BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Landzaat en Feyenoord willen praten over nieuwe overeenkomst'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 09 juni 2010 - 11:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Landzaat en Feyenoord willen praten over nieuwe overeenkomst' (VoetbalZone)

hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 22:49 schreef vak VV het volgende:
Landzaat heeft wel ervaring. Als el Ahmadi langdurig geblesseerd raakt en Fer geschorst heb je nu een aardige vervanger met Landzaat. Heb je dan alleen Leerdam en Mokotjo... Nog 1 jaartje voor een veel lager salaris moet kunnen!
ervaring? onnodige rode kaarten, en zijn matties in het zadel helpen. oprotten met die man
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 08:42   quote  deeplink  
Eens!
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 10 juni 2010 - 10:23   quote  deeplink  
+1
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 10:55   quote  deeplink  
+2
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 11:25   quote  deeplink  
+3 o ja, ik had al gereageerd. +2!!!
ANTI KUIPJANKER
 ANTI KUIPJANKER - donderdag 10 juni 2010 - 11:41   quote  deeplink  
wie gaat er nou nog 4 ton aan die jood uitgeven weg er mee heeft ons veel geld gekost en wat heeft het opgelverd 2 rode kaarten en veel blessures
van zijn salaris kan je beter iemand anders halen
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 11:55   quote  deeplink  
+4
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 12:18   quote  deeplink  
ik denk niet dat het vier ton gaat worden..
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 12:21   quote  deeplink  
ieder dubbeltje is er een teveel
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 10 juni 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 00:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ervaring? onnodige rode kaarten, en zijn matties in het zadel helpen. oprotten met die man
Jah echt onbegrijpelijk,zoveel redenen om te stoppen met die onzin!!!

Op leeftijd,geen snelheid,geen leider,is afgelopen 2-3 seizoenen meer geblesseerd geweest dan fit,en speelde dan nog amper,groot(lees veel te veel)verdiener,nooit het verschil gemaakt(sterker nog de twee thuisnederlagen tegen 020 begonnen bij hem),en last but absolute not least een verleden bij de neuzen op de tribune en nu verdienen aan ons?!

Zou een "breekpuntje"moeten zijn.......:)
F.L.E
 F.L.E - donderdag 10 juni 2010 - 13:22   quote  deeplink  
+5
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 16:03   quote  deeplink  
weet het nog niet.
sevillana
 sevillana - donderdag 10 juni 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 16:03 schreef de flh het volgende:
weet het nog niet.
ik wel
MMM
 MMM - donderdag 10 juni 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 22:49 schreef vak VV het volgende:
Landzaat heeft wel ervaring. Als el Ahmadi langdurig geblesseerd raakt en Fer geschorst heb je nu een aardige vervanger met Landzaat. Heb je dan alleen Leerdam en Mokotjo... Nog 1 jaartje voor een veel lager salaris moet kunnen!
Ik heb jou echt alleen maar gelul zien plaatsen hier. Dan kan je voor elke positie wel een ervaren speler achter de hand houden...

Daarbij is het een jood en moet ie opkrassen.. Anders krijg je weer zo'n heerlijk tikkie terug tijdens de Klassiekers..
moa
 moa - donderdag 10 juni 2010 - 16:55   quote  deeplink  
We hebben voor zijn positie, Ahmadi, Fer en Mokotjo komend seizoen.

Dat Beenhakker snel met Landzaat om tafel wil kan ook betekenen dat Leo snel het contract van Landzaat wil ontbinden.
R()b
 R()b - donderdag 10 juni 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Ik heb al eerder een stukje over Landzaat geplaatst in het seizoen zelf.
Ben eens op hem gaan letten en kwam tot de volgende conclusie.
En als iemand het kan weerleggen graag!!!

Landzaat wordt een dag ouder , en dat is zeer goed te merken in zijn inzicht.
Zwakke matige ergelijke passes , vaak te hard of direct bij een tegenstander in de voeten (ik telde in 1 wedstrijd zelfs 6 van die passes).
Dodelijk want in de omschakeling maak je zoiets niet meer goed , vooral niet als je als oudere speler die foute pass goed wilt maken.
Dat betekend dus de achtervolging inzetten , och jeej dat ziet er zo fout uit.
Bijhouden kan Landzaat niet meer.

