|
|
VVout
|
|
|
Lekker een biertje gepakt met de crew en samen de kwalificatie gekeken. Duurde wat langer dan geplant, dus meer bier op dan voor de volgende morgen comfortabel is :-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe schatten jullie dit oranje in? Wat. zouden ze kunnen bereiken op het WK? Ik kaner echt geen inschatting bij maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middelmaat. Poulefase overleven kan met een goede loting. Daarna nog 1 misschien 2 rondjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2022 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:Middelmaat. Poulefase overleven kan met een goede loting. Daarna nog 1 misschien 2 rondjes Dit. De tijden dat het NL elftal meerdere stervoetballers had zijn echt voorbij. Nu alleen Van Dijk eigenlijk. En die kan 't verschil niet maken in zijn eentje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijt weekend met dat interland voetbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb niet eens gekeken. Interesseert me echt 0
Eindtoernooien kijk ik wel graag qua landenvoetbal maar verder niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Loting nu Qatar en Senegal tot nu toe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan zo maar 3 gelijkspellen worden. Of verlies tegen Ecuador. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Qatar is misschien wel het zwakste land op dit WK. Ecuador ook duidelijk een van de minderen. Senegal heeft wel een prima elftal.
Maar zelfs als het bij Oranje niet loopt is er geen enkel excuus om niet ten minste tweede te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 00:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Qatar is misschien wel het zwakste land op dit WK. Ecuador ook duidelijk een van de minderen. Senegal heeft wel een prima elftal. Maar zelfs als het bij Oranje niet loopt is er geen enkel excuus om niet ten minste tweede te worden. Dat lijkt mij ook. Zullen waarschijnlijk allemaal taaie potjes worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 00:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:... Maar zelfs als het bij Oranje niet loopt is er geen enkel excuus om niet ten minste tweede te worden. Vieze weltmeister, zal wel weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Louis van Gaal verklaarde op de persconferentie van het Nederlands elftal waarom hij Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida. De bondscoach van Oranje geeft aan ook te denken aan de belangen van Jong Oranje. "Geertruida, Brobbey en Botman zijn ook in beeld bij mij", begint Van Gaal op de persconferentie. "Ik lees dat ik die spelers ook had moeten selecteren. Maar ik ben bondscoach van het Nederlandse voetbal. Ik moet zorgen dat Jong Oranje zich ook kwalificeert. Dan moet ik die spelers toch juist in Jong Oranje laten spelen?"
"Het is toch heel belangrijk voor die generatie dat ze een EK gaan spelen", gaat Van Gaal verder. "Dan hebben ze een ervaring van een toernooi. Ik heb altijd voor het Nederlandse voetbal gekozen en niet voor mezelf. Het zou veel eenvoudiger zijn om Brobbey en Geertruida ook uit te nodigen, maar dat is niet goed voor het Nederlands voetbal."
Ook Justin Bijlow zit niet bij de selectie van Oranje. De doelman was net op tijd fit voor de Conference League-finale tegen AS Roma, maar de medische staf van Feyenoord adviseerde die van Oranje om Bijlow niet op te roepen. "De medische staf van Feyenoord vond het niet verstandig. Dan luisteren wij gewoon", aldus Van Gaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo dan, 3e minuut geel Teze |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat was echt heel lomp haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Anders verkloot je 't effe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Var, rood voor terug het veld in rollen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een slechte wedstrijd tot nu toe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Aanvallend geen eer te behalen langs de lijn. Spel is zo stroperig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Snap de hype ook echt niet. Middelmaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit inmiddels bij Netflix |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff, voetbal vanuit stilstand, weinig verheffend allemaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snavel rommel. Slot op dit topic of verplaatsen naar ajax headliner. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet gekeken. Was Blind echt zo'n drama? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 0-1 weer zijn fout haha. Maarja pappie zit in de staff, basisplaats verzekerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan de voorzet op de 1-2 weer juichen he. Maar een verdediger moet eerst kunnen verdedigen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:En dan de voorzet op de 1-2 weer juichen he. Maar een verdediger moet eerst kunnen verdedigen. Precies |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja het zal wl vloeken in de Feyenoord kerk zijn . Maar dit Mederlands elftal is wel een heel sterk elftal, ben bang dat ze heel ver gaan komen, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 09:49 schreef piet de paler het volgende:Tja het zal wl vloeken in de Feyenoord kerk zijn . Maar dit Mederlands elftal is wel een heel sterk elftal, ben bang dat ze heel ver gaan komen, Vind je? De achterhoede op Blind na is enorm sterk. Middenveld mwah, de Jong alleen. Voorhoede 2 bankzitters. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je hebt nog even de tijd om te schaven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 10:19 schreef MMM het volgende:[..] Vind je? De achterhoede op Blind na is enorm sterk. Middenveld mwah, de Jong alleen. Voorhoede 2 bankzitters. Zodra er mensen wegvallen wordt t veel minder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sneu dat Malacia niet met de A ploeg mee heeft mogen doen.
Nu weer spelen met Hateboer, Teze, Indi, Janssen. Brrrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker. Kun je wel mooi opvallen |
|
|