|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wieffer niet fit helaas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cillessen in de fout..
2-0 na 8 minuten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geertje moest kiezen omdat Timber gezien was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Taylor al drie keer in de fout, Timber laat steeds zijn man los. En Cilessen niet best. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Volgens mij loopt hij daar weg van zowel de roon als timber. Die stoppen gewoon met rennen. Timber ook echt zo zo zwaar overschat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het overigens wel zuur voor Koeman dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou ik niet. Hij kiest voor Taylor de Roon en Timber, zal ik Cilessen nog even niet noemen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 - 21:18 schreef van geil het volgende:[..] Nou ik niet. Hij kiest voor Taylor de Roon en Timber, zal ik Cilessen nog even niet noemen. Wat dacht je van een as die o.a bestaat uit v.dijk, wijnaldum en depay. 2 van de 3 zijn niet in vorm en 1 heeft nu net een paar wedstrijden weer gespeeld.
Wie gaat zorgen voor het afjagen en de intensiteit? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 - 21:27 schreef DMD het volgende:[..] Wat dacht je van een as die o.a bestaat uit v.dijk, wijnaldum en depay. 2 van de 3 zijn niet in vorm en 1 heeft nu net een paar wedstrijden weer gespeeld. Wie gaat zorgen voor het afjagen en de intensiteit? Weghorst na 30 minuten voor Taylor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 - 21:18 schreef van geil het volgende:[..] Nou ik niet. Hij kiest voor Taylor de Roon en Timber, zal ik Cilessen nog even niet noemen. Ja dat is ook weer zo |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik was met weghorst begonnen. Die legt tenminste de meters af om naar voren druk te kunnen zetten.
Ik vind Taylor niet veel, desalniettemin vind ik de zogenaamde vedetten in het elftal echt hilarisch matig. Die laten het maar gebeuren en weten dat ze toch wel weer spelen de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Precies eigenlijk. Lachwekkend gewoon, er moet eens keihard doorgeselecteerd worden.
Ik vraag me af hoeveel elftallen er nog om Depay moeten spelen totdat iemand opmerkt dat het niks opbrengt. Over overhyped gesproken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar de vraag is, wie dan wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Oranje is gewoon subtop, niveau Zwitserland ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is alsof je ouder kind voetbal kijkt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Roon is een parodie op voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel lekker die Taylor raakt waarschijnlijk nu de rest van t jaar niks meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die megafoon debiel uit de Arena zit nu in Parijs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die pakt straks n lijntje van Klaassen , en slaat zijn vrouw in elkaar, of steekt een neef neer. Beide kan ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Godverdomme 1 Feyenoorder,en geblesseerd |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Wat fijn dat de commentator meteen een diagnose stelt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Taylor, Klaassen, Depay, Timber: totale nutteloosheid. Geert speelde behoorlijk. Mooi debuut, met kut-afloop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 - 22:53 schreef FR-Henk het volgende:Taylor, Klaassen, Depay, Timber: totale nutteloosheid. Geert speelde behoorlijk. Mooi debuut, met kut-afloop. Helemaal eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we wel even concluderen dat dit Franse elftal een van de beste ter wereld is. Ik denk dat dit Nl 11tal nog problemen gaat krijgen met Griekenland En de 2 e plaats gaat tussen Griekenland en Nl in de poule
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pfff, word je echt lijp van.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat heeft geen uitleg nodig toch?
Als iedereen fit is bij NL zijn ze natuurlijk 400x beter dan Griekenland.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 - 19:55 schreef MMM het volgende:Dat heeft geen uitleg nodig toch? Als iedereen fit is bij NL zijn ze natuurlijk 400x beter dan Griekenland.. Gisteren was totaal niet representatief |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hmm Feyenoord is tegenwoordig beduidend beter dan oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Depay loopt al een kwartier Wieffer steeds in de weg. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Abnormaal dat die depay daar maar mag aankloten op 10 terwijl je simons op de vleugels laat verpieteren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon nog maar 1-0, te gek joh hé |
|
|
|