|
|
joey
|
|
|
Zit daar vol met talent joh! Voor die talentjes is ajax echt wel een mooi begin hoor!!! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
maar op een wk spelen geen talentjes die nog niet ontdekt zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
oo nee? morkanne.. Je heb zeker niet zoveel voetbal gezien? gistere bij camaroen bijvoorbeeld.. Nee er zijn zeker spelers die nog niet in top competities spelen.. Maar dan wel op het wk spelen.. En heel dichtbij eriksen die is ook niet echt ontdekt.. Er zijn veel spelers die dus wel haalbaar zijn alleen wat wij nu moeten hebben is een spits.. Ik heb niet veel soeps gezien nog..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Jongens zou Adu niet iets voor ajax zijn, is bij elke club waar hij speelde uit de gratie geraakt, zelfs bij Aris Saloniki, waar hij nu speelt, mag hij niet eens mee op voorbereiding, ik zou zeggen, Freddy Adu, Welkom bij Ajax, wat denken jullie? |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
wat dachten jullie van jonathan mensah? cenrale verdediger van ghana. speelt volgens mij voor udinese, tenminste "speelt" ( die hebben een retegoeie scouting ff tussendoor ) is pas 19 jaar en maakte deel uit van dat team dat pas wereldkampioen is geworden tegen brazilie.( onder 21 ofso ? ) die 2 middenvelders van slowakije : Juraj Kucka (Sparta Praag) en Zdeno Strba (Skoda Xanthi) speelden erg goed tegen italie en paraguay |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 07:41 schreef freakie het volgende:oo nee? morkanne.. Je heb zeker niet zoveel voetbal gezien? gistere bij camaroen bijvoorbeeld.. Nee er zijn zeker spelers die nog niet in top competities spelen.. Maar dan wel op het wk spelen.. En heel dichtbij eriksen die is ook niet echt ontdekt.. Er zijn veel spelers die dus wel haalbaar zijn alleen wat wij nu moeten hebben is een spits.. Ik heb niet veel soeps gezien nog.. aboubakar is er een mooi voorbeeld van.kameroen |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 - 09:41 schreef Mikejz93 het volgende:Jongens zou Adu niet iets voor ajax zijn, is bij elke club waar hij speelde uit de gratie geraakt, zelfs bij Aris Saloniki, waar hij nu speelt, mag hij niet eens mee op voorbereiding, ik zou zeggen, Freddy Adu, Welkom bij Ajax, wat denken jullie? Is geen echte spits,, meer buitenspeler/10.. Maar zeker welkom..HEb ik het ook vaaak genoeg over! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja catweasie die bedoelde ik ja:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik vind die Asamoah Gyan erg goed..:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar of cdie haalbaar is..I dunno.. Speelt vast in Frankrijk.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij speelt bij Stade Rennes in Frankrijk en is 24 jaar, maar niet de spits die Ajax zoekt. Als ik scout was van Ajax had ik allang die spits van Zuid-Afrika voorgedragen aan de staf van Ajax 1, want ik ben 100% overtuigd van zijn kwaliteiten. Een echte Ajax-spits die eenmaal in het Ajax-shirt uitgroeit tot een publiekslieveling. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Geen Ajax-spits, veel te houterig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 20:54 schreef alibabba het volgende:[..] Hij speelt bij Stade Rennes in Frankrijk en is 24 jaar, maar niet de spits die Ajax zoekt. Als ik scout was van Ajax had ik allang die spits van Zuid-Afrika voorgedragen aan de staf van Ajax 1, want ik ben 100% overtuigd van zijn kwaliteiten. Een echte Ajax-spits die eenmaal in het Ajax-shirt uitgroeit tot een publiekslieveling. Wie is dat dan?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
I want tjalabalalalaaaa!!!! XD |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Katlego_Mphela
Hij viel me op tijdens het WK. In de eerste 2 wedstrijden niet zozeer, maar dat lag aan de laffe speelwijze. De laatste wedstrijd moest er gewonnen worden en toen zag ik dat hij de geschikte spits is voor Ajax. Is balvast, heeft oog voor de ruimte, heeft lengte, is kopsterk, goed schot, technisch en atletisch. Hij is nog jong en het zegt me niet zoveel dat hij in Frankrijk niet heeft kunnen imponeren, het kan aan allerlei oorzaken hebben gelegen. Ik ben ervan overtuigd dat hij de ideale Ajax-spits is en als ik scout was zou ik hem voordragen als onze nieuwe spits. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Chris Wood van Nieuw Zeeland zou ook haalbaar zijn. http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Wood_(footballer_born_1991) (dit is wel in het engels)
Ik zag hem tijdens de wedstrijd Nieuw Zeeland-Italiƫ en deed het volgens mij goed. Voetbalt bij West Bromwich Albion, sinds dit jaar weer in de hoogste engelse competitie, dus een club die wel rond de degradatiezone blijft en dat betekent misschien wel goedkoop overnemen ( 2 tot 5 miljoen schat ik). Zie site is hij ook een spits. Ik zeg doen dus, maar zou graag jullie mening over hem horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juli 2010 door Marco vd L -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ER ZIJN GEEN KNAKEN, NIET BLIJVEN DROMEN, BLIJ ZIJN MET WAT JE HEBT!!!!!! PAS ALS ER IEMAND WEGGAAT MAAAAARRRR GAAT ER WEL IEMAND VERTREKKEN ???? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 20:25 schreef Marco vd L het volgende:Chris Wood van Nieuw Zeeland zou ook haalbaar zijn. http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Wood_(footballer_born_1991) (dit is wel in het engels) Ik zag hem tijdens de wedstrijd Nieuw Zeeland-Italiƫ en deed het volgens mij goed. Voetbalt bij West Bromwich Albion, sinds dit jaar weer in de hoogste engelse competitie, dus een club die wel rond de degradatiezone blijft en dat betekent misschien wel goedkoop overnemen ( 2 tot 5 miljoen schat ik). Zie site is hij ook een spits. Ik zeg doen dus, maar zou graag jullie mening over hem horen. Heb ik in een eerdere post ook al aangegeven. Sterke grote spits en nog erg jong |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:ER ZIJN GEEN KNAKEN, NIET BLIJVEN DROMEN, BLIJ ZIJN MET WAT JE HEBT!!!!!! PAS ALS ER IEMAND WEGGAAT MAAAAARRRR GAAT ER WEL IEMAND VERTREKKEN ???? Denk je nou echt dat er geen geld binnenkomt en deze ploeg bij elkaar blijft? Als ajax de hoofdprijs kan vangen voor vd wiel steek en suarez zijn ze gewoon weg hoor. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
@Hummel10 (1na laatste bericht)
Zeg het later pas
@Hummel10 (laatste bericht)
Inderdaad gaan ze dan weg en dan heb je gelijk 60 miljoen euro - schuld van 21 miljoen heb je toch nog 29 miljoen over die je kan uitgeven aan vervangers. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2010 - 10:27 schreef Marco vd L het volgende:@Hummel10 (1na laatste bericht) Zeg het later pas @Hummel10 (laatste bericht) Inderdaad gaan ze dan weg en dan heb je gelijk 60 miljoen euro - schuld van 21 miljoen heb je toch nog 29 miljoen over die je kan uitgeven aan vervangers. 39 ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Even voor de duidelijkheid er is geen schuld dat staat nergens.. Er is een verlies gemaakt dat is wat anders dan een schuld.. En waarom zouden de spelers allemaal weg gaan ajax is niet zo gek om alle topspelers te laten vertrekken.. |
|
|
|