|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Van de 17 thuiswedstrijden zie ik er maar 3 op zaterdag. Mis ik iets...? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Zelfs 1 wedstrijd op zaterdag is te veel. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ideal man leg je de de druk bij de concurrenten bij winst. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: In totaal, niet wat betreft thuiswedstrijden. Om jouw getal aan te houden:
Van de 34 wedstrijden, zijn er 5 op zaterdag ;) |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Tenzij Ajax CL speelt. Dan gaan er nog flink wat van zondag naar zaterdag. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad dan zijn het er 8 van de 34 maar dat is nog niet al te veel.. En champions league spelen vind k nie egt een schande.. xD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juni 2010 - 11:56 schreef freakie het volgende:Inderdaad dan zijn het er 8 van de 34 maar dat is nog niet al te veel.. En champions league spelen vind k nie egt een schande.. xD kvind het wel meevallen.. zie de wedstrijden liever op zaterdag avond.. zondag vaak zelf voetballen in de selectie en die beginnen meestal om 13.30 dus mis ik vaak wat :( |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja t maakt mij ook niet uit inderdaad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mij maakt het inderaad niet veel uit, ik kan mij echter wel herinneren dat Vertongen, de Zeeuw en nog een aantal vorig seizoen hebben aangegeven liever niet s'avonds in het weekend te voetballen.
En ach, je speelt 2 keer tegen alle ploegen, en WIJ moeten niet kijken naar de rest, en de lijn van vorig seizoen doortrekken, dan staan we binnnen 15 duels 9/10 punten los van de nr 2, als we die lijn dan ook maar vasthouden, de afgelopen jaren was ajax telkens niet op z'n best bij de seizoensstart, ik hoop dat het dit jaar eens anders gaat... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het competitieprogramma is mij werkelijk een zorg. Je speelt 34 wedstrijden in een seizoen en je krijgt alle clubs 2 keer. Het enige belangrijke is dat je moet hopen dat de KNVB je als club niet teveel benadeeld, maar daar heb ik wel eens mijn twijfels over.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
als je de beste bent win je van iedereen ik heb er veertrouwen in !!! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quincy van ghana is trouwens wel een talent zo zijn er wle nog meer zoals de keeper van nigeria er zijn maar weinig keepers die het goed doen op dit WK daar is steek 1 van |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik denk dat je dit in een ander topic wou posten????? |
|
|
|