|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Vier_jeugdspelers_naar_NAC;_Eduardo_terug_naar_Cruzeiro.html
NAC Breda heeft vier spelers uit de jeugdopleiding van Ajax overgenomen. Allen zijn afkomstig van Ajax A1 en zullen zich per ingang van komend seizoen bij de beloftes van de Bredanaars voegen. Soren Lerby is de zaakwaarnemer van de spelers.
Het gaat om aanvallers Allon Worms, Fabian Serrarens, middenvelder Tim Receveur en verdediger Daan Brinkman. Het kwartet wist geen contract af te dwingen in Amsterdam. Verder gaat de van Cruzeiro gehuurde Ze Eduardo weer terug naar Brazilië. Hij begon vorig seizoen bij Jong Ajax, werd teruggezet naar Ajax A1 en eindigde daar op de bank.
Nieuwe spelers in jeugdopleiding:
Ajax A2:
Donny van der Wal (AFC) Tobias Kistemaker (AFC)
Ajax B1:
Jordi Bitter (HFC Haarlem) Jordi van Duijn (HFC Haarlem) Sir-Ralph Owusu (FC Volendam)
Ajax B2:
Djavan Anderson (AFC) Xavier Mous (HFC Haarlem)
Ajax C1:
Sten Admiraal (HFC Haarlem) Yannick Hoogeboom (HFC Haarlem) Sem Witteveen (AFC)
Ajax C2:
Joost Meendering (FC Volendam) Pablo Rosario (DWS)
Vertrekkende spelers in jeugdopleiding:
A-jeugd:
Allon Worms (NAC Breda) Daan Brinkman (NAC Breda) Fabian Serrarens (NAC Breda) Tim Receveur (NAC Breda) Ze Eduardo (Cruzeiro, was gehuurd) Yanic Wildschut (FC Zwolle) Kees Heemskerk (College of Charleston, USA) Tom Portegies (moet stoppen vanwege hartproblemen) Nout Barentsen (SV Westfriezen) Jordy de Visser
Ajax B2:
Bram Barhorst (FC Volendam) Amine El Hadef (Alphense Boys) Varshant Ramdhani (Almere City)
Ajax C1:
Joran Borst (Alphense Boys) Daoud Bousbiba Calvin Valies (ADO Den Haag)
Ajax C2:
Jorni Camps (Almere City) Tom Salimi (Almere City) Achille Vaarnold (AZ)
Die Jeugdspelers ken ik allemaal niet, het gaat mij vooral om Zé Eduardo, Ik had namelijk echt verwacht dat hij zou blijven. Maar als bekend is dat hij weggaat, betekent het dan dat Kerlon blijft? Want daar wordt niks over gezegd. OF heb ik het gewoon over het hoofd gezien en dat dat al lang bekend was? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
kerlon is geen jeugdspeler meer,
neem aan dat hij ook weer terug gaat ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja dat denk ik ook kerlon houden op dit moment is zeker niet verstandig.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt joey maar net als bij die speler van zuid afrika.. Van 28.. Ajax heeft het al krap op salaris dus we moeten blij zijn dat ajax ook twijfelachtige spelers gewoon laat gaan.. eduardo was miss wel goed.. maar als hij goed speelde had hij miss wel weg gegaan want er was een een of andere zakenwaarnemer toch? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Of: ik denk niet dat die Modise veel salaris zou krijgen aangezien hij in Afrika voetbalt.
On: Jaa, dat wel..Maar toch had wel een beetje soort van verwachtingen van hem.. En ook van die Kerlon..Die gaat straks ook gewoon weer weg denk ik..Zonde.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar we kunnen niet alles willen het beste is gewoon weg laten gaan..
Off: dat hij niet veel salaris krijgt is niet belangrijk maar dat hij salaris kost wel.. En omdat hij toch een beetje op handen word gedragen is het ook nog zo dat we nog best een hoop geld moeten betalen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kerlon krijgt zoals het nu naar uitziet, nog een seizoen de kans om zich te laten zien bij AJAX...
Daar wordt ik dan weer erg vrolijk van, kerlon is een groot talent, kost niet veel(100.000), dat is dan een risico waard vind ik, Eduardo had ik ook graag nog volgend seizoen bij AJAX gezien, het enige probleem met hem is dat als hij ooit weg was gegaan, dat we er dan geen geld voor zouden krijgen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat Eduardo teruggaat naar Cruzeiro verbaast me. Wat is de reden hiervan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij is opgegeven, dat hij zich niet waar heeft kunnen maken tot nog toe, hij begon bij Jong AJAX om op ten duur afgelopen seizoen aan te sluiten bij het eerste, daarna "teruggezet" naar de A1, waar hij op de bank is beland. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij echt nooit bij de selectie voor het eerste heeft gezeten, en bijvoorbeeld Kappelhof wel, ik verwacht dus echt dat het om de prestaties gaat, ik had toch wel veel van hem verwacht, en vind ook dat hij het WEL goed heeft gedaan, helaas gaat hij dus weg.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jaa dat is dus de reden... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 13 juni 2010 - 12:31 schreef remco k het volgende:Volgens mij is opgegeven, dat hij zich niet waar heeft kunnen maken tot nog toe, hij begon bij Jong AJAX om op ten duur afgelopen seizoen aan te sluiten bij het eerste, daarna "teruggezet" naar de A1, waar hij op de bank is beland. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij echt nooit bij de selectie voor het eerste heeft gezeten, en bijvoorbeeld Kappelhof wel, ik verwacht dus echt dat het om de prestaties gaat, ik had toch wel veel van hem verwacht, en vind ook dat hij het WEL goed heeft gedaan, helaas gaat hij dus weg.. Eens! Hopen ook echt dat Kerlon geen (erge) blessures meer krijgt, en dat hij volgend jaar gewoon bij Ajax 1 speelt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juni 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|