|
|
MightyAce
|
|
|
Maar goed, dit soort wedstrijden zijn waardevolle ervaring voor als het later om het echie gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tel deze niet als een finale hoor. Oefenpotje met een laagje verf en glitters |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Portugal is weer Portugal. Vallen vallen vallen en klagen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En weer word er gezocht naar Dumfries aan de rechterkant haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de backs heb je echt meer nodig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die staat zo lekker vrij telkens :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blind is niet zo slecht ,degelijk Maar Dumfries mijn god |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Blind ja verdedigend zwak en te traag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Snap de VAR nog steeds niet. Gebeurt bij de corner van alles, maar het blijft stil |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ook het inkomen van Ronaldo wordt nu genegeerd. Zeer dubieuze arbitrage hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar volledig terechte stand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tegen Engeland nuttig ondanks veel fouten. Nu is dat nuttige er ook niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had ook 2 of 3 nul kunnen wezen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Drie minuten is ook weinig extra tijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch knap als je de route bekijkt, langs Duitsland, Frankrijk, Engeland... En dat alles zonder goede aanvallers. Dit spelen zonder spits is onvoldoende tegen de echte tegenstanders.
Misschien Weghorst toch maar gaan inpassen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja zeker, en die Depay die wisselt fantastisch voetbal af met pupliien voetbal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman te horen is hij niet tevreden over voorhoede en Dumfries. Gelukkig. Van Roon. Heeft niet dat extra. Wel degelijk, harde werker.
Wie ziet van Roon wel helemaal zitten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 juni 2019 - 22:38 schreef MightyAce het volgende:Toch knap als je de route bekijkt, langs Duitsland, Frankrijk, Engeland... En dat alles zonder goede aanvallers. Dit spelen zonder spits is onvoldoende tegen de echte tegenstanders. Misschien Weghorst toch maar gaan inpassen Eens hoor, prima gedaan . En dat het voorin aan kwaliteit ontbeert is al n jaar duidelijk . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2019 - 10:42 schreef FR-Henk het volgende:Koeman te horen is hij niet tevreden over voorhoede en Dumfries. Gelukkig. Van Roon. Heeft niet dat extra. Wel degelijk, harde werker. Wie ziet van Roon wel helemaal zitten? Gaat om de balans op t middenveld denk ik. De Roon is een degelijke speler, kan aardig afpakken en jagen. Er is momenteel geen Nederlandse topspeler voor die functie... Ooit gedacht dat Tonny dit zou worden maar helaas.
Dus nee, zie De Roon niet helemaal zitten, maar er is niet echt een alternatief. Je ziet wat er gebeurt als Van de Beek de derde middenvelder is, die verdedigt amper mee... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit team heeft wel potentie, geduld hebben,er komt wel een scorende spits. Desnoods.................maar scoren moet je |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
promes gaat het wel beter doen de laatste periode... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De UEFA heeft Memphis Depay, Frenkie de Jong, Marten de Roon en Matthijs de Ligt opgenomen in het zogenoemde 'Team of the Tournament' van de finaleronde van de Nations League.
Wat een onzin... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik irriteer me aan Depay, begin me aan Frenkie te ergeren, de ligt is goed, maar zeker nog niet zo goed als v Dijk, de Roon is leuk voor de breedte.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Allemaal over het paard getilde neuzen wat slecht. Babel, de Jong , van Rhoon Dommefries wat een lachertje :-( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koeman heeft gelijk. Verdediging en middenveld is best op orde. De aanval zuigt. Maar we hebben ook niks. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
2 feijenoorders in de voorselectie....blijft er één over in de def selectie... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Pfffppprrerttyyhhir!!!! Sorry dikke scheet erop |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
oranje boeit me matig en vind het verschrikkelijk dat de competitie hiervoor onderbroken wordt. Daarnaast ook nog het geleuter met programmawisselingen om de EL-wedstrijden heen. Zo kom ik er nooit lekker in. Waardeloos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb niet eens gekeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het boeit voor geen meter op dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En wat betreft het wisselen van speelrondens ,dat is helemaal ruk idd. Al heeft Feyenoord er wel baat bij gehad denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verveel me de tyfus zonder club voetbal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel eens van gehoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt hè, klote oranje elke keer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle spelers 020 waren in de ogen van de Amsterdamse pers geweldig , in mijn ogen was Wijnaldum een van de beste op het veld maar ja die komt van Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Brrrrr zeg dat niet hardop |
|
|
|