BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ASR verzekeringen komt met een speciaal Feyenoordfons???????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 21:46   quote  deeplink  
Woensdag 9 juni 2010.

Den Haag.
Op intiatief van enkele raadsleden van het bestuur van ASR Nederland is er het idee ontstaan om voetbal club Feyenoord uit hun noodlijdende situatie te helpen.
De verzekeraar ,nu al hoofdsponsor van de Rotterdamse stadionclub is van plan om buiten het sponsorgedeelte ook
de supporters te vragen om nog een extra duitje in de zak te doen.Volgens woordvoerster Els gaat het idee als volgt.Wij van ASR verzekeringen zijn van plan om een rekening te openen waarop op een vrijwillige basis een bijdragen kan worden gestort door mensen die zich verwant voelen met de voetbalclub.Om de hoogte van het gestorte bedrag bij te houden willen wij 2 digitalen meters plaatsen in de stad.Een moet er komen op het stadion en de ander moet komen op de Euromast.Daardoor kan je in de wijde omtrek zien hoeveel de stand op dat moment is,aldus de woordvoerster van de verzekeraar...

Het intiatief wordt waarschijnlijk ook overgenomen door de
Nederlaandse energiemaatschapij die op hun beurt een digitale meter willen plaatsen op het Nationale Nederland gebouw.

Misschien ook leuk voor meneer Poelman van de sponsorloterij om het ook te doen.De sponsorloterij kan hun
digitale meter plaatsen op de Erasmus brug.

Dit alles is natuurlijk bull shit ,maar deze bedrijven met
een Feyenoordgehalte zouden de club met gemak kunnen helpen
op een simpele manier.
Waarom gebeurd er niet iets vanuit de zogenaamde bedrijven
die zogenaamd zo hoog Feyenoordgehalte bezitten..
Tuurlijk doen ze zat voor Feyenoord maar aub de supporters willen best hun steentje bijdragen vooral als het buiten de
club zelf omgaat en zelf kunnen zien hoe het oploopt.
Zij hebben de macht,zeker ASR die de stand dan ook nog eens
bij kunnen houden in de landelijk ochtend bladen.

Ik hoop dat dit verhaal zijn eigen leven gaat leiden en dat
sponsoren kunnen zien dat over hun naam nog heel wat geld valt op te halen...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 juni 2010 - 21:49   quote  deeplink  
lijkt me goed idee, open jij een rekening. zorg ik voor een telraam op de euromast;)
MMM
 MMM - woensdag 09 juni 2010 - 21:51   quote  deeplink  
ASR kan beter eens wat meer aan sponsor geld geven. Feyenoord had dat pauper bankje allang moeten dumpen. Ik weet zeker dat er betere bedrijven staan te springen en meer willen betalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2010 door MMM --
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 21:51 schreef MMM het volgende:
ASR kan beter eens wat meer aan sponsoring geven. Feyenoord had dat pauper bankje allang moeten dumpen. Ik weet zeker dat er betere bedrijven staan te springen en meer willen betalen.
oh?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 juni 2010 - 21:53   quote  deeplink  
ASR pakt de rente of een deel daarvan, dat is precies de reden waarom ik niet mee doe aan die actie van het fsv, daar zit ook een bedrijf achter, en die willen daar ook aan verdienen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:
ASR pakt de rente of een deel daarvan, dat is precies de reden waarom ik niet mee doe aan die actie van het fsv, daar zit ook een bedrijf achter, en die willen daar ook aan verdienen.
Hoeft niet perse als het op eigen initiatief van een bedrijf gebeurd.
Feyenoord de munten incl de rente,de supporters de stand op de euromast.
En het bedrijf gratis naams bekendheid.3 partijen kunnen winnen als ze
maar willen.Sommige dingen hoeven namelijk niet zo ingewikkeld te zijn.
Sommige werken uitstekend door zijn simpelheid.