Dus dat hij een dag ouder wordt merk je in alles.
Inzicht,passes,concentratie,snelheid,genialiteit....
Dat begint echt af te brokkelen bij Landzaat.
En dan heeft hij gewoon geen waarde meer voor een elftal.
Misschien voor een Jupiler of topklasse club , maar niet meer voor Feyenoord.
Ik zie nog liever die Auassar of Bruins spelen dan Landzaat.
Landzaat voegt daarom in het nieuwe seizoen bij Feyenoord niets meer toe.
Sommige spelers kunnen hun zwakte nog enigzins verbergen , Landzaat al 2 jaar niet meer.
Sorry maar Exit Landzaat.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 10 juni 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 16:57 schreef R()b het volgende:
Ik heb al eerder een stukje over Landzaat geplaatst in het seizoen zelf.
Ben eens op hem gaan letten en kwam tot de volgende conclusie.
En als iemand het kan weerleggen graag!!!

Landzaat wordt een dag ouder , en dat is zeer goed te merken in zijn inzicht.
Zwakke matige ergelijke passes , vaak te hard of direct bij een tegenstander in de voeten (ik telde in 1 wedstrijd zelfs 6 van die passes).
Dodelijk want in de omschakeling maak je zoiets niet meer goed , vooral niet als je als oudere speler die foute pass goed wilt maken.
Dat betekend dus de achtervolging inzetten , och jeej dat ziet er zo fout uit.
Bijhouden kan Landzaat niet meer.

Dus dat hij een dag ouder wordt merk je in alles.
Inzicht,passes,concentratie,snelheid,genialiteit....
Dat begint echt af te brokkelen bij Landzaat.
En dan heeft hij gewoon geen waarde meer voor een elftal.
Misschien voor een Jupiler of topklasse club , maar niet meer voor Feyenoord.
Ik zie nog liever die Auassar of Bruins spelen dan Landzaat.
Landzaat voegt daarom in het nieuwe seizoen bij Feyenoord niets meer toe.
Sommige spelers kunnen hun zwakte nog enigzins verbergen , Landzaat al 2 jaar niet meer.
Sorry maar Exit Landzaat.
Dat is dus duidelijk.
Opzouten met Landzaat, stop dat salaris wat vrijkomt maar in het openbreken van het contract van Vlaar, voordat hij over straks gratis de deur uitloopt of voor een scheintje verkocht moet worden.
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 17:13   quote  deeplink  
als ie gratis (salaris) is, vind ik het best. gewoon nog ff lekker ballen op het hoogste niveau
sevillana
 sevillana - donderdag 10 juni 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 17:13 schreef de flh het volgende:
als ie gratis (salaris) is, vind ik het best. gewoon nog ff lekker ballen op het hoogste niveau
laat hem dat maar bij z'n maatjes in 020 doen dan, misschien geeft ie daar dan ook van die mooie passes aan de tegenstander?
vak VV
 vak VV - donderdag 10 juni 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 16:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb jou echt alleen maar gelul zien plaatsen hier. Dan kan je voor elke positie wel een ervaren speler achter de hand houden...

Daarbij is het een jood en moet ie opkrassen.. Anders krijg je weer zo'n heerlijk tikkie terug tijdens de Klassiekers..
Tsja mijn mening he MMM. Landzaat heeft heel wat interlands gespeeld dus je kunt gewoon stellen dat hij heel wat ervaring heeft én kan voetballen. Van mij mag hij weg, want met Fer en el Ahmadi is die gewoon overbodig. Maar een voetbalseizoen duurt van augustus tot mei, je krijgt blessures en schorsingen en kán Landzaat toch nog belangrijk worden.
Tuurlijk heeft Landzaat blunders gemaakt, maar als je een jonkie Mokotjo gaat opstellen en hij maakt dezelfde fout, word dus afgebrand en komt daar een hele tijd niet overheen.
En als je vind dat ik alleen maar onzin post, zal ik even een samenvatting geven van alles wat ik in dit topic heb gezegd: ik begrijp waarom Landzaat kan blijven want er valt wat voor te zeggen.

