BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Robbie je heb hier niks meer te zoeken! Bij groningen kun je belangrijk zijn!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 juni 2010 - 23:00   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=2449&abbr=boerenmacht

De bezem door de selectie is goed helaas hebben sommige
overbodige spelers te mooie contracten!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 09 juni 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Opbokken Robbie
freakie
 freakie - woensdag 09 juni 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Wel weer goed nieuws jeugd spelers hebben geen contract gekregen!!
remco k
 remco k - donderdag 10 juni 2010 - 18:46   quote  deeplink  
Kom op Robbie, als je een beetje van ons AJAX houd, dan ga je zelf nog lekker ergens aan de slag als speler, zodat AJAX een beetje rust krijgt in het salaris....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 juni 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Nou denk dat ie zoveel van ajax houd eind van de maand dat het moeilijk afscheid nemen is. Snap het wel zijn kinderen moeten ook kleren kopen. Snap alleen
niet dat ie liever op de tribune zit dan elke week lekker ballen.
alibabba
 alibabba - zondag 13 juni 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Robbie wil het onderste uit de kan en vindt het niet erg om bij Ajax te blijven, ook als hij niet speelt. Hij is al op leeftijd en omdat hij een salaris opstrijkt bij Ajax van rond de 1 miljoen per jaar, kom je voor 2011 niet makkelijk van 'm af. T/m 2011 loopt zijn contract met een optie op nog een seizoen.

Ajax heeft hem gehaald, dus zal Robbie denken; laat ze maar betalen, ook uit onvrede over zijn ontstane situatie. Ik kan het vanuit zijn oogpunt wel begrijpen, maar het zou mijn voorkeur niet zijn.
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Ben benieuwd of die optie voor nog 1 seizoen gebruikt gaat worden :)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 juni 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2010 - 00:20 schreef alibabba het volgende:
Robbie wil het onderste uit de kan en vindt het niet erg om bij Ajax te blijven, ook als hij niet speelt. Hij is al op leeftijd en omdat hij een salaris opstrijkt bij Ajax van rond de 1 miljoen per jaar, kom je voor 2011 niet makkelijk van 'm af. T/m 2011 loopt zijn contract met een optie op nog een seizoen.

Ajax heeft hem gehaald, dus zal Robbie denken; laat ze maar betalen, ook uit onvrede over zijn ontstane situatie. Ik kan het vanuit zijn oogpunt wel begrijpen, maar het zou mijn voorkeur niet zijn.
Snap het van hem ook wel hoor. Een miljoen opstrijken en er niks voor hoeven doen, maar
bij bv groningen gaat ie qua loon achteruit maar krijgt hij waarschijnlijk meer speeltijd
en een contract voor langere periode. Dus.. mijn idee lekker daar nog een paar jaar spelen zijn wij er ook vanaf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Robbie je heb hier niks meer te zoeken! Bij groningen kun je belangrijk zijn!

0.0050189