BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Strijd om de toekomst begint nu'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 12:40   quote  deeplink  
tuurlijk niet, zijn feyenoorders nu, dus die steun ik.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Goed bezig!!
Milo
 Milo - donderdag 01 juli 2010 - 13:23   quote  deeplink  
leo///judas!!!!!!!!!
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 15:34   quote  deeplink  
gudde///held!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Gudde///knurft

LEO/////HELD..
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 16:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gudde///knurft

LEO/////HELD..
Die snapt het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 16:59   quote  deeplink  
op dit ogenblik////feyenoord sukkels
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 17:06   quote  deeplink  
maar zeg nou eerlijk Bram, zoals het feyenoord-bestuur is toch treurig.

Ze zijn de speelpop van bijna iedereen in 't old boys network: zakenleven en bestuur.

De enige die ze uit elkaar hebben weten te spelen én buiten de deur houden, zijn de supporters.

daaaaar ben je nou echt lekker mee.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:45 schreef de flh het volgende:

[..]

Dit is echt complete onzin.
De financiële problemen zijn vooral veroorzaakt door Wotte en Bosz. Niet toevallig TD's zónder enige ervaring (net als Gudde geen ervarging heeft voor AD).
Wotte moest zonodig 70 spelers onder contract hebben staan.
Bosz moest zonodig 5 miljoen p.p. uittrekken voor 6 spelers zonder restwaarde.

Leo wil 500.000 van externe financiers voor één spits, zodat een 17-jarige jongen en de trainer niet kapot gaan aan een onredelijk verwachtingspatroon.
Ga jij me nu serieus vertellen dat jij niet op de banken stond toen Gio, Makaay, Tomasson, Hofland en De Cler kwamen. Ook ik deelde in die euforie. Als we dat jaar meteen kampioen waren geworden was het z'n geld dubbel en dwars waard geweest. Kijk Landzaat was natuurlijk totaal overbodig dat is duidelijk.

Ik denk dat niemand het Castaignos kwalijk neemt als hij niet meteen topscoorder wordt met 30 goals, zolang hij niet twee Slorietjes maakt tegen de joden krijgt hij alle kredit die hij verdient. Mario heeft voldoende krediet bij het legioen die heeft zo'n cosmetisch ruggesteuntje niet nodig. Ik had hem meer gewaardeerd als hij bijvoorbeeld met een Pedro aan de slag was gegaan (wat ik er van hoor moet die toch wel erg goed zijn). Luc, Luis en Sekou vormt natuurlijk best een aardige voorhoede met een zekere potentiele transferwaarde. Een Wanderson constructie, want ik neem aan dat je daar op doelt, levert aan het eind van de rit opzeker niks op omdat de transferrechten bij een investeringsgroep liggen. Met het oog op de financiele situatie schiet Feyenoord daar dus niks mee op.


quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:51 schreef de flh het volgende:
Hotjumper zegt dat Leo op dezelfde manier wil doorgaan. Ik geef aan dat Leo echt wel heel duidelijk een ander beleid voert.
Het enige verschil is dat hij geld van een ander wil uit geven. Onder een ander beleid zou ik bijvoorbeeld verstaan dat hij nog meer op de jeugd inzet en probeert waardevolle spelers langer aan de club te binden.

quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:54 schreef de flh het volgende:

[..]

Daar zijn nog altijd duidelijke criteria voor. En bij enigszins normaal uitgavepatroon, komen we volgend seizoen weer in een veiligere categorie.
Er waren ook strenge regels met betrekking tot het spelen van de beker finale, verder brengt de knvb nu ook opeens punten in mindering bij clubs naar aanleiding van hun huishoudboekje.


verder gewoon wat Milo zegt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ga jij me nu serieus vertellen dat jij niet op de banken stond toen Gio, Makaay, Tomasson, Hofland en De Cler kwamen. Ook ik deelde in die euforie. Als we dat jaar meteen kampioen waren geworden was het z'n geld dubbel en dwars waard geweest. Kijk Landzaat was natuurlijk totaal overbodig dat is duidelijk.

