|
|
MMM
|
|
|
En nu ophouden met elkaar te likken.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:[..] ik begrijp je heel goed hoor Co en heb helemaal niets tegen je :) We hebben allemaal t zelfde doel, Feyenoord naar een hoger plan. idem hier, alleen werd een beetje moe (en pissig) over al die zelfde topics |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 - 19:06 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] idem hier, alleen werd een beetje moe (en pissig) over al die zelfde topics OOK MOOI !!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had ik al vertelt dat je een geweldige gozer ben?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit mag dan weer wel! Hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kutzooi!!!! Wanneer begint het nieuwe seizoen nu weer???? Effe snel wereldkampioen worden,en dan? JETZT GEHT LOS!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey fijne gozer,ik had jou reactie helemaal over het hoofd gezien. Alles goed ???Echt een fijne gozer die Jumper :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al die kale mannen, allemaal t zelfde.. zuuuuuuur! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: we hebben 1 ding gemeen jongens de liefde voor de club ,
ps met haar of zonder hahahahha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
slijmjurken! bij elkaar in het straatje lullen! bah, bah, bah |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gasten met haar zijn gewoon te dom om voortgang in de evolutie bij te houden.
je kan gewoon mutsjes kopen als het koud is hoor! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Milo toffe gozer,jij bent echt oke weet je dat!!! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Is het een idee om voor risico wedstrijden supporters van de tegen partij in te huren In Noord Korea kan het ook. Als we tegen de neuzen spelen moeten we effies kijken wie we huren . Iemand een idee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 juni 2010 - 18:48 schreef aad 64 het volgende:Is het een idee om voor risico wedstrijden supporters van de tegen partij in te huren In Noord Korea kan het ook. Als we tegen de neuzen spelen moeten we effies kijken wie we huren . Iemand een idee? misschien heeft de josti band nog een gaatje. Moet wel twente ook niet moeten spelen |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
Milo