|
|
kale co
|
|
|
jongens wees niet negatief maar positief sta achter je club en heb geen commentaar op de leiding.
want anders ; vinden je mede fans je niet zo aardig hoor
wees blij met de schuld van meer dan 46 mijoen, met landzaat, en volgend jaar koop kaarten voor de training waarbij je geen fakkels meer mag afsteken foei foei!!
fijn dat Gudde onze voorzitter is en dat inzamelingen in de maas verdwijnen !
hup feyenoord |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Kale co., ik ben het met je eens, maar kankeren alleen brengt ons niks verder. Wie neemt het voortouw om een actie te beginnen om deze Gudde, de leider die een misleider blijkt te zijn, van zijn troon te stoten. Ik vraag me zelfs af of iemand het onder deze omstandigheden aan zou kunnen en/of durven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aha dus dit is het positieve topic?
Bruins, geweldenaar! Koning van de steekpass, fysiek net zo sterk als een Afrikaan, we hebben het grootste talent van de wereld! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
bespeur ik enig cynisme in dit topic? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Ja en we moeten Slory ook terug halen!!!!!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: bij jou wel he bruins is goed he hahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hup feyenoord japie hup hup |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: bruins is de messi van Feyenoord. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En El Ahmadi de Gerrard!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Begrip voor beide zijdes!!!Wat ben ik nu ????? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: voor leon heb ik respect maar die andere ach zijn dat wel fans iedereen ziet toch dat onze mooie club naar de afgrond gaat ik probeer met mij topics ogen open te houden van mij mede fans . ach als ze blind zijn voor wat er binnen de club zich afspeelt ja dan ben ik maar de boosdoener. geeft niet hoor steunen moet ik zondags doen niet doordeweeks |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik ben het in principe ook wel met je eens kaleco,alleen moeten we niet in een negatieve spiraal terecht komen en positief is dat mensen op dit forum elkaar vinden en de handen ineen slaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 juni 2010 - 13:02 schreef bram het volgende:ik ben het in principe ook wel met je eens kaleco,alleen moeten we niet in een negatieve spiraal terecht komen en positief is dat mensen op dit forum elkaar vinden en de handen ineen slaan. Kijk!!! Bram///vriend.. Bram///held. ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik ben ff weg en gelijk weer ruzie... *zucht*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juni 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: rot op hahahahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 - 20:03 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Kale co., ik ben het met je eens, maar kankeren alleen brengt ons niks verder. Wie neemt het voortouw om een actie te beginnen om deze Gudde, de leider die een misleider blijkt te zijn, van zijn troon te stoten. Ik vraag me zelfs af of iemand het onder deze omstandigheden aan zou kunnen en/of durven. Ja jongens, van kankeren word je kaal.
Gudde beslist hier niet alleen over hoor jongens. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ik heb uit betrouwbare bron het volgende verplicht wordt een stropdas om, bij een avondwedstrijd een smoking en als een speler jarig is een hoedje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 juni 2010 - 18:05 schreef aad 64 het volgende:Ik heb uit betrouwbare bron het volgende verplicht wordt een stropdas om, bij een avondwedstrijd een smoking en als een speler jarig is een hoedje. hahahahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahahaha sigaartje mee en braaffffffffffffff |
|
|
|