IDD ook ik hing thuis in de lampen toen die gasten kwamen...
Alleen wij als supporters zijn geen beleid bepalers en hadden
niet in de gate dat de restwaarde van die gasten 0,0 zou zijn einde rit.......

Ik denk dat niemand het Castaignos kwalijk neemt als hij niet meteen topscoorder wordt met 30 goals, zolang hij niet twee Slorietjes maakt tegen de joden krijgt hij alle kredit die hij verdient. Mario heeft voldoende krediet bij het legioen die heeft zo'n cosmetisch ruggesteuntje niet nodig. Ik had hem meer gewaardeerd als hij bijvoorbeeld met een Pedro aan de slag was gegaan (wat ik er van hoor moet die toch wel erg goed zijn). Luc, Luis en Sekou vormt natuurlijk best een aardige voorhoede met een zekere potentiele transferwaarde. Een Wanderson constructie, want ik neem aan dat je daar op doelt, levert aan het eind van de rit opzeker niks op omdat de transferrechten bij een investeringsgroep liggen. Met het oog op de financiele situatie schiet Feyenoord daar dus niks mee op.


Wat betreft Wanderson dat had Feyenoord alleen salaris gekost....
Mocht het niks worden dan basta..
Mocht het wel een topper zijn dan behaal je ook iets dat geld opleverd.
Verders kon je Luc nog rustig brengen..

[..]

Het enige verschil is dat hij geld van een ander wil uit geven. Onder een ander beleid zou ik bijvoorbeeld verstaan dat hij nog meer op de jeugd inzet en probeert waardevolle spelers langer aan de club te binden.

Dit gebeurd aardig moet ik zeggen....
Het is alleen te hopen dat Feyenoord het geluk houd talenten te binden en ontwikkelen...

[..]

Er waren ook strenge regels met betrekking tot het spelen van de beker finale, verder brengt de knvb nu ook opeens punten in mindering bij clubs naar aanleiding van hun huishoudboekje.


Hier ben ik het mee eens KLOTE NEDERLANDSE VOETBAL BOND...

verder gewoon wat Milo zegt

En Milo moet zijn zoon gewoon de fles gaan geven....
Mooie discusie maar wie het bij `t rechte eind heeft weet ik ook niet hoor Jumper..
Er valt overal wel wat van te zeggen denk ik.. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooie discusie maar wie het bij `t rechte eind heeft weet ik ook niet hoor Jumper..
Er valt overal wel wat van te zeggen denk ik.. ;)
dat blijft altijd gissen natuurlijk.

Nog even wat betreft wanderson, vaak werd de link gelegd met het halen van zlatan door leo bij de neuzen. Groot verschil is dat hun de transferrechten zelf in handen hadden en dus aardig hebben kunnen cashen. Aan wanderson hadden alleen wat investeerders wat verdient, terwijl Feyenoord een financieel meevallertje wel kan gebruiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 21:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat blijft altijd gissen natuurlijk.

Nog even wat betreft wanderson, vaak werd de link gelegd met het halen van zlatan door leo bij de neuzen. Groot verschil is dat hun de transferrechten zelf in handen hadden en dus aardig hebben kunnen cashen. Aan wanderson hadden alleen wat investeerders wat verdient, terwijl Feyenoord een financieel meevallertje wel kan gebruiken.
Ja dat is ook en het zal allemaal best eens goed uit kunnen pakken.
Maar Wanderson had alleen voor dit seizoen 7 ton gekost...
Had gekund na het vertrek van landzaat makaay gio....

En dan denk ik,misschien hadden we met hem wel de beker gewonnen?
Voor dit seizoen had het ook beter geweest met betrekking tot Luc...
Ik vind gewoon dat we met voetbal de munten moeten verdienen..
Hij gaat voor nop weg en Luc wordt gewoon goud waard.

