|
|
ar
|
|
|
quote: Die hebben ze ook niet ieder jaar. Het meeste kopen ze |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moeten wij dan ook maar doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De hele familie van Frenkie is Feyenoord supporter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hier zwijnt Frankrijk, is gewoon natrappen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Snap ik, komt uit Arkel zag ik zojuist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Memphis is een ras egoist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die verkut alles. Nep diva |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima half uur gezien, alleen die Vormer valt me gewoon op , zo beperkt in techniek en vaardigheid. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
2e helft prima. Blind is een dissonant. Komt te kort op dit niveau. Depay is een verschrikkelijk kereltje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman heeft er al een stuk meer kleur aan gegeven. Al waren die Fransen ook allang met douchen bezig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat de Jong Oranje veel beter maakt , en niet Koeman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 22:43 schreef CobusIII het volgende:2e helft prima. Blind is een dissonant. Komt te kort op dit niveau. Depay is een verschrikkelijk kereltje. Ik vind Blind eigenlijk een prima voetballer , maar niet zoals Koeman hem gebruikt , vaak 1 op een samen met Virgil , Tete vrije man , dat moet andersom in mijn ogen. Heb overigens maar een half uur gezien, en dat viel me op, net als een Vormer die in mijn ogen echt niet kan op dit niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 22:43 schreef CobusIII het volgende:2e helft prima. Blind is een dissonant. Komt te kort op dit niveau. Depay is een verschrikkelijk kereltje. Ik vind Blind eigenlijk een prima voetballer , maar niet zoals Koeman hem gebruikt , vaak 1 op een samen met Virgil , Tete vrije man , dat moet andersom in mijn ogen. Heb overigens maar een half uur gezien, en dat viel me op, net als een Vormer die in mijn ogen echt niet kan op dit niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wijnaldum speelde veeeel beter dan ooit tevoren, Veel meer rust aan de bal,na storm Fransen, passing was 2e helft stuk beter. Maar het mocht ook wel allemaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oftewel, Koeman bouwt er wat meer vastigheid in en dan scheelt het als er ook een stel sterkhouders bij zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 22:59 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind Blind eigenlijk een prima voetballer , maar niet zoals Koeman hem gebruikt , vaak 1 op een samen met Virgil , Tete vrije man , dat moet andersom in mijn ogen. Heb overigens maar een half uur gezien, en dat viel me op, net als een Vormer die in mijn ogen echt niet kan op dit niveau. Je hebt het laatste half uur gezien. Dat verklaart een hoop. Als Oranje moet verdedigen, heb je niks aan Blind. In de tweede helft had Blind wat meer vrijheid op de flank, maar daar had iedere back met een redelijke voorzet er goed uitgezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blind: geen back, geen CV en geen middenvelder. Kan alles redelijk, klaagt niet en heeft altijd inzet.
Dat zal de reden van opstellen zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deal van de knvb met zijn vader.. Als jij nou weggaat, dan mag jou zoon de eerste 10 wedstrijden spelen in oranje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Koeman is in ieder geval strijdvaardig, benoemt de fouten zoals ze zijn en geeft ze een trap onder hun kloten. Die strijdvaardigheid zou iedere voetballer moeten hebben ipv een zekere berusting.
Gezeik over coplottheorien en kwaliteit is onmogelijk, wil je er nou alles uit halen of niet hoppa!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tete mag sowieso eruit. Blind moet niet fouten blijven maken. Mag Tapia ook niet. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, Tete zoals ie gewend is een plaatsje op de tribune geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja het is wel de Wereldkampioen, ik vond het nl elftal niet verkeerd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: de Jong is bijzonder waardevol, Koeman zet het neer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Jongh speelt gewoon op zijn normale positie. Maar dat ventje is zo balvast ,heeft iets weg van messi kwa balbehandeling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had een seizoenskaart van ons haha ;’) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar moeten wij het dan weer meedoen hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is cult en cultuur geworden door ?? De scouts en td's van Feyenoord zien n Cruijff en een Neeskens type. We gaan voor de Neeskens , niets mis mee, maar als je er daar al 4 van hebt wordt het na 40 jaar vrij irritant en frustrerend .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wij hadden Chong en Zirkzee,dat worden hele hele grote spelers . Alleen bij Manchester en Bayern.
Ik las vandaag een stukje over Wijnaldum die via Psv NewCastle en Liverpool een grote speler is geworden.
Zeg me niks over moe worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jong Oranje vrijwel uitgeschakeld voor t EK. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welke gek verzint het ook om van de Looi daar coach te maken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het lozen van Bert v Oostveen en consorten heeft blijkbaar toch niet voor een schoon schip gezorgd. Man man wat een blamage van een coach hebben ze met van Looi.. Kijk naar de tijd van Foppe, daar stond een team. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nul bij oranje in de basis of ingevallen. Nul bij jong Oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We staan er slecht op Maar ik vind het niet gek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua jeugd is dit echt bijzonder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik blijf erbij , we hebben de slag gemist met de Jupiler League De Jeugd van met name PSV en AJAX zijn reuzenstappen verder, maar ook die van andere clubs gaan in razend tempo vooruit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 - 21:09 schreef van geil het volgende:Ik blijf erbij , we hebben de slag gemist met de Jupiler League De Jeugd van met name PSV en AJAX zijn reuzenstappen verder, maar ook die van andere clubs gaan in razend tempo vooruit. Zijn vandaag allemaal naar de opticien geweest. Bekijk het toch een positief |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koele kikker die Groeneveld. |
|
|
|