Fijne avond MMM! ;-)
MMM
 MMM - donderdag 10 juni 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 19:55 schreef vak VV het volgende:

[..]

Tsja mijn mening he MMM. Landzaat heeft heel wat interlands gespeeld dus je kunt gewoon stellen dat hij heel wat ervaring heeft én kan voetballen. Van mij mag hij weg, want met Fer en el Ahmadi is die gewoon overbodig. Maar een voetbalseizoen duurt van augustus tot mei, je krijgt blessures en schorsingen en kán Landzaat toch nog belangrijk worden.
Tuurlijk heeft Landzaat blunders gemaakt, maar als je een jonkie Mokotjo gaat opstellen en hij maakt dezelfde fout, word dus afgebrand en komt daar een hele tijd niet overheen.
En als je vind dat ik alleen maar onzin post, zal ik even een samenvatting geven van alles wat ik in dit topic heb gezegd: ik begrijp waarom Landzaat kan blijven want er valt wat voor te zeggen.

Fijne avond MMM! ;-)
Ja dus? Gio heeft ook 99 interlands en die kon het ook allemaal niet meer aan. Lamzaad heeft afgelopen seizoen matig gepresteerd, met 2 gigantische fouten tegen z'n maatjes uit 020.. Ik heb liever dat een jonkie als Mokotjo zo'n fout maakt dan die neus die hier miljoenen opstrijkt. Daarbij denk ik dat het Legioen het eerder pikt van zo'n jonge speler.

En anders hadden we gewoon Babovic moeten houden, kan daar ook prima uit de voeten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 juni 2010 - 20:58   quote  deeplink  
eens..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 juni 2010 - 20:58   quote  deeplink  
en we moeten nog de broodnodige spits binnen halen...
sevillana
 sevillana - donderdag 10 juni 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
en we moeten nog de broodnodige spits binnen halen...
precies!
willempje
 willempje - donderdag 10 juni 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 20:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja dus? Gio heeft ook 99 interlands en die kon het ook allemaal niet meer aan. Lamzaad heeft afgelopen seizoen matig gepresteerd, met 2 gigantische fouten tegen z'n maatjes uit 020.. Ik heb liever dat een jonkie als Mokotjo zo'n fout maakt dan die neus die hier miljoenen opstrijkt. Daarbij denk ik dat het Legioen het eerder pikt van zo'n jonge speler.

En anders hadden we gewoon Babovic moeten houden, kan daar ook prima uit de voeten.
Ja en buiten Landzaat om was de rest van feyenoord in topvorm. Iedereen speelde afgelopen seizoen supergoed, behalve landzaat?? Volgens mij hebben fer, Wijnaldum, en zo kan ik nog wel door gaan ook geen topseizoen gedraaid, maar jullie branden landzaat alleen af om zijn verleden.

van mij mag hij bijtekenen, graag zelfs!
sevillana
 sevillana - donderdag 10 juni 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 21:47 schreef willempje het volgende:

[..]

Ja en buiten Landzaat om was de rest van feyenoord in topvorm. Iedereen speelde afgelopen seizoen supergoed, behalve landzaat?? Volgens mij hebben fer, Wijnaldum, en zo kan ik nog wel door gaan ook geen topseizoen gedraaid, maar jullie branden landzaat alleen af om zijn verleden.

van mij mag hij bijtekenen, graag zelfs!
van mij mag hij opzouten, heel graag zelfs!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 juni 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 21:47 schreef willempje het volgende:

[..]