Maar het is allemaal zo onoverzichtelijk dat ik het ook niet weet..
Het is mijn gedachte er over...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Of we met Wanderson prijzen hadden gepakt blijft gissen, dat het ontbreken van een bankgarantie destijds risico's met zich meebracht die Feyenoord zich niet kon perimenteren is een feit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 22:45 schreef hotjumper het volgende:
Of we met Wanderson prijzen hadden gepakt blijft gissen, dat het ontbreken van een bankgarantie destijds risico's met zich meebracht die Feyenoord zich niet kon perimenteren is een feit.
Klopt maar aan wie lag dat??Jacobs//Gudde//knudde...

ROTTERDAM - De komst van spits Wanderson naar Feyenoord is maandagavond afgesprongen op de bankgarantie die de clubleiding wilde hebben. (((((Dat verzoek kwam pas toen de banken gesloten waren)))))). Dat meldt AD Sportwereld vandaag.

De garantie gold de vijf resterende maandsalarissen - van februari tot juli - voor Wanderson, die een groep investeerders rond de aanvaller en de Zweedse club GAIS Göteborg voor zijn rekening zou nemen. Dat betekende dat Feyenoord niets hoefde te betalen, zoals ook het geval is met Stefan Babovic.

Het Zweedse collectief wilde meebetalen, met als tegenprestatie dat als de Braziliaan na zijn periode bij Feyenoord zou vertrekken, de transfersom voor de investeerders zou zijn. De door Feyenoord van de Zweden verlangde bankgarantie kon niet meer afgegeven worden, omdat er pas na kantoortijd in Zweden om gevraagd werd
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 23:08   quote  deeplink  
last minute risico's
sevillana
 sevillana - donderdag 01 juli 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 23:08 schreef hotjumper het volgende:
last minute risico's
of . . . . . . . . . . misschien wel "foutje, bedankt"
Milo
 Milo - vrijdag 02 juli 2010 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ga jij me nu serieus vertellen dat jij niet op de banken stond toen Gio, Makaay, Tomasson, Hofland en De Cler kwamen. Ook ik deelde in die euforie. Als we dat jaar meteen kampioen waren geworden was het z'n geld dubbel en dwars waard geweest. Kijk Landzaat was natuurlijk totaal overbodig dat is duidelijk.

Deze eerste alinea is meteen raak! van Marwijk trainer, toppers kwamen, ik stond met tranen in de ogen! de mooiste landing van de heli ooit in de kuip wat een toppers!

De rest wat Jumper zegd klopt voor 100000000000% en er is geen speld tussen te krijgen!

En wie zegd dat leo goed voor onze club is, is gek!
2 weken in Afrika zitten, hij moet gewoon aan het werk en zeker in deze tijd! ik ga gvd ook niet weg op vakantie als het slecht met mijn zaak gaat!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 10:13   quote  deeplink  
hij heeft natuurlijk gezien wat voor lekker wijf die Westerhof daar heeft opgelopen.
de flh
 de flh - vrijdag 02 juli 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ga jij me nu serieus vertellen dat jij niet op de banken stond toen Gio, Makaay, Tomasson, Hofland en De Cler kwamen. Ook ik deelde in die euforie. Als we dat jaar meteen kampioen waren geworden was het z'n geld dubbel en dwars waard geweest. Kijk Landzaat was natuurlijk totaal overbodig dat is duidelijk.

Ik denk dat niemand het Castaignos kwalijk neemt als hij niet meteen topscoorder wordt met 30 goals, zolang hij niet twee Slorietjes maakt tegen de joden krijgt hij alle kredit die hij verdient. Mario heeft voldoende krediet bij het legioen die heeft zo'n cosmetisch ruggesteuntje niet nodig. Ik had hem meer gewaardeerd als hij bijvoorbeeld met een Pedro aan de slag was gegaan (wat ik er van hoor moet die toch wel erg goed zijn). Luc, Luis en Sekou vormt natuurlijk best een aardige voorhoede met een zekere potentiele transferwaarde. Een Wanderson constructie, want ik neem aan dat je daar op doelt, levert aan het eind van de rit opzeker niks op omdat de transferrechten bij een investeringsgroep liggen. Met het oog op de financiele situatie schiet Feyenoord daar dus niks mee op.


