|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Snap eigenlijk niet waarom hij geselecteerd is.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan moet het op basis van zijn inbreng bij oranje zijn. Vond hem daar de laatste keer stukken beter dan momenteel bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij kan zo lekker aanrommelen. Een half uur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zijn zat wedstrijden dat Tonny niet economisch omgaat met zijn energie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is voor veel dingen in te zetten. Voetballen. Pizza's. Post. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stompzinnig gelul over Tonny is eigen jeugd dus meer krediet. Slaat nergens op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leuke pot Oranje - Frankrijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er komt wat aan hoor, Oranje druipt ineens weer van het talent. Jammer dat wij alleen Vilhena leveren. Allemaal een 9 , de keeper van Frankrijk een 9,5. Frankrijk komt goed weg , de score had hoger moeten zijn , en er liep een Fransman die wel 6 keer geel had. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt knap gespeeld. Koeman "raakt" ze stuk voor stuk. En wat is die Dumfries goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
jorgensen ook gescoord..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste is t mooist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oranje al "eeuwenlang" ongeslagen in de Kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opvallend dat Depay Koeman ook noemt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Franse pers heeft goede woorden voor het nl elftal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanuit Engeland schijnt er toch geld voor Feyenoord te komen, er is 350 miljoen geboden voor de Kuip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel spelers waren onder de indruk van de Kuip. Maar ik zag Wijnaldum echt helemaal in trance raken , die was echt even in de zevende hemel. Die zie ik ooit terugkeren . Heerlijk ventje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Toch leuk om te zien dat wanneer het elftal goed wordt neergezet met een herkenbaar systeem, spelers ineens veel meer uit de verf komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 09:58 schreef CobusIII het volgende:Toch leuk om te zien dat wanneer het elftal goed wordt neergezet met een herkenbaar systeem, spelers ineens veel meer uit de verf komen. Kijk hier kan ik wat mee. Ik ben er van overtuigd dat een andere trainer ook ons cluppie er ook meer uit kan halen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 09:58 schreef CobusIII het volgende:Toch leuk om te zien dat wanneer het elftal goed wordt neergezet met een herkenbaar systeem, spelers ineens veel meer uit de verf komen. Helemaal eens. Denk dat Koeman ook de juiste snaar raakt bij die gasten. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Ja was een mooie pot, de Eredivisie heeft zich ook even goed laten zien De Ligt, Frenkie, Blind, Bergwijn, Dumfries. Trots op Oranje! Geweldig ook die De Ligt en Frenkie die zijn ook weer wat meer waard geworden. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Plus de CL geld, plus De Ligt, Frenkie transfer bedragen dat loopt op tot 200 miljoen Plus de 200 miljoen eigen vermogen, ja met 400 miljoen worden de verschillen wel alsmaar groter. We zouden zelfs De Kuip kunnen kopen ;) Jullie iig geld leven voor dat nieuwe stadion;) met wel flinke rente natuurlijk hè;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Litmanen -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 14:43 schreef Nenamtil het volgende:Ja was een mooie pot, de Eredivisie heeft zich ook even goed laten zien De Ligt, Frenkie, Blind, Bergwijn, Dumfries. Trots op Oranje! Geweldig ook die De Ligt en Frenkie die zijn ook weer wat meer waard geworden. Familie of kameraad van de oude Nenamtil ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik hoop t anders is t ziek |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Hoe bedoel je? is hier al iemand met die naam geweest ofzo? |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Praat me bij want ik volg het niet, ik heb deze naam op andere voetbalsites al jaaaaaren |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 15:57 schreef Nenamtil het volgende:[..] Praat me bij want ik volg het niet, ik heb deze naam op andere voetbalsites al jaaaaaren Ga dan maar terug naar die andere sites.