DE PUMA meter ...
DE ASR meter....
DE NEM meter....
DE sonsorloterij meter...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 juni 2010 - 22:10   quote  deeplink  
DE Jappie meter....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 22:10 schreef Jappie_FEY het volgende:
DE Jappie meter....
slotje dan maar???hahahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 juni 2010 - 22:14   quote  deeplink  
meter bier. Graag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:
meter bier. Graag.
Hoezo??Heeft Rutte gewonnen?? hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 juni 2010 - 22:17   quote  deeplink  
hahahahahahaha...........meter bier gaat er altijd in
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 09 juni 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

slotje dan maar???hahahaha
doe maar;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 22:21   quote  deeplink  
471
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 juni 2010 - 22:26   quote  deeplink  
zuid oost waggie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 juni 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:
zuid oost waggie!
klopt ,2 soorten in het zuid oost principe..
2e zuid oost principe is te vinden in topic aanmelden en afmeld topic.
willian
 willian - vrijdag 11 juni 2010 - 00:24   quote  deeplink  
er zijn eigenlijk best veel topics om feyenoord te steunen met geld bedragen, maar 1 op de 5 werken dan ook, zie met die certificaten, en deze van asr, en die van Bram? allemaal leuk en aardig die ideeén maar ze worden heel weinig gebruikt
Milo
 Milo - vrijdag 11 juni 2010 - 09:54   quote  deeplink  
het idee van bram is het zelfde, alleen gaat al het geld naar de club.
joepje3
 joepje3 - vrijdag 11 juni 2010 - 10:19   quote  deeplink  
Het probleem is alleen dat ASR ook in de financiële shit zit, dus wat dat betreft is het een passend koppel. Op dit moment is het helaas niet realistisch meer sponsorgeld te vragen voor een club die nog geen uitzicht heeft op Champions League. Wanneer je CL speelt, is het namelijk wel interessant om als shirtsponsor op te treden ivm de miljoenen kijkers.

Desondanks hoop ik uiteraard wel dat ASR of een andere partij een schatkist voor het Maasgebouw zet, maar ik vrees het ergste...
nee jij snapt het le
 nee jij snapt het le - vrijdag 11 juni 2010 - 11:02   quote  deeplink  
ASR zit echt niet in de financiele shit hoor, heeft zich afgesplitst van Fortis omdat hjet juist de enige winstgevende tak van Fortis was. ASR maakt nog steeds winst. Daarom hadden ze best wel wat meer sponsorgeld mogen betalen... Als die joden bij Aegon 10 mil per jaar ontvangen, waarom moeten wij het dan doen met 4 mil per jaar? Wij zijn toch wel meer waard dan dat lijkt me...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 juni 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 11:02 schreef nee jij snapt het le het volgende:
ASR zit echt niet in de financiele shit hoor, heeft zich afgesplitst van Fortis omdat hjet juist de enige winstgevende tak van Fortis was. ASR maakt nog steeds winst. Daarom hadden ze best wel wat meer sponsorgeld mogen betalen... Als die joden bij Aegon 10 mil per jaar ontvangen, waarom moeten wij het dan doen met 4 mil per jaar? Wij zijn toch wel meer waard dan dat lijkt me...
niet zo goed onderhandeld, denk ik dan
gfvp1
 gfvp1 - vrijdag 11 juni 2010 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

niet zo goed onderhandeld, denk ik dan
Eens , omdat baantjesgeile, ik steek mijn kop in de reet van de KNJB, ambtenaar Knudde NIET kan onderhandelen!!!!!!
joepje3
 joepje3 - vrijdag 11 juni 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 - 11:02 schreef nee jij snapt het le het volgende:
ASR zit echt niet in de financiele shit hoor, heeft zich afgesplitst van Fortis omdat hjet juist de enige winstgevende tak van Fortis was. ASR maakt nog steeds winst. Daarom hadden ze best wel wat meer sponsorgeld mogen betalen... Als die joden bij Aegon 10 mil per jaar ontvangen, waarom moeten wij het dan doen met 4 mil per jaar? Wij zijn toch wel meer waard dan dat lijkt me...
Mwja, maar het probleem is dat ze dat graag zo houden. Wat zou jij doen: het is financiële crisis en je kan Feyenoord voor 4 miljoen steunen. Ga je dan 10 miljoen geven? Dat kan niet, want dat is geld weggooien. Het blijft helaas een bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling.