[..]

Het enige verschil is dat hij geld van een ander wil uit geven. Onder een ander beleid zou ik bijvoorbeeld verstaan dat hij nog meer op de jeugd inzet en probeert waardevolle spelers langer aan de club te binden.

[..]

Er waren ook strenge regels met betrekking tot het spelen van de beker finale, verder brengt de knvb nu ook opeens punten in mindering bij clubs naar aanleiding van hun huishoudboekje.


verder gewoon wat Milo zegt
Ik stond ook op de banken toen Cory Gibbs naar de Kuip kwam (totdat ik 'm steeds op woensdagnacht in nighttown zag), maar daar gaat het dus even niet om. (Het gaat ook niet direct om de slagingskansen van hun plannen, daarvoor moet je echt gigantisch veel verstand hebben van voetbal.)

Het gaat om de gigantische financiële risico's die Wotte en Bosz genomen hebben. En dan de investeringen die zei deden ten opzichte van de financiële positie van feyenoord en de risico's die feyenoord daarbij liep.

Waar Wotte en Bosz met tientallen miljoenen euro's hebben gesmeten, daar wil Leo een paar ton voor een spits.

Dat is toch een heel ander verhaal???????

Nee nu gooien we Castaignos voor de leeuwen en hopen dat ie het overleeft. En natuurlijk krijgt ie in het begin alle krediet. Alles is altijd fantastisch aan het begin van het seizoen... Maar wat nou als hij de eerste 10 wedstrijden niet scoort, wat dan??? Het gaat aan die jongen knagen, maar we hebben geen andere opties. Dus moet dat 17-jarige ventje maar zijn hoofd boven water zien te houden..

Dát is dus het verkrachten van je eigen talenten. Terwijl die jongen voor een paar ton rustig gebracht kon worden.

Dat zijn al die bouwconcessies mij niet waard, sorry maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door de flh --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Het lijkt me toch dat de financieel verantwoordelijken tijdig moeten aangeven waar de grenzen voor een td liggen, dat is blijkbaar nooit gebeurt daardoor ligt de grens nu zo laag en is zelfs 500.000 al teveel.
Verder vind ik ook dat ze de "talenten" niet zo overdreven hoeven te beschermen. Die gasten vinden zichzelf op hun 17de ook oud genoeg om een salaris te beuren waar wij niet van kunnen dromen dan moeten ze daar ook maar de verantwoordelijkheid voor dragen.
de flh
 de flh - vrijdag 02 juli 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]



Er waren ook strenge regels met betrekking tot het spelen van de beker finale, verder brengt de knvb nu ook opeens punten in mindering bij clubs naar aanleiding van hun huishoudboekje.


Dan moet je echt zwaar verneukt hebben. Kijk NAC gaat bijvoorbeeld lopen stunten met een paar miljoen euro, dat is meteen 30% van hun begroting. Het zou hetzelfde zijn als Feyenoord in haar positie 10 miljoen gaat uitgeven.
Feyenoord heeft gewoon een paar ton voor een spits nodig, dat is 1% vd begroting.

Hier is een link naar de regelementen betaald voetbal. Blz 61t/m67 beslaan het licentieregelement. blz 69 gaat over de financiële huishouding. http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/Reglementen%20BV%20seizoen%202009-2010%20jan10%20-%20versie%202.0.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=401&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=-398856877

De meeste clubs met punten-aftrek komen hun betalingsverplichtingen niet na, bijv bij 't CFK, of er is sprake van ernstig financieel wanbeleid (vaak gebruikt criterium).
Dat is bij Feyenoord niet het geval. Laat je niet financieel gek maken door Gudde en z'n vriendjes..

