|
|
Dentjes
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Ga je nu na elke wk wedstrijd nieuwe spelers noemen die zogenaamt naar feyenoord moeten?
zo ja, doe het niet. erg vervelend. vooral als er geen geld is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Messi is misschien ook wel een goede!!! Wat zit je nou??? GEEN GELD!!!!! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: nog toppers gezien bij ur-a-gay tegen frankrijk? ik wel .. ene ribery .. schijnt in de derde helft weer flink wat gescoort te hebben .. de nieuwe linksbuiten van feyenoord. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies!! Die Forlan is misschien nog wel wat voor onze spitspositie. Is natuurlijk wel een grote onbekende dus kan ook gigantisch floppen!! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 - 13:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:Messi is misschien ook wel een goede!!! Wat zit je nou??? GEEN GELD!!!!! ja idd snap de ballen er ook niet van ik bedoel dan kan je elke wereldspeler opnoemen met is dat niet wat voor feyenoord
slot |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zag ook een andere leuke spits met een goede actie rondlopen, een of ander Suarez, nog nooit van gehoord. Schijnt meer dan 30 doelpunten te hebben gemaakt vorig seizoen, misschien is dat wat ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 14:33 schreef moa het volgende:Zag ook een andere leuke spits met een goede actie rondlopen, een of ander Suarez, nog nooit van gehoord. Schijnt meer dan 30 doelpunten te hebben gemaakt vorig seizoen, misschien is dat wat ? Heb ik ook gezien,ken h`m ook niet,was wel verschrikkelijk LELIJK!! |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
quote: Erg leuk, maar ik zie hem alleen maar naast, recht op de keeper, over en op de paal schieten!!! |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Niet zomaar een slotje!!! Een complete kluisdeur!!! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: indd schiet in filmpje bijna alles mis |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat platje de nieuwe spits gaat worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk jdt.
als ie geen auw heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
geert den ouden is ook een optie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft Henk Vos al een club? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welke gek haald nou een topic weg van onze nieuwe HELD///MOKOTJO en laat deze staan? Of speeld Katelgo aankomend seizoen bij Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja, Boudewijn heeft een klap met een oranje klomp gehad toen ie in zn brulshirt uit gleed over een beessie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juni 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2010 - 09:11 schreef Stylzz het volgende:ja, Boudewijn heeft een klap met een oranje klomp gehad toen ie in zn brulshirt uit gleed over een beessie. hahahahahaha ongelofelijk |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ik hoop dat die jongen kan groeien in de shaduw van tomasson.... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ik hoop dat tomasson in de schaduw van luc staat, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop op weinig schaduw en veel zon. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zoek een plaatsje in de zon......!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar je zo gezellig zit?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Kijk ze komen op het veld?? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
als je een spits zijn hoogtepuntenfilmje van het seizoen dat 5 minuten duurt kijkt en hij maakt daarin 2 goals in een 2 vingers in 1 neus competitie dan ben je matig. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote: Gelukkig heeft feyenoord geen geld, dan kunnen ze het aan dit soort ellende ook niet uitgeven. Het hebben van geen geld heeft ook zo zijn voordelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juni 2010 door Martijn -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hoe spreek je zijn naam uit? de tering zeg! |
|
|
|