallende kerel aan te lopen zitten we nu met het huidige bestuur. Met hun dubieuze rol bij het wippen van v/d Herik heeft het FSV zichzelf buitenspel gezet zodat ze niet meer voor de belangen van de supporters kunnen opkomen zonder zichzelf belachelijk te maken. De daadwerkelijke slagkracht van het legioen is daardoor geminimaliseerd.
Of door het verjagen van die persoon!!!
Bij Jorien liep echt de waarde van de club nog op het veld..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:55   quote  deeplink  
100% eens!
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 30 juni 2010 - 23:27   quote  deeplink  
we worden al jaren 7e of 5e etc en er zijn nog zat supporters. komt helemaal goed. feyenoorders zijn trouw. in goede EN slechte tijden!

Het is te hopen dat het gaat lopen met dat nieuwe stadion want dat is een forste investering
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 14:04 schreef hotjumper het volgende:
De oorzaak van de problemen bij Feyenoord liggen niet bij de huidige economische malaise (hoewel die de toestand wel beïnvloed natuurlijk)maar bij jarenlang wanbeleid mbt transfers e.d. We zijn in de problemen gekomen omdat we spelers hebben gehaald terwijl we het geld er niet voor hadden of het salaris amper konden opbrengen.
Beenhakker wil gewoon op de zelfde manier doorgaan waardoor we nu in de problemen gekomen zijn, door spelers te kopen terwijl we geen geld hebben.
Dit is echt complete onzin.
De financiële problemen zijn vooral veroorzaakt door Wotte en Bosz. Niet toevallig TD's zónder enige ervaring (net als Gudde geen ervarging heeft voor AD).
Wotte moest zonodig 70 spelers onder contract hebben staan.
Bosz moest zonodig 5 miljoen p.p. uittrekken voor 6 spelers zonder restwaarde.

Leo wil 500.000 van externe financiers voor één spits, zodat een 17-jarige jongen en de trainer niet kapot gaan aan een onredelijk verwachtingspatroon.
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:45 schreef de flh het volgende:

[..]

Dit is echt complete onzin.
De financiële problemen zijn vooral veroorzaakt door Wotte en Bosz. Niet toevallig TD's zónder enige ervaring (net als Gudde geen ervarging heeft voor AD).
Wotte moest zonodig 70 spelers onder contract hebben staan.
Bosz moest zonodig 5 miljoen p.p. uittrekken voor 6 spelers zonder restwaarde.

Leo wil 500.000 van externe financiers voor één spits, zodat een 17-jarige jongen en de trainer niet kapot gaan aan een onredelijk verwachtingspatroon.
Sorry maar zoveel anders vertel jij niet m.b.t. tot Hotjumper zijn reactie, behalve het laatste gedeelte...
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 11:51   quote  deeplink  
Hotjumper zegt dat Leo op dezelfde manier wil doorgaan. Ik geef aan dat Leo echt wel heel duidelijk een ander beleid voert.
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:
en er hoeft maar dit te gebeuren of de neuzen kliek in zeist trapt het stoeltje weg....
Daar zijn nog altijd duidelijke criteria voor. En bij enigszins normaal uitgavepatroon, komen we volgend seizoen weer in een veiligere categorie.
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 13:14 schreef hotjumper het volgende:
Door zo blind achter een populistisch brallende kerel aan te lopen zitten we nu met het huidige bestuur. Met hun dubieuze rol bij het wippen van v/d Herik heeft het FSV zichzelf buitenspel gezet zodat ze niet meer voor de belangen van de supporters kunnen opkomen zonder zichzelf belachelijk te maken. De daadwerkelijke slagkracht van het legioen is daardoor geminimaliseerd.
Maar de sleutel van de oplossing ligt nog steeds bij de slagkracht van het legioen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Welke slagkracht??? Die heeft Gudde ook al naar de klote geholpen!!!
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:51 schreef de flh het volgende:
Hotjumper zegt dat Leo op dezelfde manier wil doorgaan. Ik geef aan dat Leo echt wel heel duidelijk een ander beleid voert.
hmmmm...wat hotjumper wil zeggen(denk ik) is dat Leo geld wil spenderen dat er niet is. Ja ook ik vindt dat Luc alleen te weinig is voor de spitspositie, maar er moet eerst verkocht worden en dan nog kan er alleen iets in de salarissfeer worden gedaan.
Mijn mening is dat ze te snel die 2 van VVV hebben gecontracteerd en eerder het geld van hun salaris hadden moeten bewaren voor een mogelijke spits...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Ik denk dat ze nog iets mert ervaring hebben willen terug brengen!
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
ja heb ik me bedenkingen over....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Ik moet het ook maar eerst maar zien, maar ik brand ze niet af voordat ze gespeeld hebben!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Strijd om de toekomst begint nu'









0.0152068