Alleen al door de achterban overleeft feyenoord het wel, maar je hebt alleen meer nodig om (financieel) goed te presteren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door de flh --
de flh
 de flh - vrijdag 02 juli 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 11:11 schreef hotjumper het volgende:
Het lijkt me toch dat de financieel verantwoordelijken tijdig moeten aangeven waar de grenzen voor een td liggen, dat is blijkbaar nooit gebeurt daardoor ligt de grens nu zo laag en is zelfs 500.000 al teveel.
Dat is de kern van de zaak!!! ik heb nooit begrepen hoe dat kan bij zo'n professionele organisatie.

quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 11:11 schreef hotjumper het volgende:
Verder vind ik ook dat ze de "talenten" niet zo overdreven hoeven te beschermen. Die gasten vinden zichzelf op hun 17de ook oud genoeg om een salaris te beuren waar wij niet van kunnen dromen dan moeten ze daar ook maar de verantwoordelijkheid voor dragen.
Ja dat klopt ook, maar je kan dit niet van de ene op de andere dag van ze verwachten. Zo was het nooit bij geen enkele club in NL. Als je dat van ze verwacht dan mogen ze zich daar wel op voorbereiden en niet van de ene op de andere dag uit het niets ineens voor de leeuwen worden gegooid. Hoeveel basisplaatsen heeft ie afgelopen seizoen gehad? 2?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door de flh --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 11:27   quote  deeplink  
ik ben geen fan van die lange "rijpings" periodes al dan niet bij andere clubs. Je krijgt daardoor dat ze zich tegen het eind van hun transfer periode pas in de kijker spelen op het echte niveau waardoor je dus ook minder transfergelden kan beuren aan het eind van het contract.
de flh
 de flh - vrijdag 02 juli 2010 - 11:36   quote  deeplink  
dat kan je oplossen door op tíjd een contractverlenging aan te bieden. van mij hoeven ze ook niet lang te rijpen. hoewel des te jonger, des te voorzichtiger je moet zijn. Maar ze moeten iig wel wéten dat ze voor de leeuwen gegooid kunnen worden. Met castaignos is daar geen sprake van.
paarse hoofddoek.
 paarse hoofddoek. - vrijdag 02 juli 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Wij waren behalve feyenoordtillydie niets. Wij wonnen de eerste europa-cup en speelden ook
nog eens tegen die slagers .Daarna....... ,. groeten vanonder de Arco.Hotjumper Proossie.
paarse hoofddoek.
 paarse hoofddoek. - vrijdag 02 juli 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Wij waren behalve feyenoordtillydie niets. Wij wonnen de eerste europa-cup en speelden ook
nog eens tegen die slagers .Daarna....... ,. groeten vanonder de Arco.Hotjumper Proossie.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 juli 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 11:36 schreef de flh het volgende:
dat kan je oplossen door op tíjd een contractverlenging aan te bieden. van mij hoeven ze ook niet lang te rijpen. hoewel des te jonger, des te voorzichtiger je moet zijn. Maar ze moeten iig wel wéten dat ze voor de leeuwen gegooid kunnen worden. Met castaignos is daar geen sprake van.
daar ligt een gedeelte van het probleem, ze hebben vanaf hun 6de een zaakwaarnemer die geld verdient met elke transfer, verlengingen worden zo steeds moeilijker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juli 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 11:37 schreef paarse hoofddoek. het volgende:
Wij waren behalve feyenoordtillydie niets. Wij wonnen de eerste europa-cup en speelden ook
nog eens tegen die slagers .Daarna....... ,. groeten vanonder de Arco.Hotjumper Proossie.
Kalimera koukla zekers zekers kalinichta van onder 020..
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Nou het is iig wel duidelijk wie die strijd gewonnen heeft.. Best grappig om dit allemaal weer terug te lezen :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Strijd om de toekomst begint nu'









0.0122079