Zelf denk ik dat de enige manier op dit moment is om geld bij elkaar te harken is om naar al die toernooien in Qatar e.d. te gaan, dit levert vaak zo 2 miljoen op.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 juni 2010 - 12:12   quote  deeplink  
maar kost ook weer het nodige, vorige keer konden ze het ook niet betalen.
Funnie Fey
 Funnie Fey - vrijdag 11 juni 2010 - 12:14   quote  deeplink  
Waarom kunnen ze het in het domme achterhoekse wel iets redelijks opzetten en hier niet. Gokken op 1 groot paard is altijd riskant. Er kunnen beter 160 bedrijven 5 ton storten, dan heb je ook 80 mlj. En in Rotterdam en omg. heb je lijkt mij best wel 160 bedrijven met dat vermogen!
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 11 juni 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Wordt te weinig gedaan om ons cluppie te redden van de ondergang
kale co
 kale co - zaterdag 12 juni 2010 - 08:17   quote  deeplink  
weer een woekerpolis pleur op joh hahahahahahaahaha
kale co
 kale co - zaterdag 12 juni 2010 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Woensdag 9 juni 2010.

Den Haag.
Op intiatief van enkele raadsleden van het bestuur van ASR Nederland is er het idee ontstaan om voetbal club Feyenoord uit hun noodlijdende situatie te helpen.
De verzekeraar ,nu al hoofdsponsor van de Rotterdamse stadionclub is van plan om buiten het sponsorgedeelte ook
de supporters te vragen om nog een extra duitje in de zak te doen.Volgens woordvoerster Els gaat het idee als volgt.Wij van ASR verzekeringen zijn van plan om een rekening te openen waarop op een vrijwillige basis een bijdragen kan worden gestort door mensen die zich verwant voelen met de voetbalclub.Om de hoogte van het gestorte bedrag bij te houden willen wij 2 digitalen meters plaatsen in de stad.Een moet er komen op het stadion en de ander moet komen op de Euromast.Daardoor kan je in de wijde omtrek zien hoeveel de stand op dat moment is,aldus de woordvoerster van de verzekeraar...

Het intiatief wordt waarschijnlijk ook overgenomen door de
Nederlaandse energiemaatschapij die op hun beurt een digitale meter willen plaatsen op het Nationale Nederland gebouw.

Misschien ook leuk voor meneer Poelman van de sponsorloterij om het ook te doen.De sponsorloterij kan hun
digitale meter plaatsen op de Erasmus brug.

Dit alles is natuurlijk bull shit ,maar deze bedrijven met
een Feyenoordgehalte zouden de club met gemak kunnen helpen
op een simpele manier.
Waarom gebeurd er niet iets vanuit de zogenaamde bedrijven
die zogenaamd zo hoog Feyenoordgehalte bezitten..
Tuurlijk doen ze zat voor Feyenoord maar aub de supporters willen best hun steentje bijdragen vooral als het buiten de
club zelf omgaat en zelf kunnen zien hoe het oploopt.
Zij hebben de macht,zeker ASR die de stand dan ook nog eens
bij kunnen houden in de landelijk ochtend bladen.

Ik hoop dat dit verhaal zijn eigen leven gaat leiden en dat
sponsoren kunnen zien dat over hun naam nog heel wat geld valt op te halen...
weer een polis leon hahahahahaha woekeren een nieuw ned woord
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 juni 2010 - 12:52   quote  deeplink  
doos%20tissues%20(Small).jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 12 juni 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Vervelende vent!!!
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 12 juni 2010 - 13:50   quote  deeplink  
stelletje oplichters die ASR. Laat ze gewoon iets op touw zetten waarmee al het geld direkt naar Feyenoord door vloeit. Niet er zelf aan willen verdienen. Door shirt sponsoring pakken ze al genoeg reclame. En dat voor 4 milj. per jaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ASR verzekeringen komt met een speciaal Feyenoordfons???????









0.0065538