Ja en buiten Landzaat om was de rest van feyenoord in topvorm. Iedereen speelde afgelopen seizoen supergoed, behalve landzaat?? Volgens mij hebben fer, Wijnaldum, en zo kan ik nog wel door gaan ook geen topseizoen gedraaid, maar jullie branden landzaat alleen af om zijn verleden.

van mij mag hij bijtekenen, graag zelfs!
Fer en Wijnaldum speelde als brandhout maar toonde wel inzet...
En laten we nu een spits halen want dat is prioriteit NR 1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 10 juni 2010 - 22:12   quote  deeplink  
tenzij onze luc een tweede rooney/messi/torres/villa/etc...... is
sevillana
 sevillana - donderdag 10 juni 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 22:12 schreef Jappie_FEY het volgende:
tenzij onze luc een tweede rooney/messi/torres/villa/etc...... is
dat zou pas een mooie verrassing zijn
fey21
 fey21 - vrijdag 11 juni 2010 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
hotjumper kom dr maar in!
He bah moet dat nou?

Dat jij en hotjumper elkaars Toy-boy zijn hoeven wij niet te weten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 juni 2010 door fey21 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 juni 2010 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 02:07 schreef fey21 het volgende:

[..]

He bah moet dat nou?

Dat jij en hotjumper elkaars Toy-boy zijn hoeven wij niet te weten..
je maakt een mopje, leuk!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 juni 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 02:07 schreef fey21 het volgende:

[..]

He bah moet dat nou?

Dat jij en hotjumper elkaars Toy-boy zijn hoeven wij niet te weten..
jaloers, bitch?
vak VV
 vak VV - vrijdag 11 juni 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 20:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja dus? Gio heeft ook 99 interlands en die kon het ook allemaal niet meer aan. Lamzaad heeft afgelopen seizoen matig gepresteerd, met 2 gigantische fouten tegen z'n maatjes uit 020.. Ik heb liever dat een jonkie als Mokotjo zo'n fout maakt dan die neus die hier miljoenen opstrijkt. Daarbij denk ik dat het Legioen het eerder pikt van zo'n jonge speler.

En anders hadden we gewoon Babovic moeten houden, kan daar ook prima uit de voeten.
Zoals ik al zei, er valt wat voor te zeggen. Been zou Landzaat er graag bij willen houden. Landzaat is een prof die nooit zeurt. Haalt geen enkele keer een 8, maar ook nooit een 4. Landzaat haalt altijd een 6.
Het Legioen heeft meer geduld met de jonkies, dat klopt. Maar Wijnaldum, Fer en Bruins zijn ook nog jong, maar zij worden ook vaak afgebrand.
Financieel is er niets mogelijk, dus moet je blij zijn met wat je hebt en met wat je kan houden. Landzaat is iemand die Mokotjo en van Haaren bij de hand kan nemen, ook een voordeel.
En idd Leon, mocht er een spits langdurig geblesseerd raken dan hebben we ook een probleem. Maar als Makaay had aangegeven om voor een verlaagde aanbieding door te gaan had Feyenoord daar toch ook mee doorgegaan? Als 2e of 3e spits, dat mss wel. Maar je kan op hem rekenen, en dat is met Landzaat van een andere orde weliswaar, precies hetzelfde.
MMM
 MMM - vrijdag 11 juni 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 23:06 schreef vak VV het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er valt wat voor te zeggen. Been zou Landzaat er graag bij willen houden. Landzaat is een prof die nooit zeurt. Haalt geen enkele keer een 8, maar ook nooit een 4. Landzaat haalt altijd een 6.
Het Legioen heeft meer geduld met de jonkies, dat klopt. Maar Wijnaldum, Fer en Bruins zijn ook nog jong, maar zij worden ook vaak afgebrand.
Financieel is er niets mogelijk, dus moet je blij zijn met wat je hebt en met wat je kan houden. Landzaat is iemand die Mokotjo en van Haaren bij de hand kan nemen, ook een voordeel.
En idd Leon, mocht er een spits langdurig geblesseerd raken dan hebben we ook een probleem. Maar als Makaay had aangegeven om voor een verlaagde aanbieding door te gaan had Feyenoord daar toch ook mee doorgegaan? Als 2e of 3e spits, dat mss wel. Maar je kan op hem rekenen, en dat is met Landzaat van een andere orde weliswaar, precies hetzelfde.
Als ik zo'n salaris zou verdienen, zou ik ook nooit zeuren.. Verder ben ik het totaal oneens dat landzaad altijd een 6 haalt, dat halen alleen spelers als Kuyt, Gerrard etc. Alleen voor die 2 wedstrijden tegen 020 krijgt hij al een 3..

