|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zit er klaar voor, hopelijk niet snel klaar mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen schuld Bijlow denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja je moet als aanvaller ook mee verdedigen 🤷🏽♂️ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Gnonto heeft Feyenoord ook goed gescout, konden hem niet betalen, maar zo snel in het italiaanse 1 tal Dan moet je wel wat kunnen ( zie het nu nog niet)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malen houdt niet van verdedigen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik lees het wel, wat een drama ghèhè... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oranje is helemaal niet zo slecht. Maar er ontbreekt al tijden een strijdplan/speelstijl. Ze zakken niet in, zetten geen druk, iedereen doet maar wat. Bijlow en Geertruida beiden niet vrijuit bij deze goal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het lijkt een beetje op het Feyenoord systeem, alleen ze gaan er niet allemaal niet voor. Tja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 15:22 schreef piet de paler het volgende:Het lijkt een beetje op het Feyenoord systeem, alleen ze gaan er niet allemaal niet voor. Tja Dan heeft het weinig zin inderdaad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 15:22 schreef piet de paler het volgende:Het lijkt een beetje op het Feyenoord systeem, alleen ze gaan er niet allemaal niet voor. Tja, en verdediging van Feyenoord is beter, wij hebben gelukkig geen v Dijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik kan geen systeem ontdekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Dijk speelt weer waardeloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geertruida speelt niet centraal toch.....ik zou v Dijk er afhalen en Luts op die plek en dan Malacia....... Of zie ik dit verkeerd ? En met gekleurde bril ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wordt nog 2-2 .......................... En dan in september de Grieken .....tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toen was het stil heeeeeeeeeeel stil |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En een doelpunt bergzwijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd of Koeman de eerste gaat zijn die doorheeft dat van Dijk en de Jong eigenlijk niet zo heel bijzonder goed zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Verschrikkelijk. Bijlow houdt ook geen bal tegen in Oranje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond deze niet zijn fout, de lange hoek hoort van Dijk hier af te schermen, die doet helemaal niks |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze missen echt een leider in het veld, v Dijk is dat niet Dan ga ik toch denken aan ( bijna vloeken ) Menphis is wel een engerd maar wel een met aanzien Die zijn bek opentrekt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weghorst weer scherp hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Afgekeurd, maar zat er weer goed bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Dijk is inmiddels een schande. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dan kan je beter Luth wisselen haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ging weer een hoop mis. Feyenoorders ook zeker niet top. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blij dat uk deze geskipt heb. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan Koeman zeggen wat ie wil, maar het deksel zat er al op bij het vorige verlies. Zou misschien niet moeten, maar wie heeft hier nog zin aan.
Oefenpotten staan alweer voor de deur, tijd voor wat farmaceutica op een feesteiland. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien toch eens kijken naar mindere goden uit de eredivisie Die wel tot het gastje willen en fris zijn in de kop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 17:20 schreef VVout het volgende:Kan Koeman zeggen wat ie wil, maar het deksel zat er al op bij het vorige verlies. Zou misschien niet moeten, maar wie heeft hier nog zin aan. Oefenpotten staan alweer voor de deur, tijd voor wat farmaceutica op een feesteiland. Precies dat.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 17:20 schreef VVout het volgende:Kan Koeman zeggen wat ie wil, maar het deksel zat er al op bij het vorige verlies. Zou misschien niet moeten, maar wie heeft hier nog zin aan. Oefenpotten staan alweer voor de deur, tijd voor wat farmaceutica op een feesteiland. Ah, de van Bommeltjes kunnen weer aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha Geile mooie vent!😂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Makn jullie dan eens een opstelling welke wel niveau zou halen? Noppert
............ Geertruida. Malacia
........Veerman? Wieffer? Ik kom niet verder
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 19:34 schreef piet de paler het volgende:Makn jullie dan eens een opstelling welke wel niveau zou halen? Noppert ............ Geertruida. Malacia ........Veerman? Wieffer? Ik kom niet verder Heel Feyenoord neutraliseren tot Nederlander Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat gaat zo snel niet .............. Weet daar alles van, maar ik zou het t echt niet weten Die Veerman viel aardig in En denk toch met een in vorm zijnde Memphis ( wat je ook van hem vindt) heb je wel een leider voor in En de keeper dat is om het even denk ik Maar verdedigend moet je afscheid nemen van v Dijk ? Of is die gewoon op na een zware competitie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niks gezien.
Vanavond wel kijken, leuk potje denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi passie en trots Maar wel op het randje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Afschuwelijke wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Penaltyserie is een klein goedmakertje :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 17:25 schreef piet de paler het volgende:Misschien toch eens kijken naar mindere goden uit de eredivisie Die wel tot het gastje willen en fris zijn in de kop. Dat vind ik wel de absolute sleutel eigenlijk! Waarschijnlijk kom je dan ook verder met een TEAM, ipv 22 narcisten. Je kijkt omdat er nu eindelijk een keer Feyenoorders te zien zijn, voor de rest boeit het niets.
Het Nederlands elftal is al jaren een bij elkaar geraapt zooitje. Meestal met moordenaars of andere criminelen of vriendjespolitiek, allemaal te bizar voor woorden, lijkt wel een goedkope Nederlandse soap. Nederlands elftal bedrijft geen topsport, maar het gaat de Knvb alleen om inkomsten en loze status. En de prijs van snavels opdrijven die geen ene reet in dat elftal te zoeken hebben.
Onbruikbaar zijn Weghorst, Gakpo, van Dijk, Wijnaldum, Depay, Blind, Lang, de lijst kan nog langer. Helaas is ons land niet zo groot als bijv een Duitsland of ergens in Zuid-Amerika, dus zit je met deze doedelzakken opgescheept. In een topland zijn dit nog geen eens reserve spelers, en hebben eigenlijk (door gebrek aan veel beter) geen reet te zoeken op Nationaal niveau.
En dan ben je eindelijk eens op nationaal niveau aan het spelen (Noa Lang) ,en dan krijg je een vraag over de Nederlandse eredivisie. Ga je het even af lopen zeiken omdat je even stoer wilt doen voor de massa. Je hoort Nederlands voetbal te promoten, desnoods lieg je maar voor die camera, onprofessioneel gedrag. Die moet je nooit meer oproepen met zijn vlas snor.
En als Koeman grote ballen heeft, en de status gebruikt die hem wordt toegedicht als absolute eindbaas. Dan veeg je die hele rotte selectie leeg, en begin je opnieuw met talent en spelers die willen, en zonder kronkel in hun brein. En vanaf dag 1 de toon zetten, helaas een natte droom en mag Bijlow lekker gaan vissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gakpo is in potentie een van de beste spelers |
|
|
|