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kwam deze naam ook al tegen bij voetbalzone en voetbalprimeur.. Zo'n naam word nooit zomaar 2x verzonnen.Gejat dat wel. Het is niet zo dat de orginele naamdrager mijn grootste vriend was ,maar omdat hij op dit forum toch wel de meest aanwezige en gerespecteerde Ajacied was hebben we hier denk ik respect voor deze naam. Nenamtil is namelijk overleden,en om hem in ere te houden zou het mooi zijn als jij hier jou nickname aanpast in een andere naam.Alvast bedankt! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 14:52 schreef Nenamtil het volgende:[..] Plus de CL geld, plus De Ligt, Frenkie transfer bedragen dat loopt op tot 200 miljoen Plus de 200 miljoen eigen vermogen, ja met 400 miljoen worden de verschillen wel alsmaar groter. We zouden zelfs De Kuip kunnen kopen ;) Jullie iig geld leven voor dat nieuwe stadion;) met wel flinke rente natuurlijk hè;) Die de Ligt en die Frenkie zijn echt niet zo goed hoor....In het het spelsysteem van Gio zouden ze niet meer dan middelmaat zijn geweest... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal een misverstand zijn Roony. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kwam deze naam ook al tegen bij voetbalzone en voetbalprimeur.. Zo'n naam word nooit zomaar 2x verzonnen.Gejat dat wel. Het is niet zo dat de orginele naamdrager mijn grootste vriend was ,maar omdat hij op dit forum toch wel de meest aanwezige en gerespecteerde Ajacied was hebben we hier denk ik respect voor deze naam. Nenamtil is namelijk overleden,en om hem in ere te houden zou het mooi zijn als jij hier jou nickname aanpast in een andere naam.Alvast bedankt! Ik heb deze nickname al meer dan 10jaar op forums, heb er zelfs een tattoo van haha Ik heb deze naam wel iets anders geschreven dan hij dat deed, met een onderliggend streepje schreef hij het. Maar verder is het gewoon stom toeval
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2018 door Litmanen -- |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 17:55 schreef CobusIII het volgende:[..] Die de Ligt en die Frenkie zijn echt niet zo goed hoor....In het het spelsysteem van Gio zouden ze niet meer dan middelmaat zijn geweest... Haha Rotterdamse humor;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 17:55 schreef CobusIII het volgende:[..] Die de Ligt en die Frenkie zijn echt niet zo goed hoor....In het het spelsysteem van Gio zouden ze niet meer dan middelmaat zijn geweest... Hahahahaha. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
St juste is een cv waar zet ons genie hem neer............juist |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Als jij dat vind, dan vind jij dat;)
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 18:55 schreef Nenamtil het volgende:[..] Ik heb deze nickname al meer dan 10jaar op forums, heb er zelfs een tattoo van haha Ik heb deze naam wel iets anders geschreven dan hij dat deed, met een onderliggend streepje schreef hij het. Maar verder is het gewoon stom toeval Ok no problema |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
quote: Maar als Boudewijn m'n naam kan veranderen vind ik het prima ik merkte al best wel veel weerstand Soms te aanvallend, want hoe kon ik het weten? Maarja emotie is een mens niet vreemd.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2018 - 17:55 schreef CobusIII het volgende:[..] Die de Ligt en die Frenkie zijn echt niet zo goed hoor....In het het spelsysteem van Gio zouden ze niet meer dan middelmaat zijn geweest... En ik ben de Paashaas. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat vermoeden had ik al een tijdje... |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Gio heeft zeker wel wat fouten gemaakt, om er even op door te gaan. Maar hij heeft ook prijzen gewonnen. Hij kon er niks aan doen dat na het kampioenschap, Spelers als Karsdorp, Kongolo, Elia enz weggingen en vGeel met zijn geringe netwerk veelal subtop ervoor terughaalde. Diks inplaats van Karsdorp, ga er maar aan staan. Gio heeft nooit kunnen voortborduren. Na het kampioenschap had Feyenoord afscheid moeten nemen van vGeel, en iemand daar moeten neerzetten een zwaargewicht iemand die je club naar een hoger plan kan tillen. vGeel kan goed een schuld wegwerken samen met Gudde toen, maar hij kan ook goed tientallen miljoenen over de balk gooien voor subtop niveau. Vind daarom de kritiek op Gio vaak niet helemaal terecht.
Zou blijvb Ted van Leeuwen een betere TD vinden, geweldig netwerk waar hij niet altijd gebruik van kan maken vanwege te weinig geld, salaris enz bij Twente, maar hij heeft toch goede spelers altijd gehaald voor de clubs waar hij werkte. En hij heeft zelf oog voor talent staat zelf langs veel voetbal velden om talent op te speuren. Dat zie ik vGeel niet doen. Met vLeeuwen een verbreding van je netwerk, en een betere TD!
Maarja het is maar een mening van een Ajacied;-) |
|
|
|