|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: SPORTPOOLER TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is een Feyenoord forum. Als zefs de moderators zich er niet aan houden wat verwacht je dan van ons.
Zo, en nu weer verder pauzeren. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb me al aangemeld. noord korea wordt kampioen |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Hoop met heel me hart dat ze de eerste ronden eruit vliegen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat heb jij tegen noord korea |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Idd, €1000 voor de winnaar lijkt me redelijk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Jappie stiekem kuipkanjer???? hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: lul, ga maar plakken dan doe je nog wat nuttigs;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Doe jij maar kan je gelijk stemmen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: VVD join the club kerel!!!Lijkt mij wel wat voor onze Jappie!!!! Maakt je straks reuze popi bij het dispuut in Groningen hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahaha..................wacht maar tot ik feyenoord koop:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha liever gisteren nog dan vandaag ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: weer(nog ff)??? Nog ff en dan ben ik 80 hahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan zou het wel is zover kunnen zijn:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: moet er niet aan denken.. Wordt tijd dat we weer over Feyenoord gaan praten.. Niet over dat kudt geld dat er niet is... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Chris Gevers, de vuile hackert |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
statistieken zijn geupdate.. en ik sta op een comfortabele laatste plaats! :( |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 13 juni 2010 - 17:12 schreef Boudewijn het volgende:statistieken zijn geupdate.. en ik sta op een comfortabele laatste plaats! :( mij al toegevoegt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Boudewijn, wat is dit? Ik zie bij tal van forumleden de verkeerde uitslag en ook bij mij zijn er wel een paar.. vandaag ook weer, Frankrijk-Mexico 1-1 terwijl ik 0-2 had!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 22:42 schreef Quiroz het volgende:Boudewijn, wat is dit? Ik zie bij tal van forumleden de verkeerde uitslag en ook bij mij zijn er wel een paar.. vandaag ook weer, Frankrijk-Mexico 1-1 terwijl ik 0-2 had!!! Wel heeeel toevallig.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 22:42 schreef Quiroz het volgende:Boudewijn, wat is dit? Ik zie bij tal van forumleden de verkeerde uitslag en ook bij mij zijn er wel een paar.. vandaag ook weer, Frankrijk-Mexico 1-1 terwijl ik 0-2 had!!! daar zit wilders achter... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 22:42 schreef Quiroz het volgende:Boudewijn, wat is dit? Ik zie bij tal van forumleden de verkeerde uitslag en ook bij mij zijn er wel een paar.. vandaag ook weer, Frankrijk-Mexico 1-1 terwijl ik 0-2 had!!! tjah, lastig na te kijken.
heb je niet ook nog andere poules ingevuld en daar 0-2 voorspeld? of verandert jouw voorspelling het nadat de uitslag is ingevuld? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juni 2010 - 23:58 schreef Boudewijn het volgende:[..] tjah, lastig na te kijken. heb je niet ook nog andere poules ingevuld en daar 0-2 voorspeld? of verandert jouw voorspelling het nadat de uitslag is ingevuld? ik had 0-2 voorspelt en de uitslag was ook 0-2, maar op sportspooler stond 1-1... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|