Wijnaldum en Fer brand ik absoluut niet af, dat zijn onze grootste talenten sinds jaren. Die moeten ons geld opleveren! Bruins wel ja, maar dat is een clown.. Fysiek nog slapper dan een oud wijf van in de 80, een schande dat hij hier nog rondloopt..
Milo
 Milo - zaterdag 12 juni 2010 - 09:17   quote  deeplink  
+ 1
bram
 bram - zaterdag 12 juni 2010 - 11:16   quote  deeplink  
BRUINS///HELD
sevillana
 sevillana - zaterdag 12 juni 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 23:06 schreef vak VV het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er valt wat voor te zeggen. Been zou Landzaat er graag bij willen houden. Landzaat is een prof die nooit zeurt. Haalt geen enkele keer een 8, maar ook nooit een 4. Landzaat haalt altijd een 6.
Het Legioen heeft meer geduld met de jonkies, dat klopt. Maar Wijnaldum, Fer en Bruins zijn ook nog jong, maar zij worden ook vaak afgebrand.
Financieel is er niets mogelijk, dus moet je blij zijn met wat je hebt en met wat je kan houden. Landzaat is iemand die Mokotjo en van Haaren bij de hand kan nemen, ook een voordeel.
En idd Leon, mocht er een spits langdurig geblesseerd raken dan hebben we ook een probleem. Maar als Makaay had aangegeven om voor een verlaagde aanbieding door te gaan had Feyenoord daar toch ook mee doorgegaan? Als 2e of 3e spits, dat mss wel. Maar je kan op hem rekenen, en dat is met Landzaat van een andere orde weliswaar, precies hetzelfde.
ik ben van mening dat je Makaay en Lamzaad op geen enkel vlak kunt vergelijken, niet qua instelling en dus ook niet qua voetbalkwaliteiten.

ROY//HELD !!!
LAMZAAD//F-SIDE AANHANGER
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 12 juni 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Eens!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 juni 2010 - 12:51   quote  deeplink  
doos%20tissues%20(Small).jpg
MMM
 MMM - zaterdag 12 juni 2010 - 13:02   quote  deeplink  
1 keer is leuk..
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 12 juni 2010 - 13:18   quote  deeplink  
als het om landzaat gaat heb je aan 1 doosje niet genoeg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 12 juni 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit je nou??? Vervelende vent ben je. dan te bedenken dat ik met jou en Leon, Jumper nog een keer wou afspreken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 juni 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 13:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat zit je nou??? Vervelende vent ben je. dan te bedenken dat ik met jou en Leon, Jumper nog een keer wou afspreken.
jullie moeten allemaal niet zo piepen man, beetje langs de zijlijn hard boe roepen..

Dodelijk vervelend dat negatieve gelul de hele tijd hier.
willempje
 willempje - zaterdag 12 juni 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jullie moeten allemaal niet zo piepen man, beetje langs de zijlijn hard boe roepen..

Dodelijk vervelend dat negatieve gelul de hele tijd hier.
Helemaal met je eens!!
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 12 juni 2010 - 15:59   quote  deeplink  
opzouten!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 12 juni 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jullie moeten allemaal niet zo piepen man, beetje langs de zijlijn hard boe roepen..

Dodelijk vervelend dat negatieve gelul de hele tijd hier.
Ik ook maar denk je dat dat helpt??? Zijn er overigens redenen om positief te zijn???
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 juni 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 16:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik ook maar denk je dat dat helpt??? Zijn er overigens redenen om positief te zijn???
nee maar het is wel constructiever.. Als we elkaa ook de hele tijd omlaag praten, komen we helemaal nergens.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 12 juni 2010 - 18:56   quote  deeplink  
precies
kale co
 kale co - zaterdag 12 juni 2010 - 19:35   quote  deeplink  
hup feyenoord
MMM
 MMM - zaterdag 12 juni 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 - 19:35 schreef kale co het volgende:
hup Feyenoord
.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Landzaat en Feyenoord willen praten over nieuwe overeenkomst'









0.0080268