|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van de Beek staat ook alleen maar buitenspel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Collectief falen, hou het daar maar op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Koeman verdedigt het puntje haha dat kunnen Oranje teams niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eindronde bereikt, met 't schaamrood op de kaken hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed resultaat , op naar het toernooi. Wel een schijttactiek van Koeman , met het gewone spel was ook best minimaal een punt gehaald. Ik denk dat je het jezelf nu onnodig lastig maakte. Maar goed, boeien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ? In de beste jaren ooit was Oranje nog niet geplaatst met nog een makkie voor de boeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wel bizar dat de tegenstander totaal niet meer aanzette. Die moesten toch gewoon winnen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kom op wat een zaadpot joh. Met zo veel betere spelers moet je winnen. Klaar. En dan verdedigend wisselen tegen spelers die niet eens op het hoogste niveau In Engeland spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 november 2019 - 22:37 schreef van geil het volgende:Goed resultaat , op naar het toernooi. Wel een schijttactiek van Koeman , met het gewone spel was ook best minimaal een punt gehaald. Ik denk dat je het jezelf nu onnodig lastig maakte. Maar goed, boeien. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T interesseert me eigenlijk geen zak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat heb ik met ballet , maar daar kijk ik dan ook niet naar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerlijk gezegd vond ik Berghuis een slechte keuze, net als van de Beek in deze wedstrijd. Had altijd gekozen voor Wijnaldum en Stengs voor dit potje. En ik had met die spits van AZ begonnen. Het was zo behoudend op een puntje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 november 2019 - 22:52 schreef van geil het volgende:Eerlijk gezegd vond ik Berghuis een slechte keuze, net als van de Beek in deze wedstrijd. Had altijd gekozen voor Wijnaldum en Stengs voor dit potje. En ik had met die spits van AZ begonnen. Het was zo behoudend op een puntje. Wijnaldum net ziek geweest, wilde Koeman geen risico mee nemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah , ok , dat wist ik niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stelletje kudtviolen, zich laten inhalen door de Duitsers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zomaar idee dat Berghuis laatste kans kreeg van Koeman. Laat het ipv bij Feyenoord dan maar eens bij Oranje zien. Zoiets. Wel, was gisteren dan mogelijk einde oefening. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond je, hij was hetzelfde niveau als de rest. En met de enige echte kans op de 0-1 . Volgens mij hebben diverse forum leden een hekel aan hem, het blijft a, een goede voetballer,b een Feyenoorder, c de de enige die in idcussie ging met zeer boze supporters. Dus haat liefde verhouding |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 09:53 schreef piet de paler het volgende:Vond je, hij was hetzelfde niveau als de rest. En met de enige echte kans op de 0-1 . Volgens mij hebben diverse forum leden een hekel aan hem, het blijft a, een goede voetballer,b een Feyenoorder, c de de enige die in idcussie ging met zeer boze supporters. Dus haat liefde verhouding Joh, heeft wat mij betreft niks met de persoon te maken. Alweer twee jaar verwacht je meer van hem, want hij kan meer. Maar ook gister zag het er weer grijs uit.
Heb jij iets onderscheidends van Steven gezien dan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 10:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joh, heeft wat mij betreft niks met de persoon te maken. Alweer twee jaar verwacht je meer van hem, want hij kan meer. Maar ook gister zag het er weer grijs uit. Heb jij iets onderscheidends van Steven gezien dan? Zijn cross passes zijn een wapen. Maar het hele elftal draaide stroef, dus hoe je Berghuis op basis van deze pot uitsluit van Oranje snap ik niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had ook geen centrumspits, zelfde ellende die we bij ons ook lang hebben gehad. Babel centraal was een ramp. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 10:21 schreef MightyAce het volgende:[..] Zijn cross passes zijn een wapen. Maar het hele elftal draaide stroef, dus hoe je Berghuis op basis van deze pot uitsluit van Oranje snap ik niet. Ik sluit niet uit, ik denk alleen dat Koeman in het vervolg voor Stengs zal gaan kiezen. En ook Koeman ziet dat Steven bij Feyenoord niet de sterren van de hemel speelt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 10:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik sluit niet uit, ik denk alleen dat Koeman in het vervolg voor Stengs zal gaan kiezen. En ook Koeman ziet dat Steven bij Feyenoord niet de sterren van de hemel speelt. Eens. Berghuis heeft nog heel even de tijd om bij Feyenoord iets van vorm te laten zien, anders is het klaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 10:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joh, heeft wat mij betreft niks met de persoon te maken. Alweer twee jaar verwacht je meer van hem, want hij kan meer. Maar ook gister zag het er weer grijs uit. Heb jij iets onderscheidends van Steven gezien dan? Bij oranje net zo goed of slecht als de rest, bij Feynoord nog niet top soms zelfs flop. Maar verleden seizoen goed, komt nog en hoop het met mij . Deze speler kan nog geld opleveren, maar bij Feyenoord nog niet echte een vervanger voor hem |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vond Steven functioneel spelen. Niet opvallend, maar dat was niemand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Viel mij mee. Ijzersterk als aanspeelpunt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Babel werd slecht gevonden. Was anders als enige voorin steeds aanspeelbaar en balvast. Maar vind 'm niet echt een targetman. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 11:36 schreef FR-Henk het volgende:Babel werd slecht gevonden. Was anders als enige voorin steeds aanspeelbaar en balvast. Maar vind 'm niet echt een targetman. Zo zag ik het ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie toch ook het gemis van een grote sterke spits, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met wat voetballend vermogen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahaha nou zou ik weer een foto kunnen plaatsen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Benieuwd of Koeman voor de jongeren kiest tegen Estland |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoop van wel. Zou een mooie beloning voor ze zijn natuurlijk. Je hoeft niet je hele elftal om te gooien. Maar het zou me wel verbazen als iemand als Stengs niet ten minste zijn debuut gaat maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2019 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoop van wel. Zou een mooie beloning voor ze zijn natuurlijk. Je hoeft niet je hele elftal om te gooien. Maar het zou me wel verbazen als iemand als Stengs niet ten minste zijn debuut gaat maken. Eens.
Overigens ongekend hoeveel goede talenten er aankomen van PSV (stuk of 6) en AZ (4/5), en allemaal gevormd door de KKC . Complimenten aan de KNVB , zonder deze opzet was zeker 50 procent afgevallen in mijn ogen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 november 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stengs doet alles fout tot nu toe. Zenuwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dan heb je zoveel dynamiek aanvallend, zet je Luuk Lantaarnpaal in de spits... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hattrick Wijnaldum inmiddels, twee assists Stengs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Boadu.. heerlijke speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Makkie 5-0 met wat jonkies. Wat een luxe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,maar Stengs ook. En super Wijnaldum |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, Wijnaldum.. onderhand Europese top. Stengs is een goede voetballer, en heeft inzicht. Wel wat flegmatiek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2019 - 22:52 schreef ar het volgende:[..] Ja, Wijnaldum.. onderhand Europese top. Stengs is een goede voetballer, en heeft inzicht. Wel wat flegmatiek. Eens |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ake is toch ook een hele paar klasse beter, dan die huilebalk en matennaaier van een Veltman. |
|
|
|