|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee, ben mijn satelietsysteem aan het doormeten. Ik ben er uit, voeding van het volg systeem kapot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2020 - 21:08 schreef VVout het volgende:[..] Nee, ben mijn satelietsysteem aan het doormeten. Ik ben er uit, voeding van het volg systeem kapot. Geen zorg. Je hebt echt niks gemist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Berghuis enige pluspuntje |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Het Nederlands verpauperd elftal! 020 inc. Ik vraag me af of die Michiel van Praag zijn smerige vingers in de pap had, bij de aanstelling van onze 'uwe rottigheid' F.de Boer. Wat doet deze autist bij het Nederlands elftal? Niet dat ik me zorgen maak, je ziet amper een Feyenoorder in Nationale wedstrijden. Bijlow en Berghuis moeten eerst een zak diamanten mee nemen, om een wedstrijd te kunnen spelen. #Frankout #KNVBexit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor mij weer een beetje hetzelfde gevoel als Oranje onder Blind.. Heb ook beide potjes onder de Boer niet gezien, geen zin in. Je weet al welk soort spelers hij opstelt en het is oersaai voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt weer niks. De Boer staat garant voor saai voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jaaaa, nog steeds niet verleerd die pastahappers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Depay verschrikkelijk de eerste helft.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, kom je met Babel -.- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat ze niet verloren hebben.
Weer net zoveel hekel aan Oranje als destijds onder Blind. Zielig zooitje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stompzinnig inderdaad. Depay of zelfs Luuk de Jong had je kunnen wisselen. Laatste zat bij Chiellini in de zak. Met Berghuis had je meer variatie voorin kunnen brengen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idd. en dan niet voor de laatste 3 minuten maar voor 30 minuten. Je had ze gepakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bijna iedereen op het forum vind dat Bozenik een beperkte spits is............heb je Luuk de Jong gezien............ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is een jankmuil en als ze hem geen bal geven die iedere janlul er in kan knikken kijkt ie ze met traantjes in de ogen aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:31 schreef piet de paler het volgende:Bijna iedereen op het forum vind dat Bozenik een beperkte spits is............heb je Luuk de Jong gezien............ Er zijn er ook die Bozenik nu al net zo geweldig vinden als Graziano Pelle?
Simpeler gezegd: Bozenik heeft die 4 miljoen uitgave nog niet laten zien. Dat wordt er gezegd. Niks anders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:31 schreef piet de paler het volgende:Bijna iedereen op het forum vind dat Bozenik een beperkte spits is............heb je Luuk de Jong gezien............ Luuk heeft het niet onaardig gedaan de laatste tijd toch? Europacupfinale 2x gescoord. Is nu een grote jongen bij zijn club, heeft het bij psv heel aardig gedaan. Speelt nu in een systeem bij oranje dat totaal niet bij hem past, dus eerder fout van de Boer. De vergelijking met Bozenik slaat dan ook nergens op. Ik hoop dat het een afmaker is/gaat worden, want voetballen kan hij niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alles wat je voor die positie koopt voor 4 miljoen zal je moeten ontwikkelen en hopen dat ie het waard wordt, tijd is hierbij een onontkoombaar gegeven. Realisme is hierbij ook een dingetje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis al bedankt voor oranje?
Zo lang Jank de Boer er zit zal er echt nooit een Feyenoorder in de basis staan, ook Bijlow niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 - 09:31 schreef piet de paler het volgende:Bijna iedereen op het forum vind dat Bozenik een beperkte spits is............heb je Luuk de Jong gezien............ Okay maar waarom deze vergelijking? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Omdat de pers Luuk nog steeds ziet als een spits van europese topklasse. En Jorgenson nu echt afgeserveert wordt. Ik vind ze gelijkwaardig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jorgensen en Robert vergelijken slaat ook nergens op. Robert moet nog groeien en blijft heel. Jorgensen zou het spelletje nu moeten snappen met zijn leeftijd en gaat steeds kapot. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat ook maar, !"§$%&/()=@@@@
quote:Feyenoord moet het mogelijk lang doen zonder Robert Bozeník. De spits raakte tijdens de interland van Slowakije tegen Israël geblesseerd en loopt momenteel op krukken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 - 13:20 schreef piet de paler het volgende:Omdat de pers Luuk nog steeds ziet als een spits van europese topklasse. En Jorgenson nu echt afgeserveert wordt. Ik vind ze gelijkwaardig Lees je posts eens goed door. Hier is geen kaasfondue van te maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze twee:
- Bijna iedereen op het forum vind dat Bozenik een beperkte spits is............heb je Luuk de Jong gezien............
En op de vraag "Waarom deze vergelijking?" reageer je met:
- Omdat de pers Luuk nog steeds ziet als een spits van europese topklasse. En Jorgenson nu echt afgeserveert wordt. Ik vind ze gelijkwaardig
Iedereen van het Forum? Pers? Luuk, Bozenik, Jorgensen? Waar zit het verband? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind dat luuk de jong net zo goed of slecht ia als jorgensen. Over bozenik ben ik duidelijk die komt nog. ,alleen de pers maakt of breekt je, hetzelfde geldt voor het forum ( niet iedereen) Wij moeten het doen met de b garnituur spitsen, en afbreken gaat snel. Mits goeg gebruikt zijn het beide ( feyenoord) goed te gebruiken spitsen in hun kracht, En het is bij het nl 11 tal armoe dat we alleen Luuk hebben. Dan heeft feyenoord geen heel slecht spitsen duo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Boycot op Frank en het Nederlands pauper elftal vanaf dag 1. Wel goed voor me Toto kan ik je vertellen ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb ook nog geen wedstrijd gezien sinds De Boer er zit.
Terwijl ik onder Koeman altijd wel keek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het Oranje topic= 020 topic |
|
|